Dagcafé
+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Wij gaan morgen trouwens naar het strand en ik heb er zin in!! Gaan wel 's morgens redleijk vroeg al, voor de grootste drukte, maar ik hoop nog wel even een kleurtje mee te pikken. En maandag naar de Veluwe, hopelijk is het dara ook nog een beetje zonnig, want ik wil dit jaar gewoon eens góéd bruin worden.
Gast- Gast
Klinkt goed Maple!
Ik moet morgen en maandag werken helaas. Alleen s morgens, maar heb morgen wel bereikbare dienst tot 23.00 uur
Dus de hele dag naast de telefoon zitten en duimen dat ie niet gaat!!
Ik moet morgen en maandag werken helaas. Alleen s morgens, maar heb morgen wel bereikbare dienst tot 23.00 uur
Dus de hele dag naast de telefoon zitten en duimen dat ie niet gaat!!
Gast- Gast
Try:
Kan je er met je ouders niet over praten? Over hoe dit voelt voor jou?
Ik heb wel het idee dat het in heel veel gezinnen zo gaat, dat de ouders voor het ene kind harder lopen en alles betalen, en de ander het zelf maar moet redden.
Vaak is degene die het zelf moet redden ook degene die het daadwerkelijk red. Net als jij, en dat is wel weer iets op trots op te zijn meis. Al begrijp ik heel goed hoeveel pijn het doet als (het lijkt of) er weinig interesse in je is...
Kan je er met je ouders niet over praten? Over hoe dit voelt voor jou?
Ik heb wel het idee dat het in heel veel gezinnen zo gaat, dat de ouders voor het ene kind harder lopen en alles betalen, en de ander het zelf maar moet redden.
Vaak is degene die het zelf moet redden ook degene die het daadwerkelijk red. Net als jij, en dat is wel weer iets op trots op te zijn meis. Al begrijp ik heel goed hoeveel pijn het doet als (het lijkt of) er weinig interesse in je is...
Gast- Gast
Try, ik begrijp heel erg goed hoe jij je voelt door de geldstress...hoe komt het dat je niet kan werken? Kun je wel gewoon je rekeningen betalen?
Verder zou ik toch proberen geld van je ouders te lenen, hoe lullig dat ook voelt..je moet toch eten. Porbeer anders vaker bij je ouders/vrienden te eten dat scheelt ook alweer geld voor de boodschappen.
Ik vind het zo lullig voor jou dat je zusje wel alles krijgt en jij niet! Dikke knuffel
Verder zou ik toch proberen geld van je ouders te lenen, hoe lullig dat ook voelt..je moet toch eten. Porbeer anders vaker bij je ouders/vrienden te eten dat scheelt ook alweer geld voor de boodschappen.
Ik vind het zo lullig voor jou dat je zusje wel alles krijgt en jij niet! Dikke knuffel
Gast- Gast
Ooh lekker zeg! Ik wil ook naar het strand!!! :flower:Maple schreef:Wij gaan morgen trouwens naar het strand en ik heb er zin in!! Gaan wel 's morgens redleijk vroeg al, voor de grootste drukte, maar ik hoop nog wel even een kleurtje mee te pikken. En maandag naar de Veluwe, hopelijk is het dara ook nog een beetje zonnig, want ik wil dit jaar gewoon eens góéd bruin worden.
Gast- Gast
he try wat klote!
Ik ken je verhaal hier in mijn vriend zijn familie gaat het ook zo en er is alleen maar ruzie en stress bah.
Veel sterkte...
Ik ken je verhaal hier in mijn vriend zijn familie gaat het ook zo en er is alleen maar ruzie en stress bah.
Veel sterkte...
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Maple schreef:Wij gaan morgen trouwens naar het strand en ik heb er zin in!! Gaan wel 's morgens redleijk vroeg al, voor de grootste drukte, maar ik hoop nog wel even een kleurtje mee te pikken. En maandag naar de Veluwe, hopelijk is het dara ook nog een beetje zonnig, want ik wil dit jaar gewoon eens góéd bruin worden.
Lekker zeg! Ik word alleen maar rood
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ook hoorElsje schreef:Maple schreef:Wij gaan morgen trouwens naar het strand en ik heb er zin in!! Gaan wel 's morgens redleijk vroeg al, voor de grootste drukte, maar ik hoop nog wel even een kleurtje mee te pikken. En maandag naar de Veluwe, hopelijk is het dara ook nog een beetje zonnig, want ik wil dit jaar gewoon eens góéd bruin worden.
Lekker zeg! Ik word alleen maar rood
Hoewel ik van een paar dagen zon nu ineens wel kleurverschil zie op m'n armen en voeten. Héél minimaal, maar het gaat de goede kant op!
Gast- Gast
Haha, heb je nou naar aanleiding van mijn posts je status op facebook geplaatst?Storm schreef:Ooh lekker zeg! Ik wil ook naar het strand!!! :flower:Maple schreef:Wij gaan morgen trouwens naar het strand en ik heb er zin in!! Gaan wel 's morgens redleijk vroeg al, voor de grootste drukte, maar ik hoop nog wel even een kleurtje mee te pikken. En maandag naar de Veluwe, hopelijk is het dara ook nog een beetje zonnig, want ik wil dit jaar gewoon eens góéd bruin worden.
Gast- Gast
Zo, ik krijg me toch ineens een vermoeidheidsklap
Iedereen buiten met dit mooie weer? Niemand de laptop meegenomen de tuin in/'t balkon op?of be ik de enige verslaafde die dat doet?
Iedereen buiten met dit mooie weer? Niemand de laptop meegenomen de tuin in/'t balkon op?
Gast- Gast
Ik ben er ook nog hoor! Bij ons is het echt te warm buiten, dus ik zit even binnen.
Moet zo het bed op gaan maken
Moet zo het bed op gaan maken
Gast- Gast
Ik ga zo nog even stofzuigen en dweilen, de katten zijn aan de rui dus ik moet m'n kattenwollen vloertapijtje maar even bijzuigen.
Gast- Gast
Haha ja!!Maple schreef:Haha, heb je nou naar aanleiding van mijn posts je status op facebook geplaatst?Storm schreef:Ooh lekker zeg! Ik wil ook naar het strand!!! :flower:Maple schreef:Wij gaan morgen trouwens naar het strand en ik heb er zin in!! Gaan wel 's morgens redleijk vroeg al, voor de grootste drukte, maar ik hoop nog wel even een kleurtje mee te pikken. En maandag naar de Veluwe, hopelijk is het dara ook nog een beetje zonnig, want ik wil dit jaar gewoon eens góéd bruin worden.
Gast- Gast
Ik heb net een groot blik Bullit gedronken en ik bén me toch hyper zeg...ik vond dat ik een oppepper nodig had omdat ik had geslapen vanmiddag, maar dit is iets te veel van het goede heb net een was erin gepropt, als een malle staan stofzuigen, opgeruimd en het bed opgemaakt..
Gast- Gast
Woow Storm en dat met die hitte maar ja dan heb je het wel gedaan en is het klaar Ook wel relaxed
Ik heb even fruitsalade gemaakt en knoflooksaus...we gaan dadelijk bbqen
Ik heb even fruitsalade gemaakt en knoflooksaus...we gaan dadelijk bbqen
Gast- Gast
O ja, die blikjes kikker je altijd zo lekker van op. Mag het nu helaas niet.
Net eten besteld, zo lekker chinees eten, rammel!!
Net eten besteld, zo lekker chinees eten, rammel!!
Gast- Gast
Hello everybody!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Hmm het is wel heel erg uitgestorven hier
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Veel te mooi weer
Maar ik ga vandaag lekker niets meer doen, dus ik zal m'n neus wel vaker laten zien.
Maar ik ga vandaag lekker niets meer doen, dus ik zal m'n neus wel vaker laten zien.
Gast- Gast
We hebben hier net het eten op, dus nu even lekker niksen. Hebben jullie nog plannen voor vanavond?
Gast- Gast
Zo, ik heb 1.5 uur gefietst Moest me toen ik bijna thuis was wel heel erg inhouden toen ik langs drie snackbars kwam, haha. Wat ruikt dat toch lekker
PM: zonder eten zit jouw mooie buik volgens mij ook aardig vol
PM: zonder eten zit jouw mooie buik volgens mij ook aardig vol
Gast- Gast
Hoi allemaal! Heb vanmiddag heerlijk in het Plantsoen gezeten met een roseetje
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: