Dagcafé
+23
Rovine
Sweety
Tullow
Jeanette
Mida4you
Elsje
Qiara
Jordana
Minx
Atelier Madame
Kabouter
Arwyn
bolus26
Caroow
Moezie
Chocolate Cookie
VeryCherry
Marie
girli
Sjaantje
Zininzon
Burn
klavertje
27 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Zo zeg.... Mijn vaste scharrel vraagt of ik vanavond nog even een avond bij hem kom. Nou nee, want hij moet er vroeg uit en ik kan uitslapen, dus dat gaan we even niet doen.
Gast- Gast
Komt hij naar jou en kan ie daarna weer wegwezen?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
ABE schreef:Zo zeg.... Mijn vaste scharrel vraagt of ik vanavond nog even een avond bij hem kom. Nou nee, want hij moet er vroeg uit en ik kan uitslapen, dus dat gaan we even niet doen.
Haha dat is alleen maar irritant inderdaad, zou het ook niet doen.
Gast- Gast
girli schreef:Komt hij naar jou en kan ie daarna weer wegwezen?
Dan moet je hem wel verbieden te snoozen .
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:ABE schreef:Zo zeg.... Mijn vaste scharrel vraagt of ik vanavond nog even een avond bij hem kom. Nou nee, want hij moet er vroeg uit en ik kan uitslapen, dus dat gaan we even niet doen.
Haha dat is alleen maar irritant inderdaad, zou het ook niet doen.
Nee, morgen lig ik tot 10.00u in mijn nest te stinken. Niemand die ervoor zorgt dat ik daar eerder uitkom.
Girli -Nee, ik moest dan maar naar hem komen. Nou nee, sorry. Dat is 30 km teveel voor vanavond. Zegt ie:"Daag me uit en ik kom naar jou toe". Nou ehmz.... Liever niet?! Hele lieve jongen, maar seks is niet een main prio momenteel.
Gast- Gast
Reva schreef:ABE, kan je hem niet even mijn adres smsen
Stuur maar, dan stuur ik hem naar je door. Hij is goed hoor. Dus ik sta hem af met pijn in mijn hart.
Gast- Gast
ABE schreef:Reva schreef:ABE, kan je hem niet even mijn adres smsen
Stuur maar, dan stuur ik hem naar je door. Hij is goed hoor. Dus ik sta hem af met pijn in mijn hart.
Muhahahaha
Gast- Gast
Zo ben ik dan ook wel weer.
En ik was hem een beetje zat, want hij kraakte mijn, met zorg uitgekozen, fotolijstjes af. Want HIJ had het mooier gevonden als het drie dezelfde kleuren was geweest. Ja, hij wel. Ik niet. Vind het zo wel mooi. Wie heeft het ooit bedacht dat mannen zich bezig houden met de inrichting van de vrouwen???
En ik was hem een beetje zat, want hij kraakte mijn, met zorg uitgekozen, fotolijstjes af. Want HIJ had het mooier gevonden als het drie dezelfde kleuren was geweest. Ja, hij wel. Ik niet. Vind het zo wel mooi. Wie heeft het ooit bedacht dat mannen zich bezig houden met de inrichting van de vrouwen???
Gast- Gast
Reva schreef:Slet?!?!! Ik ben hermaagd bijna hoor!
Whahahahahaha, oké dan neem ik het terug.
Gast- Gast
Ik ga slapen, morgen straks moet ik eerst boodschappen doen en daarna de hele dag naar school BAH! Tot 18.30 uur, wie bedenkt dat :S
Slaap lekker!
Slaap lekker!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik krijg ook weer honger dus het is tijd om te gaan slapen. Als ik nu ga eten dan ontplof ik nog een keer... Trusten!
Gast- Gast
Ik ga morgen beginnen met 'tien dagen, 10 pond' dieet, maar ik heb er een hard hoofd in dat er ook maar 1 kg vanaf gaat. Maar goed, we'll see.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik heb echt teveel gegeten dit weekend. De rest van de week vast ik.
Ik doe mee. Al heb ik nog steeds Filet American Pesto, tegenhanger van Paturain (kom gewoon niet op de naam), een halve metworst en anderhalf doos aan toastjes. De chips heb ik vanochtend, een halve zak open op tafel, weggegooid. Dat vreten van mij is altijd al kul geweest. Iemand die ik nog iets van bovenstaand kan toegooien?
Gast- Gast
Bedoel je Boursin, ABE?
Kun je niet alles wat je zojuist opnoemt wegmieteren? Doe ik wel altijd, en daarna de kattenbak schoonmaken en het vieze grind incl poep in diezelfde vuilniszak gooien.
Kun je niet alles wat je zojuist opnoemt wegmieteren? Doe ik wel altijd, en daarna de kattenbak schoonmaken en het vieze grind incl poep in diezelfde vuilniszak gooien.
Gast- Gast
Alex schreef:Bedoel je Boursin, ABE?
Ja!
Weggooien vind ik zonde. Misschien kan ik er iemand nog blij mee maken. Normaliter breng ik dergelijke dingen naar moeders, maar dat gaat nu even niet. Dus het kruipt of mijn koelkast uit of iemand is zo gek op de genoemde dingen, dat ze vanzelf meegaan met een nieuwe eigenaar.
Ik ben best wel makkelijk. Maanden wilde ik toastjes met iets lekkers. Nu heb ik het gehad en wil ik het verder ook niet meer. Dus zelf opeten gaat gelukkig niet gebeuren.
Gast- Gast
Dat je het niet zelf opeet is een voordeel, goed van je! Ik kan nooit meer stoppen met eten, afgrijselijk vind ik het. Nu heb ik niks in huis en ik mag niksniksniks kopen van mezelf, ik wil volgende week trots op mezelf zijn.
Gast- Gast
Ik had een ietwat dubbel gevoel bij mijn post. Puur omdat ik weet dat het moeilijk voor je is, het eten. Ondanks dat ik niet veel eet, heb ik andere problemen. Ik ben hier al eens open over geweest en een dagcafé is niet een plek om me compleet te uiten. Maar zeg maar dat ik mijn eigen kcalbom heb.
Jij koopt niets meer waar jij een zwak voor hebt en ik doe hetzelfde waar ik het moeilijk mee heb. Lijkt me een goede deal...
Jij koopt niets meer waar jij een zwak voor hebt en ik doe hetzelfde waar ik het moeilijk mee heb. Lijkt me een goede deal...
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: