Dagcafé
+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Arghhhh.... zijn er huis- tuin- en keukenmiddeltjes tegen jeuk?!?!
Koude, natte handdoek erop?
Gast- Gast
Princess schreef:Maple schreef:Arghhhh.... zijn er huis- tuin- en keukenmiddeltjes tegen jeuk?!?!
Koude, natte handdoek erop?
Amen
Gast- Gast
Maple schreef:Arghhhh.... zijn er huis- tuin- en keukenmiddeltjes tegen jeuk?!?!
Talkpoeder? Maar dat moet je ook maar net in huis hebben.
Gast- Gast
Hooiiiii!
Bracht vogelpoep geen geluk? Vandaag, tijdens mijn ochtendpauze op het werk, zat ik even op het bankje bij de vijver, toen er een gigantische (ok, overdreven) vogel overvloog en zijn kwakkie liet vallen. Ik zat er helemaal onder, want hij was volgens mij aan de sputterpoep. Gadverdamme! Het MOET geluk brengen, want het was zoooo smerig...
Bracht vogelpoep geen geluk? Vandaag, tijdens mijn ochtendpauze op het werk, zat ik even op het bankje bij de vijver, toen er een gigantische (ok, overdreven) vogel overvloog en zijn kwakkie liet vallen. Ik zat er helemaal onder, want hij was volgens mij aan de sputterpoep. Gadverdamme! Het MOET geluk brengen, want het was zoooo smerig...
Gast- Gast
Koude doeken heb ik nog niet eens geprobeerd, stom he? Talkpoeder heb ik niet... Denk dat het een reactie is op m'n medicijnen tegen een schimmelnagel, maar wil eigenlijk nog niet met die kuur stoppen, wil graag van die nagel af... Nog 35 dagen te gaan
Gast- Gast
Alex schreef:Gatver, ABE!
Het was echt gatver! Echt, een paar weken geleden mijn collega uitgelachen, omdat hem praktisch hetzelfde gebeurde op de weg terug naar het werk en nu had ik er zelf last van. Helaas had ik witte kleding aan, dus je snapt hoe het eruit zag.
Gast- Gast
Is het een antibioticakuur, Maple? Daar mag je ook vaak niet mee in de zon volgens mij. Misschien idd dan een bijwerking.
Gast- Gast
Hoe was jullie DAG vandaag??
Laatst aangepast door Isabella op za 23 apr 2011 - 6:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik was vandaag op 60 graden. Kort programma. Daarna lekker in de droger.Isabella schreef:Reva schreef:Isabella schreef:Hoe was jullie vandaag??
Gast- Gast
Hey,
Ik ben er weer eventjes
Nog bedankt voor de lieve reacties eerder vandaag. Met mijn ouders praten schiet niet echt op, I tried. Vandaag kreeg ik ook weer een stomme reactie "vervelend dat je je zo voelt". Ik snap het wel, het komt jaloers over, en het is natuurlijk ook jaloezie maar ook onbegrip en ik vind het zielig hoe mijn zusje mijn ouders behandeld. En irritant dat dat kind niet waardeert wat ze allemaal krijgt.
Net weer met dat memobord bezig geweest, nu stomme rotkraaltjes erop aan het zetten, vind de kraaltjes eigenlij niet zo mooi maar had haast en kon geen andere vinden, laat zometeen wel het eindresultaat zien
Hoe is het met jullie? Nog plannen voor vanavond?
Ik ben er weer eventjes
Nog bedankt voor de lieve reacties eerder vandaag. Met mijn ouders praten schiet niet echt op, I tried. Vandaag kreeg ik ook weer een stomme reactie "vervelend dat je je zo voelt". Ik snap het wel, het komt jaloers over, en het is natuurlijk ook jaloezie maar ook onbegrip en ik vind het zielig hoe mijn zusje mijn ouders behandeld. En irritant dat dat kind niet waardeert wat ze allemaal krijgt.
Net weer met dat memobord bezig geweest, nu stomme rotkraaltjes erop aan het zetten, vind de kraaltjes eigenlij niet zo mooi maar had haast en kon geen andere vinden, laat zometeen wel het eindresultaat zien
Hoe is het met jullie? Nog plannen voor vanavond?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Hey Isabella, hoe is het? Bevalt je nieuwe job nog goed?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Try schreef:Hey Isabella, hoe is het? Bevalt je nieuwe job nog goed?
Goed!! Gaat helemaal prima; ben alweer 4 weken aan het werk daar. Morgen wordt het heeeeel druk, maar ik ga het helemaal zelf doen Dus ja, ik zit helemaal op mijn plekje. Verder gaat het wel ok
Met jou? Memobord? Wat heb je gemaakt? En met je been? Kom anders maar op MSN, om te praten.
Gast- Gast
Terbinafine, volgens mij is dat geen antibiotica. Heb daar idd ook even extra naar gegoogled, dacht dat het misschien ook met de combi zon en deze medicijnen te maken kon hebben, maar kon niks vinden. Maar ik heb de jeuk ook op mijn armen toen het kouder was en ik ene winterjas droeg, en nu geregeld ook op mijn buik en die is voorlopig nog niet in de zon geweest (en die gaat deze zomer ook geen zonlicht zien ).Reva schreef:Is het een antibioticakuur, Maple? Daar mag je ook vaak niet mee in de zon volgens mij. Misschien idd dan een bijwerking.
Gast- Gast
Hey ladies!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
hoi hoi,
hmm mijn dag. Als eerste de auto van mijn vriend opgehaald toen een wedstrijd gecoached waren met zijn vieren dus heb heerlijk zitten kijken. Daarna lekker met waterballonnen gespeeld met de jongste jeugd. Daarna eigen wedstrijd gekeken zat aan de kant was niet heel erg met dit weer. Toen ff overleg gehad. Daarna bij het eerste op de bank gezeten voor de verzorging. Nou ja dat heb ik vandaag voor de hele club gedaan (lees slepen met heel veel bidons). Na die tijd ff een half uurtje gewerkt. Toen ff langs de wok om eten te halen. gegeten cupcakes en sushi gemaakt. ff gedoucht. Alles klaar gezet voor vanavond. En nu ff achter de pc ontspannen. En verder was ik vandaag NIET druk
hmm mijn dag. Als eerste de auto van mijn vriend opgehaald toen een wedstrijd gecoached waren met zijn vieren dus heb heerlijk zitten kijken. Daarna lekker met waterballonnen gespeeld met de jongste jeugd. Daarna eigen wedstrijd gekeken zat aan de kant was niet heel erg met dit weer. Toen ff overleg gehad. Daarna bij het eerste op de bank gezeten voor de verzorging. Nou ja dat heb ik vandaag voor de hele club gedaan (lees slepen met heel veel bidons). Na die tijd ff een half uurtje gewerkt. Toen ff langs de wok om eten te halen. gegeten cupcakes en sushi gemaakt. ff gedoucht. Alles klaar gezet voor vanavond. En nu ff achter de pc ontspannen. En verder was ik vandaag NIET druk
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Pfff, Ik moest vanmorgen om 07.00u werken, en heb de hele dag doorgevliegt in de winkel. Het bbqvlees was niet aan te slepen. Wat druk zeg, bah!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: