Dagcafé
+23
Rovine
Sweety
Tullow
Jeanette
Mida4you
Elsje
Qiara
Jordana
Minx
Atelier Madame
Kabouter
Arwyn
bolus26
Caroow
Moezie
Chocolate Cookie
VeryCherry
Marie
girli
Sjaantje
Zininzon
Burn
klavertje
27 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Sowieso is het geen tijd meer voor het dagcafé
Als ik niks in huis kan vinden terwijl ik wel wat wil, dan kan ik geen rust vinden
Als ik niks in huis kan vinden terwijl ik wel wat wil, dan kan ik geen rust vinden
Gast- Gast
Ikke?? Nee maar is wel heel verschillend per dag. Vandaag ben ik onverzadigbaar. Zelfs na elke 'lozing' loop ik weer richting keuken
Gast- Gast
Tja, is er nog wel wat lekkers in de keuken dan?
Ik ben vandaag verzadigbaar en ga dan ook lekker slapen! Trusten, meiden!
Ik ben vandaag verzadigbaar en ga dan ook lekker slapen! Trusten, meiden!
Gast- Gast
Hallo goedemorgen! Heb niet goed geslapen en voel mij daardoor beetje verrot. Hoop dat dit goed komt hoe verder de dag vordert.
Gast- Gast
Goedemorgen,
Hier is nu echt de vakantie begonnen, heerlijk. Straks naar de meubelboulevard om te kijken naar spullen voor in het nieuwe huis.
Hier is nu echt de vakantie begonnen, heerlijk. Straks naar de meubelboulevard om te kijken naar spullen voor in het nieuwe huis.
Gast- Gast
Goedemorgen, ik ben alweer aan het werk. Moest me haasten vanmorgen, waardoor ik iets heel onlogisch draag qua kleren. Ken beuren!
Fijne dag iedereen!
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Wat voor onlogisch heb je aan dan?
Weet je wat raar is...
Als je bij je schoonouders naar binnen loopt en er iemand van het forum blijkt te zitten!
Weet je wat raar is...
Als je bij je schoonouders naar binnen loopt en er iemand van het forum blijkt te zitten!
Gast- Gast
Brennuss...
Dan kijk je wel even raar op hoor!
Maar het was een keer te verwachten Brennuss en haar vriend zijn goed bevriend met mijn schoonbroertje!
Dan kijk je wel even raar op hoor!
Maar het was een keer te verwachten Brennuss en haar vriend zijn goed bevriend met mijn schoonbroertje!
Gast- Gast
Ik had niet anders verwacht dat ze leuk is, ik vind haar hier ook leuk. Wonen jullie bij elkaar in de buurt?
Gast- Gast
Goedemorgen dames!
Ik ga me ff klaar maken, en dan naar school om die rotpresentatie aan te passen! Blegh..
Ik ga me ff klaar maken, en dan naar school om die rotpresentatie aan te passen! Blegh..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen, was zelfs voor de wekker wakker. Maar dat kwam helaas omdat ze achter mijn huis aan het bouwen zijn en ze om 7 uur (!) begonnen met heien! Nou dat wordt dus een lawaaierige studiedag.. (Ze bouwen op de campus, dus op de uni zitten heeft ook geen zin). Jullie nog kleine ergernissen?
Ik heb heerlijk geslapen, was zelfs voor de wekker wakker. Maar dat kwam helaas omdat ze achter mijn huis aan het bouwen zijn en ze om 7 uur (!) begonnen met heien! Nou dat wordt dus een lawaaierige studiedag.. (Ze bouwen op de campus, dus op de uni zitten heeft ook geen zin). Jullie nog kleine ergernissen?
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Ja, ik woon in een dorp zo´n 4 km verderop.
Waar Brennuss nu woont heb ik ook gewoond (ander flatje op hetzelfde stukje)
Waar Brennuss nu woont heb ik ook gewoond (ander flatje op hetzelfde stukje)
Gast- Gast
Zo ik ga even boodschappen doen!
Weg van het lawaai (ze zijn de voegen eruit aan het bikken)
Tot straks!
Weg van het lawaai (ze zijn de voegen eruit aan het bikken)
Tot straks!
Gast- Gast
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen allen.
Ik ben weer aan het werk *gaap* niet gewend...en verder heb ik nogal wat spanningen met mijn vriend de laatste dagen. Zo jammer want het ging net zo goed!
Ik ben weer aan het werk *gaap* niet gewend...en verder heb ik nogal wat spanningen met mijn vriend de laatste dagen. Zo jammer want het ging net zo goed!
Gast- Gast
Heb je weer werk Storm?
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ja, das waar ook