Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding?
+14
Mamsie
SuperGrover
Kabouter
Atelier Madame
Caro
Monte
Winegum
Phileine
Shisha
Guus
TNMN
Melis_je
TukTuk
Marie
18 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Nou wat zouden jullie me dan aanraden qua kleding?
Jen_ schreef:Oeh ja Goochempje wel getailleerd inderdaad, anders word je een vierkant, en niemand wil een vierkantje zijn
indeed!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga speciaal voor goochem zo even een lange jurk passen en plaats t resultaat wel. Ik vermoed dat t echt heel belachelijk staat bij mij namelijk haha. Maar wie weet.
Gast- Gast
Fauve schreef:Ik vind eigenlijk dat weinig mensen zo'n lange jurk kunnen hebben, behalve als je een figuur hebt a la Punk'd, lang en slank.
haha ik vind het juist vaak wel mooi, zoals ook op die foto met de juiste jurk dat wel want er kunnen ook monsterlijke modellen tussen zitten. En in Marin's case for sure de hakken/espadrille's om wat lengte te geven.
ik vind dat dan juist veel mooier dan veel jurkjes die hier geplaatst worden waarvan ze juist het averechtse effect hebben vrees ik (wat jij volgens mij ook al aangaf eerder)
@ Marin, haha doen! ik ben heel benieuwd wel even op je tenen gaan staan en iets van een riempje erbij pakken
wie weet heb ik het wel helemaal mis
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Volgens mij heb ik een klein beetje hetzelfde figuur als jou, Marin, al ben ik wel iets zwaarder. Je draagt op de laatste foto een hooggesloten shirt, daar zou ik niet voor kiezen. Dit maakt je voller dan je bent. Ik kies zelf altijd voor shirts met v-hals en/of ronde hals en ik denk dat jou dit ook heel mooi zou staan. Daarnaast zijn a-lijn rokjes denk ik er mooi bij jou (die iets wijder uitlopen). Qua broeken zou ik kiezen voor een broek met iets wijdere pijpen. In ieder geval geen strakke broeken, want dit benadrukt je 'probleemzones' en dat is niet de bedoeling. Ik ben het met mijn voorgangers eens, je hebt gewoon een prachtig, vrouwelijk figuur met rondingen op de juiste plaats.
Ik zal even een voorbeeldje geven qua kleding waarvan ik denk dat het jou erg goed staat:
Het zijn slechts een paar voorbeeldjes, maar ik denk dat het je mooi zou staan. Jammer dat ik je zaterdag niet gezien heb btw
Ik zal even een voorbeeldje geven qua kleding waarvan ik denk dat het jou erg goed staat:
Het zijn slechts een paar voorbeeldjes, maar ik denk dat het je mooi zou staan. Jammer dat ik je zaterdag niet gezien heb btw
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb best veel tuniekjes die strak in de taille-plat bij de buik zijn. Er zijn ook veel zwanger-tuniekjes, maar er zijn juist heel veel die wel je taille en niet je buik laten zien.
Ik vind lange jurken ook mooi bij kleine vrouwen, maar ik vind klein dan ook niet lelijk. En het verschilt heel erg per jurk hoe hij valt. Je ziet iig niet meer of je een lang of een kort bovenlijf hebt, maar ik denk niet dat je heel makkelijk één vindt die goed staat vanwege je grote borsten.
Ik vind lange jurken ook mooi bij kleine vrouwen, maar ik vind klein dan ook niet lelijk. En het verschilt heel erg per jurk hoe hij valt. Je ziet iig niet meer of je een lang of een kort bovenlijf hebt, maar ik denk niet dat je heel makkelijk één vindt die goed staat vanwege je grote borsten.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Eens met Vilein!
Ik heb trouwens van de week een korte jeanstuinbroek aangepast, omdat ik dat stiekem echt super leuk vind staan maar het vermoeden had dat het bij mij echt afschuwelijk zou zijn. I was right
Ik heb trouwens van de week een korte jeanstuinbroek aangepast, omdat ik dat stiekem echt super leuk vind staan maar het vermoeden had dat het bij mij echt afschuwelijk zou zijn. I was right
Gast- Gast
Mijn tips:
1. hakken dragen om je benen meer lengte te geven
2. een strak shirtje dat net op je heupen valt met hierover een strak getailleerd colbertje dat vrij strak zit rond je taille, dat de lengte heeft waardoor het op je heupen valt, (iets hoger, zodat het shirtje er net onderuit komt) waarvan je het onderste knoopje los laat, zodat het jasje sowieso al wat ruimer over je buik zou vallen, ookal zat die buik er niet. Zo valt het dus minder op.
3. een goed passende broek eronder die wel vrij strak zit, maar natuurlijk niet té
4. beetje decolleté, zodat de nadruk ligt op je taille en je borsten, want dat zit wel goed bij jou, volgens mij?
1. hakken dragen om je benen meer lengte te geven
2. een strak shirtje dat net op je heupen valt met hierover een strak getailleerd colbertje dat vrij strak zit rond je taille, dat de lengte heeft waardoor het op je heupen valt, (iets hoger, zodat het shirtje er net onderuit komt) waarvan je het onderste knoopje los laat, zodat het jasje sowieso al wat ruimer over je buik zou vallen, ookal zat die buik er niet. Zo valt het dus minder op.
3. een goed passende broek eronder die wel vrij strak zit, maar natuurlijk niet té
4. beetje decolleté, zodat de nadruk ligt op je taille en je borsten, want dat zit wel goed bij jou, volgens mij?
Laatst aangepast door Noa op wo 27 apr 2011 - 1:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zit ook even op H&M te kijken. Voor zover ik het kan beoordelen komen onze lichaamsvormen wel een beetje overeen. Op de 1e foto lijkt het alsof je heupen iets naar binnen lopen en vervolgens weer uitlopen naar de dijen (snap je het? weet niet hoe ik het anders moet omschrijven haha!) dus dan heb je zeg maar 2 hobbels. Ik heb dat iig wel en dat maakt het shoppen nog wel eens lastig.
Ik draag bijna altijd broeken/rokken die over de heupen zitten. Ik draag heel zelden wel eens een heupbroek maar ik voel mij er nooit zo happy in omdat het de heupen dan raar uit laat komen.
Een model als dit:
Door de vouw in de broek wordt je optisch langer en lijken de benen slanker.
Op zo'n broek kun je dan ook weer een wat strakker shirt dragen omdat de broek om de heupen en buik zit. En dan combineren met een leuk jasje.
Ik draag bijna altijd broeken/rokken die over de heupen zitten. Ik draag heel zelden wel eens een heupbroek maar ik voel mij er nooit zo happy in omdat het de heupen dan raar uit laat komen.
Een model als dit:
Op zo'n broek kun je dan ook weer een wat strakker shirt dragen omdat de broek om de heupen en buik zit. En dan combineren met een leuk jasje.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ok goochem had wel een beetje gelijk haha. Ironisch genoeg was dit het kledingstuk wat er beste stond. De rest was echt verschrikkelijk.
Nou zal ik nooit zo'n jurk dragen want voel me er echt niet fijn in en ze zijn ook 100x te lang voor me, maar het was niet zo vreselijk als ik had gedacht.
Maar ik ga t toch zeker ook niet kopen haha
Op naar de vero moda!
En waarom is het Murphy's law dat je altijd in een pashokje naar de wc moet?!
Ok
Nou zal ik nooit zo'n jurk dragen want voel me er echt niet fijn in en ze zijn ook 100x te lang voor me, maar het was niet zo vreselijk als ik had gedacht.
Maar ik ga t toch zeker ook niet kopen haha
Op naar de vero moda!
En waarom is het Murphy's law dat je altijd in een pashokje naar de wc moet?!
Ok
Gast- Gast
Heel operazangeres!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Shisha schreef:Ik zit ook even op H&M te kijken. Voor zover ik het kan beoordelen komen onze lichaamsvormen wel een beetje overeen. Op de 1e foto lijkt het alsof je heupen iets naar binnen lopen en vervolgens weer uitlopen naar de dijen (snap je het? weet niet hoe ik het anders moet omschrijven haha!) dus dan heb je zeg maar 2 hobbels. Ik heb dat iig wel en dat maakt het shoppen nog wel eens lastig.
Een model als dit:
Zo'n broek lijkt mij meer een taillebroek. Ik krijg daar dan altijd meteen dit beel dbij:
Gast- Gast
Ik moest ook echt direct aan die foto denken van Jessica
Gast- Gast
Princess schreef:Shisha schreef:Ik zit ook even op H&M te kijken. Voor zover ik het kan beoordelen komen onze lichaamsvormen wel een beetje overeen. Op de 1e foto lijkt het alsof je heupen iets naar binnen lopen en vervolgens weer uitlopen naar de dijen (snap je het? weet niet hoe ik het anders moet omschrijven haha!) dus dan heb je zeg maar 2 hobbels. Ik heb dat iig wel en dat maakt het shoppen nog wel eens lastig.
Een model als dit:
Zo'n broek lijkt mij meer een taillebroek. Ik krijg daar dan altijd meteen dit beel dbij:
Haha nee dat moet je ook niet hebben! De broek moet zeg maar precies om de heupen heen vallen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Heb nu geen tijd om te reageren, mr ben al vroeg thuis (rond 17 uur) dus kijk dan even mee, leuk!
Gast- Gast
Haha zodra ik zo'n broek zie, verschijnt dat beeld op m'n netvlies!
Zo'n taillebroek vind ik echt alleen mooi bij slanke vrouwen, want ik vind die hoge taille juist de nadruk leggen op de gebieden waar je dat niet wilt.
Zo'n taillebroek vind ik echt alleen mooi bij slanke vrouwen, want ik vind die hoge taille juist de nadruk leggen op de gebieden waar je dat niet wilt.
Gast- Gast
Inderdaad.. Ik bedoel dan ook een broek met hogere taille, niet direct zo`n gigantisch hoog ding.. Maar dus geen heupbroek waar de rollen overheen komen.. Die heb ik zelf ook en dat is echt verschrikkelijk..
En aangezien m`n rollen niet zo snel weg gaan als dat ik een nieuwe broek kan kopen, ga ik maar voor die laatste optie
En aangezien m`n rollen niet zo snel weg gaan als dat ik een nieuwe broek kan kopen, ga ik maar voor die laatste optie
Gast- Gast
Ik heb ook altijd een broek met hogere tailleband, maar hij zit dan nog wel op mn heupen, en niet in m'n taille.
Ik vind een model met hoge tailleband veel meer afkleden dan een heupbroek, dat staat bij mij echt voor geen meter.
Ik vind een model met hoge tailleband veel meer afkleden dan een heupbroek, dat staat bij mij echt voor geen meter.
Gast- Gast
We have a winner!!!
Super leuk merk, Pull & Bear, nog nooit van gehoord!
Super leuk merk, Pull & Bear, nog nooit van gehoord!
Gast- Gast
Gaaf Marin!
Staat je heel mooi, zowel het model als de kleur!
En Pull and Bear is idd leuk, wist niet dat ze dat ook in NL verkochten!
Staat je heel mooi, zowel het model als de kleur!
En Pull and Bear is idd leuk, wist niet dat ze dat ook in NL verkochten!
Gast- Gast
In medium trouwens, niet meer large! Yes yes yes!
Gast- Gast
Ik vind hem ook heel erg leuk! Staat je zeer goed.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Hij staat je heel erg mooi. En met een vestje(zwart ofzo) of jasje kan hij ook als het wat kouder is. Leuk!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Zouden jullie
» Wat zouden jullie doen?
» Zouden jullie dit doen ???