Dagcafé
+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Wat hebben de andere dames aan vandaag?
Ik had gisteren een lange spijkerbroek aan, maar vond dat op de fiets toch wel warm.. Met een legging (geen witte :p) en een jurkje fietsen vind ik niet zo charmant. Dubio!
Ik had gisteren een lange spijkerbroek aan, maar vond dat op de fiets toch wel warm.. Met een legging (geen witte :p) en een jurkje fietsen vind ik niet zo charmant. Dubio!
Gast- Gast
ik had gister gewoon een jurkje aan op de fiets...
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een witte kniebroek aan (positie) en een paars gebloemd tuniekje.
Nou ja, het is nu geen tuniekje meer met mijn dikke bui kerin maar gewoon een shirtje haha.
Maar dat kan toch best? Met een legging en een jurkje fietsen?
Of is het een strak, omhoog kruip jurkje?
Nou ja, het is nu geen tuniekje meer met mijn dikke bui kerin maar gewoon een shirtje haha.
Maar dat kan toch best? Met een legging en een jurkje fietsen?
Of is het een strak, omhoog kruip jurkje?
Gast- Gast
Reva schreef:Wat hebben de andere dames aan vandaag?
Een nachtjapon met haarverfvlekken...
Maar gisteren zag ik er best leuk uit, tot die kutvogel mijn pakkie onderscheet. Een blauw/wit gestreept rokje, witte wijduitlopende blouse, zwarte singlet (helaas had ik geen blauw), 3/4 zwarte legging en blauwe pumps.
Gast- Gast
Daarom, draag 'm toch nu niet.. Al jaren niet!Try schreef:Tja, als je 'm nu toch niet draagt.. Dat was bij mij de afweging ook, als het mislukte maakte het niet uit want ik droeg deze broek toch niet. De pijpen waren nogal gek namelijk._Donnaa schreef:Leuk zo die spijkerbroek Try! Misschien staat zoiets mij ook wel.. Heb nog een mooie grijze jeans die me echt veel te lang is..
Thanks btw.
Gast- Gast
Reva schreef:Maar ik krijg zoveel rollen in een legging op de fiets
Hoe dan?
Heb je geen heuplegging?
Gast- Gast
Een heuplegging?? Ik heb gewoon leggings.. Maar ik bedoel dat in een spijkerbroek de boel nog mooi geplet wordt, in een legging niet.
Gast- Gast
Reva schreef:Een heuplegging?? Ik heb gewoon leggings.. Maar ik bedoel dat in een spijkerbroek de boel nog mooi geplet wordt, in een legging niet.
Dat klopt. Ik heb panty's zonder voet en deze zorg er voor dat alles mooi strak wordt gehouden daar rond de buik. Echter, mijn zomerleggings zijn heupmodel. En die dikke buik van mij valt er perfect overheen, zodat hij geen rolletjes veroorzaakt.
Gast- Gast
Ik kan ook naakt gaan, maar ik denk dat dat G's goedkeuring helemaal niet kan wegdragen. Het is het één of het ander, het kan niet allebei met dat figuur van mij!
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Reva schreef:Lejow: Het is pasen, misschien je tuin proberen?
Had lekker geweest, al weet ik niet of chocolade eieren het goed zouden doen in de botercreme hahahaha
Maar het probleem is opgelost, ik had nog 1 ei en daar had ik echt preciiiieeeees genoeg aan!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Ik denk dat ik die broek al eens weggegooid heb
Dat vind ik knap! Een broek die ik mooi vind blijft tot in de eeuwigheid in mijn kast hangen. Jij bent erg opgeruimd.
Gast- Gast
Er is geen foto, want er is geen broek..Theedoosje schreef:
DOnnaa> nee dat geloof ik niet, show de foto
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Er is geen foto, want er is geen broek..Theedoosje schreef:
DOnnaa> nee dat geloof ik niet, show de foto
Serieus??? Ik dacht dat dat een grapje was zodat je geen foto hoefde te showen
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, wat moet ik met een broek die 20cm te lang is in m`n kast haha..
Wachten tot je echt groot bent geworden?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahahaha, nee er is echt geen broek..
Aah jammer. Het kwam door die er achter dat ik dat dacht
Gast- Gast
Hahaha, groeien in de lengte zit er echt niet meer in!ABE schreef:_Donnaa schreef:Ja, wat moet ik met een broek die 20cm te lang is in m`n kast haha..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha, groeien in de lengte zit er echt niet meer in!ABE schreef:_Donnaa schreef:Ja, wat moet ik met een broek die 20cm te lang is in m`n kast haha..
Niet zo negatief. Alles is mogelijk.
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: