Hoe reageerde jouw baas?
+28
NoName88
kwak
Muppetje
Amber-
Snoes
Lejow
Paper Crown
Steep
LMCurious
Flower_L
Thunder
Petteflet
Caresses
Monnie
maiadebij
snoezel
Happydobby
VeryCherry
Parisienne
Vancity_girl
Zora
Tazz
Flip Fluitketel
SarahKey
Annie24
_Jet
Mamsie
Bruintje Beer
32 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe reageerde jouw baas?
Gast schreef:Hi Meiden, bedankt!
Ja ben zwanger.. maar het gaat niet zo heel erg goed met mij. Heb superveel last van buikpijn. Echt de hele dag door ongelofelijke steken en na zo'n steek verlies ik bloed. Niet veel maar ook niet weinig om je geen zorgen om te maken.
Ik loop er dus daarom niet bepaald te koop mee dmv een ticker of iets
Ik moet de 14de naar de gyn(ziekenhuis) en dan weet ik meer, maar mijn gevoel zegt gewoon dat het niet echt goed zit door dus die pijn etc. Was maandag naar de huisarts en zij vertelde eerlijk: buikpijn alleen of bloed alleen is niet erg, maar de combinatie van die 2 bij elkaar, kan gevaarlijk zijn. Ik test wel elke dag (ga hier bijna falliet ook nog!) en het streepje komt tevoorschijn, soms wat langer dan de andere keer voordat er iets verschijnt maar het wordt niet knalpositief ofzo.......
Dus maak me al langer dan een week grote zorgen. Wat ook zo zijn uitwerking heeft naar mijn man, die raakt ook gefrustreerd.
Ben wel erg misselijk en ik ben doodmoe.. Dus ja, wie zal het zeggen.
1 ding is zeker, mijn geduld wordt erg op de proef gesteld. Ik betrapte me gisteravond op een enge gedachte: laat ik het maar 'verliezen' want een hele 9 maanden met deze pijn is niet te omschrijven. Gek genoeg, heb ik er geen last van als ik slaap.
Nahja, dit is dus de vraag.
Dit ben jij dan niet CKC?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Steep schreef:Gast schreef:Hi Meiden, bedankt!
Ja ben zwanger.. maar het gaat niet zo heel erg goed met mij. Heb superveel last van buikpijn. Echt de hele dag door ongelofelijke steken en na zo'n steek verlies ik bloed. Niet veel maar ook niet weinig om je geen zorgen om te maken.
Ik loop er dus daarom niet bepaald te koop mee dmv een ticker of iets
Ik moet de 14de naar de gyn(ziekenhuis) en dan weet ik meer, maar mijn gevoel zegt gewoon dat het niet echt goed zit door dus die pijn etc. Was maandag naar de huisarts en zij vertelde eerlijk: buikpijn alleen of bloed alleen is niet erg, maar de combinatie van die 2 bij elkaar, kan gevaarlijk zijn. Ik test wel elke dag (ga hier bijna falliet ook nog!) en het streepje komt tevoorschijn, soms wat langer dan de andere keer voordat er iets verschijnt maar het wordt niet knalpositief ofzo.......
Dus maak me al langer dan een week grote zorgen. Wat ook zo zijn uitwerking heeft naar mijn man, die raakt ook gefrustreerd.
Ben wel erg misselijk en ik ben doodmoe.. Dus ja, wie zal het zeggen.
1 ding is zeker, mijn geduld wordt erg op de proef gesteld. Ik betrapte me gisteravond op een enge gedachte: laat ik het maar 'verliezen' want een hele 9 maanden met deze pijn is niet te omschrijven. Gek genoeg, heb ik er geen last van als ik slaap.
Nahja, dit is dus de vraag.
Dit ben jij dan niet CKC?
Dit was geloof ik mijn oude account ja! Dit topic is ook al een eeuw oud!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Aaah ok! Mystery solved
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Dit topic is van eind 2010 inderdaad, toen CKC nog onder haar oude account postte .
Mijn baas reageerde heel positief op het nieuws. Ze wist ook dat we bezig waren omdat we in het ziekenhuis liepen en ze was echt heel erg blij toen ik het nieuws kwam vertellen.
Mijn baas reageerde heel positief op het nieuws. Ze wist ook dat we bezig waren omdat we in het ziekenhuis liepen en ze was echt heel erg blij toen ik het nieuws kwam vertellen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
2CKC2 schreef:Steep schreef:LMCurious schreef:Even of topic, maar zie ik nu goed dat ckc weg is? Heb ik iets gemist?
On topic, kan ik je niet helpen, werkte niet voor een baas.
Idd CKC weg? Huh?
Toen ik zwanger was, zat ik in mijn eindstage. Ik heb het eerst mijn begeleidr verteld en toen mijn baas. Die waren allebei heel blij voor me. Met 14 weken heb ik het de rest van de collega's verteld.
He? Nee mensen ik ben er nog hoor.
ohw ik dacht al. gelukkig. vind het zo gaaf dat je zwanger bent!
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Ow haha....heb maar omhoog gehaald ipv nieuwe geopend....
Ben benieuwd hoe mn teamleider gaat reageren...ze maken vaak genoeg grapjes wanneer nr twee komt.
Ben benieuwd hoe mn teamleider gaat reageren...ze maken vaak genoeg grapjes wanneer nr twee komt.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Mijn baas knuffelde mij en nu ik thuis zit komt hij zeker elke 2 weken op bezoek om te kijken hoe het gaat .
Gast- Gast
Mijn baas is ook superblij voor mij. Hij weet natuurlijk hoe het bij ons gegaan is. Vraagt ook vaak hoe het gaat etc..
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Mijn baas is ook superblij voor mij. Hij weet natuurlijk hoe het bij ons gegaan is. Vraagt ook vaak hoe het gaat etc..
Hier hetzelfde
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Charlie schreef:Mijn baas knuffelde mij en nu ik thuis zit komt hij zeker elke 2 weken op bezoek om te kijken hoe het gaat .
Dat is echt superlief!
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Bij D. teste ik op de dag dat ik mijn contract ondertekende positief!
ik heb het wel netjes verteld in mijn proef tijd tijdens een evaluatiegesprek, Ze had mij eerst positieve dingen verteld en toen durfde ik het wel te vertellen want dan konden ze me ook niet meer "ontslaan" door negatieve dingen te bedenken.
Ik heb nu sinds April een nieuwe baan, ik ga het volgende week vertellen.
Ben heel benieuwd, vooral dat we voor 12 juni moeten opgeven of we met kerst of oud en nieuw willen werken.
ga maar braaf mijn voorkeur mailen
ik heb het wel netjes verteld in mijn proef tijd tijdens een evaluatiegesprek, Ze had mij eerst positieve dingen verteld en toen durfde ik het wel te vertellen want dan konden ze me ook niet meer "ontslaan" door negatieve dingen te bedenken.
Ik heb nu sinds April een nieuwe baan, ik ga het volgende week vertellen.
Ben heel benieuwd, vooral dat we voor 12 juni moeten opgeven of we met kerst of oud en nieuw willen werken.
ga maar braaf mijn voorkeur mailen
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
LMCurious schreef:Charlie schreef:Mijn baas knuffelde mij en nu ik thuis zit komt hij zeker elke 2 weken op bezoek om te kijken hoe het gaat .
Dat is echt superlief!
Inderdaad!
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Ik ben ook heel benieuwd wat mijn baas gaat zeggen. Ik ben officieel per 1 juni jl. begonnen op mijn nieuwe werk. Door nog snipperdagen op mijn oude werk heb ik inmiddels als 2 weken de gang. Van 't weekend een soort van mini-evaluatie gehad (via de e-mail) en die was positief.
Over anderhalve week hebben we werkoverleg en dan wil ik het vertellen. Zit dan dus nog in mijn proeftijd. (Kunnen ze me 'iets maken' in mijn proeftijd? Weet iemand dat?)
Vind het vreselijk vervelend dat ik (wat mijn werk betreft) op dit moment zwanger ben geraakt. En ook vind ik het heel eng om te gaan vertellen.
Als ik het op mijn vorige werk had verteld waren ze denk ik niet heel erg verrast geweest. Ik werkte daar bijna 6 jaar. Toen ik ging opzeggen zei mijn baas al dat hij verwachtte dat ik op ging zeggen, zwanger was of parttime wilde gaan werken. Denk dat mijn collega's daar nog meer verbaasd zouden zijn. Ik riep namelijk altijd heel hard dat ik voorlopig geen kinderen kreeg (Mijn oud-collega's ga ik het ook over 2 weken vertellen)
Over anderhalve week hebben we werkoverleg en dan wil ik het vertellen. Zit dan dus nog in mijn proeftijd. (Kunnen ze me 'iets maken' in mijn proeftijd? Weet iemand dat?)
Vind het vreselijk vervelend dat ik (wat mijn werk betreft) op dit moment zwanger ben geraakt. En ook vind ik het heel eng om te gaan vertellen.
Als ik het op mijn vorige werk had verteld waren ze denk ik niet heel erg verrast geweest. Ik werkte daar bijna 6 jaar. Toen ik ging opzeggen zei mijn baas al dat hij verwachtte dat ik op ging zeggen, zwanger was of parttime wilde gaan werken. Denk dat mijn collega's daar nog meer verbaasd zouden zijn. Ik riep namelijk altijd heel hard dat ik voorlopig geen kinderen kreeg (Mijn oud-collega's ga ik het ook over 2 weken vertellen)
NoName88- Prater
Ja in je proeftijd mogen ze je gewoon ontslaan,zonder opgave van reden.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
NoName88 schreef:LMCurious schreef:Charlie schreef:Mijn baas knuffelde mij en nu ik thuis zit komt hij zeker elke 2 weken op bezoek om te kijken hoe het gaat .
Dat is echt superlief!
Inderdaad!
Ik heb echt een schat van een baas inderdaad!
Gast- Gast
Wbt proeftijd... Ik heb het ook in mijn proeftijd verteld, vond het wel zo eerlijk naar hun toe. Mijn leidinggevende was erg enthousiast en snapte het wel en zei ook, jammer voor onze werkgever want dat weet je nou eenmaal met vrouwen... Hoelang is je proeftijd Noname?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Bij mijn jongste ging mijn toenmalige baas (ouwe kerel) grinniken en zei: ik weet wat jij gedaan hebt! Euh, ja... Goedzo
Maar hij en iedereen was enorm blij voor me en het gaf geen enkel probleem, gelukkig. Je hoort ook vaak anders...
Maar hij en iedereen was enorm blij voor me en het gaf geen enkel probleem, gelukkig. Je hoort ook vaak anders...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ja, was een beetje een rare man. Maar goed, hij is allang ergens anders in de organisatie gaan werken inmiddels. Ik had veel verschillende reacties verwacht, maar niet die haha
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Mijn toenmalige manager zei:
"ik zeg altijd maar zo. Zolang het niet van mij is en jij er blij mee bent, is het helemaal prima. Dat eerste weet ik zeker en dat tweede hoop ik ook."
Uuhhh oké, bedankt...
"ik zeg altijd maar zo. Zolang het niet van mij is en jij er blij mee bent, is het helemaal prima. Dat eerste weet ik zeker en dat tweede hoop ik ook."
Uuhhh oké, bedankt...
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond net dit nog snel op internet (is wel een artikel uit 2007, weet dus niet of het veranderd is)
Bijzonder opzegverbod
In artikel 7: 646 BW is bepaald dat de werkgever geen onderscheid mag maken tussen mannen en vrouwen bij onder andere het opzeggen van de arbeidsovereenkomst. In artikel 7: 648 BW is bepaald dat een werkgever geen onderscheid mag maken tussen werknemers op grond van verschil in arbeidsduur in onder andere de voorwaarden waaronder de arbeidsovereenkomst wordt opgezegd.
Als een vrouw tijdens haar proeftijd ontslagen wordt omdat ze aan haar werkgever heeft verteld dat zij zwanger is, dan kan zij het ontslag binnen twee maanden laten vernietigen. Vaak is het moeilijk om aan te tonen dat haar zwangerschap de reden is voor haar ontslag. Zij kan de werkgever schriftelijk verzoeken een opgave van reden(en) te geven voor haar ontslag. Zie voorbeeld Ontslag wegens zwangerschap.
Ik heb natuurlijk wel een e-mail waarin mijn goed functioneren van vorige week al een klein beetje bevestigd is.
Ben niet echt heel erg bang ervoor hoor, maar toch.
Ik heb 2 maanden proeftijd. Zo lang ga ik het echt niet meer volhouden, en dat vind ik ook niet eerlijk!
Bijzonder opzegverbod
In artikel 7: 646 BW is bepaald dat de werkgever geen onderscheid mag maken tussen mannen en vrouwen bij onder andere het opzeggen van de arbeidsovereenkomst. In artikel 7: 648 BW is bepaald dat een werkgever geen onderscheid mag maken tussen werknemers op grond van verschil in arbeidsduur in onder andere de voorwaarden waaronder de arbeidsovereenkomst wordt opgezegd.
Als een vrouw tijdens haar proeftijd ontslagen wordt omdat ze aan haar werkgever heeft verteld dat zij zwanger is, dan kan zij het ontslag binnen twee maanden laten vernietigen. Vaak is het moeilijk om aan te tonen dat haar zwangerschap de reden is voor haar ontslag. Zij kan de werkgever schriftelijk verzoeken een opgave van reden(en) te geven voor haar ontslag. Zie voorbeeld Ontslag wegens zwangerschap.
Ik heb natuurlijk wel een e-mail waarin mijn goed functioneren van vorige week al een klein beetje bevestigd is.
Ben niet echt heel erg bang ervoor hoor, maar toch.
Ik heb 2 maanden proeftijd. Zo lang ga ik het echt niet meer volhouden, en dat vind ik ook niet eerlijk!
NoName88- Prater
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» hoe reageerde jij tijdens de bevalling...
» Hoe reageerde jullie kindje
» Hoe reageerde werkgever op bv/kolfrecht
» hoe reageerde grote broer/zus op de nieuwe baby?
» Hoe reageerde jullie kindje op het eerste hapje?
» Hoe reageerde jullie kindje
» Hoe reageerde werkgever op bv/kolfrecht
» hoe reageerde grote broer/zus op de nieuwe baby?
» Hoe reageerde jullie kindje op het eerste hapje?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: