Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV Hoe zou jouw vrijgezellenfeest eruit moeten zien?

+25
Ooh La La!
bolus26
Nora
Shisha
Suus
TukTuk
Toet
Inge
Aziraphale
Jeanette
Muurvlindertje
SoGood
Guus
Monte
Rovine
liqueje
Caramba
Niekske
Tsjip
minoessepoes
Rush
slaatje
Fayebella
TGR
Teddyaapje
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

NAV Hoe zou jouw vrijgezellenfeest eruit moeten zien? Empty NAV Hoe zou jouw vrijgezellenfeest eruit moeten zien?

Bericht  Teddyaapje di 31 jan 2012 - 1:17

Hoe zou jouw vrijgezellenfeest eruit moeten zien als je het helemaal zelf mocht plannen?

'Regels':

- Ik zou het dezelfde dag willen als mijn vriend

- Als mijn vriend een overnachting erbij krijgt wil ik dat ook, en dan met alle meiden op 1 kamer als het kan (jeugdherberg ofzo)

- Ik zou vooraf willen weten wanneer het is, en een tijdsindicatie (tussen 10 en 13u wordt je opgehaald oid) zodat ik er wel op voorbereid ben maar het toch een verrassing is.

- Ik wil het in de lente/ zomer zodat er minder kans is dat het koud is.

- Mensen die er geen zin in hebben (en dit ook laten blijken door als een dooie mus achter de rest aan te sjokken) blijven maar gewoon thuis, daar wordt t niet gezelliger op

'de dag'

Ik zou rond 10.30u opgehaald willen worden door mijn vriendinnen. Ik zou het leuk vinden als mijn vriendinnen allemaal hetzelfde thirt aan zouden hebben (of bijv. allemaal een zelfde haarband oid, ik noem maar wat) en ik wil wet wat geks aan, als het maar wel comfortabel zit en niet te warm of te koud is. Zou wel sexy willen maar niet met blote buik oid. Het moet duidelijk zijn dat we een groep zijn en een vrijgezellefeest hebben en dat ik de vrijgezel ben.

Dan zouden we naar ons jeugdherbergje rijden (het liefst met een bus, met zn alle samen maar dat zal wel niet binnen het budget passen) en onderweg ergens bij een tankstation eten inslaan en picknicken (of om de kosten te besparen zelf meenemen en ergens in een weiland gaan zitten).

Als we bij de jeugdherberg zijn aangekomen (welke stad maakt me niet zoveel uit, als er maar iemand is die wéét waar het te doen is savonds en dat we niet de halve avond op zoek zijn naar iets gezelligs) droppen we onze spullen en neemt iedereen zijn eerste shotje (van de nog vele die zullen volgen)...wie weigert moet een opdracht doen.

Het zal ondertussen rond 14-14.30u zijn en tijd voor onze activiteit. Wat ik precies zou willen weet ik eigenlijk niet, vind veeeeel dingen leuk, maar het mag wel iets spannends zijn. Paintballen, skydiven, enz, geen probleem. Maar een workshop striptease of paaldansen lijkt me ook wel wat. Als het maar niet bonbons maken is of naar een pretpark ofzoiets. Iets kei belachelijks zou trouwens ook wel leuk zijn, maar dan alleen met genoeg drank erbij haha. Het moet iets zijn waar je het járen later nog over hebt. Mocht je nuchter moeten zijn voor de activiteit laten we het hiervoor geplande shotje even achterwege.

Na de activiteit is het tijd voor een terrasje om even bij te komen

Als we honger beginnen te krijgen gaan we naar een of ander buffetrestaurant waar ieder kan pakken wat ie wil en waar we een hele poos kunnen blijven zitten.

Daarna even langs de jeugdherberg om ons een beetje op te frissen en waar we nog een drankspelletje er tegen aan gooien. Dan gaan we op stap naar een leuke gezellige kroeg, mag apres ski achtig zijn maar niet té. Gewoon een gezellig feestcafé waar lekker gek gedaan mag worden maar waar mensen van onze leeftijd zijn. Met stappen zou ik best wat opdrachten willen doen maar het moet niet de avond overheersen en ik moet mijn vriend nog onder ogen kunnen komen.

Verder wordt er door iedereen uitbundig mee gefeest en gedronken. Het hoeft niet tot kotsen aan toe maar je mag best flink aangeschoten (zo dat je nét geen kater hebt de volgende dag) het pand verlaten...maar pas als de lichten aan zijn gegaan en de vloer al wordt geveegd.

Dan nog ergens een snelle hap scoren (mits ik niet de week erna in mn trouwjurk zou moeten haha) en dan met zn alle naar onze kamer waar we onder het genot van chips, frisdrank en chocola nog heel lang verder kletsen over alle leuke mannen en onze eigen leuke mannen enz...echte meidentalk dus.

Sochtends lekker uitslapen en dan krijg ik ontbijt op bed. Daarna gaan we terug naar huis waar ik lekker in bad ga liggen en mn vriend thuiskomt als ik er net uitkom. Hij heeft zich uiteraard goed gedragen en heeft helemaal geen kater oid Very Happy

Ben benieuwd hoe jouw vrijgezellefeest eruit zou moeten zien. Aan de reacties uit het andere topic kon ik wel een beetje concluderen dat ik niet veel meiden mee zou krijgen... Misschien wel een leuke toevoeging...met het vrijgezellefeest van welke voor jou gepostte forummer zou je juist wel of juist niet mee gaan?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoe zou jouw vrijgezellenfeest eruit moeten zien? Empty Re: NAV Hoe zou jouw vrijgezellenfeest eruit moeten zien?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 1:21

Pfff als ik dat van jou lees....vreselijk....en wat heb je daar gedetailleerd over nagedacht zeg! Maargoed, ieder z'n ding he.

Ik zou het liefst geen vrijgezellenfeest hebben.

Gast
Gast

NAV Hoe zou jouw vrijgezellenfeest eruit moeten zien? Empty Re: NAV Hoe zou jouw vrijgezellenfeest eruit moeten zien?

Bericht  Teddyaapje di 31 jan 2012 - 1:25

Charlie schreef:Pfff als ik dat van jou lees....vreselijk....en wat heb je daar gedetailleerd over nagedacht zeg! Maargoed, ieder z'n ding he.

Dit heb ik een tijdje terug gefantaseerd toen ik met een vrijgezellefeest mee wat niet 'mijn ding' was samen met een vriendin van me. Was toen wel gezellig maar wij zouden het toch ander willen...mijn vriend noemt me niet voor niks een manwijf denk ik haha.

Wij willen trouwens helemaal niet trouwen dus eigenlijk slaat het gewoon nergens op.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  TGR di 31 jan 2012 - 1:29

Charlie schreef:Pfff als ik dat van jou lees....vreselijk....en wat heb je daar gedetailleerd over nagedacht zeg! Maargoed, ieder z'n ding he.

+101

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Fayebella di 31 jan 2012 - 1:29

Nou Teddyaapje, ik zou wel met jou meewillen gaan hoor!

Regels:
- 's avonds op stap en niet gaan voordat we de kroeg zijn uitgeveegd.
- Met een taxi, zodat iedereen kan drinken als zij willen
- Alleen degene mogen mee die ik er bij wil hebben
- liever geen verkoopactiviteiten.
- Als ik samen met mijn "toekomstige man" het op dezelfde dag zou hebben (hoeft niet), dan samen eindigen in ons huis en dan eieren bakken o.i.d.

De dag:
Ik zou ergens rond 13.00/13.30 opgehaald willden worden. Ik wil best verkleed gaan, maar het moet wel draagbaar zijn. Niet dat ik na een half uur al pijn aan mijn rug heb ofzo van het pak.Dan met de taxi ergens heen en dan een leuke activiteit. Wat ik leuk vind is vuurspuwen/paaldansen/kookworkshop/cocktailworkshop. Als de activiteit het toelaat, dan wil door de dag heen genoeg appeltaartjes drinken. Daarna in een leuk restaurantjes wat gaan eten, het liefst tapas. Hierna de stad onveilig gaan maken en in een leuk cafe belanden, waar vooral feestmuziek gedraaid wordt. Dus van die lekker meezingers ala "It's raining men" en beetje jaren '80/'90 en top 40.
Als we allemaal gezellig aangeschoten zijn, dan een beetje flauwe grapjes uithalen. Waar wij vooral lol om hebben en als we dan de kroeg zijn uitgeveegd met de taxi naar huis en dan nog wat eten (evt. met vrienden van vriend = zie regels).
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  slaatje di 31 jan 2012 - 1:30

Jeetje, TA, ik zou het niet allemaal willen weten hoor.

Ik wil het niet van te voren weten, zodat het ook echt een verassing is. Ik wil niet van te voren weten wat we gaan doen. Het maakt mij ook niet uit, als de mensen van mijn wensenlijstje er maar bij zijn. Het enige wat ik leuk zou vinden is als mijn aanstaande zijn vrijgezellenfeest op dezelfde dag is en we het einde van de avond met beide vrijgezellenavonden afsluiten..
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Fayebella di 31 jan 2012 - 1:30

Teddyaapje schreef:

Wij willen trouwens helemaal niet trouwen dus eigenlijk slaat het gewoon nergens op.

Maar om erover na te denken/ fantaseren is altijd wel leuk, vind ik. Ik heb nog niet eens een vriend, dus haha.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Rush di 31 jan 2012 - 1:31

Overdag iets leuks doen, een workshop ofzo en `s avonds drank en strippers, dan vermaak ik me wel Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  minoessepoes di 31 jan 2012 - 2:05

Ik hoef ook helemaal niet te trouwen, maar dit lijkt me sowieso leuk om een keer met de meiden te doen, die allemaal niet in de buurt van Amsterdam wonen overigens.

Ik zou het heerlijk vinden om op een mooie zonnige dag met alle vriendinnen in een bootje door Amsterdam te varen, gewoon de stad waar ik woon, lekker met een grote picknick mand, rose champagne en heel veel gezellige muziek. Gegarandeerd een topdag. Daarna lekker uiteten en goed op stap!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 2:31

Ik sluit me aan bij Minoes; zo'n BBQ sloep bijv lijkt me leuk, gewoon een dag samen zijn met mijn beste vriendinnen. smile

Gast
Gast

Bericht  Tsjip di 31 jan 2012 - 2:36

Ik hoef geen vrijgezellenfeest! Ik ga dan liever met alle vrienden lekker een avondje op het terras zitten. Gewoon normaal, zonder fratsen en superhoge kosten voor de mensen die erbij horen.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Niekske di 31 jan 2012 - 2:42

Ik wil vooral een gezellige dag met mijn beste vriendinnen, waar of wat maakt me niet zoveel uit. Ik heb nu een paar vrijgezellenfeesten gehad/georganiseerd die zoveel geld kosten 'omdat het per sé in een grote stad moet mét overnachting' maar dat hoeft voor mij echt totaal niet.

En hoewel ik niet echt stressbestendig genoeg ben voor het idee, wil ik toch niet weten wanneer het is, het lijkt me erg leuk om overvallen te worden als ik het niet verwacht smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Caramba di 31 jan 2012 - 3:02

Ik heb het er ooit eens met een vriendin van mij over gehad.

Ik zou echt geen opdrachten willen doen. Wil zeker niet in een raar pakje rond lopen! Ik ben wel iemand die graag gek mag doen, maar hier ben ik echt niet voor in!
Wel zou ik graag van te voren willen weten op welke dag het is, zodat ik hier rekening mee kan houden.
Ik zou graag de mensen erbij willen hebben die het dichtst bij me staan, ookal zijn dat er maar weinig.

De dag zelf zou ik graag iets actiefs willen doen, paintballen ofzo, maar dan weer niet in een apenpakkie over het parcour willen lopen, zodat iedereen maar als een malle op mij mag schieten. Maar ja, denk niet dat mijn vriendinnen voor dat in zijn laughcry
Met een workshop taarten bakken of wat, maak je mij zo niet blij mee!
's Avonds lekker eten en een leuke kroeg in. En dan maar verder zien.

Het hoeft weer niet op dezelfde dag als mijn vriend zijn vrijgezellen feest gehouden te worden.
Al zou dat denk ik alleen maar bier drinken zijn :P

Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  liqueje di 31 jan 2012 - 3:34

teddyaapje ik zou wel met je mee gaan hoor.
Ben hier sinds kort aan het over nadenken omdat we met een vrijgezellen feest voor een vriendin bezig zijn.

Ten eerste: zou zelf een lijst maken met de mensen die ik erbij wil hebben.

Zou het liefst verrast willen worden wat betreft de dag en niet willen weten hoe het schema eruit ziet.

Pakjes zijn ze al gewend van me carnaval en feestjes zoals foute party/halloween dat komt er dan ook zeker.

in een stad waar je goed kunt stappen amsterdam, rotterdam.

overdag een workshop gaan doen paaldansen/salsadansen/strip-tease dat soort dingen.
ben zelf prettig gestoord volgens mijn vrienden. zou niet blij worden van een workshop sieraden maken.

opdrachten wil ik best doen en daar mogen ze best vrij in zijn. als ik maar in mijn kleren mag blijven en trouw ben aan mij partner.

met zijn allen eten en daarna stappen. een thema avond met alles erop en eraan lijkt me ook heel leuk om te doen.

en dan op het einde met zijn allen ergens blijven slapen zodat niemand hoeft te rijden.

Wat ik zeker niet zou willen is dat ik 's avonds mijn partner weer tegenkom wil die dag gescheiden houden.
liqueje
liqueje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11

Bericht  Rovine di 31 jan 2012 - 4:21

Dingen die eerder al genoemd zijn zoals een barbecue of picknick zou ik heel leuk vinden. Het liefst een activiteit waarbij je lekker kunt kletsen. Een workshop zou hier ook tussen passen. Niet te mutserig, tassen pimpen zou ik heel suf vinden, bonbons maken zou ik dan weer wel leuk vinden.
Stappen hoort er voor mijn gevoel wel een beetje bij, al hoeft dat niet de hoofdactiviteit te zijn. Belangrijker vind ik het iedereen te spreken, dat gaat minder goed in een luidruchtige kroeg.

Het is leuk als vriend thuis is op het moment dat ik thuiskom zodat je nog even na kunt kletsen.

Vriend weet wel precies wat hij wil: sigaren roken in een tietenbar.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 4:26

Dat moet je RYW vragen, die heeft zich opgeworpen als regelmiepje! Ik heb iig aangegeven dat ik het liefst iets doe wat mijn persoonlijkheid representeert, oftewel: lekker ordinair!Wink Paaldansen, cocktails en zulke dingen ben ik wel helemaal voor in. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Monte di 31 jan 2012 - 4:30

Ik zou als vrijgezellen feest gewoon lekker met vriendinnen iets leuks doen en waar je ook mogelijkheid hebt om met elkaar te kletsen. Niet iets geks, daar hou ik helemaal niet van en ik zie er het nut niet van in. Gewoon een weekendje weg of lekker naar een spa, uit eten, picknicken of iets van een workshop make-up en dan lekker lunchen. Gewoon simpel met alle vriendinnen bij elkaar.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 5:33

Ik zou stiekem toch wel wat cliche dingen leuk vinden.

Bijvoorbeeld erotisch dineren met vriendinnen haha.. of erotische bonbons maken Wink

Verder zou ik 's avonds naar een grote leuke danceclub willen. (Mijn vriend houd daar totaal niet van en ik vind het heerlijk om los te gaan op de dansvloer met een stel meiden :P )

Daarna gezellig ergens slapen en de volgende ochtend spelletjes spelen op de WII in ons pyama's NAV Hoe zou jouw vrijgezellenfeest eruit moeten zien? 827601 (zoo oldskool.. muv de Wii Wink )

Bij deze nodig ik Powerbabe en Goochem vast uit :P cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 5:39

Hahaha ik ben er bij!

Ik heb serieus nog nooit over een eventuele vrijgezellendag/feest nagedacht. Ik vertrouw er op dat mijn vriendinnen wel weten wat ik leuk vind, haha. Maar ik ben voor veel in. Ik vind het meeste toch wel leuk als mijn beste vriendinnen er zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 5:41

Powerbabe schreef:Hahaha ik ben er bij!

Ik heb serieus nog nooit over een eventuele vrijgezellendag/feest nagedacht. Ik vertrouw er op dat mijn vriendinnen wel weten wat ik leuk vind, haha. Maar ik ben voor veel in. Ik vind het meeste toch wel leuk als mijn beste vriendinnen er zijn.

Sushi van deze man af eten (of chocolade.. als hij toch al begonnen is Wink ):

NAV Hoe zou jouw vrijgezellenfeest eruit moeten zien? Hot-man-chocolate

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 6:22

Strippers, met zoveel mogelijk mannen op de foto in een kroeg, ik ben overal voor in hoor Very Happy
Wat ik absoluut niet leuk vind zijn dingen als potten bakken, sieraden maken, beetje saai vind ik dat :P

Gast
Gast

Bericht  Guus di 31 jan 2012 - 6:40

Punk'd schreef:
Powerbabe schreef:Hahaha ik ben er bij!

Sushi van deze man af eten (of chocolade.. als hij toch al begonnen is Wink ):

NAV Hoe zou jouw vrijgezellenfeest eruit moeten zien? Hot-man-chocolate

Haha ik ben er ook bij smile tegen die tijd ben je gek op sushi dus komt goed Very Happy

God ik ben er niet zo van, doe mij dan maar een weekendje weg naar een hotel in een leuke stad waar we kunnen shoppen, heel lekker eten en schandalig kunnen doorzakken (en de volgende dag bijtrekken in een Spa angel)
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 7:19

Nour schreef:Dat moet je RYW vragen, die heeft zich opgeworpen als regelmiepje! Ik heb iig aangegeven dat ik het liefst iets doe wat mijn persoonlijkheid representeert, oftewel: lekker ordinair!Wink Paaldansen, cocktails en zulke dingen ben ik wel helemaal voor in. Very Happy

Wat nou ordinair!
Mijn vrijgezellenfeest bestond uit paaldansen, cocktails maken en stappen NAV Hoe zou jouw vrijgezellenfeest eruit moeten zien? 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 7:27

Gewoon epic. Al moet ik in een gorilla pak, i dont care. Sleep me a.u.b. niet mee naar een high tea of een ander naai en plakwerk gebeuren. Ik wil actie, drank en strippers cheers

Gast
Gast

Bericht  SoGood di 31 jan 2012 - 7:30

Veel wijn
Leuke fijne vriendinnen
Goede muziek
Geen gezeur
Geen aanstaande
Leuke strakke jurk
Ergens een relaxed momentje
Pumps
Veel wijn
Geen verkleedpartijtje
Geen stomme spelletjes
Naakte mannen (of vrouwen)
Stappen tot diep in de nacht
Lekker eten
Veel wijn
Geen kantklossen/eierkoekversieren/yoga/taartenbakken/mutsige andere dingen

Laatst aangepast door Sogood op di 31 jan 2012 - 7:32; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: