Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

+11
Minx
Sterre
lieke89
Moezie
Mari
CrazyGrace
Monte
Janelie
MADDIE
minoessepoes
Niekske
15 plaatsers

Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  Niekske di 8 feb 2011 - 2:31

De broer van mijn vriend is vandaag afgestudeerd en nu smst mijn vriend net of ik zin heb om vanavond met de hele family uit eten te gaan... we zijn ongeveer 2 maanden samen en ik heb zijn broer en zus wel al gezien, maar zijn ouders nog niet en nu wordt het ineens de hele familie in één keer! Ik kan natuurlijk geen nee zeggen nu, maar hij zet me wel een beetje voor het blok... ik vind het eng! Heb niet zo'n goede ervaringen met schoonfamilies... en ik weet nietw at ik aan moet en ik heb mijn stijltang bij mijn ouders laten liggen, dus mijn haar is net een ontplofte cavia.... help!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 2:35

Allereerst: doe rustig. Je klinkt als een gestresste kip! Just be yourself Wink zo erg kan het vast niet zijn, je zult zien dat het waarschijnlijk enorm meevalt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  minoessepoes di 8 feb 2011 - 2:42

Klinkt alsof jij hartstikke welkom bent bij de familie dat hij je nu al voor zoiets uitnodigt.

Niet te druk over maken, gewoon kleding aan doen waar jij je fijn in voelt, je haar desnoods op een staart en het komt allemaal goed!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 2:44

Don't worry, het komt allemaal goed! Je kent je vriend en zijn broer en zus, dus je gaat niet uit eten met alleen maar onbekende mensen. Gewoon kleding aantrekken waar jij je prettig in voelt en gaan met die banaan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  MADDIE di 8 feb 2011 - 3:00

Sluit me aan bij de andere dames! Gewoon aantrekken waar je je lekker bij voelt en proberen niet te stressen. En jezelf zijn is het allerbelangrijkste he!

Veel plezier vanavond! smile
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  Janelie di 8 feb 2011 - 3:02

Waarschijnlijk wordt het hartstikke leuk. Je weet het nu op het laatste moment, voordeel hiervan is dat je niet te lang kan stressen van te voren.
Veel plezier en eet smakelijk!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 3:07

Je blijft nu gewoon kalm&rustig.

Je vriend en zijn broer (en zus?) hebben blijkbaar hele leuke dingen over jou verteld tegen hun ouders, want je wordt na een paar maanden al meegevraagd met zo'n gelegenheid!
Dus je hébt al een positieve indruk gemaakt...

Je doet gewoon iets aan wat lekker zit, desnoods een leuk mutsje op of iets met speldjes, en je eet geen dingen waarbij je groene stukjes tussen je tanden kunt krijgen en dan komt het helemaal goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  Monte di 8 feb 2011 - 3:15

Ik heb dan wel even een vraagje(niet om lullig te doen hoor). Maar komt de uitnodiging van je vriend of hebben zijn ouders gezegd dat je ook welkom bent. Want een vriendin heeft ook zoiets gehad en toen had haar vriend haar uitgenodigd en niet met ouders overlegd en die vonden het wat minder(dat het eerste contact een intiem etentje moest zijn). Maar goed dat was echt een intiem etentje van een verjaardag van de vader.
En als je al zijn broer en zus hebt ontmoet zal het vast gezellig worden. Gewoon jezelf zijn. Als je nep gaat doen komt dat vaak minder echt en minder leuk over.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  Niekske di 8 feb 2011 - 3:44

Monte schreef:Ik heb dan wel even een vraagje(niet om lullig te doen hoor). Maar komt de uitnodiging van je vriend of hebben zijn ouders gezegd dat je ook welkom bent. Want een vriendin heeft ook zoiets gehad en toen had haar vriend haar uitgenodigd en niet met ouders overlegd en die vonden het wat minder(dat het eerste contact een intiem etentje moest zijn). Maar goed dat was echt een intiem etentje van een verjaardag van de vader.
En als je al zijn broer en zus hebt ontmoet zal het vast gezellig worden. Gewoon jezelf zijn. Als je nep gaat doen komt dat vaak minder echt en minder leuk over.

Ow dat weet ik helemaal niet... ik weet wel dat zijn moeder ontzettend nieuwsgierig is naar me. Ik vind het wel spannend! Ik mag gelukkig iets eerder weg van mijn werk, anders ben ik pas om zeven uur thuis, terwijl ik om half acht aan het eten wordt verwacht...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  CrazyGrace di 8 feb 2011 - 3:47

Spannend! Maar toch een heel goed teken dat je nu al de familie mag ontmoeten. Just have fun en ontspan!
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  Mari di 8 feb 2011 - 3:51

CrazyGrace schreef:Spannend! Maar toch een heel goed teken dat je nu al de familie mag ontmoeten. Just have fun en ontspan!

+1, leuk dat je meteen zo welkom bent, niet te druk maken, genieten en jezelf blijven.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  Moezie di 8 feb 2011 - 3:56

Blijf lekker jezelf!! niet stressen (eens moet het er toch van komen)
Goed ook dat je het niet al weken wist. Kun je je er ook niet zo druk om maken.

Geniet er lekker van en Smakelijk!!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  lieke89 di 8 feb 2011 - 4:29

Meid, probeer je niet druk te maken. Als zijn moeder nieuwschierig naar je is zal ze het vast leuk vinden om je vanavond te ontmoeten. Toen ik mijn schoonouders voor het eerst ontmoette was ik daar totaal niet op voorbereid omdat mijn vriend in de auto impulsief voorstelde om langs zijn ouders te gaan (we hadden toen nog maar 2 dagen!). Ik heb toen ook niet veel tijd gehad dus om me druk te maken, maar ook dat ging hartstikke goed. Probeer je dus niet te druk te maken en geniet gewoon van de avond. Bovendien heb je zijn broer al ontmoet dus dat scheelt ook weer een beetje
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  Sterre di 8 feb 2011 - 4:33

Je hebt in elk geval niet lang de tijd (gehad) om je er druk over te maken smile. Ik zou het ook beschouwen als iets leuks! Relax, probeer gewoon jezelf te zijn en te genieten.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  Minx di 8 feb 2011 - 4:44

Je hebt tijd om je mooi te maken, leuke kleding aan te trekken. De eerste keer dat ik mijn schoonouders ontmoette ging iets anders. Zijn zus had de vierdaagse gelopen, en ik haalde hem op van zijn werk (11 uur 's avonds) toen bedacht hee we drinken nog ff wat bij mijn ouders kan ik mijn zus ook nog ff zien. Op dat moment liep ik zelf al in mijn trainingsbroek. Dus voor zo'n kennismaking als die van jou zou ik tekenen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  Rev3rie di 8 feb 2011 - 8:31

Wat leuk! En je bent inderdaad zeer welkom zo te horen. Nou geniet ervan en haal af en toe diep adem;)

Toen ik net paar maanden samen was met mijn ex werd zijn mams 50 jaar. Je raadt het al, groot feest in een afgehuurde zaal vol met familie en vrienden. Poeh, toen vond ik het ook eng hoor. Ik wist niet wie, wie was en mijn vriend was de dj voor die avond dus zat ik daar maar tussen 3 vrienden van hem.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  Snoes di 8 feb 2011 - 8:45

Ik hoop dat het een leuke avond is geweest!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  Sweety di 8 feb 2011 - 22:57

En hoe was je avond?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  Roze Roos wo 9 feb 2011 - 0:30

Ik ben ook nieuwsgierig!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 1:05

minoessepoes schreef:Klinkt alsof jij hartstikke welkom bent bij de familie dat hij je nu al voor zoiets uitnodigt.

Niet te druk over maken, gewoon kleding aan doen waar jij je fijn in voelt, je haar desnoods op een staart en het komt allemaal goed!

+1 smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  MADDIE wo 9 feb 2011 - 1:36

Roze Roos schreef:Ik ben ook nieuwsgierig!

+ 1 smile
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  Niekske wo 9 feb 2011 - 1:53

Heej dankjewel voor jullie reacties! Ik heb het tot nu toe niet altijd getroffen met schoonfamilies (hippies die een bank al overbodige luxe vonden of enorm conservatieve mensen die mij zagen als iemand die hun zoon kwam stelen), dus ik kan echt in de stress schieten om zulke dingen! In dit geval bleek dat gelukkig voor niks Very Happy zijn familie was erg leuk en het etentje was erg gezellig! Er was alleen ook familie bij van de vriendin van die broer die afgestudeerd was en dat ging een beetje vreemd. Mijn vriend en ik kwamen als laatste binnen en zaten dus aan het uiteinde van de tafel en dee familie van de vriendin van die broer aan de andere kant (we waren met 15 man ofzo, dus de tafel was lang) mijn vriend zei gewoon 'iedereen, dit is Niekske', en de mensen die bij ons in de buurt zaten, stelden zich nog aan me voor, maar die mensen aan de andere kant van de tafel niet... ik vroeg me af of ik er dan naar toe had moeten lopen om me voor te stellen. Mijn vriend zei dat het niet uitmaakte, dus dat geloof ik dan maar denk ik smile ik heb er over het geheel wel een goed gevoel over in elk geval! Alleen was de vader van mijn vriend er gister niet bij, dus die moet nog... maar dat komt vast goed Very Happy
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  Janelie wo 9 feb 2011 - 5:17

Fijn dat het meeviel! Misschien heb je het deze keer wel getroffen met je schoonfamilie. Des te meer reden om deze jongen te houden angel . En over dat voorstellen, zij hadden zich ook aan jou voor kunnen stellen toch? Komt de volgende keer wel.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  lieke89 wo 9 feb 2011 - 6:15

wat leuk dat het je zo is meegevallen. Dat voorstellen aan de familie van de vriendin van zijn broer had ik in jouw situatie ook niet gedaan hoor. Daar heb je tenslotte in eerste instantie toch niet zoveel mee te maken. Bovendien hadden zij ook initatief kunnen tonen om jou een hand te geven of iets dergelijks
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help! Empty Re: vanavond ineens zijn ouders ontmoeten, help!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum