Dagcafé
+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Alleen bij het idee dat ik van huis naar CS moet lopen en daarna naar de stad stort ik al in. Kan zo niet tegen de warmte op het moment... Mijn neus blijft ook maar bloeden door de warmte
Gast- Gast
Thanks dames, heb net lekker gedoucht
PM: dat is vervelend! Gaat 't verder wel goed? Zijn de kindjes rustiger of beweeglijker door de warmte? Of maakt dat niet uit?
PM: dat is vervelend! Gaat 't verder wel goed? Zijn de kindjes rustiger of beweeglijker door de warmte? Of maakt dat niet uit?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Try: Gaat verder goed hoor, maar merk nu goed dat mijn lichaam anders reageert op warmte.
Die ukkies waren gister zo druk haha, die hebben nergens last van.
Dan heeft er 1 de hik, dan zie ik mijn buik gewoon bewegen aan de buitenkant. Maar zo'n lekker gevoel, weet je zeker dat er nog leven is.
Die ukkies waren gister zo druk haha, die hebben nergens last van.
Dan heeft er 1 de hik, dan zie ik mijn buik gewoon bewegen aan de buitenkant. Maar zo'n lekker gevoel, weet je zeker dat er nog leven is.
Gast- Gast
Wat naar dat je daar bloedneuzen van krijgt Heb je dat normaal ook (hooikoorts ofzo? Of alleen nu je zwanger bent??
Gast- Gast
Ooh jeetje! Dan zou ik lekker thuis blijven als ik jou was. Niet te druk maken he, denk aan jezelf!
Mijn dochter werd vanmorgen omver gelopen in de supermarkt. Ze viel en ik hoorde haar hoofd op de tegels knallen (wat een rotgeluid ). Nu heeft ze een ei op haar hoofd. Daar ga je niet bepaald vriendelijk van kijken
Mijn dochter werd vanmorgen omver gelopen in de supermarkt. Ze viel en ik hoorde haar hoofd op de tegels knallen (wat een rotgeluid ). Nu heeft ze een ei op haar hoofd. Daar ga je niet bepaald vriendelijk van kijken
Laatst aangepast door Alex op zo 24 apr 2011 - 8:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha Alex die blik...
Maar inderdaad jeetje wat een buil zeg! Ze zal wel heel hard gehuild hebben.
Gast- Gast
Ze was er zelf ook boos van, zo te zien. Heb je arniflor (vallen en stotenzalf) in huis?
Gast- Gast
Normaal ook veel, maar nu loopt het de hele dag door. Heb ook veel meer bloed bij me natuurlijk, en mijn bloeddruk was bij de vorige controle al gestegen.Reva schreef:Wat naar dat je daar bloedneuzen van krijgt Heb je dat normaal ook (hooikoorts ofzo? Of alleen nu je zwanger bent??
Heb ook overal blauwe plekken en petichieen.
Normaal kreeg ik in de ergste tijd een hormooninjectie tegen hooikoorts, dan had ik weken lang nauwelijks last. Nu mag ik die natuurlijk niet...
Gast- Gast
Aaah, wat zielig! Wat een lompe kluns ook, om een kind omver te lopen Heb je van die bultenzalf? Dat werkt wel goed.
Ze is wel gelijk klaar voor Pasen met dr ei
Edit: die Maple zegt bedoel ik
Ze is wel gelijk klaar voor Pasen met dr ei
Edit: die Maple zegt bedoel ik
Gast- Gast
Storm schreef:Haha Alex die blik...
Ja, die blik, mooi he Ik zei tegen haar dat ze maar heel boos moest kijken, hahahaha.
Ze moest inderdaad heel hard huilen. De vrouw die haar omver liep vond het ook echt heel erg. Ze schrok toen ze even later die buil zag, ze voelde zich echt schuldig (en terecht).
Gast- Gast
Maple schreef:Ze was er zelf ook boos van, zo te zien. Heb je arniflor (vallen en stotenzalf) in huis?
Ja, dat noem ik kikkerzalf (omdat ie groen is) haha en dan weet A. ook wat ik bedoel. Dat heb ik er maar gelijk toen ik thuis was opgedaan, hopelijk slinkt de boel dan snel.
Gast- Gast
Morgen leuk inkleuren met wat lipstick en oogpotlood...Alex schreef:Reva schreef:Ze is wel gelijk klaar voor Pasen met dr ei
Whahahaha, inderdaad
Gast- Gast
PM: lijkt me grappig om te zien, zo'n kindje dat de hik heeft. Fijn ook dat je ze zo goed voelt
Alex: ik snap niet hoe je zo'n schattig meisje omver kan lopen (uberhaupt een kind), arm ding!
Pff, ik voel me droevig. Ik mis mijn vriend heel erg, heb een 'ik ben vies-dik-en-lelijk' bui, heb niets om aan te trekken. Ik heb geen zin om de deur uit te gaan maar 'moet' toch even naar de lapjesmarkt enzo.. Ik voel me echt rot..
Wat dragen jullie met dit weer?
Alex: ik snap niet hoe je zo'n schattig meisje omver kan lopen (uberhaupt een kind), arm ding!
Pff, ik voel me droevig. Ik mis mijn vriend heel erg, heb een 'ik ben vies-dik-en-lelijk' bui, heb niets om aan te trekken. Ik heb geen zin om de deur uit te gaan maar 'moet' toch even naar de lapjesmarkt enzo.. Ik voel me echt rot..
Wat dragen jullie met dit weer?
Try- Kletskop
Ik ga zo een kort jurkje met een witte legging aantrekken. Ondanks dat iedereen dat lelijk vindt.
Als het zo warm is draag ik vrijwel alleen maar jurkjes, en bij erg korte jurkjes doe ik een legging aan. En slippers of pumps.
Als het zo warm is draag ik vrijwel alleen maar jurkjes, en bij erg korte jurkjes doe ik een legging aan. En slippers of pumps.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hoiii allemaal!
Ik leef ook nog Nog mensen die genieten van de zon??
Is er btw iemand die weet hoe dat in Den Haag werkt met kaartjes voor de tram als je geen OV chipkaart hebt?
Trams kennen we hier in de weilanden niet
Ik leef ook nog Nog mensen die genieten van de zon??
Is er btw iemand die weet hoe dat in Den Haag werkt met kaartjes voor de tram als je geen OV chipkaart hebt?
Trams kennen we hier in de weilanden niet
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb een jurkje aan met een topje eronder (anders is het te bloot) en pumps eronder.
Gast- Gast
Aah Try Trek gewoon iets aan wat lekker zit en probeer te denken dat je uiterlijk meer, meer, meer dan prima is. Want dat is zo Tuurlijk mag je soms balen van dingen, maar probeer daarna ook weer terug te keren naar de realiteit
Gast- Gast
ik heb een jeansrokje (fout begreep ik) aan en een zwart topje. Verder slonzig mijn haar op een staart, make up loos en heb ook een vies/ dik/ lelijk dag...
Man toch vrij vandaag en wilde iets leuks doen. Komt weinig van vrees ik.
Maak het vanavond wel weer goed...
Man toch vrij vandaag en wilde iets leuks doen. Komt weinig van vrees ik.
Maak het vanavond wel weer goed...
Gast- Gast
Lief van je Reva.
De bom is net gebarsten aan de telefoon met mijn vriend, heb flink zitten janken. Niet om wat hij deed, integendeel, maar het is me gewoon te veel. Ik heb al een tijdje geldstress, vooral nu omdat ik niet kan werken. Ik durf/wil geen geld vragen aan mijn ouders dus ik draai elk dubbeltje honderd x om, ik kan niet eens een gordijn betalen dus heb nu vuilniszakken hangen. Ik heb er slapeloze nachten van, moet heel veel dingen laten, heb al in geen tijden meer geshopt/iets voor mezelf gekocht.
Ondertussen vraagt mijn zusje voor elk wissewasje geld. Zo kreeg ze 50 euro kleedgeld en een week later belde ze mijn vader op of hij 33 euro wilde overmaken voor een legging (!), als ze uitgaat/met vrienden iets gaat doen vraagt (en krijgt) ze daar geld voor, ze heeft volgende week gala en alles wordt voor haar betaald: jurk a 300 euro, schoenen, sieraden, vervoer, etc. Ik heb dat een paar jaar geleden zelf moeten betalen (jurk van Laura Dolls, 2ehands voor 50 euro, zelf ook de rest betaald). Daarbij mag ze volgend jaar naar Amerika naar een high school, ik vind het heel leuk voor haar en gun 't haar echt, maar toen ik dat 4 jaar geleden wilde krijg ik letterlijk te horen dat mijn ouders daar het geld niet voor hadden. Mijn zusje werkt trouwens ook gewoon (in een restaurant, denk dat ze ong 150-200 euro per maand verdiend).
Het ergste vind ik gewoon dat ze het niet waardeert, ze krijgt zo veel maar zegt nooit dankje, ze behandeld mijn ouders als vuil, ze helpt niet in het huishouden (ruimt zelfs haar eigen bordje niet op), schreeuwt tegen mijn ouders. Ze wordt naar haar werk gebracht en gehaald terwijl ze makkelijk kan fietsen en alles moet daarvoor wijken. Haar wil is wet, en 't is gewoon oneerlijk.
*edit: tijdens het typen van dit stukje stroomden de tranen weer over mijn wangen, toen ik iets rustiger was belde mijn moeder die vroeg waarom ik zo zielig klonk (deed zo mijn best om normaal te klinken) en heb ik weer zitten huilen.. Bah
*edit2: ze kon het de eerste keer niet verstaan ivm lawaai op de achtergrond, tweede keer zei ze: 'vervelend dat je je zo voelt' en verder niets.. Heb 't echt helemaal gehad, 't zit me zo hoog. Ik vind het zo ontzettend oneerlijk
De bom is net gebarsten aan de telefoon met mijn vriend, heb flink zitten janken. Niet om wat hij deed, integendeel, maar het is me gewoon te veel. Ik heb al een tijdje geldstress, vooral nu omdat ik niet kan werken. Ik durf/wil geen geld vragen aan mijn ouders dus ik draai elk dubbeltje honderd x om, ik kan niet eens een gordijn betalen dus heb nu vuilniszakken hangen. Ik heb er slapeloze nachten van, moet heel veel dingen laten, heb al in geen tijden meer geshopt/iets voor mezelf gekocht.
Ondertussen vraagt mijn zusje voor elk wissewasje geld. Zo kreeg ze 50 euro kleedgeld en een week later belde ze mijn vader op of hij 33 euro wilde overmaken voor een legging (!), als ze uitgaat/met vrienden iets gaat doen vraagt (en krijgt) ze daar geld voor, ze heeft volgende week gala en alles wordt voor haar betaald: jurk a 300 euro, schoenen, sieraden, vervoer, etc. Ik heb dat een paar jaar geleden zelf moeten betalen (jurk van Laura Dolls, 2ehands voor 50 euro, zelf ook de rest betaald). Daarbij mag ze volgend jaar naar Amerika naar een high school, ik vind het heel leuk voor haar en gun 't haar echt, maar toen ik dat 4 jaar geleden wilde krijg ik letterlijk te horen dat mijn ouders daar het geld niet voor hadden. Mijn zusje werkt trouwens ook gewoon (in een restaurant, denk dat ze ong 150-200 euro per maand verdiend).
Het ergste vind ik gewoon dat ze het niet waardeert, ze krijgt zo veel maar zegt nooit dankje, ze behandeld mijn ouders als vuil, ze helpt niet in het huishouden (ruimt zelfs haar eigen bordje niet op), schreeuwt tegen mijn ouders. Ze wordt naar haar werk gebracht en gehaald terwijl ze makkelijk kan fietsen en alles moet daarvoor wijken. Haar wil is wet, en 't is gewoon oneerlijk.
*edit: tijdens het typen van dit stukje stroomden de tranen weer over mijn wangen, toen ik iets rustiger was belde mijn moeder die vroeg waarom ik zo zielig klonk (deed zo mijn best om normaal te klinken) en heb ik weer zitten huilen.. Bah
*edit2: ze kon het de eerste keer niet verstaan ivm lawaai op de achtergrond, tweede keer zei ze: 'vervelend dat je je zo voelt' en verder niets.. Heb 't echt helemaal gehad, 't zit me zo hoog. Ik vind het zo ontzettend oneerlijk
Laatst aangepast door Try op za 23 apr 2011 - 1:34; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: