Dagcafé
+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
ABE schreef:Theedoosje schreef:
Abe> wil je er nog veel af hebben dan?
Tien tot vijftien kg.
Oh ja joh? En ben je er wel actief mee bezig? Wat doe je er voor?
Gast- Gast
Succes TD en ABE! Jullie kunnen het!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dank je burn dat is lief Maar heb ook wel het idee dat ik nu wel door ga zetten. Naar mijn gevoel is de knop nu wel om.
Gast- Gast
Goedenavond iedereen, ik meld me ook even.
Die vriend die hier op bezoek kwam is al weg, hij ging uit. Mijn vriend is ook weg, en komt morgenvroeg pas weer thuis. Het huis voor mezelf alleen dus.
Die vriend die hier op bezoek kwam is al weg, hij ging uit. Mijn vriend is ook weg, en komt morgenvroeg pas weer thuis. Het huis voor mezelf alleen dus.
Gast- Gast
Zou het niet leuk zijn om morgen wakker te worden en 30 kilo lichter te zijn
Storm: lekker, even Storm-time
Storm: lekker, even Storm-time
Gast- Gast
Ik ben alleen met m`n moeder, ook wel eens lekker..
Ik heb nooit eerder hooikoorts gehad, maar het is killing me, serieus..
Ik heb nooit eerder hooikoorts gehad, maar het is killing me, serieus..
Gast- Gast
Mwoah, het gaat. Ik ben al 3 dagen ontzettend chagrijnig, humeurig en verdrietig en nu dus weer. Het scheelt wel veel dat ik net gezellig gezelschap heb gehad, ik ken deze jongen al heel erg lang en is een gezamelijke vriend van ons. Het is altijd heel gezellig om met hem bij te kletsen.
Maar goed, nu voel ik me dus weer chagrijnig en verdrietig worden. Ik ga zo maar Twilight lezen denk ik.
Maar goed, nu voel ik me dus weer chagrijnig en verdrietig worden. Ik ga zo maar Twilight lezen denk ik.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:ABE schreef:Theedoosje schreef:
Abe> wil je er nog veel af hebben dan?
Tien tot vijftien kg.
Oh ja joh? En ben je er wel actief mee bezig? Wat doe je er voor?
Zo nu en dan ben ik zeer actief bezig. Maar telkens als het weekend voor de deur staat heb ik het te moeilijk en stop ik even voor een week of twee. Mijn week inspanning van bewegen, minder eten en gezond eten is dan voor niets geweest. Maandag wil ik er eigenlijk weer mee beginnen, maar koninginnenacht/dag staat voor de deur, dus ik zie alweer beren op de weg.
En ik probeer me aan het brood dieet te houden. Zoveel mogelijk brood. Alleen eet ik wel beleg op mijn brood en dat mag officieel niet. Maar droog brood is niet lekker. Mijn collega vroeg ook ooit eens welk dieet ik nu weer had opgescharreld, dus ik vertelde vol trots over mijn brooddieet (ze weten dat ik al een jaar bezig ben en nog steeds hetzelfde postuur heb) en toen ze vroeg wat ik dan zoal als avondeten at, zei ik voor de grap:"Broodje Bapao, Pizza. Daar zit immers ook brood in". Dinsdag had het bedrijf weer een mijlpaal bereikt en hadden we taart, zegt mijn collega:"Kom ABE, taart. Het heeft ook bestandsdelen van brood, dus dat mag je best". (Je merkt al, mijn dieet is een lachertje)
Gast- Gast
Theedoosje, al 17 kilo kwijt?? Super knap van je hoor, respect! Hoe veel wil je nog kwijt?
Gast- Gast
Abe> brooddieet en je mag niks op je brood? Dat lijkt mij ook echt niks. Ik neem wel brood maar kies mager beleg. Ik let op mijn tussendoortjes wat ik neem en ik probeer elke avond, of iig zo vaak mogelijk op de hometrainer te gaan. En natuurlijk veel water drinken.
Gast- Gast
Storm schreef:Theedoosje, al 17 kilo kwijt?? Super knap van je hoor, respect! Hoe veel wil je nog kwijt?
Nee 7 ben ik kwijt joh was het maar 17 Nou ja ik zit net boven de 100 en wil iig er onder. Weet nog niet precies hoeveel, maar ik werk in stapjes
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Dank je burn dat is lief Maar heb ook wel het idee dat ik nu wel door ga zetten. Naar mijn gevoel is de knop nu wel om.
Ik hoop dat dat gevoel zo blijft!
Burn- Lady Post-a-lot
Hahahaah ooh wat ben ik ook een muts. Het lijkt in je ticker net of er 17 kilo staat!
Gast- Gast
Haha, Storm, ik heb er ook al een keer naar moeten kijken hoor!
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:ABE, brood is helemaal niet goed juist toch.. Of eet je zuurdesem/speltbrood?
Brood is wel goed voor een mens. Witbrood en super vers brood is niet goed voor een mens. Van witbrood kun je verstopping krijgen en te vers brood wordt een klont in de maag, waardoor het slecht verteerd.
Ik eet geen zuurdesem/speltbrood, maar wel zeer donker volkorenbrood. En dan net niet tegen het verse aan. Soms tosti ik het, zodat het nog droger is.
TD: Op brood mocht dan eventueel een plakje komkommer. Nou sorry, die eet ik er wel naast. Beetje droog brood eten.... Brrrrr!
Gast- Gast
Goed hoor theedoosje!
Het wordt tijd dat ik batterijen in mijn weegschaal doe, mijn moeder zei vandaag dat ze mijn buik wat minder vond geworden. Altijd goed natuurlijk, maar vraag me af of het echt zo is.
Jeetje, Prins William is er ook niet leuker op geworden de laatste tijd. Vond hem een paar jaar geleden wel lekker, maar nu lijkt hij oud!!!
Het wordt tijd dat ik batterijen in mijn weegschaal doe, mijn moeder zei vandaag dat ze mijn buik wat minder vond geworden. Altijd goed natuurlijk, maar vraag me af of het echt zo is.
Jeetje, Prins William is er ook niet leuker op geworden de laatste tijd. Vond hem een paar jaar geleden wel lekker, maar nu lijkt hij oud!!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Is hij zo duidelijker dames?
En Burn> ik hoop ook dat de knop om blijft
Storm> je bent geen muts Hij was misschien wat onduidelijk blijkbaar
Gast- Gast
Yes! Ik ben er bijna!
Burn- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:Is hij zo duidelijker dames?
TOP!
Burn- Lady Post-a-lot
Yes! Mijn 1500e bericht is een feit!
Burn- Lady Post-a-lot