Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding?
+14
Mamsie
SuperGrover
Kabouter
Atelier Madame
Caro
Monte
Winegum
Phileine
Shisha
Guus
TNMN
Melis_je
TukTuk
Marie
18 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding?
Jeanette schreef:
Deze vind ik zooo leuk
Sparen voor volgende maand dan maar
Gast- Gast
Marin schreef:Jeanette schreef:
Deze vind ik zooo leuk
Sparen voor volgende maand dan maar
Ik vind hem ook geweldig, maar ga morgen ook al shoppen in Utrecht en ik geloof niet dat ik me daar ook echt in kan houden.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ga maar eens kijken op: http://www.manatwork.nl Hebben ze echt véél leuke dingen, ook de jurkjes zijn super!! Is echt een winkel waar ik altijd wel slaag. (wel duur, maar ik koop zelf liever wat duurdere kleding en dan minder, dan dat mijn kast volhangt met verwassen dingen waar de vorm na 3x wassen uit is)_Femme schreef:Noa schreef:Mijn tips:
1. hakken dragen om je benen meer lengte te geven
2. een strak shirtje dat net op je heupen valt met hierover een strak getailleerd colbertje dat vrij strak zit rond je taille, dat de lengte heeft waardoor het op je heupen valt, (iets hoger, zodat het shirtje er net onderuit komt) waarvan je het onderste knoopje los laat, zodat het jasje sowieso al wat ruimer over je buik zou vallen, ookal zat die buik er niet. Zo valt het dus minder op.
3. een goed passende broek eronder die wel vrij strak zit, maar natuurlijk niet té
4. beetje decolleté, zodat de nadruk ligt op je taille en je borsten, want dat zit wel goed bij jou, volgens mij?
Noa! Waar komt dit leuke colbertje vandaan?
Goede tips trouwens!
Gast- Gast
Noa schreef:Ga maar eens kijken op: http://www.manatwork.nl Hebben ze echt véél leuke dingen, ook de jurkjes zijn super!! Is echt een winkel waar ik altijd wel slaag. (wel duur, maar ik koop zelf liever wat duurdere kleding en dan minder, dan dat mijn kast volhangt met verwassen dingen waar de vorm na 3x wassen uit is)_Femme schreef:Noa schreef:Mijn tips:
1. hakken dragen om je benen meer lengte te geven
2. een strak shirtje dat net op je heupen valt met hierover een strak getailleerd colbertje dat vrij strak zit rond je taille, dat de lengte heeft waardoor het op je heupen valt, (iets hoger, zodat het shirtje er net onderuit komt) waarvan je het onderste knoopje los laat, zodat het jasje sowieso al wat ruimer over je buik zou vallen, ookal zat die buik er niet. Zo valt het dus minder op.
3. een goed passende broek eronder die wel vrij strak zit, maar natuurlijk niet té
4. beetje decolleté, zodat de nadruk ligt op je taille en je borsten, want dat zit wel goed bij jou, volgens mij?
Noa! Waar komt dit leuke colbertje vandaan?
Goede tips trouwens!
Oh daar zit hier vlakbij een winkel van! Ik loop er alleen altijd straalvoorbij eigenlijk Toch maar eens binnenkijken dan! Thanks
Edit: Nu zoek ik nog een sponsor voor 149,99
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik vind Men@work echt een verschrikkelijke winkel. Verschrikkelijk personeel en telkens als ik er kleding kocht, was het kwaliteit na een paar keer wassen echt niet meer om aan te zien. En nee, ik had er niks geks mee gedaan.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Met Men@Work heb ik ook niks.. Sowieso allemaal veels te dure merken voor mij, heb dat geld er gewoon niet voor over.
Wel jammer dat de Pull&Bear zo ver weg is! Ben er in Barcelona wel geweest, echt een leuke winkel inderdaad! En 26,- voor een jurkje vind ik ook helemaal niet duur
Wel jammer dat de Pull&Bear zo ver weg is! Ben er in Barcelona wel geweest, echt een leuke winkel inderdaad! En 26,- voor een jurkje vind ik ook helemaal niet duur
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Jeanette schreef:
Erg leuk! Volgens mij zou deze je heel mooi staan. En hij is van de Vero Moda? En Vero Moda is te koop bij Zalando.nl. En Zalando verkoopt vandaag die kortingbonnen en geen verzendkosten.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Arwyn schreef:Met Men@Work heb ik ook niks.. Sowieso allemaal veels te dure merken voor mij, heb dat geld er gewoon niet voor over.
Ik weet niet waar je vandaan komt (en ik weet niet of het al gezegd is) maar sinds kort zit er ook een Pull and Bear in Tilburg. Kan niet wachten tot ik tijd en geld heb :-D.
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Lieke128 schreef:Arwyn schreef:Met Men@Work heb ik ook niks.. Sowieso allemaal veels te dure merken voor mij, heb dat geld er gewoon niet voor over.
Ik weet niet waar je vandaan komt (en ik weet niet of het al gezegd is) maar sinds kort zit er ook een Pull and Bear in Tilburg. Kan niet wachten tot ik tijd en geld heb :-D.
Den Haag is voor mij ongeveer 2,5uur reizen, Tilburg zelfs meer dan 3
Allebei niet echt handig dus helaas, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Zouden jullie
» Wat zouden jullie doen?
» Zouden jullie dit doen ???