Dagcafé
+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:VeryCherry schreef:Lily schreef:pfff heb het topic kunnen jullie goed samenwonen is doorgelezen maar voel me toch wel lichtelijk beledigd/aangesproken
Ik ook, voel me alsof ik een of andere Downer ben ofzo.
ja net alsof wij niet het maximale uit ons leven halen alleen omdat we niet gestudeerd hebben.
Ja hè. Ik moet er echt niet aan denken om "het ultieme studentenleven" te hebben en ik ben dolgelukkig met mijn zoon, vriend en familie. Ik heb niet het idee dat ik ook maar iets gemist heb en ik ben geen domme lot. Trouwens, als ik niet op jonge leeftijd een kind had gekregen was ik ook niet gaan studeren.
Laatst aangepast door VeryCherry op vr 15 apr 2011 - 0:22; in totaal 1 keer bewerkt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oeh heb net even de laatste pagina van het topic gelezen.
Men ben er gewoon boos om!
Ik ga er ook niet reageren (word het alleen maar erger van)
Men ben er gewoon boos om!
Ik ga er ook niet reageren (word het alleen maar erger van)
Gast- Gast
ja ik ben ook tevreden met hoe m`n leven nu is gegaan. Ik heb niks gemist en vind het goed zo, natuurlijk zijn er nog dingen die ik wil doen maar bedoel daar heb ik m`n hele leven nog voor.
En patriesje ik ga er ook niet op reageren, ga er de moeite gewoon niet eens voor doen.
En patriesje ik ga er ook niet op reageren, ga er de moeite gewoon niet eens voor doen.
Gast- Gast
Die reactie van TGR op mij slaat nergens op, heb een typefout gemaakt, gestuurd ipv gestudeerd en nu ben ik ineens een debiel :S
VeryCherry schreef:Die reactie van TGR op mij slaat nergens op, heb een typefout gemaakt, gestuurd ipv gestudeerd en nu ben ik ineens een debiel :S
WOW, ik zit hier gewoon met tranen in m`n ogen om die opmerkingen daar
Gast- Gast
Lily schreef:VeryCherry schreef:Die reactie van TGR op mij slaat nergens op, heb een typefout gemaakt, gestuurd ipv gestudeerd en nu ben ik ineens een debiel :S
WOW, ik zit hier gewoon met tranen in m`n ogen om die opmerkingen daar
Van het huilen of van het lachen
Oh meiden, als ik jullie was zou ik het gewoon niet meer lezen, het slaat inderdaad nergens op...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
VC, ik heb wel het idee dat je een beetje té hard in de verdediging schiet. Ik vond de hele discussie ook nergens over gaan, maar het is wel een feit dat een wetenschappelijk denkniveau wordt gerelateerd aan een afgeronde studie. Wat uiteraard niet wil zeggen dat jij dom bent, niets kunt, niets snapt of wat dan ook. Maar beweren dat je een wetenschappelijk denkniveau hebt terwijl je niet hebt gestudeerd, is gewoon niet handig. Zelfs ik zou nog niet beweren dat ik dat heb, omdat ik 'maar' hbo heb gedaan, terwijl wetenschappelijk denkniveau volgens mij aan een universitaire studie wordt gelinkt.
Gast- Gast
Heb toch maar gereageerd.
Ook al ga ik zelf straks ook studeren, maar blijf gewoon in mijn eigen huisje en ga geen grote reizen maken of what ever.
Ook al ga ik zelf straks ook studeren, maar blijf gewoon in mijn eigen huisje en ga geen grote reizen maken of what ever.
Gast- Gast
Oh, ik beweer ook niet dat ík dat heb. Ik vind het alleen heel raar om te stellen dat je alleen een wetenschappelijk denkniveau hebt als je een studie hebt gedaan
Ben trouwens met alle onkunde van een ongestudeerde trien naar zwemles, hoop dat ik daar überhaupt aankom, daar zal ik toch niet te dom voor zijn
tranen van het huilen ik heb het idee dat ze mij daar gewoom dom vinden en natuurlijk had ik wel willen studeren maar de opleiding die had willen doen die kan ik gewoon niet aan, dat weet ik van mezelf al. Dus ben nu tevreden met de opleiding die ik gevolgd heb ook al is het MAAR mbo. Bovendien als je studeert wil niet zeggen dat je in je vakgebied werk vind (heb ik ook niet gevonden, dus heb ook vrij weinig aan mijn diploma)
Gast- Gast
Ik snap echt niet waarom jij het nergens over vind gaan? Het is een inhoudelijke discussie over het leven van mensen.. dat is toch het idee van het forum?Suus schreef:Oh meiden, als ik jullie was zou ik het gewoon niet meer lezen, het slaat inderdaad nergens op...
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Lily schreef:tranen van het huilen ik heb het idee dat ze mij daar gewoom dom vinden en natuurlijk had ik wel willen studeren maar de opleiding die had willen doen die kan ik gewoon niet aan, dat weet ik van mezelf al. Dus ben nu tevreden met de opleiding die ik gevolgd heb ook al is het MAAR mbo. Bovendien als je studeert wil niet zeggen dat je in je vakgebied werk vind (heb ik ook niet gevonden, dus heb ook vrij weinig aan mijn diploma)
een wetenschapper zou daar niet van gaan huilen
Meid sta erboven..
Atelier Madame- Ratel
ja oke, maar ik voel me wel aangesproken. Maar jullie laten het wel overkomendat wij minder zijn omdat we niet gestudeerd hebben, kom op zeg.
Gast- Gast
Dan heb ik je verkeerd begrepen, want ik dacht dat je het op jezelf betrok. Maar dan nog ben ik van mening dat je geen wetenschappelijk denkniveau kunt hebben als je geen studie hebt gedaan. Dat wetenschappelijk denkniveau ontstaat namelijk door die studie, het is een manier van denken en heeft niets met intelligentie te maken.VeryCherry schreef:Oh, ik beweer ook niet dat ík dat heb. Ik vind het alleen heel raar om te stellen dat je alleen een wetenschappelijk denkniveau hebt als je een studie hebt gedaan
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:Ik snap echt niet waarom jij het nergens over vind gaan? Het is een inhoudelijke discussie over het leven van mensen.. dat is toch het idee van het forum?Suus schreef:Oh meiden, als ik jullie was zou ik het gewoon niet meer lezen, het slaat inderdaad nergens op...
Ik zeg niet dat het nergens over gaat, ik vind het alleen nergens op slaan dat mensen met een wetenschappelijke studie 'beter' zouden zijn dan mensen zonder wetenschappelijk studie. Je hebt een andere achtergrond, maar dat wil niet zeggen dat het een beter is dan het ander.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik vind jou niet minder, jij hebt gewoon een ander soort leven. Ik zou er zelf gewoon niet aan moeten denken gelijk te zijn gaan samenwonen na mn studie oid. Echt niets mis met mbo-ers (mn vriend is zelfs een mbo-er ik wo )Lily schreef:ja oke, maar ik voel me wel aangesproken. Maar jullie laten het wel overkomendat wij minder zijn omdat we niet gestudeerd hebben, kom op zeg.
Atelier Madame- Ratel
zie mijn reactie hierboven, idd het is een andere achtergrond.Suus schreef:Atelier Madame schreef:Ik snap echt niet waarom jij het nergens over vind gaan? Het is een inhoudelijke discussie over het leven van mensen.. dat is toch het idee van het forum?Suus schreef:Oh meiden, als ik jullie was zou ik het gewoon niet meer lezen, het slaat inderdaad nergens op...
Ik zeg niet dat het nergens over gaat, ik vind het alleen nergens op slaan dat mensen met een wetenschappelijke studie 'beter' zouden zijn dan mensen zonder wetenschappelijk studie. Je hebt een andere achtergrond, maar dat wil niet zeggen dat het een beter is dan het ander.
maar wat ik wel eerlijk moet toegeven.. ik vind het soms heel lastig om bijv met de vrienden van mijn vriend (die niet doorsturen en in het dorp wonen al 25 jaar lang) te communiceren. Inhoudelijk weten zij over veel onderewerpen veel minder, dragen geen argumenten aan maar beredeneren veel met 'dat vind ik gewoon klaar'.
En nu zeg ik dus niet dat elke mbo-er dat doet maar zon gevoel krijg ik dus wel
Atelier Madame- Ratel
Lily schreef:ja oke, maar ik voel me wel aangesproken. Maar jullie laten het wel overkomendat wij minder zijn omdat we niet gestudeerd hebben, kom op zeg.
Ik voel me ook aan gesproken hoor!
Ook al heb een baan gehad op Hbo functie, ik met mijn mbo
En ga ik straks alsnog een hbo studie doen.
Gast- Gast
Ik vind het allemaal maar een beetje pretentieus gezever.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Mag ik jullie met mijn wetenschappelijk niveau -aantoonbaar- verzoeken de discussie te voeren in het betreffende topic
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: