Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding?

+14
Mamsie
SuperGrover
Kabouter
Atelier Madame
Caro
Monte
Winegum
Phileine
Shisha
Guus
TNMN
Melis_je
TukTuk
Marie
18 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding? Empty Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 22:40

Nou ben ik ook eigenlijk heel benieuwd geraakt de afgelopen dagen wat Melisje, Gloria en Guattari dan zouden tippen qua kleding voor mij. Andere meningen zijn ook welkom hoor, en als iemand anders foto's wil plaatsen en advies wil, is dat natuurlijk ook meer dan welkom.

Ik heb dus zelf echt een raar figuur. Van boven ben ik best wel redelijk slank, heb eigenlijk echt wel een mooie taille. Maar dan heb ik daaronder een hele bult met vet aan m'n onderbuik, echt een muffin-top, rondom dus buik, zijkanten en kont. :P En dan komen daaronder m'n heupen nog eens.

Ik heb een hele lange romp, en hele korte benen, waardoor die buik dus benadrukt wordt. Ik haat dat figuur, die lange romp, en korte benen, maar daar kan ik helaas niets aan doen. Wel optisch veranderen natuurlijk.

Nou heb ik nu niet de meest charmante outfit aan, die die lange romp alleen maar benadrukt (maar ik vind het shirtje zo leuk), dus dit is misschien wel een goede foto om ideeen op los te laten!

Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding? 08f434f3

Ben benieuwd!

Ik heb zelf altijd het idee dat dit soort jurkjes en tuniekjes mij goed staan omdat het m'n taille benadrukt, maar wie weet heb ik 't wel helemaal mis:

Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding? DXLA01_80701_84012_27_6710

Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding? DXLA65_84153_10103_96_7331

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding? Empty Re: Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding?

Bericht  Marie di 26 apr 2011 - 22:45

Marin, ik vind eigenlijk dat je een heel vrouwelijk lijf hebt. Zag net ook die foto van jou waarin je in het gras lag, echt heel mooi.
Je moet niet zo negatief zijn over je lichaam. Het is echt heel vrouwelijk.. (Ik hou niet van superskinny dames..)

Heb zelf een beetje hetzelfde figuur als jij, mooi lijf alleen wat meer buik/heup... Ik maak me er niet zo druk om.
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding? Empty Re: Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 22:48

Haha wat lief smile Ik ben ook trots op m'n boobie-curves hoor, die wil ik echt niet kwijt. En een beetje heup kan zeker geen kwaad. Maar ik heb wel echt overgewicht en dat zit 'm met name in die buikzone dus.

Maar Glotarielisje hadden goede ideeen volgens mij, dus ben benieuwd wat zij te zeggen hebben qua kleding tips smile

Ga vanmiddag naar de stad namelijk.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 26 apr 2011 - 22:50

Ik vind je idd erg slank ogen op die foto! Maar wat bijvoorbeeld minder charmant stond, was op die foto van de paasbrunch waar je de taart snijdt, die rok doet je niet veel goeds, als ik heel eerlijk ben, en volgens mij leek je buik daar veel dikker dan dat hij eigenlijk is! (Bedoel dit niet lullig he! want ik vind je juist wel een mooi figuur hebben zoals op de foto in je begin post)

Verder zijn dat soort jurkjes idd geschikt, ik zou alleen niet een te brede band onder je borsten, omdat als je een klein buikje hebt, die rand soms net er boven valt waardoor het jurkje dan ineens naar voren valt zeg maar, en daardoor lijkt je buikje ook meer, heb ik persoonlijk ervaren.
En misschien geen effen kleur maar juist met een printje? Heb het idee dat een effen kleur vaak zo log maakt zeg maar.

Laatst aangepast door AngelNyn op di 26 apr 2011 - 22:53; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Melis_je di 26 apr 2011 - 22:51

Heb je zonder kleding nog steeds de muffintop, of kan het door de pasvorm komen? Hetzelfde shirtje kan ook goed met een hoge rok (soepelvallend model, geen klassieke koker) en dan ben je wel van je korte benen af. en dan zou ik wel een beetje een koker nemen, dat kleedt mooier af dan een wijd model vlak onder brede heupen. Je kunt iets corrigerends dragen tegen een eventueel zichtbare muffintop.
Alle kleding die je in tweeën hakt (broek + kort shirtje, rok + kort shirtje) zou ik vermijden. Je hebt ook van die fiftiesrokken tot aan je kuiten, die vallen ook hoog in de taille en maken je langer. Dan zie je ook geen muffintop, je kunt er flatjes onder aan en je hebt je taille. Ze maken alleen niet slanker. Maar ik kom altijd met m'n jaren-vijftigkleding aanzetten, ik vind dat gewoon mooi!
Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding? _edie_brush_dress_xl_316_325

Het type shirtje dat je toont, lijkt me perfect.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 22:52

k heb ongeveer een figuur als jou, lange romp, korte benen, hele smalle taille en brede heupen.
Ik heb wel een redelijk platte buik.

Als ik jou was zou ik de accenten op je decolleté en taille leggen, dus idd jurkjes/ tuniekjes als op de plaatjes dragen.
En ik doe zelf dan nog vaak een mooie tailleriem om, met een opvallende kleur of gesp, of een opvallende ketting om.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je di 26 apr 2011 - 22:54

Oh ja, ga ook een keer voor een printje bij die lange shirtjes. Of voor een broek met een lichte baan in het midden voor/achter. Duwt je kont omhoog, maakt slanker, maakt dus ook langer.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 22:59

Jij kunt van boven juist heel goed iets straks dragen zoals dit shirtje staat je super....10x beter dan het mij ooit zal staan. Zulke tuniekjes maken je juist klein en propperig en vind ik je juist niet staan. Ik zou gaan voor boven strak en dan goed passen broeken en rokken. Rokken maximaal tot op knie. Soms moet je gewoon delen juist wél tonen om slanker te lijken...dus geen te lange rokken en wijde tunieken maar gewoon passende kleren en dingen 'verbergen' met kleuren of bijvoorbeeld een colbertje erover of een sjaal.

Hm verwarrend verhaal.

Maar dus zeker strakke shirtjes en als je buikje je stoort een strakker hempje eronder je hebt geweldige schouders, borsten en armen en goed passende broeken. En dan leuke elegante schoentjes eronder...ballerina's of slippertjes. Oh en een goede bh (als je die niet al hebt).

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 23:00

AngelNyn schreef:Ik vind je idd erg slank ogen op die foto! Maar wat bijvoorbeeld minder charmant stond, was op die foto van de paasbrunch waar je de taart snijdt, die rok doet je niet veel goeds, als ik heel eerlijk ben, en volgens mij leek je buik daar veel dikker dan dat hij eigenlijk is! (Bedoel dit niet lullig he! want ik vind je juist wel een mooi figuur hebben zoals op de foto in je begin post)

Je bedoelt deze foto:

Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding? 216244_10150580506560156_570495155_18353260_3217987_n

Dat is inderdaad zo'n typisch geval van onoplettend een foto gemaakt zonder dat m'n moeder even zegt 'shirtje rechttrekken, buik inhouden'. Dat rokje had ik van m'n moeder geleend want ik had geen zomerse kleren bij me, maar je hebt gelijk: Dat is totaal niet flatteus. Nou was dat ook een vervelend rokje wat zoals je ziet heel erg opkroop, wat het ook niet veel goeds deed. Maar het geeft wel een goed voorbeeld van hoe m'n buik kan zijn, zeker zo aan het einde van de dag, vaak opgezwollen enzo. Heel vervelend. Dus ik ben het helemaal met je eens smile

Melisje: Zonder kleding ook muffin-top, het is echt veel vet (met striae Sad) door de afgelopen jaren opgebouwd.
Korte shirtjes doe ik inderdaad niet aan, het liefst ook zo lang dat het over m'n kont heen komt, maar wat ik nu aan heb, is het kortste wat ik draag. Het is al snel 'te kort' bij mij vanwege m'n lange romp namelijk.

Die jaren 50 jurk is echt geweldig inderdaad, ook met benadrukte taille. Love it! Maar ja, ik ga niet altijd in rokjes en jurkjes lopen :P

Gast
Gast

Bericht  Melis_je di 26 apr 2011 - 23:06

Shirtjes over je kont, lijken me niet goed, dan vallen ze precies op het breedste gedeelte. Of het moet weer vér over je kont zijn, praktisch een jurk.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  TukTuk di 26 apr 2011 - 23:06

Marin schreef:
AngelNyn schreef:Ik vind je idd erg slank ogen op die foto! Maar wat bijvoorbeeld minder charmant stond, was op die foto van de paasbrunch waar je de taart snijdt, die rok doet je niet veel goeds, als ik heel eerlijk ben, en volgens mij leek je buik daar veel dikker dan dat hij eigenlijk is! (Bedoel dit niet lullig he! want ik vind je juist wel een mooi figuur hebben zoals op de foto in je begin post)

Je bedoelt deze foto:

Dat is inderdaad zo'n typisch geval van onoplettend een foto gemaakt zonder dat m'n moeder even zegt 'shirtje rechttrekken, buik inhouden'. Dat rokje had ik van m'n moeder geleend want ik had geen zomerse kleren bij me, maar je hebt gelijk: Dat is totaal niet flatteus. Nou was dat ook een vervelend rokje wat zoals je ziet heel erg opkroop, wat het ook niet veel goeds deed. Maar het geeft wel een goed voorbeeld van hoe m'n buik kan zijn, zeker zo aan het einde van de dag, vaak opgezwollen enzo. Heel vervelend. Dus ik ben het helemaal met je eens smile

Melisje: Zonder kleding ook muffin-top, het is echt veel vet (met striae Sad) door de afgelopen jaren opgebouwd.
Korte shirtjes doe ik inderdaad niet aan, het liefst ook zo lang dat het over m'n kont heen komt, maar wat ik nu aan heb, is het kortste wat ik draag. Het is al snel 'te kort' bij mij vanwege m'n lange romp namelijk.

Die jaren 50 jurk is echt geweldig inderdaad, ook met benadrukte taille. Love it! Maar ja, ik ga niet altijd in rokjes en jurkjes lopen :P

Die foto bedoelde ik idd smile Dat soort rokjes zijn idd ook verschrikkelijk, kruipen idd omhoog en volgens mij staat zo iets nog niet eens flatteus bij een maatje 34 Wink Maar als ik zo andere foto's van je gezien hebt, volgens mij kleed je je verder wel heel leuk hoor!
Wat je eventueel ook zou kunnen doen als je er erg last van hebt, is zo'n corrigerend broekje. Ik heb er nu 1 bij de action gekocht, doet niet heeeel veel, maar zit toch ook erg prettig, ik zit er over te denken een betere kwaliteit te kopen.
En ik zou dan broeken met ene hoge taille nemen, en een shirtje wat wat langer is, en eventueel ook strak onder je borsten en wat wijder naar onder. En dan met een mooie decolleté, ik wou dat ik ze had haha! Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 23:12

Ha thanks AngelNyn, dat doet me goed smile
Leuk ook om te horen dat ik wel een leuke kledingsmaak heb. Ik baal alleen zo van mijn figuur. Ik heb het laatste jaar (jaren) zo weinig kleding geshopt, omdat ik zo gedemotiveerd was vanwege m'n figuur. Alles wat ik dacht dat leuk stond, stond dan toch niet. Hoe vaak ik wel niet half huilend in een pashokje heb gestaan. Ik wist echt niet meer wat nu leuk was en wat niet.
Ik ben dan ook echt haast euforisch dat ik zometeen echt eens ga shoppen. Al zal ik uiteindelijk maar met 1 of 2 kledingstukken thuis komen denk ik, omdat ik me dan al weer veel te schuldig voel qua financieen, maar ik zit nu goed in m'n vel dus wil deze kans grijpen.

Dus met een paar goede pointers moet het zo wel goedkomen, hoop dat ik dan inderdaad net even een paar dingen kan scoren die goed staan. Dus thanks voor de tips smile

Zo'n corrigerend broekje is ook wel handig, zeker als ie pijpjes heeft, dan schuren m'n benen ook niet zo langs elkaar direct. Die noteer ik even voor straks in de stad!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 23:38

Een jeans met een hogere taille doet ook wonderen.. Dan zitten je vetjes eronder Very Happy

Gast
Gast

Bericht  TNMN di 26 apr 2011 - 23:48

Ik ben het eens met de meiden hierboven, je hebt een mooi figuur met mooie vormen. Je zei over je buikje maar dat vind ik eigenlijk wel meevallen! Ik heb eens op de H&M site gekeken wat ik denk dat leuk bij je zou staan.

Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding? DXLB13_75851_45013_96_7459
Ik denk dat zo'n jurkje als hierboven je goede punten (bovenlichaam en taille) benadrukt, maar niet je buikje ofzo laat zien. Ik weet ooit nog een foto van jou dat je een oranje rukje aan had (een webcam foto was het geloof ik) en dat stond je erg goed, vandaar de jurk hierboven

Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding? DXLA55_78514_10100_26_7410

Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding? MLA31_0014_001R_80691
Zoiets, maar dan zonder de rare pose en het rokje vind ik ook niet zo leuk. Maar met een wat hogere taille, kort rokje en shirtje er in?

Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding? MLA55_3551_079R_83681
Met een riem?

TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  TNMN di 26 apr 2011 - 23:48

_Donnaa schreef:Een jeans met een hogere taille doet ook wonderen.. Dan zitten je vetjes eronder Very Happy

+1
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 23:52

Tnmn dat blauwe onderste dingetje wat je plaatst is exact dezelfde als het oranje ding waar jij het over had. Grappig hè. En ik heb m ook net in t wit besteld. Die staat dus sowieso goed.

Ben nu in t pashokke maar helaas niet t leuke jurkje. Wel paar andere dingetjes.

Gast
Gast

Bericht  TNMN di 26 apr 2011 - 23:58

Marin schreef:Tnmn dat blauwe onderste dingetje wat je plaatst is exact dezelfde als het oranje ding waar jij het over had. Grappig hè. En ik heb m ook net in t wit besteld. Die staat dus sowieso goed.

Ben nu in t pashokke maar helaas niet t leuke jurkje. Wel paar andere dingetjes.

Leuk Very Happy Ben benieuwd waar je mee thuis komt, laat je het zien?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 0:08

Ja tuurlijk :-) en als ik nog advies nodig heb wel live vanuit t pashokje. Maar ben nu sexy bh's aan t passen dus die laat ik maar niet zien haha

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 0:27

Ik vind tuniekjes juist echt niet bij je figuur passen Marin, maar bij wie passen tuniekjes wel? Persoonlijk ben ik er geen fan van en met jouw buikje maakt het juist dat je zwanger lijkt. (Niet leuk om te horen, I know, maar, het verzacht misschien dat ik ook áltijd een buikje heb, hoe slank ik ook ben, dus ik ben een mede-zwangerbuikje hebben dinges.

Hmmdus.

Ik denk dat jasjes hét doen voor jou! Staat ook gekleder. Dus leuk shirt, of een mooie blouse met daar over heen een mooi jasje wat op de heupen valt, niet over je bibs want dat kan plomper ogen. Het is vaak wat duurder, een jasje dan een leuk shirt te kopen, maar het is wel een investering en je kunt mooi afwisselen als je meerdere jasjes hebt. Of een leuk giletje.

Gast
Gast

Bericht  Guus wo 27 apr 2011 - 0:30

oeoe las al dat je aan het shoppen was smile

ik denk dat een fleurige lange jurk jou ook goed staat!

Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding? Image1xl

paar mooie espadrilles eronder (merk je niet eens dat je op hakken loopt) en je heb een stuk meer lengte!

(ik heb btw express de jurk van de curves gepakt voor de beeldvorming dat het erg mooi staat als je op bepaalde plekken wat meer hebt, ik denk zeker te weten dat jij nog prima in 'normale' maten past.)

en ik denk dat zoiets jou ook erg goed zal staan:

Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding? Image1l

deze heeft en een hoge taille en wat frustels om eventuele buik-dingetjes mooi te verbloemen

helaas geen Asos in de stad Wink

en eens met Jen, jasjes/blazertjes zie ik ook helemaal voor me! Met een net wat korter gesneden model op een iets hogere broek of rok leg je ook de nadruk meer op je taille (wel een getailleerd jasje/blazertje nemen anders is het effect juist averechts)
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 0:34

Oeh ja Goochempje wel getailleerd inderdaad, anders word je een vierkant, en niemand wil een vierkantje zijn Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 0:40

TNMN schreef:Ik ben het eens met de meiden hierboven, je hebt een mooi figuur met mooie vormen. Je zei over je buikje maar dat vind ik eigenlijk wel meevallen! Ik heb eens op de H&M site gekeken wat ik denk dat leuk bij je zou staan.

Ik denk dat zo'n jurkje als hierboven je goede punten (bovenlichaam en taille) benadrukt, maar niet je buikje ofzo laat zien. Ik weet ooit nog een foto van jou dat je een oranje rukje aan had (een webcam foto was het geloof ik) en dat stond je erg goed, vandaar de jurk hierboven

Ik denk dat zoiets je juist zwanger laat lijken, dat is tenminste bij mij wel zo (ik heb zo'n jurk en ook een buikje).

Op zich doen tunieken dat ook, maar met de juiste tuniek benadruk je wel je taille en wordt juist je buik verdoezeld. Maar dan moet je wel goed zoeken!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 0:41

Goochempie schreef:oeoe las al dat je aan het shoppen was smile

ik denk dat een fleurige lange jurk jou ook goed staat!

paar mooie espadrilles eronder (merk je niet eens dat je op hakken loopt) en je heb een stuk meer lengte!
)

Nou dit lijkt mij dus niet!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 0:43

Ik vind eigenlijk dat weinig mensen zo'n lange jurk kunnen hebben, behalve als je een figuur hebt a la Punk'd, lang en slank.

Gast
Gast

Bericht  Shisha wo 27 apr 2011 - 0:44

Fauve schreef:
TNMN schreef:Ik ben het eens met de meiden hierboven, je hebt een mooi figuur met mooie vormen. Je zei over je buikje maar dat vind ik eigenlijk wel meevallen! Ik heb eens op de H&M site gekeken wat ik denk dat leuk bij je zou staan.

Ik denk dat zoiets je juist zwanger laat lijken, dat is tenminste bij mij wel zo (ik heb zo'n jurk en ook een buikje).

Op zich doen tunieken dat ook, maar met de juiste tuniek benadruk je wel je taille en wordt juist je buik verdoezeld. Maar dan moet je wel goed zoeken!

+1! En ik heb altijd het idee dat heupen nog breder lijken in zulke jurkjes.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: