Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr

+49
Guus
Toet
Aimee
Caroow
Burn
marjoleinnn
Caro
Puk
rapa nui
JustMeDaan
nijntje4
Sjonno
mzcharlotte
Sterre
Shisha
Bliss
Pien
RYW
Zora
Minx
SuperGrover
Mida4you
May
Caramba
Blond
Ugly Betty
luisa
_Femme
Sarah1985
minoessepoes
Lejow
Gizmo
sonly
Polly
Atelier Madame
love
boekenwurm83
Arwyn
Phileine
Melis_je
Susan
Jeanette
Kqip
BJA
Monte
Tania
nina
TukTuk
SoGood
53 plaatsers

Pagina 18 van 23 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr - Pagina 18 Empty Re: Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 7:09

Ja zeg, jongens. Knieën. Daar zeg je me wat. Ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen als we het over knieën gaan hebben.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr - Pagina 18 Empty Re: Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 7:12

Ik ben afgelopen herfst op mijn knie gevallen met als resultaat dat ik een groot litteken heb, echt een rood vierkant. Ik hoop dat het van de zomer beetje weggaat, want nu vind ik het heel lelijk!

Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr - Pagina 18 Bf83b3de

Maar knieen zijn sowieso rare gevallen, als we 't er dan toch over hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 7:13

Gloria schreef:Ja zeg, jongens. Knieën. Daar zeg je me wat. Ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen als we het over knieën gaan hebben.

Nou, ik hoef die van mij godzijdank niet te showen.;-) Ben voor de eerste keer in m'n forumbestaan blij dat ik aanvankelijk verkeerd heb geraden.Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 25 apr 2011 - 21:18

Ik ben van de winter ook gevallen met de ijzel, en dat zie je ook nog steeds onder mn knie zitten, een rode vlek of zoiets. Maar daar kan ik dan weer niet mee zitten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Atelier Madame ma 25 apr 2011 - 21:29

Ik snap echt niet dat mensen zich druk kunnen maken om knieen Very Happy
Kuiten of enkels kan ik me nog voorstellen, die kunnen namelijk mooi slank of juist heel dik zijn, maar knieen Question
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Puk ma 25 apr 2011 - 23:34

Atelier Madame schreef:Ik snap echt niet dat mensen zich druk kunnen maken om knieen Very Happy
Kuiten of enkels kan ik me nog voorstellen, die kunnen namelijk mooi slank of juist heel dik zijn, maar knieen Question

Knieën kunnen toch ook heel lelijk zijn hoor Laughing Ik heb lelijke knieën met littekens en ze zijn niet bepaald slank te noemen Cry
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Caro di 26 apr 2011 - 2:29

Gloria schreef:
Guattari schreef:Hahaha, de idee 'knie'!
Gheghe Laughing, maar zo is het toch? Als iets lelijk, bestaat er blijkbaar een volmaakte versie van dat iets. Je moet het toch ergens aan af kunnen meten.

Guattari schreef:Oeh Gloria, wie was jij eerst? Of is dit al 100x aan je gevraagd en heb je al 100x aangegeven dat je dat liever voor jezelf houdt? smile
Je mag wel raden. Wel via DM graag. Mensen die zo clever zijn om het zelf te ontdekken, of die de juiste contacten hebben, gun ik de kennis van mijn identiteit. Maar als je het niet weet, houd ik het liever zo. Scheelt dat jij de juiste contacten hebt Wink.

Mag ik ook raden??
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 2:43

Caro schreef:
Gloria schreef:
Guattari schreef:Hahaha, de idee 'knie'!
Gheghe Laughing, maar zo is het toch? Als iets lelijk, bestaat er blijkbaar een volmaakte versie van dat iets. Je moet het toch ergens aan af kunnen meten.

Guattari schreef:Oeh Gloria, wie was jij eerst? Of is dit al 100x aan je gevraagd en heb je al 100x aangegeven dat je dat liever voor jezelf houdt? smile
Je mag wel raden. Wel via DM graag. Mensen die zo clever zijn om het zelf te ontdekken, of die de juiste contacten hebben, gun ik de kennis van mijn identiteit. Maar als je het niet weet, houd ik het liever zo. Scheelt dat jij de juiste contacten hebt Wink.

Mag ik ook raden??

Alleen als je wel je knie gaat showen als je het in 1x goed raadt!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 2:44

Ik wil het ook weten.. Cry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 3:22

Gaat het alleen nog over knieen? Ik wilde nog wat kwijt over de witte legging smile.

Ik had een collega die werkelijk alles aan kon trekken. Een andere collega en ik vonden haar daarom soms niet lief laughcry . Zelfs met een witte legging kwam ze serieus weg! Het stond haar gewoon, echt heel irritant... Maar van de week was een vriendin van mij hier en die had ook een witte legging aan. Ik vond het niet zo mooi maar ook niet afgrijzelijk lelijk eigenlijk. Al helemaal niet om kromme tenen van te krijgen of depresief te worden.

Maar goed, over knieen en benen... Ik vind mijn benen ook niet mooi, heb er een litteken opzitten en de knieen lijken een net wat andere kleur te hebben ofzo. Nou ja, ik vind het niks. Je zult mij dan ook niet zo snel met blote benen zien maar mensen hebben dan altijd weer commentaar dat ik lange broeken draag met dit mooie weer. Lekker boeiend! Volgens mij is het gewoon nooit goed...

Gast
Gast

Bericht  marjoleinnn di 26 apr 2011 - 6:44

Maar misschien zijn er ook wel genoeg mensen die dat over 'ons' (de mensen die dus vinden dat er veel andere mensen zijn die er niet uitzien) zeggen.

(Al verbaas ik me zelf ook wel vaak in de bus over de kledingkeuze van bepaalde mensen met warm weer)
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Burn di 26 apr 2011 - 6:50

Ik vind mijn knieen eng, mijn knieschijf is er laatst zomaar naastgeschoten, en daarom moet ik nu met een brace om sporten..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 6:54

Burn schreef:Ik vind mijn knieen eng, mijn knieschijf is er laatst zomaar naastgeschoten, en daarom moet ik nu met een brace om sporten..

Ieuw dat lijkt me er eng uit zien! Of zie je dat niet? Sinds die val heb ik ook veel last van m'n knie en moet ie vaak in een brace. Maar gek genoeg is dat niet de knie waar ik op ben gevallen met het litteken, maar m'n andere. Weird.

Gast
Gast

Bericht  Caroow di 26 apr 2011 - 6:56

Ondanks 2 grote littekens vind ik dat er niks mis is met mijn benen. En toch doe ik soms een witte legging aan.

Ik ben wel benieuwd naar de lelijke knieën, ik kan me daar niet echt iets bij voorstellen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 7:18

Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr - Pagina 18 KateMossKneeBIG_468x441

Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr - Pagina 18 3846460903_a070c600f0

Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr - Pagina 18 Cox2

Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr - Pagina 18 BartonBIG2303_468x351

Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr - Pagina 18 Gallery_enlarged-0121_paris_hilton_grosslegs_00

Heb m'n ogen uitgekeken, brrrr - Pagina 18 Chanel_Gladiator_Sandals

Volgens Google...

Gast
Gast

Bericht  Burn di 26 apr 2011 - 7:20

Marin schreef:
Burn schreef:Ik vind mijn knieen eng, mijn knieschijf is er laatst zomaar naastgeschoten, en daarom moet ik nu met een brace om sporten..

Ieuw dat lijkt me er eng uit zien! Of zie je dat niet? Sinds die val heb ik ook veel last van m'n knie en moet ie vaak in een brace. Maar gek genoeg is dat niet de knie waar ik op ben gevallen met het litteken, maar m'n andere. Weird.

Jawel, dat kun je zeker wel zien.
Ik had een knie, en daarnaast nog een bobbel.. Mijn broek zat erg gelukkig over. Maar ik heb wel aan mijn knie gevoeld... Brrr!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 7:21

iiieuw die knieen hierboven zijn eng! Maar ja, heel vaak kan je daar ook niet echt wat aan doen. But it sure ain't a pretty sight!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 7:34

Ik weet niet maar ik vind knieen op zich al niet mooi eigenlijk smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 7:35

Ik heb echt gigantische klapkuiten en littekens op mijn knie, maar ik kan daar echt niet mee zitten, terwijl ik over de rest van mijn lichaam wel kritisch kan zijn. Gek eigenlijk dat iedereen zo zijn eigen obsessies heeft Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 7:46

Klapkuiten?? ;-) Haha, wat een cool woord voor galgje!

Gast
Gast

Bericht  Caroow di 26 apr 2011 - 7:51

Sorry, ik vind die knieën niet lelijk. Het zijn knieën, daar verwacht je toch ook geen schoonheid bij?

Ik moet zo maar eens naar mijn knieën gaan kijken, misschien heb ik al 23 jaar vreselijke knieën en weet ik het zelf niet!

Laatst aangepast door Caroow op di 26 apr 2011 - 7:57; in totaal 1 keer bewerkt
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 7:55

Caroow schreef:Sorry, ik vind die knieën niet lelijk. Het zijn knieën, daar verwacht je toch ook geen schoonheid bij?

Ik moet zo maar eens naar mijn knieën gaan kijken, misschien heb ik al 23 vreselijke knieën en weet ik het zelf niet!
Haha als je 23 knieën hebt dan zou je het wel gemerkt hebben denk ik zo Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Caroow di 26 apr 2011 - 7:57

Noa schreef:
Caroow schreef:Sorry, ik vind die knieën niet lelijk. Het zijn knieën, daar verwacht je toch ook geen schoonheid bij?

Ik moet zo maar eens naar mijn knieën gaan kijken, misschien heb ik al 23 vreselijke knieën en weet ik het zelf niet!
Haha als je 23 knieën hebt dan zou je het wel gemerkt hebben denk ik zo Very Happy

Laughing
Ik heb het al verbeterd Laughing
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 7:59

Ik moet zo maar eens naar mijn knieën gaan kijken, misschien heb ik al 23 jaar vreselijke knieën en weet ik het zelf niet!

Jij verwacht dus gewoon niets van knieen. Dat kan natuurlijk. Er zijn zoveel onderdelen aan een lichaam waar je niets aan kunt doen/ veranderen maar daarom mag iemand het toch wel mooi of lelijk vinden?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 8:03

Zolang er niet allerlei onverklaarbare oneffenheden (zoals: bulten of deuken of zoiets) in knieën zijn te vinden, vind ik knieën niet mooi of lelijk; gewoon neutraal dus.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 23 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: