Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:34

Whahahaaha revie, ik ga echt stuk. Volgens mij ga ik echt nog eens dood door jou.

Trusten, TD!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:34

Slaap lekker, TD!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:36

Ik vind zijn stem ook mooi, maar ik kon hem vanmiddag wel schieten.. Moest serieus een paar minuten wachten totdat er eindelijk een groepje bakvissen aan de kant ging bij zijn voordeur en ik mn auto eindelijk kon parkeren. Ik toeter niet omdat ik het geluidje zo leuk vind ofzo hoor Rolling Eyes Gewoon omkijken en blijven staan. Idioten.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:36

Reva schreef:Ben je niet lekker?? Of ben je lam :P

Laatste sssssst, maar ik vind dat ik nog best goed kan typen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:37

Reva schreef:Ik vind zijn stem ook mooi, maar ik kon hem vanmiddag wel schieten.. Moest serieus een paar minuten wachten totdat er eindelijk een groepje bakvissen aan de kant ging bij zijn voordeur en ik mn auto eindelijk kon parkeren. Ik toeter niet omdat ik het geluidje zo leuk vind ofzo hoor Rolling Eyes Gewoon omkijken en blijven staan. Idioten.
Je hebt het over Ben Saunders dus? Hij woont dus bij jou in de buurt?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:37

Ik vind het een heerlijk nummer van Ben. Doet me ergens aandenken scratch . Maar ik vind Ben ook wel erg sexy hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:38

Ik vind zijn broer lekkerder. Dean.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:38

Storm schreef:Ik vind zijn broer lekkerder. Dean.

Heeft ook wel iets. Maar ik houd van dat rebelse.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:39

Storm schreef:
Reva schreef:Ik vind zijn stem ook mooi, maar ik kon hem vanmiddag wel schieten.. Moest serieus een paar minuten wachten totdat er eindelijk een groepje bakvissen aan de kant ging bij zijn voordeur en ik mn auto eindelijk kon parkeren. Ik toeter niet omdat ik het geluidje zo leuk vind ofzo hoor Rolling Eyes Gewoon omkijken en blijven staan. Idioten.
Je hebt het over Ben Saunders dus? Hij woont dus bij jou in de buurt?

Overbuurman :P Ik durf ook nooit de radio heel hard te zetten met dat liedje als ik de ramen open heb, muhahahah.

Alex: hilarisch. Ik wil de hele tijd aan de wijn al, maar ik wil eerst richting wc om te lozen laughcry anders doe ik dat daarna alsnog met de wijn en dat vind ik zonde. Maar ik ben te lui om naar de wc te gaan...WHAHAHAHAHA. Dus ik zit hier nog steeds, zonder wijn. Staat wel licor naast me, maar geen glas...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:40

Haha Reva, lol. Ik zou juist wel dat nummer keihard aanzetten Very Happy alhoewel...misschien wordt zijn ego daar nog groter van..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:40

Je kunt de fles ook gewoon aan de mond zetten, Reva. Niemand die het ziet. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:41

Uit de fles dan maar?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:41

Sorry dames, maar in een café hoort toch gewoon muziek?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:42

Ja en dat vind ik niet nodig. Maar het is wel vervelend als ik bijna moet schreeuwen of ik er even langs mag als ik mn voordeur uit wil stappen :P Kan hij natuurlijk ook niks aan doen opzich.. Vraagt weinig aandacht. Z'n ouders helaas wel :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:43

Alex schreef:Uit de fles dan maar?

Ja, maar t probleem blijft hetzelfde :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:43

Ow Storm, dat is echt niet mijn soort muziek. Als ik in een café sta, dan moet er muziek opstaan waar ik me niets van aantrek. Hier word ik hyperdepiep van en voor je het weet sta ik dan op een bar te dansen. Doen we maar niet, want dansen kan ik niet. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:44

Reva schreef:Ja en dat vind ik niet nodig. Maar het is wel vervelend als ik bijna moet schreeuwen of ik er even langs mag als ik mn voordeur uit wil stappen :P Kan hij natuurlijk ook niks aan doen opzich.. Vraagt weinig aandacht. Z'n ouders helaas wel :P

Ik vind hun vader zo verschrikkelijk irritant. Echt om te kotsen hoe aandachtsgeil die man is. nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:44

ABE schreef:Ow Storm, dat is echt niet mijn soort muziek. Als ik in een café sta, dan moet er muziek opstaan waar ik me niets van aantrek. Hier word ik hyperdepiep van en voor je het weet sta ik dan op een bar te dansen. Doen we maar niet, want dansen kan ik niet. :P
Maar je vindt het dus wel mooie muziek, omdat je er van gaat dansen?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:45

Deze dan? Met dit nummer krijg je mij ook op de bar hoor..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:46

Storm schreef:
ABE schreef:Ow Storm, dat is echt niet mijn soort muziek. Als ik in een café sta, dan moet er muziek opstaan waar ik me niets van aantrek. Hier word ik hyperdepiep van en voor je het weet sta ik dan op een bar te dansen. Doen we maar niet, want dansen kan ik niet. :P
Maar je vindt het dus wel mooie muziek, omdat je er van gaat dansen?

Het is niet iets wat ik in huis zou draaien, maar wel iets waar ik in de auto van kan genieten.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:46

ABE schreef:
Reva schreef:Ja en dat vind ik niet nodig. Maar het is wel vervelend als ik bijna moet schreeuwen of ik er even langs mag als ik mn voordeur uit wil stappen :P Kan hij natuurlijk ook niks aan doen opzich.. Vraagt weinig aandacht. Z'n ouders helaas wel :P

Ik vind hun vader zo verschrikkelijk irritant. Echt om te kotsen hoe aandachtsgeil die man is. nerd

Zn moeder is (hier in ieder geval) nog veel erger. Die loopt echt de hele dag door het centrum te paraderen. Als ik in de Hema mn dagelijkse roltraprondje doe en mevrouw komt binnen hoor je het persoon tegen elkaar zeggen 'OH ze is er weer!!' of ze stoten elkaar aan. Ze vraagt ook de meest bizarre dingen (hilarisch genoeg itt de liveshows in accentloos nederlands). Op de lingerieafdeling waar de vergieten liggen en bij het brood of de nagellak vandaag in de sale is (ik geef maar een voorbeeld).

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:47

Storm schreef:

Sorry dames, maar in een café hoort toch gewoon muziek?

Sowieso!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:47

Haha Reva dat is hilarisch!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:48

ABE, reageer je nu pas op mijn video van Deadmau5? laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 11:49

Reva schreef:
ABE schreef:

Zn moeder is (hier in ieder geval) nog veel erger. Die loopt echt de hele dag door het centrum te paraderen. Als ik in de Hema mn dagelijkse roltraprondje doe en mevrouw komt binnen hoor je het persoon tegen elkaar zeggen 'OH ze is er weer!!' of ze stoten elkaar aan. Ze vraagt ook de meest bizarre dingen (hilarisch genoeg itt de liveshows in accentloos nederlands). Op de lingerieafdeling waar de vergieten liggen en bij het brood of de nagellak vandaag in de sale is (ik geef maar een voorbeeld).

Brrrrr! Daar hebben we er hier ook één van.

Herinner je je Roef en Marian nog? Toevallig, ergens in een vaag verleden (xfactor/idols). Ze zijn niets, maar telkens als ik hem tegenkom dan kijkt hij me aan met de vraag in zijn ogen van:"Je kent me toch wel?" Ow, jawel hoor, maar ik wil je niet kennen jij dorpsgek! Mad

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: