Dagcafé
+19
SleepingBeauty
Zwoesj
Qiara
Raindrop
_Lacey_
mzcharlotte
Lejow
Zininzon
May
Minx
Burn
Suus
Chocolate Cookie
Elsje
M_as
Caroow
Try
TukTuk
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Breng maar naar mij dan..ABE schreef:Grrrrr! Nu heb ik voor vanavond toastjes, filet american, kruidenboter, chips en metworst gehaald en heb ik geen trek in lekkere dingen. Heb ik het niet in huis, dan wil ik het. Heb ik het wel, wil ik het niet.
Wat kan ik naar je toegooien?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Herkenbaar ABE
Reva> hmm nou ja ik vind melk niet altijd lekker dus ja helaas
Mooi toch? Melk bij je brood is juist niét goed
Gast- Gast
Reva schreef:Huh, ik dacht dat de herhaling van x-factor kwam?? Begint er 1 of ander zielig programma over koppels met een stom seksleven.
Whahhaa dat is wel ff iets heel anders
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Huh, ik dacht dat de herhaling van x-factor kwam?? Begint er 1 of ander zielig programma over koppels met een stom seksleven.
Whahhaa dat is wel ff iets heel anders
Nou ik zie best veel overeenkomsten.
Gast- Gast
De chips, toastjes met kruidenboter en de metworst graag.ABE schreef:Storm schreef:Breng maar naar mij dan..ABE schreef:Grrrrr! Nu heb ik voor vanavond toastjes, filet american, kruidenboter, chips en metworst gehaald en heb ik geen trek in lekkere dingen. Heb ik het niet in huis, dan wil ik het. Heb ik het wel, wil ik het niet.
Gast- Gast
De ondertiteling net:
Megan is vaak 's avonds aan het naaien om intimiteit te ontwijken.
Gast- Gast
Lieve meiden ik ga toch maar slapen. Ik moet zeggen sinds ik af aan het vallen ben heb ik steeds meer dagen dat ik langer door kan....
Welterusten voor straks en Storm k hoop dat jij jouw manier vind om af te vallen. Succes! En ABE jij ook succes met afvallen
Huh Reva niet goed? Nu snap ik hem niet meer. Ach ik zie het wel whaha €€
Bye allemaal!
Welterusten voor straks en Storm k hoop dat jij jouw manier vind om af te vallen. Succes! En ABE jij ook succes met afvallen
Huh Reva niet goed? Nu snap ik hem niet meer. Ach ik zie het wel whaha €€
Bye allemaal!
Gast- Gast
Storm schreef:Theedoosje heb je nu ook meer energie?
Ja ik geloof van wel. Ik merk ook dat ik s avonds makkelijker op de hometrainer stap. Voorheen was ik blij als ik op de bank zat whaha
Gast- Gast
Reva schreef:De ondertiteling net:
Gast- Gast
Storm schreef:De chips, toastjes met kruidenboter en de metworst graag.ABE schreef:Storm schreef:Breng maar naar mij dan..ABE schreef:Grrrrr! Nu heb ik voor vanavond toastjes, filet american, kruidenboter, chips en metworst gehaald en heb ik geen trek in lekkere dingen. Heb ik het niet in huis, dan wil ik het. Heb ik het wel, wil ik het niet.
*Gooit gewenste producten toe*
Gast- Gast
Storm schreef:Ok, dat klinkt hartstikke goed welk brood eet je vooral?
Ehm de goedkoopste van de Lidl. Lichtbruine is het. Dus niks bijzonders.
Gast- Gast
Ok, dan zou het mij ook moeten lukken toch...misschien wil ik elke avond wel een halfuur hardlopen ofzo.
Gast- Gast
Storm schreef:Heeft u.ABE schreef:Is het hebt u of heeft u?
Dan ben ik toch niet helemaal gek, volgens mij. Want ik vind 'hebt u' echt helemaal nergens naar klinken en ben iedereen continu aan het verbeteren dat het 'heeft u' is, maar tegelijkertijd hoor ik niet anders dan 'hebt u'.
Gast- Gast
Storm als je nog wat wil weten pm me maar aangezien ik niet weet hoe lang dit topic gaat worden En ik nu toch echt ga slapen
Oow en ja je moet gewoon kijken wat voor beweging bij je past. En mij zie je niet hardlopen wel? whaha
Oow en ja je moet gewoon kijken wat voor beweging bij je past. En mij zie je niet hardlopen wel? whaha
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:De ondertiteling net:
Whaha, ja ik dacht eerst jeetje waarom hebben ze daar geen ander woord voor gekozen. Mar ja, 'handwerken' was ook dubieus geweest
Gast- Gast
Haha sorry ik zal je niet langer tegenhouden. Slaaplekker!Theedoosje schreef:Storm als je nog wat wil weten pm me maar aangezien ik niet weet hoe lang dit topic gaat worden En ik nu toch echt ga slapen
Gast- Gast
Storm schreef:Haha sorry ik zal je niet langer tegenhouden. Slaaplekker!Theedoosje schreef:Storm als je nog wat wil weten pm me maar aangezien ik niet weet hoe lang dit topic gaat worden En ik nu toch echt ga slapen
geeft niks kan het hebben van jou. Als ik je kan helpen heb ik het er wel voor over Lees ze straks nog he! Houdoe
Gast- Gast
Ik heb echt helemaal niks met zijn uiterlijk/imago maar zijn stem is echt prachtig...
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: