Dagcafé
+23
Rovine
Sweety
Tullow
Jeanette
Mida4you
Elsje
Qiara
Jordana
Minx
Atelier Madame
Kabouter
Arwyn
bolus26
Caroow
Moezie
Chocolate Cookie
VeryCherry
Marie
girli
Sjaantje
Zininzon
Burn
klavertje
27 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Goeiemorgen!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Heey CC
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hey VC! Hoe is het?
Chocolate Cookie- Ratel
Goedemorgen meiden!
Een fijne pasen gehad??
Ik wel heerlijk zo een lang weekend
Een fijne pasen gehad??
Ik wel heerlijk zo een lang weekend
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Hey LP,
Wij hebben helemaal niks bijzonders gedaan wat betreft Pasen. En dat vond ik heerlijk. Heb helemaal niets met zulke dagen
En jij?
Wij hebben helemaal niks bijzonders gedaan wat betreft Pasen. En dat vond ik heerlijk. Heb helemaal niets met zulke dagen
En jij?
Chocolate Cookie- Ratel
Wel goed hoor, heb een heerlijk weekend gehad
N heeft een ontstoken voet, daar zijn we zondagochtend voor naar de huisartsenpost gegaan en hij heeft een hele hoop antibiotica die hij moet nemen nu. 3x Per dag, elke acht uur, dus we moeten hem 's nachts wakker maken. Als we pas vandaag naar de huisarts waren gegaan had hij een bloedvergiftiging opgelopen en zou hij naar het ziekenhuis moeten, maar dat is gelukkig niet gebeurd. Hij moet alleen rust houden met z'n pootje en dat lukt niet. We krijgen het niet aan zijn verstand dat hij écht alleen maar mag zitten en het zo min mogelijk moet belasten. Wat dat betreft had hij beter wat kunnen breken, want dan zou hij wel moeten. Maar hij is nu op school, en daar ligt zijn voet op een stoel, dus dat komt wel goed, en in de pauze kan hij wel in de zandbak spelen en de juf zou er goed op letten.
En het wonder is geschied, eerste paasdag waren we bij mijn schoonouders en het was nog gezellig ook
Hoe is het met jou?
N heeft een ontstoken voet, daar zijn we zondagochtend voor naar de huisartsenpost gegaan en hij heeft een hele hoop antibiotica die hij moet nemen nu. 3x Per dag, elke acht uur, dus we moeten hem 's nachts wakker maken. Als we pas vandaag naar de huisarts waren gegaan had hij een bloedvergiftiging opgelopen en zou hij naar het ziekenhuis moeten, maar dat is gelukkig niet gebeurd. Hij moet alleen rust houden met z'n pootje en dat lukt niet. We krijgen het niet aan zijn verstand dat hij écht alleen maar mag zitten en het zo min mogelijk moet belasten. Wat dat betreft had hij beter wat kunnen breken, want dan zou hij wel moeten. Maar hij is nu op school, en daar ligt zijn voet op een stoel, dus dat komt wel goed, en in de pauze kan hij wel in de zandbak spelen en de juf zou er goed op letten.
En het wonder is geschied, eerste paasdag waren we bij mijn schoonouders en het was nog gezellig ook
Hoe is het met jou?
Nou echt pasen heb ik ook niet gevierd.. Maar gewoon een geweldig heerlijk weekend gehad!
Met veel wijntjes BBQ lachen spelletjes het zonnetje.. ik denk er met plezier aan terug..
Nu alleen op mn werk en heb gisteren helaas een zonnesteek opgelopen.. Blegh
Met veel wijntjes BBQ lachen spelletjes het zonnetje.. ik denk er met plezier aan terug..
Nu alleen op mn werk en heb gisteren helaas een zonnesteek opgelopen.. Blegh
Moezie- Kletskop
Gelukkig is het dan nog redelijk goed afgelopen met zijn voet. Hopelijk is het snel over. Kan me voorstellen dat hij geen zin heeft om de hele dag te zitten
Met mij gaat het ook goed. Gisteren weer eens met mijn volleybal-dude op msn gepraat. Gek genoeg is er na die keer dat hij naar me toe kwam om te praten echt iets veranderd. We praten nu zoveel makkelijker. Echt heel gek eigenlijk
Met mij gaat het ook goed. Gisteren weer eens met mijn volleybal-dude op msn gepraat. Gek genoeg is er na die keer dat hij naar me toe kwam om te praten echt iets veranderd. We praten nu zoveel makkelijker. Echt heel gek eigenlijk
Chocolate Cookie- Ratel
Haha CC Heerlijk toch!! Het is soms ook echt heel moeilijk om de eerste stap te zetten.. Dus misschien is toen het ijs gebroken Ik hoop het voor je in ieder geval!!
Moezie- Kletskop
Daar lijkt het wel op. Ben ik wel blij om Hij maakte zelfs grapjes en eerst was hij nogal koeltjes haha
Chocolate Cookie- Ratel
Ik geloof dat ik dalijk al naar huis kan.. Pff ik voel me zo slecht!!
Moezie- Kletskop
Whahahaha nee, ik kan het me ook heel goed voorstellen, maar het is echt beter voor hem. Maar spelen is ook zo ontzettend aantrekkelijk
Wowww er komt zojuist een lekkere postbode binnengelopen, niet normaal! Zongebruind, zonnebril op, geruite shorts, Edward Cullen haar, mooi lijf...
Hij gaf me een knipoog ook nog
VC, fijn dat met je zoontje alles goed is nu.
Loontje waarom voel je je slecht?
Hij gaf me een knipoog ook nog
VC, fijn dat met je zoontje alles goed is nu.
Loontje waarom voel je je slecht?
Gast- Gast
Hoi VC en CC en lp en Donnaa!
VC, maar goed dat je zondag nog gegaan bent met N., anders was je nu veel verder van huis. Hopelijk is zijn voet snel weer genezen met alle antibiotica. Fijn ook dat je een gezellige paasdag met je schoonouders hebt gehad!
VC, maar goed dat je zondag nog gegaan bent met N., anders was je nu veel verder van huis. Hopelijk is zijn voet snel weer genezen met alle antibiotica. Fijn ook dat je een gezellige paasdag met je schoonouders hebt gehad!
Gast- Gast
Uhu, ik ben er ook heel blij om. Vrijdagavond dus al gebeld, toen mocht ik niet komen, zaterdagavond ook niet, zondagochtend wéér gebeld en toen was het ineens wel ernstig. :S
Hey dames!
VC; Goed dat je toch met hem naar de HAP bent geweest!
VC; Goed dat je toch met hem naar de HAP bent geweest!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hoi iedereen die er net bij is
Chocolate Cookie- Ratel
Ik geloof ik heb gisteren met het wandelen een zonnesteek opgelopen
Heb de hele nacht liggen rillen van de kou of zweten van de hitte.. Nu nog altijd ik voel me echt slecht.. Alleen zit ik met het probleem dat al meer dan de helft van mijn collegas incl. baas op cursus is..
Hoe is het met jullie ?
Heb de hele nacht liggen rillen van de kou of zweten van de hitte.. Nu nog altijd ik voel me echt slecht.. Alleen zit ik met het probleem dat al meer dan de helft van mijn collegas incl. baas op cursus is..
Hoe is het met jullie ?
Moezie- Kletskop
Goedemorgen dames,
bah ik voel me meteen kut.
Ik heb een 'vriendin', die heb ik leren kennen via een hyvesgroep en al ruim 4 jaar zien we elkaar op elkaars verjaardag, ben naar haar bruiloft geweest enz..
En nou krijg ik dit berichtje:
Hoi lieve meid,
Dat we krabbelen en berichtjes sturen vind ik heel leuk! En ik vind je lief en bijzonder!
Maar zal eerlijk zijn, ik zie het op dit moment niet zo zitten wat af te spreken..
Ik ben momenteel druk met mijzelf, met gastouder zijn, en ik wil meer tijd aan m'n beste vriendinnen, zusje en ouders gaan besteden! (omdat ik veel moe ben de laatste tijd schiet dat er behoorlijk bij in..)
Ik wil niet dat je het je persoonlijk gaat aantrekken, want dat is het niet! Echt niet!
Maar ik denk gewoon dat er behalve 'online contact' momenteel even niet veel meer van mijn kant in zal zitten...
Hoop dat je het begrijpt en niet boos bent!
Veel liefs!
bah ik voel me meteen kut.
Ik heb een 'vriendin', die heb ik leren kennen via een hyvesgroep en al ruim 4 jaar zien we elkaar op elkaars verjaardag, ben naar haar bruiloft geweest enz..
En nou krijg ik dit berichtje:
Hoi lieve meid,
Dat we krabbelen en berichtjes sturen vind ik heel leuk! En ik vind je lief en bijzonder!
Maar zal eerlijk zijn, ik zie het op dit moment niet zo zitten wat af te spreken..
Ik ben momenteel druk met mijzelf, met gastouder zijn, en ik wil meer tijd aan m'n beste vriendinnen, zusje en ouders gaan besteden! (omdat ik veel moe ben de laatste tijd schiet dat er behoorlijk bij in..)
Ik wil niet dat je het je persoonlijk gaat aantrekken, want dat is het niet! Echt niet!
Maar ik denk gewoon dat er behalve 'online contact' momenteel even niet veel meer van mijn kant in zal zitten...
Hoop dat je het begrijpt en niet boos bent!
Veel liefs!
Gast- Gast
Ik ga me maar eens aankleden en zo naar de Ikea! Misschien wel tot vanmiddag
Chocolate Cookie- Ratel
Ik baal van mijn stomme huisarts en nu ga ik een nieuwe zoeken.. Ik heb alleen geen idee waar ik moet beginnen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dat is kut Anousch.. Eerlijk gezegd zou ik zoiets sturen als ik helemaal geen contact meer wil met iemand, maar ik ken haar niet natuurlijk.. Geen idee hoe het over zou moeten komen..
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: