Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of

+6
Ilovethe90s
Caroow
Minx
Lonely Goatherd
Marin
sterremaan
10 plaatsers

Ga naar beneden

hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of Empty hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of

Bericht  sterremaan wo 9 jan 2013 - 17:51

Beeld je in je hebt een bal, wat word he jurk, hoe je haar, welk vervoers middel, welke make up, welke schoenen, en met welke junk het leukste is als je het in foto s kunt uitdrukken. Even.weg zwijmelen wat je zou willen.

En.stel wat doe je aan als je mee zou doe, met een schoonheidsprijs wedstrijd?. Denkend aan, gala jurk, vrije tijds kleding. Wat zou jou act zijn wat je zou uitvoeren?. En wat antwoord je op de vraag il steun dit goede doel (zelf een doel kiezen). Omdat?. En wat zou ik willen veranderen aan de wreld?.

Ik ben erg benieuwd, dromen jullie gezellig mee?.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of Empty Re: hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of

Bericht  Marin do 10 jan 2013 - 0:00

Leuk topic Sterremaan!

Ik heb zelf een schoolbal gehad in Amerika, de prom, en toen droeg ik dit:

hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of 241_35791925155_120_n

Piepjong en slank he :P

Die jurk liep aan de achterkant helemaal naar boven met een soort nekband, zoals je ziet. Was heel apart.

Ik heb verder nog één droomjurk die ik heel graag eens zou willen kopen voor een bal, dat is deze, maar dan andersom qua kleuren, dus zwarte jurk met witte band (anders is het net een trouwjurk):

hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of 92534967313170250_gBwnES5n_c

Ik hou niet echt van die poefjurken, zoals je ziet, niet van die enorme baljurken, dat is niks voor mij.

Maar stiekem droom ik nog eigenlijk het meeste van m'n bruiloft, mag dat ook? Ik droom heel erg van deze jurken, ik ben echt verliefd:

hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of 92534967315557731_9FvQSMC4_c

hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of 92534967315557729_vkGYvv4W_c

of

hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of 92534967315557746_gbtBI0wO_c

hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of 92534967315557749_KsS3RrSE_c

En dan met iets van blauwe schoenen er onder, zoals dit:

hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of 235876099205064616_1dXGqpyv_c

En een blauw boeket zoals dit:

hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of 157414949444955186_gdc5vF45_c

Vind je dat dromerig genoeg? smile <3
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of Empty Re: hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of

Bericht  Lonely Goatherd do 10 jan 2013 - 0:07

sterremaan schreef:Beeld je in je hebt een bal, wat word he jurk, hoe je haar, welk vervoers middel, welke make up, welke schoenen, en met welke junk het leukste is als je het in foto s kunt uitdrukken. Even.weg zwijmelen wat je zou willen.
Ah, de junk, het nieuwste mode-accessoire.Very Happy

Leuk topic, zal straks 's even rondkijken en zwijmelen.smile
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Marin do 10 jan 2013 - 0:10

Bij het plaatsen van die ene galajurk moest ik direct aan jou denken LG, want die komt van hetzelfde merk als jouw trouwjurk destijds! Die vond ik ook zo mooi zacht er uit zien.

En ja, junk Wink

Is Johnny Depp een junk? Beetje wel he... Dan kies ik hem :P

hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of Animaatjes-johnny-depp-50415
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx do 10 jan 2013 - 0:58

Ik zou denk ik een van mijn galajurken uit de kast trekken. Heb zo even geen foto. De jurk is zwart met een soort van los stukje aan de bovenkant waar een heel patroon aan glimsteentjes op zit. Daaronder trek ik dan een paar zwarte pumps aan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  sterremaan do 10 jan 2013 - 1:53

Ja sorry dames, mare een nacht geen slaap en posten hier om 5:00 gaat dus niet slapen, junk moet inderdaad JUNK zijn. Marin, wat een gave jurk had je daar aan. En je trouwjurk, wat gaaf!!. Dus Junk moet hunk zijn. En nee was vannacht niet dronken.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Caroow do 10 jan 2013 - 2:09

Ik ga pas als ik niet meer zwanger ben smile

In deze jurk:
hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of Galajurken-Chiffon-Strapless-Sweetheart-Strakke-Avondjurken-bmz_cache-2-223a2b368e866759f5be2ea5df2ee35c.image.350x496
hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of Galajurken-Chiffon-Strapless-Sweetheart-Strakke-Avondjurken-bmz_cache-e-ea5d499251abdfa1f88a8a0196551362.image.388x550

Ik laat me hierin rijden:
hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of Limousine-1

En ik neem mee:
hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of Picture-of-ryan-gosling-suit-photo-350x452
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ilovethe90s do 10 jan 2013 - 3:47

sterremaan schreef:Ja sorry dames, mare een nacht geen slaap en posten hier om 5:00 gaat dus niet slapen, junk moet inderdaad JUNK zijn. Marin, wat een gave jurk had je daar aan. En je trouwjurk, wat gaaf!!. Dus Junk moet hunk zijn. En nee was vannacht niet dronken.

Nu wel?

lol!

Junk, hunk? Of toch jurk? Wink
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Sam do 10 jan 2013 - 5:16

Oe Marin, wij doen ook een 'blauw' thema. Waar zijn de schoenen van? Wink
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  sterremaan do 10 jan 2013 - 7:49

hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of 63152hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of 244.welling.tom.100506hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of 98-02_Lincoln_Town_Car_limousinehoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of Sch18hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of Gekleurde-bruidsjurk

Oke even in de verkeerde volgorde haha. Maar goed het lukte even niet hoe ik de foto's moest posten. De eerste foto hoe ik mijn haar zou dragen. De tweede foto mijn hunk de derde mijn vervoer en de vierde mijn schoen en de vijfde mijn jurk.

ahaha Ilovethe gniffel nee nu ook niet. Maar het is dus Hunk.

©Carroow wow wat een gave jurk zeg. En wat een HUNK.

©Sam, wat leuk dat jullie een blauw thema hebben. En ja Marin je schoenen zijn echt gaaf,
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Marin do 10 jan 2013 - 8:32

Sam schreef:Oe Marin, wij doen ook een 'blauw' thema. Waar zijn de schoenen van? Wink

I love blue! Dan wil ik helemaal fotograferen bij jullie hahaha! Die schoenen had ik via pinterest. Heb ze wel eens opgezocht maar weet niet meer waar ze van waren. Heel duur in elk geval ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sam do 10 jan 2013 - 11:21

Thnx, Sterremaan!

Ja Marin we doen de dresscode iets in de zin van blauwtinten.
Ben hard op zoek naar (2 paar) lichtblauwe schoenen, maar nog nergens gevonden.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Marin do 10 jan 2013 - 22:41

Gaaf!

Tip: bij Elsa coloured shoes kan je trouwschoenen kopen die ze in heel veel kleuren kunnen verven! Ik zie regelmatig advertenties en stukjes er over geschreven.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady Starstruck vr 11 jan 2013 - 0:44

Ik zou iets totaal anders doen als andere.
Deze jurk zou ik aandoen
hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of Gothic-black-wedding-dress2

De jurk is al zo groots. Dat ik wel voor wat simpele schoenen zou kiezen
deze dus
hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of Gothic_goth_shoes_FOX01-BPU

En de auto? hmm jaa even denken.
Het past er ook zo lekker bij (not) maar ik zou deze Flodder bak kiezen.
hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of Sedan-deville-pink-overzicht

En dan de date haha. Hij moet mee maar dan moet hij wel bijpassende kleding aan doen.
hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of 2012-08-20-dave_mustaine-e1345482451129

Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  sterremaan vr 11 jan 2013 - 1:58

Oooh Wauw Lady S, sjonge wat een geweldige jurk. Ik hou van die stijl. Ik heb zelf vier van die jurken. Heb er zelfs een een mooie blauwe met zo'n opstaande kraag. haha komt heel erg machtig over. Maar super om jou stijl te zien.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Exogenesis vr 11 jan 2013 - 3:12

Die schoenen had ik tijdens mijn bruiloft aan, Sterremaan! Maar dan de variant met een hogere hak.

Dit jurkje lijkt me wel wat voor een bal, op het strand, met een knappe vent naast me:

hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of Hot-sale-short-knee-length-evening-dress-prom-dress-cocktail-dress-with-black-lace
hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of 6a00d8341c606d53ef011169082987970c-800wi

En dit is het vervoersmiddel:

hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of Witte-trouwkoets

Laatst aangepast door Exogenesis op vr 11 jan 2013 - 3:22; in totaal 2 keer bewerkt
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  sterremaan vr 11 jan 2013 - 6:38

Exogenesis,

Wat grappig zeg ik vind het zo mooi, En mooi jurkje zeg. Haha en die kerel geweldig. Volgens mij ben jij wel een romatisch typetje.
Of zit ik er helemaal naast?
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Exogenesis vr 11 jan 2013 - 6:55

Die kerel is Orlando Bloom I love you

Ja, ik ben best romantisch. Mijn man alleen niet echt hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of 1270000679
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Burn vr 11 jan 2013 - 6:59

Exo, zal ik jullie chaufferen? smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  sterremaan vr 11 jan 2013 - 7:01

He jammer dat jou man dus geen orlando Bloom is. Is inderdaad een lekker ding haha.

Tja, je kunt niet een kerel zoeken en zeggen. goh zeg ik vind je leuk maar ben je ook romatisch? Is wel een grappige openings zin.
Maar wel vervelend dat je man niet zo is. Maar ik denk wel dat het een schatje is. Anders was je er niet mee getrouwd hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of 281626781
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Exogenesis vr 11 jan 2013 - 7:19

Burn, graag! Wel in een mooi roze jurkje hoor, anders mag het niet hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of 561177

Sterremaan, mijn man lijkt wel wat op Orlando:

hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of 308126_298649540145183_958678032_n

En hij heeft ook bruine ogen. Alleen wat minder haar Wink
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  sterremaan vr 11 jan 2013 - 7:48

Wow, mooie foto trouwens en wat heb jij je haar geweldig zetten zeg mooi.
Haha en ja hoor hij lijkt er wel op.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Lady Starstruck vr 11 jan 2013 - 8:20

sterremaan schreef:Oooh Wauw Lady S, sjonge wat een geweldige jurk. Ik hou van die stijl. Ik heb zelf vier van die jurken. Heb er zelfs een een mooie blauwe met zo'n opstaande kraag. haha komt heel erg machtig over. Maar super om jou stijl te zien.

Dank je Sterremaan. Ik heb zelf ook van van die jurken. Eigenlijk hangt mijn hele kast vol met fladder mouwtjes en dingen haha. Maar ik vind het zelf echt geweldig deze stijl Very Happy
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: