Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zou je eruit willen zien als...

+27
SnowWhite
Merai
Bliss
Flippin' Bitch
Arwyn
Lotus
Spring
luisa
Lavendel
Raindrop
ladycat
SoCali
Jente10
Mida4you
Caramba
Jeanette
Curious
Mamsie
PapillonRose
Blond
patjuhhh
Cheesegirl
Vanillivi
Lotus_
Pussycat
Serena
Mari
31 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... - Pagina 2 Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  SoCali vr 15 apr 2011 - 22:25

Carola589 schreef:Ik zal maar niet alles noemen wat ik zou willen veranderen, maar enkele voorbeelden zijn:
- slanker
- minder pluizig en minder krullend haar
- wittere tanden
- minder haar op mijn armen
- grotere borsten

Dat probleem heb ik ook op mijn armen maar dat laat ik altijd harsen. Vooral in de zomer vind ik dat fijn.
En na een paar keer komt het al wel iets minder erg terug.
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... - Pagina 2 Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  ladycat za 16 apr 2011 - 0:52

Ik blijf liever wie ik ben. Ik ben blij/trots op mijn figuur/haar/etc
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11

Bericht  Raindrop za 16 apr 2011 - 2:42

Mijn ideale gewicht hebben en behouden.
Stijl haar.
Een heel mooi gebit (ben wel tevreden maar ze mogen van mij nog iets witter).

En voor de rest ben ik wel tevreden.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 4:47

Ik zou wel een latina uiterlijk willen hebben. Ik vind dat die dames altijd pracht huidjes en haren hebben. Echt zo'n gouden teinte.

Gast
Gast

Bericht  Lavendel za 16 apr 2011 - 5:03

Jen_ schreef:
Maar wordt me het mes op gezet en ik word gedongen, dan zeg ik volmondig Shakira. Wat een prachtvrouw vind ik dat.

+1!

Iets minder ingrijpend: een grote bos krullen en een paar kilo lichter. Dat laatste heb ik volledig zelf in de hand en een permanentje kan ook altijd nog, dat valt weer mee Wink
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  luisa za 16 apr 2011 - 7:40

Nou doe mij dan maar een neus die wat rechter is en een wat plattere buik. Bij mijn heupen/dijen mogen er ook wel paar kilootjes af.
Verder wil ik wat slag in mijn haar, het is nu zo stijl en dat ben ik wel zat.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 8:13

Ik zou graag zo'n popperig meisje willen zijn qua figuur, dat vind ik zo mooi.

Gast
Gast

Bericht  Spring za 16 apr 2011 - 22:56

Leuk om te lezen dat veel meiden hier toch eigenlijk best tevreden zijn met zichzelf!

Ik ben ook tevreden, het enige wat ik zou willen veranderen is:
Kleinere borsten!!!! En vooruit, mijn buikje mag wat strakker maar sinds ik ben bevallen boeit mijn buikje me niet meer. Het is bijna platter als dat het was en nu kan ik zeggen dat ik er trots op ben. En dat ben ik ook, inclusief striemen.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Lotus za 16 apr 2011 - 22:57

Ik zou slag in mijn haar willen, een mooiere huid willen, geen haar op plekken waar ik het niet wil hebben, een platte buik en dunnere bovenbenen en billen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 23:03

Uhm..

-geen cellulitus.
-Strak lichaam.
-1 cupmaatje meer.
-Ronde kont.
-Mooier/makkelijker haar.
-Geen donker pigment rondom mijn ogen, zodat ik lekker zonder make-up weg kan.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 1:06

Ik zou zo'n 20 kilo lichter willen zijn. Verder ben ik tevreden.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn zo 17 apr 2011 - 1:23

Ik zou graag een mooie platte buik willen.
Niet super gespierd (geen sixpack), maar gewoon mooi plat, zodat het niet lijkt alsof ik zwanger ben als ik een Action rokje oid aan wil..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flippin' Bitch zo 17 apr 2011 - 5:10

Ik wil wel mijn gewicht van een paar jaar geleden terug. Benen wat slanker, iets bredere lach en misschien m'n geopereerde ooglid nog eens goed laten corrigeren.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 5:17

In principe hetzelfde als nu, alleen dan wat dikker/voller haar, geen hangende oogleden, en een kilootje of 10 lichter.

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 17 apr 2011 - 5:30

Ik zou wel 15 kilo lichter willen zijn en ik wil dan lange donkere krullen, mooiere rechte tanden, een iets bruinere teint en een strakke buik. Maar ja... Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 5:49

Ik zou iig 10 cm kleiner willen zijn, slanker en een cupmaat extra. Verder zou er sowieso ook wel een ander hoofd op mogen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 7:15

- ik zou 10 cm langer willen zijn
- ik zou een platte buik willen, slankere armen, billen (oftewel 10-15 kg lichter)
- een mooie huid (vooral gezicht), ik heb namelijk een redelijke gevoelige huid
- ik zou wat voller haar willen hebben

Met de rest ben ik wel tevreden Wink

Gast
Gast

Bericht  Arwyn zo 17 apr 2011 - 7:45

Oh ja, ik zou ook wel 5-10cm kleiner willen zijn.
De laatste tijd zie ik overal leuke hakken, maar ze zijn allemaal iets van 10cm hoog en ik hoef echt geen 1.90m te zijn, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 7:48

Purple schreef:
Noa schreef:Ik ben best tevreden. Als ik een geheel ander type zou mogen zijn zou ik wel zo'n mooie japans achtige vrouw willen zijn die veel wijsheid en mysterie uitstraalt. Zoiets als mijn avatar eigenlijk. Nu ben ik zo'n blond blompje waarvan iedereen op het eerste gezicht denkt dat ik dom en huppelkutterig ben. Maar voor mijn type doe ik t best goed Very Happy
Ik dacht serieus dat jij een exotisch typetje zou zijn. Nu kan ik me geen beeld meer bij jou vormen. laughcry

Haha, wat grappig smile Nee, ik ben blond en iedereen zegt altijd dat ik zo schattig ben, maar dat ben ik helemaal niet... Suspect

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 17 apr 2011 - 11:48

Als er een wonderpil bestond zou ik graag (blijvend) tien kilo lichter zijn, verder ben ik wel tevreden.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 20:50

Een platte buik, een rechte rug, en een mooiere neus. Oh, en van nature lange wimpers. Dat vind ik zo mooi! Dat je met 1 klein likje mascara al klaar bent.

Verder ben ik blij met mijn uiterlijk, ik zou niet compleet anders willen zijn.

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite zo 17 apr 2011 - 21:33

Als ik mocht kiezen dan graag:

- 5 cm langer
- platte buik, slankere bovenbenen
- langere nagels

Voor de rest ben ik wel tevreden met hoe ik eruit zie Wink
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Oasis zo 17 apr 2011 - 21:38

- 20 kilo lichter; strakkere buik/benen/billen en armen
- Iets dunner haar (ik heb nu extreem dik haar)
- Een cupmaat minder zodat ik overal bh's kan kopen

Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 23:14

Wat kilootjes minder, een strakkere buik, mooie verzorgde nagels (ik bijt nagels Embarassed ) en dus geen neiging meer om nagels te bijten, een vollere bos haar. Verder ben ik eigenlijk wel tevreden. Oja, een rechte nek, nu is de overgang van rug naar nek een beetje krom zodat het vanaf de zijkant lijkt alsof ik mijn hoofd laat hangen.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes ma 18 apr 2011 - 19:39

Een mooiere huid, ik heb eczeem en dat zie je, allemaal bultjes op mijn bovenarmen ed en mijn benen zien er standaard uit alsof ik kippenvel heb. En ik kan me eigenlijk helemaal niet ontharen, want hoe dan ook krijg ik bultjes, niet alleen bij mijn bikinilijn. Gewoon niet mooi en dat zou ik graag anders zien.

En een dikke bos haar a la Caroline de Bruin (Janine) zou ik ook graag hebben.
Verder mag het allemaal best een klein beetje strakker maar echt erg vind ik dat allemaal niet, verder ben ik best tevreden.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: