Dagcafé
+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Lejow schreef:Zag een slank meisje met blond haar tot op de kaak, enthousiast klappen.
Volgens mij met een rood shirtje
Ze had bloemetjes aan. Ze zat in het midden.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Zo ik ben er ook weer even. Net 15 min gefietst...maar men wat had ik het heet. Zweette mij kapot.
Gast- Gast
Maple schreef:Jullie allemaal een...
Moet zo nog even stofzuigen, maar ik heb geen zin. Verder hele dag in Kattuk op blote voeten gelopen, niet alleen op het strand, maar ook over straat, en nu zijn m'n voeten schuurpapier... Zo maar even lekker in de creme zetten ;-)
Jij ook een vrolijk Pasen
Gast- Gast
Goeie 's avonds allemaal
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Maple schreef:Jaaaaaajaaa.... Ik zal nog eens een foto plaatsen
Jij hebt een foto geplaatst?????? WAAR????
Gast- Gast
Hey!
*ik heb hoofdpijn ABE *
*ik heb hoofdpijn ABE *
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Alex schreef:Maple schreef:Jaaaaaajaaa.... Ik zal nog eens een foto plaatsen
Met een paasei
Gast- Gast
Ja.. And to make matters worse: mijn pittenkussentje is zoek (maar de magnetron doet het ook niet dus dat maakt niet uit eigenlijk) en pijnstillers helpen niet omdat het hoofdpijn door stress is..ABE schreef:Try schreef:Hey!
*ik heb hoofdpijn ABE *
Ahhhh! Dan zijn we samen zielig...
Try- Kletskop
Try schreef:Ja.. And to make matters worse: mijn pittenkussentje is zoek (maar de magnetron doet het ook niet dus dat maakt niet uit eigenlijk) en pijnstillers helpen niet omdat het hoofdpijn door stress is..ABE schreef:Try schreef:Hey!
*ik heb hoofdpijn ABE *
Ahhhh! Dan zijn we samen zielig...
Stress? Wil je erover praten of heb je dat eerder in het topic al gedaan?
Gast- Gast
Heb 't er gister wel over gehad (weet eigenlijk niet of jij er toen ook was?). Gaat weer over mijn zusje, mijn ouders enzo..
Try- Kletskop
WTF, ik zit XXS te kijken, is dat gewoon de vriendin van een exhuisgenoot/vriend van me..
Try- Kletskop
In het kwadraat gegooid.. Heb er gister wat over geschreven (vorige dagcafe pagina 69 of 70 staat 't vervolg )ABE schreef:Try - Prinsesjesverhaal?
Try- Kletskop
Zo hehe... even pauze! Ben bezig geweest gevulde eieren en danerolle croissaintjes met een worstje erin voor de paasbrunch van morgen en ik ben net klaar. Even pauze, dan afwassen en dan lekker naar bedje toe, want Sjaan is moe *gaap*
Vanmiddag danswedstrijd wezen kijken en dat was erg leuk, maar het is wel vermoeiend zo'n hele middag in een warme sporthal, ben altijd helemaal gaar na zo'n dag. Jullie nog iets leuks gedaan?
Vanmiddag danswedstrijd wezen kijken en dat was erg leuk, maar het is wel vermoeiend zo'n hele middag in een warme sporthal, ben altijd helemaal gaar na zo'n dag. Jullie nog iets leuks gedaan?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ja, het kwam me ook al zo bekend voor (heb het al eerder gezien) dus dacht dat ik haar daarvan herkende, maar toen checkte ik de naam nog een keertje op FB enzo, en it is her..Theedoosje schreef:Oh joh. Maar dit is wel een herhaling he
Try- Kletskop
Sjaantje!! Heb je een leuke dag gehad? Ga je van de week weer?
Try- Kletskop
Try schreef:Ja, het kwam me ook al zo bekend voor (heb het al eerder gezien) dus dacht dat ik haar daarvan herkende, maar toen checkte ik de naam nog een keertje op FB enzo, en it is her..Theedoosje schreef:Oh joh. Maar dit is wel een herhaling he
Wist je wel dat ze anorexia had?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Alex schreef:Maple schreef:Jaaaaaajaaa.... Ik zal nog eens een foto plaatsen
Met een paasei
Oooooh ik dacht van haarzelf
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: