Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

+9
Minx
June
ellibre
Vanilla Queen
Fortissimo
Blair
Zonneschijn
Maple
ijsjemeisje
13 plaatsers

Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  ijsjemeisje vr 9 aug 2013 - 4:00

Ik heb woensdag 4 seizoenen gekocht van een serie voor 35,-.
Niet heel veel geld maar toch.
Ik heb de dvd's nog niet binnen en had de man gevraagd om mij een mailtje te sturen wanneer hij ze zal versturen.
Nu keek ik naar de mailtjes op mijn laptop en komt het email adres helemaal niet overheen met de naam die hij heeft opgegeven. Ik had hem gemailt via mijn iphone.
Hij heeft de advertenties ook aangepast nu.

Ik wil nog wel een paar dagen wachten maar kan ik hier verder nu nog iets mee??
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  Gast vr 9 aug 2013 - 4:03

Misschien gebruikt hij bewust een ander e-mailadres, speciaal voor marktplaats? Heb je gevraagd of het verstuurd is? Het is vandaag pas vrijdag, dan weet je niet gelijk of je opgelicht bent, lijkt me. Nog even afwachten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  Maple vr 9 aug 2013 - 4:03

Hij zou ze deze woensdag versturen? E hij heeft gezegd dat hij ze verstuurd heeft? Dan zou ik het nog even afwachten.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  Zonneschijn vr 9 aug 2013 - 4:04

Pippa schreef:Misschien gebruikt hij bewust een ander e-mailadres, speciaal voor marktplaats? Heb je gevraagd of het verstuurd is? Het is vandaag pas vrijdag, dan weet je niet gelijk of je opgelicht bent, lijkt me. Nog even afwachten!
Idd, heb dezelfde gedachte.
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  ijsjemeisje vr 9 aug 2013 - 4:07

Ik heb hem net een mailtje gestuurd naar zijn marktplaats account of hij ze al verstuurd heeft.
Hij gaf ook een hele andere woonplaats op dan op mp staat. Ook zijn rekening naam komt niet overheen met zijn naam.

Heb het geld woensdag overgemaakt.
Normaal ben ik niet zo huiverig voor die dingen maar het voelt niet goed.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  Blair vr 9 aug 2013 - 4:09

Ik heb op mp ook een andere naam.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  Gast vr 9 aug 2013 - 4:09

Wij hebben ook een andere postcode op marktplaats die we gebruiken ipv een eigen, dus dat zegt niks. Misschien verkoopt hij ze namens iemand, en is het daarom dus een andere naam? Als jij je spullen maar krijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  Maple vr 9 aug 2013 - 4:10

Misschien is het wel de rekening van zijn vrouw/vriendin/partner die n een andere woonplaats woont. Echt, ik zou me nog niet druk maken om iets wat woensdag verzonden zou worden, hoewel de details me wel zorgen zouden baren hoor, dat wel. Maar van oplichting zou ik nog niet willen spreken.

Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  ijsjemeisje vr 9 aug 2013 - 4:12

Okay dan wacht ik nog maar rustig af.
Er gaan bij mij dan meteen alarm bellen rinkelen het zal toch niet? Embarassed
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  Fortissimo vr 9 aug 2013 - 11:09

ik gebruik én een fake naam, én een fake e-amailadres én een fake woonplaats. Tja.. :PIk zou nog eventjes rustig afwachten! Het is woensdag pas verzonden, misschien nog wel later.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  Vanilla Queen vr 9 aug 2013 - 11:35

zou ook die alarmbellen hebben hoor. Maar zou ondertussen ook afwachten. Hopelijk komt het goed!
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  ellibre vr 9 aug 2013 - 16:52

Ik snap niet echt waarom jullie zoveel valse gegevens gebruiken marktplaats, is dat niet een beetje vreemd en overdreven?
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  June vr 9 aug 2013 - 20:06

ellibre schreef:Ik snap niet echt waarom jullie zoveel valse gegevens gebruiken marktplaats, is dat niet een beetje vreemd en overdreven?
Ik zit nooit op marktplaats, maar van veel mensen is hun telefoonnummer te googelen doordat hun nummer bij hun naam op marktplaats staat. Wat dat betreft begrijp ik het anonieme wel.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  Maple vr 9 aug 2013 - 21:10

Ik gebruik een verkorting van m'n eigen naam en een emailadres waar m'n naam ook niet in staat. Postcode wil ik wel kloppend hebben, voor het geval mensen iets op willen komen halen.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  Zonneschijn wo 14 aug 2013 - 20:39

En, heb je al iets ontvangen of gehoord?
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  Minx wo 14 aug 2013 - 20:48

June schreef:
ellibre schreef:Ik snap niet echt waarom jullie zoveel valse gegevens gebruiken marktplaats, is dat niet een beetje vreemd en overdreven?
Ik zit nooit op marktplaats, maar van veel mensen is hun telefoonnummer te googelen doordat hun nummer bij hun naam op marktplaats staat. Wat dat betreft begrijp ik het anonieme wel.
Sowieso is het niet heel slim om je nr bij een marktplaatsadvertentie te zetten. Dat is iets wat ik iig niet snel zou doen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  Caroow wo 14 aug 2013 - 23:33

Waarom is dat niet slim Minx?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  Rush wo 14 aug 2013 - 23:35

Het is in ieder geval niet slim om je nummer erbij te zetten wanneer je gratis dingen op MP zet.

Man man man, wat een bellers, de hele middag. Na een totaal van 70 telefoontjes en 40 e-mails was ik het echt zat. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  Harrison wo 14 aug 2013 - 23:47

Wij werden eergister om half 12 's avonds gebeld door 2 mensen, de tweede vroeg ook echt of ze nog even mocht komen kijken hahaha. Er zitten zulke rare mensen op mp.
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  Minx wo 14 aug 2013 - 23:54

Caroow schreef:Waarom is dat niet slim Minx?
Niet serieuze bellers, mensen die op rare tijdstippen bellen dat soort dingen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  ellibre do 15 aug 2013 - 0:34

Ik zet ook nooit mn telefoonnummer erbij. Ik wissel pas telefoonnummers uit als een geinteresseerde serieus overkomt via email.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  Caramba do 15 aug 2013 - 0:36

ellibre schreef:Ik zet ook nooit mn telefoonnummer erbij. Ik wissel pas telefoonnummers uit als een geinteresseerde serieus overkomt via email.
 Zo heb ik dat ook gedaan. En gebruikte mijn mailadres waar mijn naam niet in staat.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik) Empty Re: Ook opgelicht bij marktplaats (denk ik)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum