Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV sporten na de zwangerschap

+7
Annemie
Teddyaapje
Chelle
Linda
Happydobby
Mida4you
PapillonRose
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

NAV sporten na de zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: NAV sporten na de zwangerschap

Bericht  Thunder di 26 apr 2011 - 8:42

Ik heb het paardrijden sindskort ook weer opgepakt. Ik rij nu 2x per week en ik hoop echt dat het ook wat met mijn buik doet. Na mijn eerste zwangerschap heb ik daar niks van gemerkt behalve sterke buikspieren. Mijn blokjes zitten waarschijnlijk goed verscholen achter die flinke lap met vel. :P

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV sporten na de zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: NAV sporten na de zwangerschap

Bericht  Fiebje di 26 apr 2011 - 19:52

Hoi, als ik nog een tip mag geven: kickboksen. Dit deed ik voor mijn zwangerschap om strakker in m'n vel te komen en dat lukte goed. Is super goed voor je conditie en voor bijvoorbeeld je buikspieren. De kilo's vlogen er af . Ondanks dat ik al 20 jaar paard reed. Ik hoop het na m'n zwangerschap dan ook weer te gaan doen. De tip van een sportmaatje is een goeie zo heb je altijd een stok achter de deur.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV sporten na de zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: NAV sporten na de zwangerschap

Bericht  PapillonRose di 26 apr 2011 - 21:09

Hihi, dat is wel het laatste wat ik zelf bedacht zou hebben: kickboksen! Als ik aan sporten denk dan komen vechtsporten eigenlijk nooit bij me op, maar ze zijn er wel natuurlijk. Wie weet probeer ik het nog wel ook, ik kan me inderdaad goed voorstellen dat deze sport goed is voor je conditie en om strakker in je vel te komen.

Eerst wist ik niet wat ik moest gaan doen, en nu heb ik keuze te over. Het volgende dilemma Wink
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV sporten na de zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: NAV sporten na de zwangerschap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum