Dagcafé
+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Whahahaaha revie, ik ga echt stuk. Volgens mij ga ik echt nog eens dood door jou.
Trusten, TD!
Trusten, TD!
Gast- Gast
Ik vind zijn stem ook mooi, maar ik kon hem vanmiddag wel schieten.. Moest serieus een paar minuten wachten totdat er eindelijk een groepje bakvissen aan de kant ging bij zijn voordeur en ik mn auto eindelijk kon parkeren. Ik toeter niet omdat ik het geluidje zo leuk vind ofzo hoor Gewoon omkijken en blijven staan. Idioten.
Gast- Gast
Reva schreef:Ben je niet lekker?? Of ben je lam
Laatste sssssst, maar ik vind dat ik nog best goed kan typen.
Gast- Gast
Je hebt het over Ben Saunders dus? Hij woont dus bij jou in de buurt?Reva schreef:Ik vind zijn stem ook mooi, maar ik kon hem vanmiddag wel schieten.. Moest serieus een paar minuten wachten totdat er eindelijk een groepje bakvissen aan de kant ging bij zijn voordeur en ik mn auto eindelijk kon parkeren. Ik toeter niet omdat ik het geluidje zo leuk vind ofzo hoor Gewoon omkijken en blijven staan. Idioten.
Gast- Gast
Ik vind het een heerlijk nummer van Ben. Doet me ergens aandenken . Maar ik vind Ben ook wel erg sexy hoor.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik vind zijn broer lekkerder. Dean.
Heeft ook wel iets. Maar ik houd van dat rebelse.
Gast- Gast
Storm schreef:Je hebt het over Ben Saunders dus? Hij woont dus bij jou in de buurt?Reva schreef:Ik vind zijn stem ook mooi, maar ik kon hem vanmiddag wel schieten.. Moest serieus een paar minuten wachten totdat er eindelijk een groepje bakvissen aan de kant ging bij zijn voordeur en ik mn auto eindelijk kon parkeren. Ik toeter niet omdat ik het geluidje zo leuk vind ofzo hoor Gewoon omkijken en blijven staan. Idioten.
Overbuurman Ik durf ook nooit de radio heel hard te zetten met dat liedje als ik de ramen open heb, muhahahah.
Alex: hilarisch. Ik wil de hele tijd aan de wijn al, maar ik wil eerst richting wc om te lozen anders doe ik dat daarna alsnog met de wijn en dat vind ik zonde. Maar ik ben te lui om naar de wc te gaan...WHAHAHAHAHA. Dus ik zit hier nog steeds, zonder wijn. Staat wel licor naast me, maar geen glas...
Gast- Gast
Haha Reva, lol. Ik zou juist wel dat nummer keihard aanzetten alhoewel...misschien wordt zijn ego daar nog groter van..
Gast- Gast
Ja en dat vind ik niet nodig. Maar het is wel vervelend als ik bijna moet schreeuwen of ik er even langs mag als ik mn voordeur uit wil stappen Kan hij natuurlijk ook niks aan doen opzich.. Vraagt weinig aandacht. Z'n ouders helaas wel
Gast- Gast
Ow Storm, dat is echt niet mijn soort muziek. Als ik in een café sta, dan moet er muziek opstaan waar ik me niets van aantrek. Hier word ik hyperdepiep van en voor je het weet sta ik dan op een bar te dansen. Doen we maar niet, want dansen kan ik niet.
Gast- Gast
Reva schreef:Ja en dat vind ik niet nodig. Maar het is wel vervelend als ik bijna moet schreeuwen of ik er even langs mag als ik mn voordeur uit wil stappen Kan hij natuurlijk ook niks aan doen opzich.. Vraagt weinig aandacht. Z'n ouders helaas wel
Ik vind hun vader zo verschrikkelijk irritant. Echt om te kotsen hoe aandachtsgeil die man is.
Gast- Gast
Maar je vindt het dus wel mooie muziek, omdat je er van gaat dansen?ABE schreef:Ow Storm, dat is echt niet mijn soort muziek. Als ik in een café sta, dan moet er muziek opstaan waar ik me niets van aantrek. Hier word ik hyperdepiep van en voor je het weet sta ik dan op een bar te dansen. Doen we maar niet, want dansen kan ik niet.
Gast- Gast
Storm schreef:Maar je vindt het dus wel mooie muziek, omdat je er van gaat dansen?ABE schreef:Ow Storm, dat is echt niet mijn soort muziek. Als ik in een café sta, dan moet er muziek opstaan waar ik me niets van aantrek. Hier word ik hyperdepiep van en voor je het weet sta ik dan op een bar te dansen. Doen we maar niet, want dansen kan ik niet.
Het is niet iets wat ik in huis zou draaien, maar wel iets waar ik in de auto van kan genieten.
Gast- Gast
ABE schreef:Reva schreef:Ja en dat vind ik niet nodig. Maar het is wel vervelend als ik bijna moet schreeuwen of ik er even langs mag als ik mn voordeur uit wil stappen Kan hij natuurlijk ook niks aan doen opzich.. Vraagt weinig aandacht. Z'n ouders helaas wel
Ik vind hun vader zo verschrikkelijk irritant. Echt om te kotsen hoe aandachtsgeil die man is.
Zn moeder is (hier in ieder geval) nog veel erger. Die loopt echt de hele dag door het centrum te paraderen. Als ik in de Hema mn dagelijkse roltraprondje doe en mevrouw komt binnen hoor je het persoon tegen elkaar zeggen 'OH ze is er weer!!' of ze stoten elkaar aan. Ze vraagt ook de meest bizarre dingen (hilarisch genoeg itt de liveshows in accentloos nederlands). Op de lingerieafdeling waar de vergieten liggen en bij het brood of de nagellak vandaag in de sale is (ik geef maar een voorbeeld).
Gast- Gast
Reva schreef:ABE schreef:Reva schreef:Ja en dat vind ik niet nodig. Maar het is wel vervelend als ik bijna moet schreeuwen of ik er even langs mag als ik mn voordeur uit wil stappen Kan hij natuurlijk ook niks aan doen opzich.. Vraagt weinig aandacht. Z'n ouders helaas wel
Zn moeder is (hier in ieder geval) nog veel erger. Die loopt echt de hele dag door het centrum te paraderen. Als ik in de Hema mn dagelijkse roltraprondje doe en mevrouw komt binnen hoor je het persoon tegen elkaar zeggen 'OH ze is er weer!!' of ze stoten elkaar aan. Ze vraagt ook de meest bizarre dingen (hilarisch genoeg itt de liveshows in accentloos nederlands). Op de lingerieafdeling waar de vergieten liggen en bij het brood of de nagellak vandaag in de sale is (ik geef maar een voorbeeld).
Brrrrr! Daar hebben we er hier ook één van.
Herinner je je Roef en Marian nog? Toevallig, ergens in een vaag verleden (xfactor/idols). Ze zijn niets, maar telkens als ik hem tegenkom dan kijkt hij me aan met de vraag in zijn ogen van:"Je kent me toch wel?" Ow, jawel hoor, maar ik wil je niet kennen jij dorpsgek!
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: