Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zou je eruit willen zien als...

+27
SnowWhite
Merai
Bliss
Flippin' Bitch
Arwyn
Lotus
Spring
luisa
Lavendel
Raindrop
ladycat
SoCali
Jente10
Mida4you
Caramba
Jeanette
Curious
Mamsie
PapillonRose
Blond
patjuhhh
Cheesegirl
Vanillivi
Lotus_
Pussycat
Serena
Mari
31 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Mari vr 15 apr 2011 - 2:08

...je een ander uiterlijk mag uitkiezen??? of blijf je liever wie je bent.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 2:09

Ik zou alleen kiezen voor een ander lichaam.. Doe me dat van Shakira maar dan :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 2:18

Mwoah wat kilo's eraf en paar maatjes minder... Verder ben ik tevreden hoor. Oh mss een andere neus want ik vind die van mij niet leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Serena vr 15 apr 2011 - 2:19

neuh, ik ben wel tevreden. alleen ander haar zou wel fijn zijn.. maar daar kan de kapper ook wat aan doen natuurlijk :P
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Pussycat vr 15 apr 2011 - 2:30

Ik zou meer slag in mijn haar willen voor meer volume.

Ik zou een andere neus willen.
Grotere borsten
Minder kont en benen en buik
Verder ben ik tevreden hoor.. angel

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 2:59

Ik ben heel tevreden over mezelf en zou niet met iemand willen ruilen.
Maar wordt me het mes op gezet en ik word gedongen, dan zeg ik volmondig Shakira. Wat een prachtvrouw vind ik dat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 3:02

Ik zou alleen graag krullen willen hebben in mijn haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Lotus_ vr 15 apr 2011 - 3:08

Ik zou graag wat strakker zijn. Verder ben ik best tevreden. smile
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 3:14

Ik ben best tevreden. Als ik een geheel ander type zou mogen zijn zou ik wel zo'n mooie japans achtige vrouw willen zijn die veel wijsheid en mysterie uitstraalt. Zoiets als mijn avatar eigenlijk. Nu ben ik zo'n blond blompje waarvan iedereen op het eerste gezicht denkt dat ik dom en huppelkutterig ben. Maar voor mijn type doe ik t best goed Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 3:33

Als ik het helemaal voor het kiezen had, had het me leuk geleken om en heel ander type te zijn, een beetje een popje. Wel gespierd, maar echt slank en met kleinere borsten (cup B ofzo). Rechtere neus, bruin haar met slag en voetjes maat 36. :P

Maar ik ben nu ook tevreden met het uiterlijk dat me gegeven is en zou niet gauw iets aan mezelf laten verbouwen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Vanillivi vr 15 apr 2011 - 3:48

Over het geheel genomen ben ik eigenlijk wel tevreden over mezelf nu ik er zo eens over nadenk!
Ik zou mn (kleine) zwembandje wel weg willen hebben, en mijn geboortevlek van mijn neus.

That's about it!
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Cheesegirl vr 15 apr 2011 - 3:55

Ik zal maar niet alles noemen wat ik zou willen veranderen, maar enkele voorbeelden zijn:
- slanker
- minder pluizig en minder krullend haar
- wittere tanden
- minder haar op mijn armen
- grotere borsten
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  patjuhhh vr 15 apr 2011 - 3:56

ik zou voller haar willen en wat kilo's eraf zodat ik geen buikje meer heb. en mijn ogen, ik wil gewoon weer normaal kunnen zien zonder bril of lenzen, verder ben ik wel tevreden.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Blond vr 15 apr 2011 - 5:43

Het figuur van Scarlett Johanson, inclusief die mooie boezem. En een volle, dikke bos krullen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  PapillonRose vr 15 apr 2011 - 9:28

Niet dat ik mezelf heel knap vind, maar ik zou toch gewoon mezelf willen blijven. Wel zou ik mijn buik van voor de zwangerschap terug willen, was ook zeker niet plat maar nu heb ik echt zo'n rol onder mijn navel :shock:
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 9:32

Noa schreef:Ik ben best tevreden. Als ik een geheel ander type zou mogen zijn zou ik wel zo'n mooie japans achtige vrouw willen zijn die veel wijsheid en mysterie uitstraalt. Zoiets als mijn avatar eigenlijk. Nu ben ik zo'n blond blompje waarvan iedereen op het eerste gezicht denkt dat ik dom en huppelkutterig ben. Maar voor mijn type doe ik t best goed Very Happy
Ik dacht serieus dat jij een exotisch typetje zou zijn. Nu kan ik me geen beeld meer bij jou vormen. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Mamsie vr 15 apr 2011 - 9:40

Ik zou mijzelf willen blijven maar dan met mijn lichaam van voor mijn zwangerschappen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Curious vr 15 apr 2011 - 9:47

Ik zou een vloeiendere lijn willen van mijn bovenlichaam naar mijn heupen (heb nu een smalle taille en wat bredere heupen). En ik zou graag zien dat mijn huid niet zo roodsig kijkt, maar gewoon egaal is (in mn gezicht). De rest mag wel blijven.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 11:02

Ik zou mezelf willen blijven alleen ander haar. Mooi lang blond krullend haar..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Jeanette vr 15 apr 2011 - 21:34

Ik zou een strakke buik willen en meer pigment zodat ik zomers ook eens een keer lekker bruin kan worden.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Caramba vr 15 apr 2011 - 21:40

Ik zou een plattere buik willen hebben, maar daar ben ik nu mee aan de slag.
Voor de rest ben ik wel tevreden met mijn uiterlijk.
O ja ik zou van mijn zonneallergie af willen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Mida4you vr 15 apr 2011 - 21:59

Als ik wat mocht veranderen zou het mijn haar zijn. Ik heb zulk futloos en stijl haar, ik zou er meer volume en slag in willen hebben.
Ook mag er bij mij nog veel kilo's vanaf. Vooral mijn buik en benen. Heb een vetrand overgehouden na de zwangerschap en het ziet er niet uit....( ben ik al wel druk mee bezig maar het vlot totaal niet..... )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:05

Ik wil slankere bovenbenen, minder kont, een platte buik, kleinere voeten en een egaal gezicht.

Valt best mee, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Jente10 vr 15 apr 2011 - 22:18

minder moedervlekken, andere mond en haar waar ik wat meer mee kan. Heb heel dik/krullend haar en daar kan ik niet zoveel mee.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:20

Ik zou eruit willen zien als Rihanna, Doutzen Kroes en Beyoncé.

Maar goed, dat kan eenmaal niet, dus als er een paar kilo'tjes af gaan en ik geen eczeem meer in mijn gezicht heb maar gewoon een mooie egale huid, dan ben ik tevreden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou je eruit willen zien als... Empty Re: Hoe zou je eruit willen zien als...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum