Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

+11
Lejow
loesje
Floor
Coccinelle
blauwwitrood
Parisienne
Annie24
mauwmauw
ekjir@M
PapillonRose
juffie001
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  loesje za 23 apr 2011 - 6:36

@Lejow zo ben ik geboren (er was een bloedvat verstopt waardoor mijn rechterhand niet door kon groeien in de buik van mijn moeder).
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 6:38

@ Tania: Als hij er echt heel veel last van heeft elke dag zou hij eens moeten navragen of Remicade iets voor hem kan betekenen. Ik krijg dit buiten mijn zwangerschappen om en ik weet dat mensen met bijvoorbeeld reuma dit ook krijgen. Tegen de pijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  Tania za 23 apr 2011 - 6:44

Hazeltje schreef:@ Tania: Als hij er echt heel veel last van heeft elke dag zou hij eens moeten navragen of Remicade iets voor hem kan betekenen. Ik krijg dit buiten mijn zwangerschappen om en ik weet dat mensen met bijvoorbeeld reuma dit ook krijgen. Tegen de pijn.

Tegen de pijn in z'n gewrichten bedoel je?
Hij slikt nu purinethol, maar dat is volgend mij niet tegen de gewrichtspijn. Het gaat op het moment wel beter, met warmer weer gaat het beter en zo in oktober wordt het weer slechter (al gelooft m'n man niet dat het daar mee te maken heeft). Maar als hij weer zo'n last krijgt zullen we het eens aan de dokter vragen. Bedankt voor de tip.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  Lejow za 23 apr 2011 - 6:44

loesje schreef:@Lejow zo ben ik geboren (er was een bloedvat verstopt waardoor mijn rechterhand niet door kon groeien in de buik van mijn moeder).

Aha, ja dan ben je er inderdaad aan gewend ja!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 6:44

Tania schreef:
Hazeltje schreef:@ Tania: Als hij er echt heel veel last van heeft elke dag zou hij eens moeten navragen of Remicade iets voor hem kan betekenen. Ik krijg dit buiten mijn zwangerschappen om en ik weet dat mensen met bijvoorbeeld reuma dit ook krijgen. Tegen de pijn.

Tegen de pijn in z'n gewrichten bedoel je?
Hij slikt nu purinethol, maar dat is volgend mij niet tegen de gewrichtspijn. Het gaat op het moment wel beter, met warmer weer gaat het beter en zo in oktober wordt het weer slechter (al gelooft m'n man niet dat het daar mee te maken heeft). Maar als hij weer zo'n last krijgt zullen we het eens aan de dokter vragen. Bedankt voor de tip.

Ja, het helpt ook tegelijk voor de Crohn hoor.
Maar ik lig vaak met een vrouw die het voor de pijn in haar gewrichten krijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  Leah za 23 apr 2011 - 7:38

Jeetje, wat een zeer vervelende beperkingen hebben sommige zeg. Lijkt me niet makkelijk allemaal.
Zelf heb ik niet echt ergens last van. Alleen soms wat psychische klachten, maar dat valt allemaal wel mee.
Mijn vriend is sinds een paar jaar hartpatient. 25% van zijn hart is dood door een hartinfarct. Hij moet nu zijn leven lang medicijnen slikken en onder controle blijven in het ziekenhuis. Gelukkig heeft hij er verder niets ernstigs aan over gehouden. Het blijft natuurlijk wel in onze hoofd spoken, aangezien zijn aderen gewoon erg slecht zijn.
Leah
Leah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 21:32

Jetje schreef:
Wat heftig zeg! Mijn moeder heeft een zware chronische rugziekte, waarbij ook tussenwervelschijven zijn versleten. Welke vorm van pijnbestrijding heb jij gekregen?
Bij mij hebben ze eergisteren mijn zenuwen doorgebrand welke mij de pijn geven. Ze hebben met 3 dikke naalden tot in mijn ruggewervel zenuwen geprikt. Dan met stroom doorgemeten en vervolgens middels stroom doorgebrand. Deze vorm kan van een paar weken tot een paar jaar helpen. Ik ben benieuwd. Ik moet 9 mei voor de andere kant terug. Dan heb ik 6 zenuwen die doorgebrand zijn en als het goed is moet ik dan een heel eind pijnvrij zijn. Ik hou mijn hart vast. De behandeling zelf is mega pijnlijk, maar meteen erna gaat het weer prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 21:41

Verder dan migraine is er niks wat mijn dagelijkse leven belemmerd. Bij een flinke aanval kan ik echt niet voor m'n zoon zorgen. Veel mensen weten dat ook en die staan meteen voor me klaar als ik bel. En m'n vriend komt meteen naar huis van z'n werk als ik hem op bel. Gelukkig is het nog niet voorgekomen. Toevallig was mijn vriend 2x thuis en 1x lag mijn zoontje al op bed toen ik het kreeg. Ik krijg zo'n 1x per maand/ 2 maanden een flinke aanval dat ik echt niks meer kan dan alleen maar liggen in een donkere stille kamer met een washandje op m'n hoofd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 21:42

Hazeltje schreef:@ Tania: Als hij er echt heel veel last van heeft elke dag zou hij eens moeten navragen of Remicade iets voor hem kan betekenen. Ik krijg dit buiten mijn zwangerschappen om en ik weet dat mensen met bijvoorbeeld reuma dit ook krijgen. Tegen de pijn.

Hazeltje, heb jij in het ziekenhuis ook ooit een ontlastingonderzoek gehad?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 22:52

Lieskuh schreef:
Jetje schreef:
Wat heftig zeg! Mijn moeder heeft een zware chronische rugziekte, waarbij ook tussenwervelschijven zijn versleten. Welke vorm van pijnbestrijding heb jij gekregen?
Bij mij hebben ze eergisteren mijn zenuwen doorgebrand welke mij de pijn geven. Ze hebben met 3 dikke naalden tot in mijn ruggewervel zenuwen geprikt. Dan met stroom doorgemeten en vervolgens middels stroom doorgebrand. Deze vorm kan van een paar weken tot een paar jaar helpen. Ik ben benieuwd. Ik moet 9 mei voor de andere kant terug. Dan heb ik 6 zenuwen die doorgebrand zijn en als het goed is moet ik dan een heel eind pijnvrij zijn. Ik hou mijn hart vast. De behandeling zelf is mega pijnlijk, maar meteen erna gaat het weer prima.

Jeetje wat een heftige behandeling lijkt me dat.. Ik hoop voor je dat het voor lange tijd zal helpen!! En veel succes 9 mei.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  Lindsya za 23 apr 2011 - 23:00

Ik heb na de bevalling heftige migraine gekregen. Ik had zware aanval 1 á 2 per week. Nu heb ik sinds een maand nieuwe medicijnen gekregen die elke dag moet slikken en ben voor het eerst één maand aanval vrij dus dat is wel postief. Sinds een jaar zijn we er ook achter gekomen dat mijn hart te snel gaat maar daar is vrij weinig aan te doen volgens de dokter maar ik heb wel regelmatig controle daarvoor. Ik heb ook al jaren een liesbreuk.

Lieskuh, gelukkig dat nu een beetje beter gaat met je. Wanneer hoor je of je aangenomen wordt voor je nieuwe baan?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 23:29

Ik lig in de 'bak' dat wil zeggen dat ze, als er een vacature is, gaan kijken wie er allemaal in de 'bak' ligt. Daar kiezen ze er dan 2 ofzo van uit en die mogen een assesment gaan doen. Daaruit zal blijken of je ook geschikt bent voor de functie. Degene die het meest geschikt is zal de functie krijgen. Op dit moment zijn er gewoon nog geen vacatures. En ik heb er op zich nog niet zo'n haast mee. Als ze mijn rug met deze behandeling weten te 'fiksen' dan wil ik liever nog even in de noodhulp blijven, dat is gewoon écht mijn ding. Naar de meldkamer kan altijd nog. Al grijp ik de kans wel aan als het zover is, maar dan met ontzettende pijn in mijn hart.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 23:31

yvonne schreef:Ik weet niet of wat ik heb nou echt onder de noemer 'niet gezond' valt maar ik heb een hernia. Voor de 3e keer op dezelfde plaats. Over een paar weken moet ik hier aan geopereerd worden. Ik heb soms dagen dat ik N.ali niet kan tillen of uberhaupt kan lopen. Heel vervelend, vooral omdat ik alleen met hem ben. Ik hoop dus maar dat het met de operatie verholpen kan worden. (al is het hoogstwaarschijnlijk dat ik deze pijn altijd zal houden)
Yvonne, wat heftig zeg. Wordt dit je eerste operatie of ben je er al vaker aan geholpen? Misschien dat ik het verkeerd lees hoor, maar ben jij alleen met N.ali als in overdag of zijn jullie uit elkaar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  PapillonRose zo 24 apr 2011 - 8:40

Lieskuh schreef:
Jetje schreef:
Wat heftig zeg! Mijn moeder heeft een zware chronische rugziekte, waarbij ook tussenwervelschijven zijn versleten. Welke vorm van pijnbestrijding heb jij gekregen?
Bij mij hebben ze eergisteren mijn zenuwen doorgebrand welke mij de pijn geven. Ze hebben met 3 dikke naalden tot in mijn ruggewervel zenuwen geprikt. Dan met stroom doorgemeten en vervolgens middels stroom doorgebrand. Deze vorm kan van een paar weken tot een paar jaar helpen. Ik ben benieuwd. Ik moet 9 mei voor de andere kant terug. Dan heb ik 6 zenuwen die doorgebrand zijn en als het goed is moet ik dan een heel eind pijnvrij zijn. Ik hou mijn hart vast. De behandeling zelf is mega pijnlijk, maar meteen erna gaat het weer prima.
De ex-vriend van mijn moeder heeft dit ook al een aantal keer gehad voor ik dacht hetzelfde. Bij hem heeft het ontzettend goed geholpen en volgens mij ook al voor een aardig lange tijd inmiddels. Ik hoop dat het bij jou ook zo'n goed effect heeft!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 10:00

Jeetje wat heftig om al deze dingen te lezen, het lijkt me erg moeilijk om zelf ziek te zijn en kinderen te hebben. Ik wil daarom ook alle moeders in dit topic even een dikke hug hug geven, jullie zijn top mama's !


Laatst aangepast door Mama_van2 op zo 24 apr 2011 - 10:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 10:10

[/quote]Yvonne, wat heftig zeg. Wordt dit je eerste operatie of ben je er al vaker aan geholpen? Misschien dat ik het verkeerd lees hoor, maar ben jij alleen met N.ali als in overdag of zijn jullie uit elkaar?[/quote]

Wij zijn uit elkaar.
Ik ben al 2x eerder geopereerd aan een hernia (L5/s1) Ik heb ook al 2x een behandeling gehad (zoiets als jij) maar bij mij helpt het niet meer. Ik hoop dat het bij jou goed werkt! Voel je al verbetering?


Laatst aangepast door yvonne op zo 24 apr 2011 - 11:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  Minx zo 24 apr 2011 - 10:43

yvonne schreef:
Yvonne, wat heftig zeg. Wordt dit je eerste operatie of ben je er al vaker aan geholpen? Misschien dat ik het verkeerd lees hoor, maar ben jij alleen met N.ali als in overdag of zijn jullie uit elkaar?[/quote]

Wij zijn uit elkaar.
Ik ben al 2x eerder geopereerd aan een hernia (L5/L6) Ik heb ook al 2x een behandeling gehad (zoiets als jij) maar bij mij helpt het niet meer. Ik hoop dat het bij jou goed werkt! Voel je al verbetering?[/quote]

Ik hoor wel van mensen vaak positieve reacties op de operatie. In ieder geval sterkte. Alleen waar zit je hernia?? L4/L5 of L5/S1 (L6 bestaat niet)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 11:03

Je hebt gelijk. Ik bedoel l5/s1. Mijn neuroloog noemde dat zo om het simpel te houden. Vandaar dat ik dat zei.
De eerste keer dat ik geopereerd werd was het voor mij ook positief. De 2e keer ging het 4 weken goed en toen begon de ellende weer. Pijn, tintelingen.. De hernia zit steeds op hetzelfde niveau en dat is dus niet erg gunstig. Zeker niet als het voor de 3e keer is. Ik weet ook nog niet zeker of ik de operatie wel wil hoor. Vind het doodeng.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 20:18

Bij mij zit het op hetzelfde niveau als bij jou Yvonne. Als deze behandeling niet aan slaat of maar heel kort werkt dan gaan ze mijn wervels vastzetten. Hopelijk komt het niet zover, maar als het nodig is dan is het nodig. Succes met de operatie Yvonne en wat vervelend dat je er 'alleen' voor staat. Hopelijk krijg je veel hulp vanuit je familie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn? - Pagina 2 Empty Re: NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum