Dagcafé
+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Hoe kan het dat ik serieus na echt twee of drie minuten nadat ik twee glazen licor achterover heb geslagen ik het al voel?? Kan dat echt zo snel gaan??
Moet ik het nu echt gaan zeggen??? Maar ja, ehmz... Duh!
Gast- Gast
+1Reva schreef:Dat zij niet snappen dat ze zichzelf voor lul en meer hebben gezet, is juist de ernst van het verhaal Dat maakt het zo'n triest geheel. Net zoals die ouders van oh oh tirol laatst in een praatprogramma. Die waren serieus en oprecht trots op hun kroost. Das toch mooi, hilarisch, schaamteloos en mondopenvallend tegelijk? Zoals ik toen al zei, mijn vader zou me eigenhandig omleggen en mn moeder zou mn graf aanstampen. Terwijl ze normaal al trots zijn als ik een scheet laat.
Gast- Gast
wpoow, echt ZO snel? Gaat niet goed man, whahahahaha. LEge maag, ohjee......ABE schreef:Reva schreef:Hoe kan het dat ik serieus na echt twee of drie minuten nadat ik twee glazen licor achterover heb geslagen ik het al voel?? Kan dat echt zo snel gaan??
Gast- Gast
Reva schreef:wpoow, echt ZO snel? Gaat niet goed man, whahahahaha. LEge maag, ohjee......ABE schreef:Reva schreef:Hoe kan het dat ik serieus na echt twee of drie minuten nadat ik twee glazen licor achterover heb geslagen ik het al voel?? Kan dat echt zo snel gaan??
Dan wordt het tijd voor het bedje!
Slaap lekker, Storm!
Gast- Gast
Joehoe!!!! Al vermoed ik dat iedereen nu slaapt... 't Is warm hier in de slaapkamer.Alex schreef:Nog iemand wakker?
Gast- Gast
Stomme paasmorgen!
Ik heb 2 eieren te weinig voor mn cupcakes.. waar moet ik die nou weer vandaan toveren
Ik heb 2 eieren te weinig voor mn cupcakes.. waar moet ik die nou weer vandaan toveren
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow balen zeg. Opties zijn al genoemd. Ik ben benieuwd of je er nog vind.
Een goedemorgen trouwens
Een goedemorgen trouwens
Gast- Gast
Reva schreef:Lejow: Het is pasen, misschien je tuin proberen?
Whahahaha er is er een wakker
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Lejow: Het is pasen, misschien je tuin proberen?
Whahahaha er is er een wakker
Al zijn die gekookt en heeft Lejow denk ik geen gekookte nodig
Gast- Gast
Hoihoi allemaal, ik wens jullie een vrolijk pasen!
en voor Lejow 2 eieren, ik hoop dat je er wat mee kunt:
en voor Lejow 2 eieren, ik hoop dat je er wat mee kunt:
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
WOOOW! Ik heb een aanvaring gehad met mn nieuwe buren Ik liep even naar de brievenbus, staat de deur open bij mijn nieuwe buren. Komen er toch een lading oerwoudgeluiden uit die deur zeg. Te grof voor woorden. Dus ik dacht eerst, laat gaan...loop door. Maar op hetzelfde moment dat ik dat dacht stond ik al half op de drempel en riep ik of dat hun manier was om je voor te stellen en dat ik daar niet van gediend was Toen is de bom gebarsten. Waarom ik zoveel kapsones had en waarom ik me aangesproken voelde en waarom ik dacht dat het tegen mij was. Waarop ik riep of ze soms onderling elkaar complimenten over hun 'lekkere tieten' gaven (groepje jongens). En toen had ik de grote waffel Whahaha. Idioten. Toen ik ze van de week zag dacht ik al 'Ow dat zijn meer de types die normaal bij het hek hangen, prettig ' maar ik dacht ach ik geef het een kans. Nou nu niet meer
Gast- Gast
Goed bezig Reva
Ik zou ook niks gezegd hebben, ben ik toch veel te schijterig voor..
Ik zou ook niks gezegd hebben, ben ik toch veel te schijterig voor..
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Theedoosje schreef:ABE schreef:Benzinepomp?
had ze al gebeld geloof ik maar geen eieren helaas.
Owkeej, dat is jammer.
Reva; Wat voor oerwoudgeluiden maakte dat jij er iets van wilde zeggen? Ik had het laten gaan. Zo zonde om op 1e paasdag...
Gast- Gast
Ik weet ook wel dat dat verstandiger is hoor, TD. Maar ik word er zo moe van dat ik altijd maar de verstandigste moet zijn zodat het niet uit de hand loopt. Ik wil niet nageroepen worden of maar lief moeten lachen als ik opmerkingen krijg op straat waar ik niet om heb gevraagd. Het stoort me ontzettend dat IK degene ben die arrogant is of een verwensing naar mn hoofd krijg als ik niet naar wens reageer. Het is toch belachelijk dat ik het gewoon maar moet pikken als een willekeurige gefrustreerde man langs zijn lippen likt als ik voorbij loop en ik dan maar mn schouders moet ophalen? Het liefst zou ik 'm hoeken, maar als ik een middenweg kies en hem slechts aanspreek op zijn gedrag, ben ik nog de boeman. Waarom blijven dat soort mensen eeuwig hangen in het spelltje 'We doen omgekeerde wereld' van de basisschool?? A
Gast- Gast
Reva> nee je hoeft ook niet altijd de verstandigste en zo te zijn, maar in dit geval had ik echt niks gedaan. Zou het nut er niet van in zien en liever de vrede bewaren (in zoverre er vrede is:P)
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: