Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij wel eens opgelicht via marktplaats?

+19
Melis_je
Phileine
Sarah1985
Joli86
Mida4you
Penélope
Blond
Feline
sonly
ekiaam87
Snoes
Snoopy
Poisongirl
Inge
Mizz_S
VanillaRose
Rovine
Arwyn
Atelier Madame
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ben jij wel eens opgelicht via marktplaats? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens opgelicht via marktplaats?

Bericht  Zwerver vr 27 mei 2011 - 0:08

Ja. Ik kreeg ineens post van de Politie dat ze zagen dat ik geld had overgemaakt. Met de vraag of ik het had ontvangen en zo niet of ik aangifte er van wou doen.

Dit heb ik gedaan en nu is het maar afwachten, hoe meer mensen hoe beter natuurlijk!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij wel eens opgelicht via marktplaats? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij wel eens opgelicht via marktplaats?

Bericht  Phileine vr 27 mei 2011 - 0:20

Melis_je schreef:Dat is inderdaad wel een andere situatie, als je er de maat bij had gezet die in het label staat. Ik probeer ook atlijd heel nauwkeurig te zijn in mijn omschrijving en foto's, ik zou het heel vervelend vinden als iemand spijt krijgt. Ik koop nu alleen nog van 'bekende forummers' waarvan ik denk dat het iig geen opzet is als er iets misgaat.

Dat heb ik ook hoor, mijn doel is wat geld verdienen, maar daarbij vind ik het ook erg belangrijk dat de koper tevreden is. Iemand oplichten zou ik niet willen (en kunnen) en ik vind het dan ook erg sneu om hier te lezen dat het mensen overkomen is. Ik zou ook inderdaad alleen maar van forummers iets kopen die hier geregeld posten en waarvan de naam mij bekend in de oren klinkt.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Atelier Madame vr 27 mei 2011 - 0:55

Vilein schreef:
Melis_je schreef:Dat is inderdaad wel een andere situatie, als je er de maat bij had gezet die in het label staat. Ik probeer ook atlijd heel nauwkeurig te zijn in mijn omschrijving en foto's, ik zou het heel vervelend vinden als iemand spijt krijgt. Ik koop nu alleen nog van 'bekende forummers' waarvan ik denk dat het iig geen opzet is als er iets misgaat.

Dat heb ik ook hoor, mijn doel is wat geld verdienen, maar daarbij vind ik het ook erg belangrijk dat de koper tevreden is. Iemand oplichten zou ik niet willen (en kunnen) en ik vind het dan ook erg sneu om hier te lezen dat het mensen overkomen is. Ik zou ook inderdaad alleen maar van forummers iets kopen die hier geregeld posten en waarvan de naam mij bekend in de oren klinkt.
Helemaal mee eens smile In mijn eigen verkooptopics probeer ik zo secuur mogelijk te zijn met alle informatie, de foto's e.d. Heb goede ervaringen met het forum tot nu toe alleen nog maar eigk.

Wel had ik laatst iemand op marktplaats die een rok van me kocht. Geld had ze voor het weekend overgemaakt, maar ik had het pas maandag op mijn rekening. Dinsdag kreeg ik al een mailtje van waar de rok bleef, ja sorry maar zo snel ben ik ook weer niet :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Caramba vr 27 mei 2011 - 1:08

Nee, maar ik koop dan ook niets van Marktplaats.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Blond vr 27 mei 2011 - 3:52

Ja, waarschijnlijk wel.

Nieuwe extensions Cry

Maar als ik terug ben van Curacao ga ik er werk van maken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 4:07

Ja, ik heb een keer geld overgemaakt en heb hetgeen dat ik gekocht had nooit gekregen en de man reageerde ook niet meer op mijn mails.
verder heb ik er niets mee gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 27 mei 2011 - 4:35

Nee nog nooit gelukkig! *even afkloppen*
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: