Zouden jullie
+48
Puggle
Lejow
Ooh La La!
Teddyaapje
Roos
teletascha
Lonely Goatherd
Twellie
Caramba
VeryCherry
Rush
Sent
Snoes
Sanne
Jade
Caresses
Bimbam
Pien
nillis
SoGood
Aardbei
Pink!
Jezzie
snoezel
Flip Fluitketel
M-G
Darius
SarahKey
Sun88
Shopaholic
Flower_L
M@niek
kwak
Novalee
Annie24
MissD
Printje
Supertalentje
Liadan
Aagje!
Annemie
PapillonRose
Reeza
sabje
Caroow
Nijntje
Sea of Trees
peach
52 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Zouden jullie
Als je bezig bent voor een kindje het bv een maand over slaan, omdat je wellicht dan rond kerst uitgerekend bent of een drukke maand hebt waar je allemaal verjaardagen of iets dergelijks hebt ?
Laatst aangepast door peach op do 7 maa 2013 - 8:18; in totaal 1 keer bewerkt
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Re: Zouden jullie
Rond de Kerst bevallen begrijp ik nog wel dat je er omheen probeert te 'plannen' maar een drukke maand met verjaardagen enz. begrijp ik niet zo.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
ja met al die verjaardagen en feestdagen rond die tijd hoef ik zo nodig ook een kleine te hebben rond die tijd. Mijn vriend denkt er anders over, maar van mij mag het nu ff geen feest zijn
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Nee. Je kan je uitgerekende datum wel verplaatsen, maar de datum waarop baby wordt geboren niet.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zelf zou er ook geen rekening mee houden!
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Met het stoppen van de pil wel rekening mee gehouden (mijn man wilde geen kerstkindje), maar nu we al een hele tijd gestopt zijn niet. Zijn allang blij als het weer mag lukken.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Zeker niet. Ik ben 5 weken te vroeg geboren, zegt genoeg denk ik...
Laatst aangepast door Reeza op do 7 maa 2013 - 8:21; in totaal 1 keer bewerkt
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
No way! Bij de eerste duurde het 12 maanden voordat ik zwanger raakte, nou als dat rond de feestdagen was geweest had ik er niets om gegeven hoor!
Gast- Gast
Nee, dat zou ik niet doen. Zou niet weten waarom. As je bijvoorbeeld om kerst heen wil plannen, stel dat het kindje ineens vroeger komt, kan altijd gebeuren.. Ik zou er in elk geval geen rekening mee houden.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Vroeger zei ik van wel dat ik daar rekening mee hield, maar naarmate het langer ging duren kon het me niet meer schelen en nou ben ik uitgerekend in de maand die ik graag had willen overslaan, want dat is echt de drukste ivm verjaardagen, maarja ....
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Nee, ik zou me al gezegend voelen dat ik een kleintje mag krijgen, dan maakt het me totaal niet uit wanneer
Gast- Gast
Nee wij slaan niets over
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ja, ik zou 1 of 2 maanden overslaan om december te proberen omzeilen. Bij de eerste hebben we dat niet gedaan en onze dochter is geboren op 27 december. Het lijkt me heel onpraktisch om 2 kinderen te hebben die jarig zijn rond kerst.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Nee, die drukke maand met verjaardagen heb je dan toch al, dan kan er nog wel eentje bij. En een oudjaarskindje (2 weken te vroeg) is hartstikke leuk, haha!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik was van beide kinderen op dezelfde dag uitgerekend. Kinderen zijn precies twee jaar na elkaar verwekt (allebei op de 11e van de 11e, de jongste ook nog eens in 2011, haha). Verder is mijn zusje 31-7 jarig, mijn echte schoonvader 1-8, mijn man 2-8, mijn schoonmoeder 7-8, H.annah 10-8, mijn stief-schoonvader 15-8, Y.inthe 18-8.
Dus nee, wij hebben geen maand over geslagen.
Gast- Gast
Ja ik zou dat wel doen al kun je het idd toch nooit helemaal plannen. Het lijkt me voor kinderen ook verre van leuk om in de drukke decembermaand rond kerst jarig te zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Nee helemaal niet!
Wij zijn eind maart 2011 gestopt met de pil en ik was toen direct zwanger. Was uitgerekend op 9 januari, T. is uiteindelijk de 5e geboren maar had net zo goed met kerst of oud en nieuw geboren kunnen worden.
Wij zijn eind maart 2011 gestopt met de pil en ik was toen direct zwanger. Was uitgerekend op 9 januari, T. is uiteindelijk de 5e geboren maar had net zo goed met kerst of oud en nieuw geboren kunnen worden.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Nee, was allang blij als ik die positieve test in handen zou hebben.
Kindje kan ook veels te vroeg komen of iets te laat....
Kindje kan ook veels te vroeg komen of iets te laat....
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Nee, wij hebben daar geen rekening mee gehouden.
A. is 1 december jarig, het zij zo. Daar passen we tegen die tijd wel een mouw aan hoor dat het allemaal een beetje rustig verloopt.
A. is 1 december jarig, het zij zo. Daar passen we tegen die tijd wel een mouw aan hoor dat het allemaal een beetje rustig verloopt.
Gast- Gast
Wij hebben het daar deze keer met zwanger worden wel over gehad. De eerste keer duurde het 1,5 jaar, toen hoopten we dat het überhaupt mocht lukken. De tweede keer wilde ik er wel rekening mee houden, mijn vriend vond dat onzin. Maar nu was ik de tweede maand al zwanger dus is het helemaal niet aan de orde geweest. Ik weet ook niet of ik die maanden echt over had willen slaan maar misschien wel even wat minder m'n best doen.
Overigens ging het mij niet om de kerst maar om de maanden november en juli. In november hebben we al vier verjaardagen en in juli zijn zowel N. als haar nichtje jarig (één dag na elkaar). Uiteraard weet ik dat je geen echte invloed hebt op je bevaldatum, de baby komt wanneer hij/zij komt en dat kan inderdaad veel te vroeg zijn. Maar de meeste baby's worden wel met de juiste termijn geboren. En zou ik wel net in die tijd uitgerekend zijn of bevallen dan is dat nog niet het einde van de wereld uiteraard.
Overigens ging het mij niet om de kerst maar om de maanden november en juli. In november hebben we al vier verjaardagen en in juli zijn zowel N. als haar nichtje jarig (één dag na elkaar). Uiteraard weet ik dat je geen echte invloed hebt op je bevaldatum, de baby komt wanneer hij/zij komt en dat kan inderdaad veel te vroeg zijn. Maar de meeste baby's worden wel met de juiste termijn geboren. En zou ik wel net in die tijd uitgerekend zijn of bevallen dan is dat nog niet het einde van de wereld uiteraard.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Nee.
D,J en mijn man zijn Alle 3 achter elkaar jarig incl de feestdagen tussendoor.
D,J en mijn man zijn Alle 3 achter elkaar jarig incl de feestdagen tussendoor.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Rejoy. schreef:Ik was van beide kinderen op dezelfde dag uitgerekend. Kinderen zijn precies twee jaar na elkaar verwekt (allebei op de 11e van de 11e, de jongste ook nog eens in 2011, haha). Verder is mijn zusje 31-7 jarig, mijn echte schoonvader 1-8, mijn man 2-8, mijn schoonmoeder 7-8, H.annah 10-8, mijn stief-schoonvader 15-8, Y.inthe 18-8.
Wow das een heule dure maand!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was 30dec uitgerekend...ben blij met 15dec achteraf maar stoppen? Nee....
Moet wel bekennen dat mocht er hier een derde komen ooit, ik rond zomer wil starten met zwanger raken. Garandeert natuurlijk niets, maar zou wel graag weer een zomerkindje krijgen. Ben 4x in 1x zwanger geraakt...en weer dat het de 5de keer maaaaanden kan gaan duren. Maar stel ik raak weer snel zwanger, dan is het geen hartje winter dat ik uitgerekend ben. Want dat vond ik best tegenvallen...verlof met dat koude weer en stel ik raak dan niet direct zwanger en ben weer in hartje winter uitgerekend.....ook prima. Het is natuurlijk al geweldig dat er dan überhaupt een derde op komst is.
Moet wel bekennen dat mocht er hier een derde komen ooit, ik rond zomer wil starten met zwanger raken. Garandeert natuurlijk niets, maar zou wel graag weer een zomerkindje krijgen. Ben 4x in 1x zwanger geraakt...en weer dat het de 5de keer maaaaanden kan gaan duren. Maar stel ik raak weer snel zwanger, dan is het geen hartje winter dat ik uitgerekend ben. Want dat vond ik best tegenvallen...verlof met dat koude weer en stel ik raak dan niet direct zwanger en ben weer in hartje winter uitgerekend.....ook prima. Het is natuurlijk al geweldig dat er dan überhaupt een derde op komst is.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
M@niek schreef:Rejoy. schreef:Ik was van beide kinderen op dezelfde dag uitgerekend. Kinderen zijn precies twee jaar na elkaar verwekt (allebei op de 11e van de 11e, de jongste ook nog eens in 2011, haha). Verder is mijn zusje 31-7 jarig, mijn echte schoonvader 1-8, mijn man 2-8, mijn schoonmoeder 7-8, H.annah 10-8, mijn stief-schoonvader 15-8, Y.inthe 18-8.
Wow das een heule dure maand!
zijn we er wel voor de rest van het jaar vanaf;)
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zouden jullie doen?