Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend die vaak van huis is!

+20
redd
VeryCherry
Rush
TwistedAngel
ThinkPink
Burn
Silver
FireButterfly
Inge
Polly
limbogirl82
lyke
RYW
JD
Travelgurly
Try
_DoI
xxDila
Arwyn
studiebol
24 plaatsers

Pagina 2 van 44 Vorige  1, 2, 3 ... 23 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Vriend die vaak van huis is! - Pagina 2 Empty Re: Vriend die vaak van huis is!

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 6:19

_DoI schreef:
Cimic schreef:Zo das idd niet veel zeg. :shock: Dan mogen wij Nederlanders niet klagen zeg. Maar wat slecht dat ze zijn papieren al zo vaak kwijt zijn geraakt. Dat kan toch bijna geen toeval zijn. Nu maar hopen dat je volgend jaar meer kunt gaan werken en dat je vriend hopelijk een leuke nieuwe baan vindt. Maar stel je vriend krijgt een baan in Noorwegen dan is de afstand tussen jullie dan ook weer groter niet kwa wonen/ werk

Sterkte meid!!
Ik vraag me inderdaad ook echt af of dat wel echt zo is, hoor. Waarschijnlijk zitten ze de hele dag uit hun neus te vreten. Feit blijft wel dat wij 7 maanden lang op onze centen hebben moeten wachten. Echt belachelijk lang.

Ja, dat is zo. Ik blijf dan hier, en hij woont en werkt dan in Noorwegen. Onderdak, reiskosten etc worden wel allemaal vergoed dan, dus dat is wel fijn. Hij wil ook erg graag aan het werk en we hebben nu nog geen kinderen dus waarom niet? Mijn vriend is depressief en ik denk dat een baan hem goed zal doen, en onze relatie ook. Dan maar weer een afstandsrelatie..

Het is in ieder geval erg schandalig!! Gewoon je poot stijf houden en net zolang door gaan op het gene waar je recht op hebt.

Als jullie eerder een lange afstand relelatie hebt gehad dan moet dit zeker ook goedkomen. Kan me goed voorstellen dat dit echt niet leuk voor je vriend is. Nu maar hopen dat het niet meer lang duurt en dat jullie een fijne start krijgen voor het nieuwe jaar smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Arwyn vr 10 dec 2010 - 8:21

Cimic: Iedereen gaat anders om met zo'n gebeurtenis he. Je zusje is losgeslagen, je moeder juist sterker.. Iedereen verwerkt het op een andere manier. Ik denk dat het sowieso goed is dat jij met iemand gaat praten en eens met het gezin praten is misschien ook wel fijn! Misschien heeft je zusje het nog niet echt een plek kunnen geven en doet ze het op deze manier. Ik weet het natuurlijk niet, ken jullie niet persoonlijk, maar ik heb wel eens gehoord van een meisje die na zoiets ook helemaal los sloeg omdat ze er niet mee om kon gaan. Iedereen in haar omgeving bleef ook maar sterk, terwijl ze er juist behoefte aan had om te zien dat het haar moeder bijvoorbeeld net zoveel deed als haar. Toen ze 'gezellig' met z'n allen ingestort waren, ging het daarna een stuk beter omdat dat meisje zich niet meer zo alleen voelde met haar verdriet.
Maar nogmaals, dat is maar 1 verhaal natuurlijk, is niet bij iedereen zo!

DoI: Zo, in Zweden is het dus ook niet allemaal zo goed geregeld! Hoorde altijd dat het in Scandinavische landen juist veel beter geregeld is qua zorg en alles vanuit de overheid, maar dat is dus ook niet bepaald waar! Pff, dat is wel heel lastig inderdaad.. Wij hebben ook heeeel even (een maand maar) in de uitkering gezeten en moesten het samen doen met 700,- voor een maand en dat was inderdaad verre van makkelijk en dat was maar een maand! Kan me voorstellen dat zoiets jullie relatie ook wel een beetje onder druk zet en hem ook. Jij komt immers daarheen voor hem en hij kan dan niet eens voor je zorgen. Denk dat dat de gemiddelde man niet in de koude kleren zou gaan zitten en al helemaal niet zo'n lange periode.
Wel lastig hoor, hij gaat dan dus ergens anders werken dus jij blijft eigenlijk alleen achter, maar als jullie zouden verhuizen blijft zijn vader achter.. Lijkt me wel een moeilijke keuze, maar vind het wel knap dat je dan hiervoor kiest!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _DoI vr 10 dec 2010 - 22:51

Arwyn: Het is hier inderdaad niet zo goed geregeld, en de zorg al helemaal niet (daar klagen erg veel mensen over). Maar je hebt gelijk hoor, een baan zal hem goed doen. Ik zal erg blij voor hem zijn als ie weer aan het werk kan. Ik heb liever dat ik hier alleen achter blijf, dan dat wij naar Nederland vertrekken (en dan waarschijnlijk in dezelfde situatie zitten) en zijn vader achterlaten. Ik red me wel hoor, al zal het soms wel even zwaar zijn denk ik.

Zit jouw vriend in het leger, Arwyn? Ik heb het topic op het oude forum niet gevolgd smile
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  studiebol za 11 dec 2010 - 1:58

DoI jullie zitten in een pittige situatie! Ik vind het idd niet veel waar jullie mee rond moeten komen, dus ik hoop dat je vriend snel wat vind in Noorwegen. Mijn vriend is daar ook wel is geweest voor het werk en die vertelde toen ook dat de lonen daar best hoog liggen.... maar ja dan moet je eerst wel een baan vinden! En idd ik had ook wel is gelezen dat bij jullie alles zo goed geregeld moest zijn, maar dat valt in de praktijk dus best wel tegen?!

Mijn moeder belde gisteren of ik mee de stad in ging vanochtend zij moest wat dingen halen! Nou harstikke gezellig! Maar heb echt teveel geld uitgegeven, een nieuwe broek en langere witte blouse en daarbij een langer colbert, dat laatst heb ik nog nooit gehad dus ik moest erg wennen maar vond het wel leuk!

Gisterenavond ook een gezellig avond gehad, dus helemaal prima! en ik had net een mail van mijn vriend dat hij morgen om 12 uur weer thuis is.. nou echt hij is langer onderweg geweest dan dat hij iets heeft gedaan!
En nu ga ik de afwas hier maar is ff opruimen enzo en kerstkaarten schrijven!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 5:12

Studiebol, Lekker wezen shoppen! Moet kunnen toch Wink Maar hoe ik het doe.. tja ik kan het alleen maar omdat ik een team met mensen om mij heen heb staan die hun steentje willen bijdragen! Zonder ouders, zus en vrienden kan ik het gewoonweg niet. Ik werk natuurlijk en wanneer Sander er niet is regel ik dat ik of een slaapdienst heb of een late en daarna een vroege dienst. Zodat de kids kunnen gaan slapen bij mijn ouders of dat er hier een vriendin of mijn zus slaapt. Dan draai ik relatief veel uren in een korte tijd! Verder is het vooral goed plannen en goed comuniceren met elkaar, is makkelijk gezegd maar in de praktijk blijft dat lastig.. Voor mij is het wel zo dat de periode te overzien is, een paar maand er tegen aan met elkaar en dan is hij weer thuis en dan kunnen we het op een uurtje oppas hier of daar gewoon zelf doen!

Doi, wat een situatie zeg! Pittig om zo rond te moeten komen...hopelijk heeft je vriend snel een baan!

Hier vandaag een midterm dag gehad in schaarsbergen. Leuke dag, vooral voor de kids *dylan in dit geval* was er veel geregeld! We hebben een kussensloop versierd ( we hebben dylan en lynn en mijn voeten met tekstiel verf erop gezet hihi) en er werd een foto afgedrukt waar we een lijstje omheen hebben versierd. Verder natuurlijk helemaal leuk; de 1 op 1 verbinding! al was het maar 4 minuten maar heel dierbaar.. gewoon elkaar even zien, even zeggen hoe gek we op elkaar zijn :P En ook voor dylan maakt het het allemaal weer wat echter want die heeft het steeds over nog maar een paar nachtjes en dan is papa thuis.. nou dat duurt nog een paar maanden en zo'n dag maakt dan weer indruk en valt het ook voor hem weer op zijn plek. Vanvavond beld hij nog even om na te praten smile Het is heel leuk om elkaar te zien maar vind het ook wel confronterend want daar zit je dan met een kindje van een paar maand en een van 3 jaar! Dan besef je weer goed wat je aan elkaar hebt als gezin.. maja genoeg sentimenteel gedoe wat daar worden we niet beter van!

Fijn weekend ladies!

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 11 dec 2010 - 8:25

Petra,Is een midterm dag dat alle vrouwen/vriendinnen van de militairen bij elkaar komen? Dat is een beetje wat ik uit je verhaal haal. Wel leuk voor je zoontje dat hij zijn vader ook weer even heeft kunnen zien!
Jij moet het dus idd ook goed regelen met je werk. Mijn voordeel is dan daarin dat ik regelmatig werk en dat ik dus 3 dagen een kdv kan regelen. Ik wil het allemaal niet teveel onderschatten maar ook niet te groot maken want volgens mij is er dan altijd wel iets waardoor we er niet aan zouden moeten beginnen!

Kreeg net een mail van mijn vriend dat hij vrij heeft genomen! Heerlijk is hij echt weer ff een langere periode thuis! Gewoon niet alles in een weekend hoeven te proppen maar gewoon elkaar wat langer kunnen zien!

studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  xxDila za 11 dec 2010 - 11:45

Hai Iedereen,

Ik wilde hier gaan posten. Maar ik kan melden dat mijn vriend per januari wordt aangenomen bij een ander bedrijf. Iets waar we op hoopten. Dan heeft hij tijden van 9 tot half 6. Dus ja, dan pas ik hier niet meer zo tussen!

xxDila
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  _DoI zo 12 dec 2010 - 8:26

Studiebol, dat valt inderdaad erg tegen hier.
Wat leuk zeg dat je vriend vrij heeft genomen en jullie wat langer samen kunnen zijn! Geniet ervan smile
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  _DoI zo 12 dec 2010 - 8:28

Gefeliciteerd Dila! Was je vriend vaak van huis?
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Arwyn zo 12 dec 2010 - 8:35

Dila: Jammer voor ons Wink Maar wel heel fijn voor jullie! Gefeliciteerd met zijn nieuwe baan!

Petra: Ik hoor ook altijd wel goede verhalen over de midterm dagen! Toch leuk dat je hem dan even kan zien smile Je kijkt vast nu al uit naar het moment waarop hij weer terugkomt smile Toen mijn vriend nog in het leger zat, dacht ik dat ook altijd. Balen als hij weg moet, maar wanneer hij dan weer terugkomt.. Volgens mij kan daar helemaal niets tegenop!!

Studie: Lekker geshopt dus! Very Happy Moet ook wel eens kunnen, toch? Ik hoop dat het dinsdag goed weer is. Een uurtje hier vandaan zit blijkbaar een heel grote kledingwinkel waar m'n moeder eens met mij heen wil en dinsdag begint daar de uitverkoop.. Zou leuk zijn als we dan heen kunnen! Maar dan moet het echt niet glad zijn of zo, dus ik hoop op niet teveel regen/sneeuw morgen!
Fijn dat je vriend vrij heeft genomen! Jullie kunnen dus even heerlijk genieten samen smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 13 dec 2010 - 3:46

Ik heb veel in bed doorgebracht dit weekend, werd zaterdagochtend wel wakker met keelpijn maar het ging best oke, tot smiddags toen voelde ik me echt slecht! Zondagochtend kwam mijn vriend terug en hij was ook ziek was ook al ziek tijdens het werk dus zaten we hier lekker ziek te zijn met zijn 2en, niet echt gezellig kan ik je vertellen Very Happy Hij is vandaag wel wel weer een stuk fitter, ik ben vanmorgen wel naar het werk gegaan maar om half 12 kon ik niet meer dus weer naar huis. Wilde graag naar het werk want dit is de laatste week dat mijn collega's er allemaal zijn en dat vind ik wel belangrijk!

@dila fijn dat je vriend een andere baan krijgt, wat gaat hij nu doen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  xxDila ma 13 dec 2010 - 5:57

Mijn vriend was meestal van maandagochtend tot vrijdagavond weg & in sommige gevallen van zondagavond tot vrijdagavond. Ik werk in de weekenden. Dus we zagen elkaar echt nauwelijks!
Hij was al heel lang op zoek naar iets anders, dichterbij huis en minder risicovol. Hij werkte in de staalbouw en heeft de afgelopen drie jaar twee ongelukken gehad gevolg; zijn duim kan niet meer buigen & bijna blind aan één oog, hij ziet na diverse operaties voor 10 á 20 %.
Hij kwam op zaterdag vaak bij een autodemontage- / autosloopbedrijf.(hij doet als hobby aan autocross/autoracen) En die man is gaan uitbreiden. Mijn vriend is zijn eerste werknemer. Dus het heeft wat uurtjes met boekhouders etc gekost voor we het allemaal eens waren met het contract.. maar nu is het geregeld. Hij gaat nu van 9 tot half 6 werken. Voor mij inderdaad heerlijk! Nog een paar weekjes en dan kan hij daar starten!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Travelgurly di 14 dec 2010 - 5:09

Oh studie wat vervelend, gaat het nu alweer iets beter? beterschap! neem lekker thee met honing!

Petra: Ik vind het toch altijd heel sterk als je partner een aantal maanden weg is/moet. Het zal ook wel wennen zijn elkaar dan kort te spreken aan de telefoon. maar ik denk dat zo'n kort gesprek je zoveel blijheid geeft dat je er weer dagen tegen kan.

sorry ik schrijf niet veel meer, op het werk zijn we de drukste periode in gegaan! mensen boeken al veel, meestal is dat na de kerst maar nu al volop drukte bij ons. En onze eigen vakantie is nu ook helemaal rond voor Bali. heb 3 super gave hotels geboekt, 4dagen huisje op palen op het strand in noord bali, hotel met een echte balinese slaapkamer, als verrassing 1 nacht in een resort uitkijkend op een waterval en een plungepool op het terras en dan een aantal dagen in een hotel. Helemaal zin in!
Mijn vriend zijn laaste week voor dit jaar is ingegaan en dan va volgende week is hij 2 weken thuis! heeeeerlijk elke dag samen naar bed te gaan en wakker te worden. En maandag gaan we 3 dagen naar Berlijn! koud...maar wel helemaal leuk.

@ dila: gefeliciteerd! zal wel heel anders zijn dan jullie gewend zijn. cheers
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Arwyn di 14 dec 2010 - 7:35

Studie: Vervelend dat jullie allebei ziek zijn!! Gaat het inmiddels al wat beter? Kan me voorstellen dat dat niet zo gezellig, haha. Ik vind het al vervelend als 1 van ons ziek is, laat staan allebei! Dat kan denk ik beter maar niet voorkomen hier... Wink

Dila: Oh, wel heel fijn dat je vriend dan wat anders heeft! Na die ongelukken kan ik me voorstellen dat je dat ook wel erg graag wil. Ik zou er echt geen lekker gevoel bij hebben als mijn vriend vaker ongelukken zou hebben op het werk en er dan toch mee door zou gaan..
Jij hebt zeker wel zin in 2011 dan, lekker elke avond met je vriend! Very Happy

Miss: Pff, dat mensen nu al bezig zijn met die vakanties! Ik kan het me helemaal niet voorstellen, haha. Maar wij zijn ook meer kampeerder, dus we gooien gewoon de tent in de auto en zien wel waar we terecht komen! Als je wil boeken, moet je ook wel vroeg zijn he, anders wordt het alleen maar duurder!
Bevalt de opleiding nog goed voor je vriend? Volgende week lekker vakantie dus! Heerlijk hoor smile Mijn vriend heeft volgende week ook vakantie, maar ik dus niet, haha. Heb op maandag nog college, dinsdag vergadering en woensdag, donderdag en vrijdag werken! Ben alleen 1e kerstdag vrij en die zondag en maandag moet ik ook weer werken! Ach, heeft hij iig alle tijd om met z'n nieuwe PS 3 te spelen, haha Wink

Ik ben vandaag lekker wezen shoppen met m'n mama. Ze wist een grote winkel en was daar een keer geweest. Vond ze blijkbaar zo leuk dat ze er een keer samen met mij heen wilde. Vandaag begon daar de uitverkoop, dus mooi moment om even te gaan Wink Heb leuke dingen! Ben echt té verwend door haar.. Embarassed Heb een nieuwe trui, nieuw vest (super warm met bloemetjes! Very Happy), heel mooie kleur blauw skinny jeans, zwart jurkje waarvan je een beetje door de bovenkant heen kan kijken zeg maar, zwart jurkje met een strik op de rug aan de bovenkant, zwart rokje met ruches en een shirtje.. Gelukkig was alles wel heel lekker afgeprijsd, maar het is alsnog wel heel erg veel! :o Heb wel m'n vest al aan, zo lekker zacht gevoerd!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 14 dec 2010 - 7:45

Nou ik wilde vanmorgen gewoon weer werken maar ik had gedoucht en ik had al geen energie meer dus dat zag ik toch niet zitten. Dus ik heb de hele dag in bed gelegen vanochtend ook nog heel veel geslapen het lijkt nu wel iets beter te gaan maar ik klink wel als een zeehond als ik hoest Very Happy

@miss jullie vakantie goed hoor erg gaaf hoe je het allemaal geregeld hebt! Wanneer gingen jullie daar ook al weer heen? Veel plezier in Berlijn is een erg leuke stad!!

@arwyn klinkt goed wat je allemaal hebt gekregen! Erg gaaf, heb je ook plaatjes? Hoe heet die winkel, is het richting mijn kant of meer richting het noorden?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn do 16 dec 2010 - 7:27

Studie: Gaat het inmiddels alweer wat beter met je of nog steeds een beetje ziekjes? Morgen ben je sowieso vrij, dus dat scheelt alweer. Was dit echt de laatste week van die collega's? Gaan jullie nog een afscheids iets doen of dat verder niet? Pff, zal dan wel even wennen zijn, van met z'n achten zitten naar drie! Gek hoor.. Maar ja, dat went vast ook wel weer..

Ik heb even gezocht naar plaatjes, maar kan ze of niet vinden, of niet kopiëren, flauw he? Haha. Heb iig al veel plezier van m'n bloemetjes vest, hij is zo heerlijk warm! En de broek zit me ook echt lekker smile Weet alleen niet wat voor schoenen ik er bij aan moet, haha. De pijpen zijn net niet helemaal skinny waardoor ik er geen laarzen overheen kan doen en All Stars zijn zo koud ( + best lomp onder zo'n broek met mijn grote voeten Wink)

Edit: Heb toch nog een afbeelding van een jurkje gevonden.

Vriend die vaak van huis is! - Pagina 2 0202561-001
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 17 dec 2010 - 4:15

Arwyn mooi jurkje!! en ik zou gewoon je broek bij de laarzen in proppen das wel lekker warm Very Happy

Ik bn wel weer redelijk opgeknapt ja, alleen nog erg hoesten en een schorre stem maar daar is goed mee te werken! Gisteren dan afscheid gehad wat geregeld was van hogeraf, lekker met een hapje en een drankje, wat liedjes en toespraken was prima! Dinsdag gaan we nog met ons pand wat leuks doen omdat er gewoon heel veel mensen naar een ander pand gaan maar dat betalen we dan zelf!

Vandaag weer druk met de huiselijke dingen geweest, en ik zou vanavond kersteten hebben met vriendinnen maar door slechte weer hebben er al wat afgezegd dus laten we het niet door gaan! Plannen we in het nieuwe jaar maar een etentje is ook leuk!

Net werd het kerstpakket van mijn vriend bezorgd, het is altijd helemaal geweldig maar daar hebben ze nu ook op bezuinigd wat een stom pakket, sorry dat ik zo verwend reageer maar ja.... Hebben ze een rugzak met een musulireep er in energydrank en het boekje 52x de natuur in..haha dat doet mijn vriend dus als nooit! Een ding wat er in zat was leuk.. een grote chocolade reep!
Mijn vriend is weer druk op zolder er ligt al een klein stukje vloer in, die hebben we van de week gekocht bij de karwei het was in de aanbieding en omdat die op nieuwe geopend was kregen we nog 15% korting en we hadden ook nog een bonnetje met15% korting dus dat was wel ff leuk shoppen zo!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Travelgurly vr 17 dec 2010 - 4:31

Super leuk jurkje Arwyn! kan je met veel kleuren ook combineren.

Pff ben aan het werk...maar vraag me af of ik nog thuiskom?!?!? staat 17km stilstaande file naar huis. grrrr.
En ik wil zo graag naar huis naar mijn vriend :-(

Thja kerstpaketten, ik vind het super als je uberhaupt nog wat krijgt (veel bedrijven krijgen tegenwoordig niks meer) maar thja de inhoud daarvan.....is meestal zo super. Betaal je nog een paar tientjes voor ook! heb dan liever dat ze dat contant geven of een bon van de vvv/bioscoop/h&m etc.

Ik krijg morgen mijn kerstpakket, ben benieuwd.
Morgen ook nog werken en dan lekker een week vrij. Hoop wel dat mijn vlucht doorgaat maandag als het zo blijft sneeuwen.maar goed zien we dan wel.....moet zeggen als ik maar samen ben met mij vriend....maakt het me niet uit waar we zijn hahaha.

fijn weekend alvast allemaal!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Arwyn vr 17 dec 2010 - 5:08

Thnx meiden smile Ben er zelf ook blij mee, haha.

Miss (volgens mij ga ik dat niet afleveren hoor, haha) : Die file's zijn echt balen! Maar stiekem ben ik wel even blij dat het noorden nu eindelijk eens een klein beetje overgeslagen wordt.. Hoewel ik gehoord heb dat het hier morgen weer helemaal los barst :s 't Is toch al meerdere keren gebeurd dat hier een halve meter sneeuw lag en in het westen eigenlijk niks! Maar ja, ik heb liever een goede laag sneeuw zonder ijzel en zo dan die 5cm ijs die hier op de weg ligt.. :S Iig succes met naar huis rijden!! Kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt, bah! Hopelijk kun je toch een beetje doorrijden en ben je snel lekker thuis!

Studie: Wel afscheid kunnen nemen dus, dat is wel fijn. Je hebt er toch een tijd mee samen gewerkt! Fijn dat het ook weer wat beter met je gaat. Als je vriend alweer aan het klussen is, is die vast ook zo goed als beter smile
Het is wat met die kerstpakketten he! Ik had die van mij gister op kunnen halen, maar da's nooit zo handig op de fiets. Als we de auto morgen aan de praat krijgen voor de boodschappen, rijden we denk ik ook gelijk even langs m'n werk om hem op te halen, ben benieuwd! Meestal is het niet zo heel boeiend, maar vaak zit er nog wel wat lekkers in, haha.

Ik was vanmiddag trouwens weer lekker handig bezig. Was het bed aan het opmaken en had het dekbed er bijna in, kom ik erachter dat ik hem er verkeerd om in had gehad (lengte in de breedte), dus toen kon ik weer lekker opnieuw beginnen, haha.
M'n vriend is nu ook op weg naar huis. Met normaal weer zou hij er nu ongeveer weer zijn, maar het was 50 rijden ipv 100, dus denk dat-ie er over een half uurtje ongeveer is.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 18 dec 2010 - 7:33

Meiden hoe is het met jullie? DoI heeft je vriend al iets gevonden in Noorwegen? Miss ben je thuis gekomen gisteren? En arwyn was je vriend ook nog een beetje op tijd thuis? En petra jij nog leuke plannen dit weekend?

Mijn vriend en ik hebben vanmorgen eerst geklust bij vrienden van mijn ouders(en ik pas wel eens op hun kinderen) ze hebben er 4, hadden hun huis binnen een week verkocht en moesten dus nog wat anders. Hebben dus nu een week of 5 de sleutels van het nieuwe huis en moeten dit weekend over verhuizen. Maar het was nog een grote zooi daar in huis daar kan je echt niet in,(zeker niet met kinderen) dus er is een heel troepje bij elkaar verzameld en de vrouwen hebben schoongemaakt en de mannen nog laminaat gelegd en de stopcontacten er op gemaakt. Het is niet zo dat het nu af is, maar wel een stuk schoner en overal ligt een vloer!
Vanmiddag is mijn vriend verder gegaan met de vloer op zolder hij hoeft nog maar een heel klein stukje en het word erg mooi al zeg ik het zelf Very Happy Mijn vriend is nu een hapje eten in de stad en gaan daarna naar de film Turbo. En ik ga om 11 uur naar een feestje... die duurt tot 7 uur morgenochtend, haha weet niet of ik dat vol houd maar we zien wel! Word vast wel gezellig!
En morgen is mijn vader jarig dus ook weer een gezellg dagje!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  _DoI za 18 dec 2010 - 9:14

Studiebol: Nee, hij is pas in februari klaar met zijn opleiding. Hij is begin dit jaar begonnen met een opleiding omdat ie maar geen werk kon vinden, en nu heeft ie iig iets te doen. Een vriend van hem belde hem pas geleden met de vraag of mijn vriend interesse heeft om samen met hem te gaan werken. Zoals het er nu naar uit ziet wil zijn baas binnenkort meer werknemers aannemen. Ze zullen dan telkens ergens anders werken (Finland, Noorwegen etc) en het positieve aan deze baan is dat hij telkens maar zo'n twee weken van huis zal zijn en het betaald goed. Als hij in Noorwegen werk gaat zoeken dan zal ie elke keer zo'n vier tot zes weken van huis zijn, dus dat is wel een groot verschil. Ik durf niet te hopen, dus we zien wel...

Alles gaat z'n gangetje hier. Ik ben net klaar met werken en heb verder geen plannen voor vanavond. Morgen moet ik de hele dag werken, dus ik denk dat ik vanavond op tijd naar bed ga en in bed nog even ga lezen ofzo... Over tien dagen vliegen wij naar Nederland en daar kijk ik wel erg naar uit... Mijn ouders waren zo lief om de vliegtickets te betalen smile

Jullie zijn aardig druk geweest vandaag lees ik. Een feestje die tot zeven uur in de ochtend duurt... Volgens mij hou ik dat niet meer vol, haha! Veel plezier vanavond!
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Arwyn zo 19 dec 2010 - 0:50

En Studie, heb je het volgehouden tot 7uur? Volgens mij zou ik dat echt niet trekken, haha. Heb de laatste tijd zoveel slaap nodig op de een of andere manier! :o Het zou wel heel gezellig moeten zijn moet ik het zolang volhouden, haha.
Toevallig dat je vader vandaag jarig is, wij gaan zo ook naar mijn vader! Die is dan eigenlijk wel morgen jarig ipv vandaag, maar we vieren het vandaag vast.
Mooi dat de zolder zo snel gaat! Weer lekker een extra kamer erbij, da's altijd fijn!

DoI: Oh, zou fijn zijn als je vriend daar aangenomen wordt! Twee week weg is toch beter te overzien dan vier of zes! Lijkt me alsnog erg lastig in een land waar je zelf niet vandaan komt, maar dan heb je wel wat zekerheid, is ook wel goed voor de relatie denk ik! Wanneer zou hij dat te horen krijgen dan?

Hier alles lekker rustig, haha. Gister thuis gebleven, zouden eigenlijk Eclips gaan kijken maar kregen de ondertiteling niet aan de praat. Jochem Myjer was er voor, dus hebben we dat gekeken, was ook erg leuk. Nu nog even rustig aan, zo de was ophangen en dan naar m'n ouders toe.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  _DoI zo 19 dec 2010 - 5:37

Arwyn: Er is nog helemaal niets zeker en ik heb geen idee wat z'n baas onder 'binnenkort' verstaat...

Studiebol: Heb je het leuk gehad gisteren?

Ik heb vandaag gewerkt van 09.30 tot 5. Ga nu even snel boodschappen doen en om 7 uur moet ik nog even twee uurtjes werken... Morgen ben ik vrij smile

_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 10:01

Hier even een ego berichtje;

Manlief is vandaag jarig en beide vandaag een off-day! Hebben elkaar deze week niet veel kunnen spreken en als je elkaar dan spreekt wil je niet chagerijnig doen en met je gedoe aan komen en dat voelt anders om dus ook zo waardoor we eigenlijk niet weten hoe we ons voelen! Gelukkig is zondag onze msn dag waardoor we een langere periode contact hebben en dan ook onzinnige dingen kunnen vertellen smile

Inmiddels weer 2 maanden onderweg dus eigenlijk gaat het heel snel maar voor nu even niet Very Happy

Dit midterm dagen zijn inderdaad heel goed geregeld, dit is elke maand en daar wordt altijd een hoop werk aan besteed. Van goede presentaties,animatie voor de kids, iets maken voor je relatie en natuurlijk de life verbinding. 9 jan is er weer één dus weer iets om naar uit te kijken!

Hopelijk kan ik volgende keer een wat gezelliger berichtje sturen en zal ik ook even reageren op de rest!

Liefs peet

Gast
Gast

Bericht  studiebol ma 20 dec 2010 - 5:20

DoI wat voor opleiding doet je vriend dan nu? En wat voor soort werk zoekt hij/of gaat hij misschien doen? En wat voor werk doe jij?

@ Petra wat een vervelende dag moet dat gisteren voor je geweest zijn! Zo rot dat je niet de mogelijkheid hebt om je man even elke dag te bellen en dat je afhankelijk bent van wanneer het kan en het bereik goed is! Je hebt groot gelijk dat je ff een ego berichtje plaats maar daar is dit topic ook voor hoor! Je hoeft niet altijd gezellig te zijn enzo! Sterkte ermee! Heb je plannen voor de kerst, je zit dan toch niet alleen?

@arwyn grappig dat je vader bijna te gelijk jarig is! Jullie een leuke verjaardag gehad? Wij wel!

En nee ik heb het niet vol gehouden tot 7 uur, om 5 uur was ik er gewoon klaar mee maar het was wel erg leuk! Het had dus zo ontzettend gesneeuwd(tja dat krijg je binnen niet mee) en dat was wel heel vervelend, zou een vriendinnetje naar huis brengen en toen moest ik zelf nog naar huis. Ik had gegokt op de snelweg dat daar gestrooid zou zijn, nou niet dus! Ik reed 30 de hele tijd en het was echt heeeeel glad vond het best eng! Maar om 6 uur lag ik lekker in mijn bed, en om 1 uur werd ik wakker! Voordeel is gewoon dat ik niet gedronken heb, dan ben je toch fitter! Ben nog ff met mijn vriend de stad ingeweest om kado's te kopen voor kerst! En toen de verjaardag van mijn vader en toen savonds lekker boer zoekt vrouw gekeken!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 44 Vorige  1, 2, 3 ... 23 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: