Dagcafé
+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:ABE, reageer je nu pas op mijn video van Deadmau5?
Gaat er iets mis? Ik wijd het aan de Amstel!
Gast- Gast
Ik liet zo'n harde boer, dat mijn lieftallige hamster -die lag te slapen- zijn hoofd geërgerd optilde
Gast- Gast
HahahaReva schreef:Ik liet zo'n harde boer, dat mijn lieftallige hamster -die lag te slapen- zijn hoofd geërgerd optilde
Gast- Gast
Storm schreef:Die Roef en Marian zijn zoooo ontzettend....ik heb er geen woorden voor..
Precies en Roef zie ik wekelijks in de Hema, Jumbo, C1000. Waar ik kom, komt hij ook. Zou hij me volgen?
Gast- Gast
ABE schreef:Storm schreef:Die Roef en Marian zijn zoooo ontzettend....ik heb er geen woorden voor..
Precies en Roef zie ik wekelijks in de Hema, Jumbo, C1000. Waar ik kom, komt hij ook. Zou hij me volgen?
Ja, misschien moet je aan hem vragen 'Weet je niet wie ik bén?'
Gast- Gast
Reva schreef:ABE schreef:Storm schreef:Die Roef en Marian zijn zoooo ontzettend....ik heb er geen woorden voor..
Ja, misschien moet je aan hem vragen 'Weet je niet wie ik bén?'
Serieus, dat ga ik een keer doen.
Gast- Gast
Storm schreef:Haha, doe dat ABE!
Het loopt hier wild rond hoor. Daar was geen foto voor nodig geweest.
Gast- Gast
Storm schreef:Haha maar even voor de noobs onder ons
Haha! Die kunnen vanavond niet meer slapen. Zien continu Roef opdoemen in hun slaap, haha!
Gast- Gast
Mn grote fles Licor cuarenta y tres die ik dinsdagavond heb gekocht is zo goed als leeg Arme ik
Gast- Gast
Reva schreef:Ik vind ze als ik eerlijk ben zelfs viezig
Van Roef weet ik dat hij in een asodorp in ons dorp woont. Het is een apart slag volk zoals ze het hier noemen. Marian ken ik verder niet, want die woont in een ander dorp, wat ook niet goed te boek staat, maar daar durf ik echt geen uitspraken over te doen.
Gast- Gast
ABE schreef:Reva schreef:Ik vind ze als ik eerlijk ben zelfs viezig
Van Roef weet ik dat hij in een asodorp in ons dorp woont. Het is een apart slag volk zoals ze het hier noemen. Marian ken ik verder niet, want die woont in een ander dorp, wat ook niet goed te boek staat, maar daar durf ik echt geen uitspraken over te doen.
Ik vond het seizoen dat ze ruzie hadden maar wel allebei auditie gingen doen zo grappig
Gast- Gast
Reva schreef:ABE schreef:Reva schreef:Ik vind ze als ik eerlijk ben zelfs viezig
Ik vond het seizoen dat ze ruzie hadden maar wel allebei auditie gingen doen zo grappig
Eigenlijk hebben wij ons best wel geschaamd in het dorp en buurdorp. Kom op, een beetje intelligentie zit er ook niet bij. Men neme een romp, plaatsen hierop een hoofd en gieten het hoofd vol met zaagsel om het in evenwicht te houden. Het enige wat wij niet snappen is dat zij niet snappen dat ze zichzelf compleet voor L*L hebben gezet.... Maar dat zal het zaagsel dan wel zijn.
Gast- Gast
Dat zij niet snappen dat ze zichzelf voor lul en meer hebben gezet, is juist de ernst van het verhaal Dat maakt het zo'n triest geheel. Net zoals die ouders van oh oh tirol laatst in een praatprogramma. Die waren serieus en oprecht trots op hun kroost. Das toch mooi, hilarisch, schaamteloos en mondopenvallend tegelijk? Zoals ik toen al zei, mijn vader zou me eigenhandig omleggen en mn moeder zou mn graf aanstampen. Terwijl ze normaal al trots zijn als ik een scheet laat.
Gast- Gast
Slaap lekker, Storm. Ik ga nog even tv kijken en dan ook de oogjes sluiten. Ik ben zo blij dat ik mijn waaier van beneden heb weten te halen (Waaier alsin zo'n ding op electriciteit dat koude lucht blaast), want het is hier 25 graden en ik mag graag koel slapen.
Gast- Gast
Hoe kan het dat ik serieus na echt twee of drie minuten nadat ik twee glazen licor achterover heb geslagen ik het al voel?? Kan dat echt zo snel gaan??
Gast- Gast
Reva schreef:Dat zij niet snappen dat ze zichzelf voor lul en meer hebben gezet, is juist de ernst van het verhaal Dat maakt het zo'n triest geheel. Net zoals die ouders van oh oh tirol laatst in een praatprogramma. Die waren serieus en oprecht trots op hun kroost. Das toch mooi, hilarisch, schaamteloos en mondopenvallend tegelijk? Zoals ik toen al zei, mijn vader zou me eigenhandig omleggen en mn moeder zou mn graf aanstampen. Terwijl ze normaal al trots zijn als ik een scheet laat.
Ow, waar was dat op van Oh oh Tirol gedoe? Ik heb het namelijk niet gezien.
Ik weet dat mijn ouders onwijs trots op mij zijn, maar als ik zou verschijnen in één van de programma's zoals deze nu op de beeldbuis zijn (Oh oh Tirol, Echte meisjes in de Jungle, dames in de dop), dan ben ik bang dat mijn ouders net zouden doen alsof ze me niet zouden kennen.
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: