Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding?
+14
Mamsie
SuperGrover
Kabouter
Atelier Madame
Caro
Monte
Winegum
Phileine
Shisha
Guus
TNMN
Melis_je
TukTuk
Marie
18 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding?
Prachtig! Leuke kleur!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Oh moooooooi! Ik zou er trouwens zelf wel een hempje onder doen Maar hij benadrukt echt al je mooie kanten en verdoezelt de "probleemzones".
Gast- Gast
Nee, juist mooi! Ik zou een moord doen voor zo'n prachtig decolleté, je mag je mooie 'gebieden' toch best laten zien?!Fauve schreef:Oh moooooooi! Ik zou er trouwens zelf wel een hempje onder doen Maar hij benadrukt echt al je mooie kanten en verdoezelt de "probleemzones".
Gast- Gast
Hier passen toch trouwens wel roze of bruine espadrilles onder? Want die heb ik nog.
Of wat voor andere schoenen?
Of wat voor andere schoenen?
Gast- Gast
Noa schreef:Nee, juist mooi! Ik zou een moord doen voor zo'n prachtig decolleté, je mag je mooie 'gebieden' toch best laten zien?!Fauve schreef:Oh moooooooi! Ik zou er trouwens zelf wel een hempje onder doen Maar hij benadrukt echt al je mooie kanten en verdoezelt de "probleemzones".
Hahaha het hangt denk ik beetje van m'n publiek af of ik hempje er onder zou doen of niet. Denk het in eerste instantie niet haha.
Gast- Gast
Ik zei ook "zelf" Ik vind dat voor mijzelf gewoon een te diep decolleté.
Gast- Gast
Noa schreef:Nee, juist mooi! Ik zou een moord doen voor zo'n prachtig decolleté, je mag je mooie 'gebieden' toch best laten zien?!Fauve schreef:Oh moooooooi! Ik zou er trouwens zelf wel een hempje onder doen Maar hij benadrukt echt al je mooie kanten en verdoezelt de "probleemzones".
Jawel, maar dit zou ik persoonlijk ook too much vinden :-)
Ohh ik wilde je als tip nog even meegeven dat qua model die shirtjes die je in je beginpost liet zien echt prima is. Maar ik zou voor wat meer kwaliteit gaan en niet meer die 'leuke' opdrukken. Ik kan niet goed uitleggen wat ik met die kwaliteit bedoel, maar iets minder flodderig spul of shirtjes waar je doorheen kan kijken. Gewoon, mooi zittend spul, dat ook niet vervormd na twee keer wasssen. Want dan krijg je shirts waar al het model uit is, en dat flatteert absoluut niet. Doet juist beetje slonzig aan.
Al zijn dat juist de shirtjes van 12 voor de prijs van 1, soms is één mooi shirt beter dan 12 slecht zittenden :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Het staat Marin fantastisch, maar ze is best klein en de foto is recht van voren. Als je er van boven naar kijkt, kan denk ik dat je veel meer ziet dan op de foto. Daar zou ik het van af laten hangen. Indien hemdje, een heel laag v-hemdje. Geen hemdje-onder-m'n-jurk-hemdje.
Melis_je- Kletskop
netjes op je teentjes gestaan haha maar deze had ik idd niet bij jou gekozen... toch blijf ik bij mn statement... Kijk je wel een generatie 2010? de moeder van isabella heeft volgens mij ook een beetje hetzelfde figuur en afgelopen aflevering een lange jurk aan en het stond echt super goed!
Je jurkje wat je uiteindelijk gekocht hebt vind ik erg leuk! en kan prima met espadrille's of leuke open sandaaltjes
Je jurkje wat je uiteindelijk gekocht hebt vind ik erg leuk! en kan prima met espadrille's of leuke open sandaaltjes
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Wat een superleuk jurkje!! Staat je ook goed.
Zou er persoonlijk wel een hemdje onder doen.
Zou er persoonlijk wel een hemdje onder doen.
Gast- Gast
[quote="Melis_je] Het staat Marin fantastisch, maar ze is best klein en de foto is recht van voren. Als je er van boven naar kijkt, kan denk ik dat je veel meer ziet dan op de foto. Daar zou ik het van af laten hangen. Indien hemdje, een heel laag v-hemdje. Geen hemdje-onder-m'n-jurk-hemdje.[/quote]
Wat is een hemdje-onder-m'n-jurk-hemdje?
Caro- Ratel
Caro schreef:
Een die je alleen als ondergoed zou dragen Zo'n recht model met een lekker makkelijke dubbele rechte naad van katoen.
Melis_je- Kletskop
Ja dit jurkje staat je hartstikke goed! En ga je nog voor een jasje?
Gast- Gast
En wáág het niet om hier een legging onder aan te trekken! Anders kom ik persoonlijk al je klokken op dezelfde tijd zetten.
Gast- Gast
Volledig eens met Noa.Noa schreef:Mijn tips:1. hakken dragen om je benen meer lengte te geven
2. een strak shirtje dat net op je heupen valt met hierover een strak getailleerd colbertje dat vrij strak zit rond je taille, dat de lengte heeft waardoor het op je heupen valt, (iets hoger, zodat het shirtje er net onderuit komt) waarvan je het onderste knoopje los laat, zodat het jasje sowieso al wat ruimer over je buik zou vallen, ookal zat die buik er niet. Zo valt het dus minder op.
3. een goed passende broek eronder die wel vrij strak zit, maar natuurlijk niet té
4. beetje decolleté, zodat de nadruk ligt op je taille en je borsten, want dat zit wel goed bij jou, volgens mij?
Gast- Gast
Is dit trouwens echt zo erg? Ik vind het wel mooi en sexy eigenlijk... Op zo'n foto lijkt ze huge, maar ik denk dat het irl meevalt.Princess schreef:Zo'n broek lijkt mij meer een taillebroek. Ik krijg daar dan altijd meteen dit beel dbij:
Gast- Gast
geen witte? ;-)Gloria schreef:En wáág het niet om hier een legging onder aan te trekken! Anders kom ik persoonlijk al je klokken op dezelfde tijd zetten.
Caro- Ratel
Gloria schreef:Is dit trouwens echt zo erg? Ik vind het wel mooi en sexy eigenlijk... Op zo'n foto lijkt ze huge, maar ik denk dat het irl meevalt.Princess schreef:Zo'n broek lijkt mij meer een taillebroek. Ik krijg daar dan altijd meteen dit beel dbij:
Ja pop, het is echt zo erg. Niet eens omdat ze hier zwaarder is dan we gewend zijn, maar die broek zit ook gewoon niet mooi, tekent heel erg in het kruis enzo.
Gast- Gast
Toen was ook echt een enorme ophef over die foto's. Maar arm kind lijkt 10 kilo dikker dan ze is.. Kijk maar eens naar de achterkant van die broek, haar kont wordt ongeveer 10 cm langer gemaakt terwijl dat echt onnodig is.. Ook bij de overgang van bovenbeen naar kruis tekent het heel erg. NIet zo mooi dus :-)
Caro- Ratel
Oké, ik neem het van jullie aan. Ik denk ook dat het komt omdat haar bovenlijf in verhouding groter is dan haar onderlijf nu. En die broek tekent wel erg ja. Toch denk ik, dat als je naast haar staat, ze helemaal niet zo dik is.
Gast- Gast
Gloria schreef:Oké, ik neem het van jullie aan. Ik denk ook dat het komt omdat haar bovenlijf in verhouding groter is dan haar onderlijf nu. En die broek tekent wel erg ja. Toch denk ik, dat als je naast haar staat, ze helemaal niet zo dik is.
Denk jij dat maar
Gast- Gast
Gloria schreef:Oké, ik neem het van jullie aan. Ik denk ook dat het komt omdat haar bovenlijf in verhouding groter is dan haar onderlijf nu. En die broek tekent wel erg ja. Toch denk ik, dat als je naast haar staat, ze helemaal niet zo dik is.
Naast mij niet nee, maar naast Jen_ is ze huge :-)
Caro- Ratel
Allemaal heel erg bedankt voor het meedenken! Ik ga straks eens even rustig alles doorlezen wat er verder nog aan tips zijn gegeven. had alles wel globaal doorgelezen op m'n telefoon terwijl ik aan 't shoppen was, maar er zit vast nog wat bruikbaars bij voor later. Zoals dat jasje van Jen. Al twijfel ik daar wel over, want ik heb het al-tijd warm, dus laagjes zijn niet erg aan mij besteed. Maar 't is misschien wel het proberen waard.
Ik ben iig super blij met dit jurkje! En nee, Gloria, ik zal er geen legging onder trekken, ik zou niet durven Alleen wil ik 'm morgen aan en dan is het vast slecht weer. Nou ja, jammer dan haha.
Oh en ik heb ook nog twee bh's gekocht, een comfy en een sexy
Ik ben iig super blij met dit jurkje! En nee, Gloria, ik zal er geen legging onder trekken, ik zou niet durven Alleen wil ik 'm morgen aan en dan is het vast slecht weer. Nou ja, jammer dan haha.
Oh en ik heb ook nog twee bh's gekocht, een comfy en een sexy
Gast- Gast
Dank trek je 'm toch aan met een panty! Mensen zijn vergeten dat er ook nog panty's bestaan met al die leggings om ons heen
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Zouden jullie
» Wat zouden jullie doen?
» Zouden jullie dit doen ???
» Zouden jullie dit doen ???