Dagcafé
+23
Rovine
Sweety
Tullow
Jeanette
Mida4you
Elsje
Qiara
Jordana
Minx
Atelier Madame
Kabouter
Arwyn
bolus26
Caroow
Moezie
Chocolate Cookie
VeryCherry
Marie
girli
Sjaantje
Zininzon
Burn
klavertje
27 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Ooh Anousch ik snap wel dat je je rot voelt ja. Maar...ik vind dat meisje wel heel eerlijk dat ze jou een berichtje stuurt en uitlegt hoe zij er over denkt, ze had je ook aan het lijntje kunnen houden!
Gast- Gast
Donnaa, ik vind dat jij Lord_Voldemort7 moet gaan volgen op Twitter, hij is echt hilarisch
Gast- Gast
Dat heeft ze in principe al gedaan..
Toen ik jarig was kon ze niet, nou ja geen probleem zou je zeggen.
Daarna hadden we samen besloten om een keer met zn 4en (haar man en mijn vriend) wat te gaan eten, en dat is ook nooit door gegaan..
En ik voel me gewoon echt KUT waarom ze daar ineens mee komt..
Toen ik jarig was kon ze niet, nou ja geen probleem zou je zeggen.
Daarna hadden we samen besloten om een keer met zn 4en (haar man en mijn vriend) wat te gaan eten, en dat is ook nooit door gegaan..
En ik voel me gewoon echt KUT waarom ze daar ineens mee komt..
Gast- Gast
Haha, ik zal eens kijken wat ik er van vind!Storm schreef:Donnaa, ik vind dat jij Lord_Voldemort7 moet gaan volgen op Twitter, hij is echt hilarisch
Gast- Gast
Ik zit momenteel op mijn werk tot 17:00 uur..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Bah, de rekeningen zijn weer betaald
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind dat juist altijd een heel postief iets..VeryCherry schreef:Bah, de rekeningen zijn weer betaald
Gast- Gast
Storm schreef:Ik vind dat juist altijd een heel postief iets..VeryCherry schreef:Bah, de rekeningen zijn weer betaald
Ja, het is ook heel positief en ik ben er op tijd mee Ik moet me er altijd even toe zetten, dan voel ik me even kut. En daarna ben ik blij dat ik het weer gedaan heb
Ik heb mijn loon nog niet binnen zie ik net.. Maar goed gelukkig hou ik elke maand geld over..
Moezie- Kletskop
Ik krijg donderdag weer salaris en ben nu behoorlijk blut aangezien ik bijna €300 minder had deze maand..
Gast- Gast
Mijn geld is er weer bijna doorheen. Ik krijg het rond de 15e. Mijn vriend rond de 25e, dus we hebben dan gelukkig genoeg speling. Maar vanaf juni krijg ik het ook rond de 25e
Ik vind het altijd een fijn gevoel als ik rekeningen heb kunnen betalen, minder stress. Als ik genoeg overhoud dan.
Gast- Gast
Ja, is het ook. Ik heb nu alle rekeningen betaald.
Nja, er zijn nog een paar automatische incasso's, maar dat zal er een deze dagen ook afgaan en mijn vriend heeft zijn salaris ook bijna, dus we redden het wel gelukkig.
Nja, er zijn nog een paar automatische incasso's, maar dat zal er een deze dagen ook afgaan en mijn vriend heeft zijn salaris ook bijna, dus we redden het wel gelukkig.
Wees blij, echt waar._Donnaa schreef:Gelukkig heb ik die stress niet, lijkt me echt killing.
Gast- Gast
Serieus, als mijn vakantiegeld er is, hang ik de vlag uit!
Zo veel vakantiegeld krijg ik niet iets van 350 euro ofzo volgens mij.VeryCherry schreef:Serieus, als mijn vakantiegeld er is, hang ik de vlag uit!
Gast- Gast
Storm schreef:Zo veel vakantiegeld krijg ik niet iets van 350 euro ofzo volgens mij.VeryCherry schreef:Serieus, als mijn vakantiegeld er is, hang ik de vlag uit!
Ik weet ook niet precies wat ik krijg, kan je dat ergens uitrekenen ofzo?
Ja, ben ik ook.. Ik wil namelijk niet eindigen zoals m`n ouders.. Daar bedankt ik echt voor..Storm schreef:Wees blij, echt waar._Donnaa schreef:Gelukkig heb ik die stress niet, lijkt me echt killing.
Gast- Gast
Staat op je loonstrookje normaal.. Heb jij niet een soort van loonstrookje van je uitkering? Waar die uit opgebouwd is enzo? Er gaat dan alleen nog wel belasting af, hoeveel dat is ligt er weer aan wat je verdiend..VeryCherry schreef:Storm schreef:Zo veel vakantiegeld krijg ik niet iets van 350 euro ofzo volgens mij.VeryCherry schreef:Serieus, als mijn vakantiegeld er is, hang ik de vlag uit!
Ik weet ook niet precies wat ik krijg, kan je dat ergens uitrekenen ofzo?
Gast- Gast
Zijn je ouders allebei werkloos? Sta je hen wel een beetje bij qua geld, aangezien je nog thuis woont?_Donnaa schreef:Ja, ben ik ook.. Ik wil namelijk niet eindigen zoals m`n ouders.. Daar bedankt ik echt voor..Storm schreef:Wees blij, echt waar._Donnaa schreef:Gelukkig heb ik die stress niet, lijkt me echt killing.
Gast- Gast
Mensen die zeggen dat geld niet gelukkig maakt, hebben nog nooit financiële problemen gehad. Daar geloof ik heilig in
Gast- Gast
Ik ben ook blij dat ik die stress nog niet heb.. Maar ik heb altijd gezien hoe je goed met geld moet omgaan.. (Door te zien hoe het niet moet)
Ik bedenk me ook altijd 10 x voordat ik iets koop.
Ik bedenk me ook altijd 10 x voordat ik iets koop.
Moezie- Kletskop
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: