Dagcafé
+23
Rovine
Sweety
Tullow
Jeanette
Mida4you
Elsje
Qiara
Jordana
Minx
Atelier Madame
Kabouter
Arwyn
bolus26
Caroow
Moezie
Chocolate Cookie
VeryCherry
Marie
girli
Sjaantje
Zininzon
Burn
klavertje
27 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Ja, maar weet je.. Ik hád een heel klein beetje. Maar toen gebeurde er niks en zelfs de kaas bleef niet aan het brood plakken, dus ik had gewoon drie onderdelen, los! Daarom heb ik wat meer olijfolie gedaan daarna
Whahaha! Waarom heb je niet gewoon boter aan de boven- en onderkant gesmeerd? Veel makkelijker (vind ik).
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Ja, maar weet je.. Ik hád een heel klein beetje. Maar toen gebeurde er niks en zelfs de kaas bleef niet aan het brood plakken, dus ik had gewoon drie onderdelen, los! Daarom heb ik wat meer olijfolie gedaan daarna
Whahaha! Waarom heb je niet gewoon boter aan de boven- en onderkant gesmeerd? Veel makkelijker (vind ik).
Zo hoort het toch ook?
Nu ben ik echt weg, wilde nog even Leaf's verhaal lezen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Ik had alleen een roomboterlammetje.
Whahahahaha en die wilde je niet gebruiken daarvoor?
Gast- Gast
Alles wat ik in een koekenpan bak, bak ik met wat water. Wat achterlijk he! Maar het werkt wel....
Gast- Gast
Met water??? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Water?!?!? Whaha:P
Voor de geinteresseerden: Ben S. bij P&W
Voor de geinteresseerden: Ben S. bij P&W
Laatst aangepast door Reva op ma 25 apr 2011 - 10:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
girli schreef:Met water??? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Weet niet. Het is nog iets van vroeger, maar het werkt. En hoe? Geen idee. Want volgens mij is het gewoon gebakken lucht en bakt hij verder zoals het bakt in een tosti-ijzer, maar ik vind het goed te doen.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb echt de HELE dag al trek
Stuur ik je mijn vieze pizza even toe. Dan is je het trek direct vergaan.
Gast- Gast
Onderweg naar P&W (ja, ik ben nieuwsgierig ) kwam ik nederland 2 tegen en volgens wel is daar iemand euthanasie aan het plegen o.i.d., ziet er heftig uit!
Edit: http://www.katholieknederland.nl/kruispunt/archief/2011/detail_objectID725922.html palliatieve sedatie (nooit van gehoord)
Edit: http://www.katholieknederland.nl/kruispunt/archief/2011/detail_objectID725922.html palliatieve sedatie (nooit van gehoord)
girli- Ratel
girli schreef:Onderweg naar P&W (ja, ik ben nieuwsgierig ) kwam ik nederland 2 tegen en volgens wel is daar iemand euthanasie aan het plegen o.i.d., ziet er heftig uit!
Ooh, dat gaat over die jongen van 23, toch? Bart nogwat?
Gast- Gast
Bart Verbeeck zegt de link. Ik ken het niet. Misschien maar eens helemaal kijken als ik tijd heb.
girli- Ratel
Lex, had je nog wat gekocht gisteren?
Wat een poepgedachte dat ik morgen gewoon moet werken zeg
Wat een poepgedachte dat ik morgen gewoon moet werken zeg
Gast- Gast
Ik moet naar school, ruilen?
girli- Ratel
girli schreef:Ik moet naar school, ruilen?
Ja is goed!! En dan ben ik schoolziek
Gast- Gast
Schoolziek of echt ziek, vervangende opdracht is dan binnen. En nee, die opdracht wil je nooit doen.Reva schreef:girli schreef:Ik moet naar school, ruilen?
girli- Ratel
girli schreef:Schoolziek of echt ziek, vervangende opdracht is dan binnen. En nee, die opdracht wil je nooit doen.Reva schreef:girli schreef:Ik moet naar school, ruilen?
Ik ben Koning Vervangende Opdracht.
Gast- Gast
en spontaan een vent?Reva schreef:girli schreef:Schoolziek of echt ziek, vervangende opdracht is dan binnen. En nee, die opdracht wil je nooit doen.Reva schreef:girli schreef:Ik moet naar school, ruilen?
Ik ben Koning Vervangende Opdracht.
girli- Ratel
Reva schreef:Lex, had je nog wat gekocht gisteren?
Jaja! Nieuwe patta's voor A.! Ze is er helemaal weg van.
Gast- Gast
Haha, stoer
Die Keith: zit te blaffen ja maar blabla ik ben geen therapeut en ja blabla dus. Twee minuten later zegt hij 'je de ouders betalen grof geld voor mij'. Waarvoor dan? Voor je niet-therapeut zijn??
Die Keith: zit te blaffen ja maar blabla ik ben geen therapeut en ja blabla dus. Twee minuten later zegt hij 'je de ouders betalen grof geld voor mij'. Waarvoor dan? Voor je niet-therapeut zijn??
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: