Dagcafé
+17
Minx
Lotus
Chocolate Cookie
Suus
Caroow
Sjaantje
Burn
Lejow
Merai
May
Qiara
Zininzon
Snoes
Zwoesj
Lynn_
Lotus_
Elsje
21 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Die heb ik nog niet opgesteld Praat nu met hem op msn (hij begon).Theedoosje schreef:CC> jeeej Goed bezig haha En wat is je plan nu verder?
Oja, heb hem ook horen zingen haha
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi dames,
ik ben verschrikkelijk geschrokken.
Ik lag bij mijn vriendje vannacht, en kreeg ineens verschrikkelijk buikpijn dus ik greep naar mn buik en ineens werd ik helemaal slap en reageerde nergens meer op.. (dit heeft mn vriendje me verteld want ik weet dus van niks)
Dus mn vriendje helemaal in paniek en nadat hij me 5 minuten geroepen en in mn gezicht geslagen hard werd ik weer wakker.
ik ben verschrikkelijk geschrokken.
Ik lag bij mijn vriendje vannacht, en kreeg ineens verschrikkelijk buikpijn dus ik greep naar mn buik en ineens werd ik helemaal slap en reageerde nergens meer op.. (dit heeft mn vriendje me verteld want ik weet dus van niks)
Dus mn vriendje helemaal in paniek en nadat hij me 5 minuten geroepen en in mn gezicht geslagen hard werd ik weer wakker.
Gast- Gast
Hoi Lotus!
En CC, kan hij een beetje zingen...? Hij neemt wel initiatief, hoe klein ook, super!
En CC, kan hij een beetje zingen...? Hij neemt wel initiatief, hoe klein ook, super!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
@ Zwoejs: Hij kon zeker wel zingen ja haha. Maar mijn zangdocente wilde eerst dat ik mee zou doen. Ben ZO blij dat ik dat niet gedaan heb
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Die heb ik nog niet opgesteld Praat nu met hem op msn (hij begon).Theedoosje schreef:CC> jeeej Goed bezig haha En wat is je plan nu verder?
Oja, heb hem ook horen zingen haha
Het komt van zijn kant, heel goed! En zingen ja? hahah Leuk!
Anousch> wat eng Ga je naar de dokter?
Gast- Gast
Goedemorgen ik slaap hier echt nog half. Gister was een hele lange dag. Om 6 uur opgestaan zat om kwart voor 7 in de trein onderweg naar ahoy. Daar had ik van half 10 tot 3 congres. Was erg leuk. En daarna de zaalfinale korfbal. Uiteindelijk was ik om kwart over 1 weer bij mijn vriend. Heb vannacht dan ook ff goed bijgeslapen want was echt gesloopt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Chocolate Cookie schreef:@ Zwoejs: Hij kon zeker wel zingen ja haha. Maar mijn zangdocente wilde eerst dat ik mee zou doen. Ben ZO blij dat ik dat niet gedaan heb
Wat romantisch... 'door het lied over de liefde vonden zij elkaar.. '
Zwoesj- Ratel
Anousch schreef:Ja denk dat het wel verstandig is als ik dat even doe
Ja mij ook. Want dit is wel heel erg eng. Ben benieuwd of ze wat vinden en wat het dan dus is/was.
Gast- Gast
Anousch, kun je je nog wel herinneren dat je buikpijn had?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Anousch, kun je je nog wel herinneren dat je buikpijn had?
Ja dat wel, maar daarna dus niks meer..
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Chocolate Cookie schreef:@ Zwoejs: Hij kon zeker wel zingen ja haha. Maar mijn zangdocente wilde eerst dat ik mee zou doen. Ben ZO blij dat ik dat niet gedaan heb
Wat romantisch... 'door het lied over de liefde vonden zij elkaar.. '
Hahahahaha
Chocolate Cookie- Ratel
Voel je je nu verder wel goed? Zou inderdaad eens een bezoekje / belletje wagen aan de huisartsenpost!
Zwoesj- Ratel
Ja inderdaad gewoon even langs gaan. Weet je nog wel dat je "wakker" werd dan?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Gelijk bellen dan meid!
Goedemorgen Donnaa, wat ben jij vroeg wakker? Wat word je ontbijt vandaag?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Goedemorgen!!
Jaaa ik gaa vandaag meeten met 3 dames van het forum, wordt hopelijk heel gezellig Dus denk wel dat ik iets leuks ga doen vandaag Dat is toch maar goed dat ik hier eens lees... Jij dénkt dat je wel iets leuks gaat doen? Bedankt hè...
En nog even klooien wat ik allemaal met mn nieuwe kapsel kan (niet veel geloof ik maarja )
En jij / jullie?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Ja ik was half 3 al thuis.. Maar ik ontbijt vandaag gewoon wat m`n moeder eet.. Geen idee nog eigenlijkZwoesj schreef:
Gast- Gast
Waren het darmkrampen Anousch? Ik ben daar namelijk een keer van flauwgevallen. Er gaat zoveel bloed naar dat gebied dat je ligt in je hoofd kunt worden. Flauwvallen is eigenlijk een beveiliging van het lichaam. Doordat je vaak neervalt, en dus horizontaal ligt krijg je weer voldoende bloed in je hoofd. Misschien ben je flauwgevallen? Wel een beetje vreemd, want je lag al neem ik aan.
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Zwoesj schreef:Goedemorgen!!
Jaaa ik gaa vandaag meeten met 3 dames van het forum, wordt hopelijk heel gezellig Dus denk wel dat ik iets leuks ga doen vandaag Dat is toch maar goed dat ik hier eens lees... Jij dénkt dat je wel iets leuks gaat doen? Bedankt hè...
En nog even klooien wat ik allemaal met mn nieuwe kapsel kan (niet veel geloof ik maarja )
En jij / jullie?
Kut sinds wanneer kom jij in het dagcafe
Zwoesj- Ratel
_Donnaa schreef:Ja ik was half 3 al thuis.. Maar ik ontbijt vandaag gewoon wat m`n moeder eet.. Geen idee nog eigenlijkZwoesj schreef:
Gen Mc chicken vandaag dus. He jammer
Oow dan heb je het netjes gehouden dus Was het niet de moeite waard?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Angela_1986 schreef:Zwoesj schreef:Goedemorgen!!
En jij / jullie?
Betrapt! Je bent nergens veilig hier op 't forum; I will be watching you... :cyclops:
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Angela_1986 schreef:Zwoesj schreef:Angela_1986 schreef:Zwoesj schreef:Goedemorgen!!
En jij / jullie?
Betrapt! Je bent nergens veilig hier op 't forum; I will be watching you... :cyclops:
Ga jij nou maar rijen tutje, anders ben je te laat hier!
Zwoesj- Ratel
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: