Van wie zou jij een ouftitje willen zien?
+2
Lavendel
Melis_je
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Van wie zou jij een ouftitje willen zien?
Er zijn al zoveel "van wie zou jij...." topics, dat ik vond dat mode en beauty natuurlijk niet achter kon blijven
Van wie zou jij graag een keer een outfit willen zien?
Ik ben zelf benieuwd naar de kledingstijl (en zou graag een keer een outfitje willen zien) van Atelier Madame, Mama van 2 en proud mamma.
Van wie zou jij graag een keer een outfit willen zien?
Ik ben zelf benieuwd naar de kledingstijl (en zou graag een keer een outfitje willen zien) van Atelier Madame, Mama van 2 en proud mamma.
Gast- Gast
Re: Van wie zou jij een ouftitje willen zien?
Megara schreef:Ik zou wel iets van Leaf willen zien.
Er staat een foto in het foto-topic
Maarrem, dat vind ik wel leuk! Haha. Alleen, moet ik dan een foto van mezelf plaatsen, of meer een impressie geven van wat ik draag?
Gast- Gast
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik wil dat van jou trouwens ook wel zien, Punk'd!
Gast- Gast
Ik wil wel nog meer outfits zien van Jen en van CKC2 Oh een graag van Jolie, omdat zij geloof ik altijd zulke leuke jurkjes had.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
_Leaf_ schreef:Megara schreef:Ik zou wel iets van Leaf willen zien.
Er staat een foto in het foto-topic
Maarrem, dat vind ik wel leuk! Haha. Alleen, moet ik dan een foto van mezelf plaatsen, of meer een impressie geven van wat ik draag?
Nav die foto heb ik je naam ook neergezet. Ik ben wel benieuwd wat er zoal voor stijl in jouw kast hangt.
Gast- Gast
Uhmmm...Ja...Dus...Denk denk denk, haha.
Mijn stijl is heel wisselend...Maar ik draag overwegend donkerblauw, donkerblauw is mijn zwart. Ik heb ook veel donkerblauwe tops met witte stippen, dat is deze zomer mijn tic, of zachtroze tops. Ik ben gek op de fifties stijl, marine stijl, hippiechic/ibiza stijl en een vleugje preppy/romantisch. Ik draag bijna altijd spijkerbroeken, of met flared pijpen of baggy of skinny, liefst donkerblauw. Als het warm is draag ik een enkellange Ibiza-achtige spijkerrok met stroken of denim shorts of wit/blauwgestreepte shorts met een lange top erop en een riem eromheen. Ik draag graag cognackleurige gevlochten sandaaltjes en riemen...En haarbanden met een strikje in mijn haar, of een zonnebril. En ik ben een groot Uggs liefhebber haha. En donkerblauwe Allstars. Stoer, sportief, meisje-meisje/zakelijk, voor alledrie heb ik dingen in mijn kast hangen en combineer ik ook onderling. Strikjes, stipjes, ruches vind ik helemaal geweldig. Kleuren: Donkerblauw, wit, zachtroze, donkerbruin, daar gaan mijn voorkeuren naar uit.
Eigenlijk heb ik een hoop basics in bepaalde kleuren aan tops, schoenen en riemen, waar ik me best wel aan hou, zodat het makkelijker combineren is. Ik koop en draag vooral wat ik leuk vind, met mode en trends hou ik me niet heel erg bezig, ik pik eruit wat ik zelf leuk vind.
Mijn stijl is heel wisselend...Maar ik draag overwegend donkerblauw, donkerblauw is mijn zwart. Ik heb ook veel donkerblauwe tops met witte stippen, dat is deze zomer mijn tic, of zachtroze tops. Ik ben gek op de fifties stijl, marine stijl, hippiechic/ibiza stijl en een vleugje preppy/romantisch. Ik draag bijna altijd spijkerbroeken, of met flared pijpen of baggy of skinny, liefst donkerblauw. Als het warm is draag ik een enkellange Ibiza-achtige spijkerrok met stroken of denim shorts of wit/blauwgestreepte shorts met een lange top erop en een riem eromheen. Ik draag graag cognackleurige gevlochten sandaaltjes en riemen...En haarbanden met een strikje in mijn haar, of een zonnebril. En ik ben een groot Uggs liefhebber haha. En donkerblauwe Allstars. Stoer, sportief, meisje-meisje/zakelijk, voor alledrie heb ik dingen in mijn kast hangen en combineer ik ook onderling. Strikjes, stipjes, ruches vind ik helemaal geweldig. Kleuren: Donkerblauw, wit, zachtroze, donkerbruin, daar gaan mijn voorkeuren naar uit.
Eigenlijk heb ik een hoop basics in bepaalde kleuren aan tops, schoenen en riemen, waar ik me best wel aan hou, zodat het makkelijker combineren is. Ik koop en draag vooral wat ik leuk vind, met mode en trends hou ik me niet heel erg bezig, ik pik eruit wat ik zelf leuk vind.
Gast- Gast
Klinkt leuk leaf!! beetje stads/preppy met een mix van St tropez
Gast- Gast
Kom op met die foto's dan!
Lavendel- Ratel
Ik roep altijd dat ik foto's ga maken van m'n kleding maar ik ben zo pietluttig Als ik er lelijk opsta gooi ik ze weg
Gast- Gast
Van Punk'd omdat ze bij winkels online shopt die ik ook helemaal top vindt.
Gast- Gast
Odilia schreef:Van Punk'd omdat ze bij winkels online shopt die ik ook helemaal top vindt.
Punk'd niet zelf een topic openen en dan geen foto's plaatsen he! Kom maar door!
Lavendel- Ratel
Ik zit nu in een vest van mijn vriend en een lelijke joggingsbroek
Had net dikke buikpijn en de knoop van mijn jeans zat in mijn buik te porren haha.
Morgen zal ik eens wat outfitjes zoeken en posten (als de foto's willen meewerken )
Had net dikke buikpijn en de knoop van mijn jeans zat in mijn buik te porren haha.
Morgen zal ik eens wat outfitjes zoeken en posten (als de foto's willen meewerken )
Gast- Gast
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Van mij ? Pfff, ik sta bijna nooit op een foto, zal eens even zoeken :-)
Eentje gevonden, simpele outfit, naar een kinderspeeltuin
Heb verder geen foto's op deze computer staan, maar wat ik meestal draag zijn donkere skinny's, vrouwelijke of stoere laarzen, kleuren bij elkaar gecombineerd, meestal beige/zwart/donkerrood en olijf. Vandaag had ik mijn Kiboots aan (zie ander topic) met een hele donkere straigt leg van de Zara, en een beige blousje van 'Object'
Sorryy !! Beetje erg groot, geen idee hoe ik hem kleiner kan krijgen ?
Eentje gevonden, simpele outfit, naar een kinderspeeltuin
Heb verder geen foto's op deze computer staan, maar wat ik meestal draag zijn donkere skinny's, vrouwelijke of stoere laarzen, kleuren bij elkaar gecombineerd, meestal beige/zwart/donkerrood en olijf. Vandaag had ik mijn Kiboots aan (zie ander topic) met een hele donkere straigt leg van de Zara, en een beige blousje van 'Object'
Sorryy !! Beetje erg groot, geen idee hoe ik hem kleiner kan krijgen ?
Gast- Gast
Mijn kledingstijl in fotos haha
Nou ik draag eigenlijk van alles, maar typering voor mij zijn wel altijd de v-hals vestjes die los hangen
Ik ben gek op wat langere shirtjes icm ballerina's of laarzen en skinnyjeans
Nou ik draag eigenlijk van alles, maar typering voor mij zijn wel altijd de v-hals vestjes die los hangen
Ik ben gek op wat langere shirtjes icm ballerina's of laarzen en skinnyjeans
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Melis_je schreef:Jeanette.
Ik zal morgen eens wat foto's schieten van mijn garderobe.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
mama van 2 ik dacht dat jij blond was!!! haha wat leuk om je eens te zien.
Mooie vrouw ben je zeg!
Object heeft inderdaad altijd mooie spulletjes.
Mooie vrouw ben je zeg!
Gast- Gast
Punk'd schreef:mama van 2 ik dacht dat jij blond was!!! haha wat leuk om je eens te zien.
Mooie vrouw ben je zeg!
Blond ?? Nee, nog nooit geweest ik heb zwart haar, altijd al gehad. Mischien dacht je dat ik blond was omdat allebei mijn dochters blond zijn ? (en groene ogen hebben)
Gast- Gast
Punk'd, waar blijven je outfitjes! En Ckc en Melisje (En Jen maar die is weg ) toevallig nog zin om foto's te plaatsen?
Lavendel- Ratel
Elodie schreef:Ik wil dat van RYW zien.
Van mij? Pourquoi? Leuk dat je 't vraagt, dat wel
Mja, ik plaats geen foto's van mezelf, maar de nette/werkproof-RYW draagt een nette zwarte of grijze pantalon en een zwart, wit, blauw of rood bloesje of shirtje of polo die een beetje mooi aansluit, of een mooi net jurkje met laarzen eronder. En de casual RYW draagt een spijkerbroek, sneakers en allerlei verschillende soorten shirtjes in allerlei kleuren of een jurkje of rokje met wat meer kleur. Ik ben wel een H&M/Zara-meisje, denk ik.
Guattari heeft altijd wel een mening over hoe mensen zich kleden. Zeg eens Guat, hoe zou jij mijn kledingstijl omschrijven?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Jouw kledingstijl voor werk is zakelijk en tegelijk heel vrouwelijk. Jouw kledingstijl daarbuiten is een soort van stoer, maar het staat je alsnog heel vrouwelijk. Eigenlijk heel grappig als ik daarover nadenk, omdat die kleding die jij in je vrije tijd draagt (en dan heb ik het dus over de spijkerbroek met gympen), zouden mij niet vrouwelijk staan en bij jou dus wel. Vandaag heb ik niet een onderbouwde mening, want ik ben ziekig.;-)
Laatst aangepast door Guattari op do 28 jul 2011 - 9:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zou je eruit willen zien als...
» Ik zou wel een foto willen zien van..
» Ik zou graag een foto willen zien van ....
» Wiens huis zou jij willen zien?
» Het yes cafe, wat zou je graag anders willen zien?
» Ik zou wel een foto willen zien van..
» Ik zou graag een foto willen zien van ....
» Wiens huis zou jij willen zien?
» Het yes cafe, wat zou je graag anders willen zien?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: