Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 22 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 10:10

Caroow schreef:Ik kan smsen wat ik wil als ik iets te veel drank op heb, niemand die het toch snapt.
Sowieso moet ik na 3 drankjes al 1 ook dichtdoen om mijn telefoonscherm te lezen Suspect

Hahaha, dat heb ik ook één keer in het verleden gehad. Ik was verliefd op een collega die niet bij de groep stappende collega's was. Dus ik belde hem en zei:"Ik hou van je". Waarop hij zei:"Bel maar terug als je nuchter bent". Maar ik meende het wel... Durfde het alleen nuchter niet te zeggen, haha..... Embarassed

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caroow vr 15 apr 2011 - 10:12

ABE schreef:
Caroow schreef:Ik kan smsen wat ik wil als ik iets te veel drank op heb, niemand die het toch snapt.
Sowieso moet ik na 3 drankjes al 1 ook dichtdoen om mijn telefoonscherm te lezen Suspect

Hahaha, dat heb ik ook één keer in het verleden gehad. Ik was verliefd op een collega die niet bij de groep stappende collega's was. Dus ik belde hem en zei:"Ik hou van je". Waarop hij zei:"Bel maar terug als je nuchter bent". Maar ik meende het wel... Durfde het alleen nuchter niet te zeggen, haha..... Embarassed

Hahaha zo droog Laughing
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Qiara vr 15 apr 2011 - 10:12

Ik moet denk ik maar niet sms'en als ik het een en ander op heb, de laatste keer had ik spijt dat ik iets had gesms't.

Dus het pakte niet uit, zoals je wilde, ABE?
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 10:13

Caroow schreef:
ABE schreef:

Hahaha zo droog Laughing

Hij zei:"Bel maar terug als je nuchter bent" en vervolgens verbrak hij gewoon de verbinding. Ik heb nog nooit zo hard gelachen, maar of ik het ook leuk vond? :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 10:14

Qiara schreef:
Dus het pakte niet uit, zoals je wilde, ABE?

Later wel. Het is wel weer goedgekomen. Maar hij kende mij destijds heel erg goed. Ik dronk nooit, maar als ik wel dronk, dan was ik naar twee bier heel toegankelijk en had hij het idee dat ik het zei om het te zeggen en niet omdat ik het meende.

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 15 apr 2011 - 10:16

Het is natuurlijk niet aardig om dat te zeggen en gelijk op te hangen, maar ik vind het wel grappig.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Qiara vr 15 apr 2011 - 10:19

Fijn dat het wel weer is goedgekomen. Maar je hebt dus nog wel kunnen zeggen dat het wel gemeend was?
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow vr 15 apr 2011 - 10:27

He, ik vraag me opeens af, wat is er met het nachtcafé gebeurd?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  May vr 15 apr 2011 - 10:30

Hallo lieve allemaal!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Caroow vr 15 apr 2011 - 10:30

Hallo May
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Qiara vr 15 apr 2011 - 10:35

Caroow schreef:He, ik vraag me opeens af, wat is er met het nachtcafé gebeurd?

Kunnen we zo openen, om iets van 00.00 uur... of nu...

Hoi May!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 10:37

Qiara schreef:Fijn dat het wel weer is goedgekomen. Maar je hebt dus nog wel kunnen zeggen dat het wel gemeend was?

Jawel. Maar hij geloofde het nooit. Omdat ik niet letterlijk "Ik hou van je" kon zeggen zonder drank. Dat kan ik nog niet. Maar goed, dat ligt in het verleden. Het is niet voor niets stuk gegaan en dat lag niet alleen aan mij. smile

Gast
Gast

Bericht  May vr 15 apr 2011 - 10:37

Jullie hebben (of hadden) wel een leuk onderwerp trouwens Very Happy
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Lotus_ vr 15 apr 2011 - 10:38

Qiara schreef:Is toch niet zo erg, Jordana? Maar hangt wel af van aan wie je het had ge-sms't.

Ik noem mezelf dronken als ik niet meer de avond kan navertellen en dat is zelden. Ik ben wel eens flink aangeschoten geweest, maar dat is niet dronken.

:shock:

Ik kom ook even inbreken.

Als ik mezelf pas dronken noem als ik de avond niet meer na kan vertellen ben ik nog bijna nooit dronken geweest. Ik kan namelijk vrijwel altijd het nog na vertellen. Ik weet nog niet zo goed wat beter is. Kan me dan dus ook herinneren wat voor stomme dingen ik gedaan heb.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caroow vr 15 apr 2011 - 10:40

Van sommige avonden ben ik heel blij dat ik een stuk kwijt ben. Ik heb echt te veel dingen gedaan waar ik me nu echt enorm voor schaam.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Qiara vr 15 apr 2011 - 10:42

ABE schreef:
Qiara schreef:Fijn dat het wel weer is goedgekomen. Maar je hebt dus nog wel kunnen zeggen dat het wel gemeend was?

Jawel. Maar hij geloofde het nooit. Omdat ik niet letterlijk "Ik hou van je" kon zeggen zonder drank. Dat kan ik nog niet. Maar goed, dat ligt in het verleden. Het is niet voor niets stuk gegaan en dat lag niet alleen aan mij. smile

Ik vind het ook moeilijk om dat te zeggen. Jammer dat het is stukgegaan. Jullie hadden een relatie of alleen goede vrienden?

Maar wat noem jij dan dronken, Lotus_? Zie jij het al eerder als dronken dan dat je het niet meer na kunt vertellen?

Ik heb gelukkig niet zoveel dingen waar ik me echt voor schaam.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 10:43

Jaaaaaahhhhhh! Mijn scharrel heeft na twee jaar eindelijk een nieuwe baan!!! Very Happy Eindelijk dat hij zijn ego aan de kant heeft geschoven en dat hij naar me heeft geluisterd! Jahaha! Toppie! Very Happy

nerd

Gast
Gast

Bericht  May vr 15 apr 2011 - 10:46

Ik ben dronken als ik echt delen van de avond kwijt ben en dus niet meer weet wat ik precies heb gedaan. Ik beschik overigens wel over de gave dat wanneer ik zwaar aangeschoten ben ik nog helemaal in correct nederlands kan smsen Very Happy

Gelukkig maar 2 keer echt dronken geweest, de keren dat ik zwaar aangeschoten was zijn helaas niet meer op twee handen te tellen. Dus genoeg genante dingen hier. Maar kan er achteraf eigenlijk altijd wel om lachen!
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Lotus_ vr 15 apr 2011 - 10:46

Moeilijk om te zeggen wanneer ik mezelf echt dronken vind. Ik ben in ieder geval een stuk losser, lolliger. Vind het wel moeilijk om te omschrijven, maar ik kan zoveel drinken als ik wil en ik weet het vaak toch nog.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 10:46

Qiara schreef:
ABE schreef:

Ik vind het ook moeilijk om dat te zeggen. Jammer dat het is stukgegaan. Jullie hadden een relatie of alleen goede vrienden?

We hebben hetzelfde leven en zijn niet bepaald mensen die zich aan één persoon wilden binden. Tot het laatste half jaar waarin we elkaar kenden. Hij gaf aan mij voor het leven te willen en ik wist het allemaal niet meer. Eigenlijk wist ik het wel, maar ik durfde niet goed meer. Er was veel gebeurd. Mijn schuld, zijn schuld. En toen las ik op een gegeven moment dat hij zichzelf tegen een boom had gezet.... (coma paar weken etc.)

We zijn nooit meer hetzelfde geweest.... Zijn ouders kenden mij verder niet, omdat ik ze nooit had willen onmoeten. Ze kenden me wel, maar dat wist ik pas achteraf. Ik mis hem nog steeds. Het was mijn grootste fout om verliefd op hem te wordne, maar mijn fout was nog groter door hem te laten gaan....

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 15 apr 2011 - 10:49

Zo, heftig verhaal ABE, ik weet ook niet zo goed hoe ik er op moet reageren.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Qiara vr 15 apr 2011 - 10:51

Lotus_ schreef:Moeilijk om te zeggen wanneer ik mezelf echt dronken vind. Ik ben in ieder geval een stuk losser, lolliger. Vind het wel moeilijk om te omschrijven, maar ik kan zoveel drinken als ik wil en ik weet het vaak toch nog.

Ik weet het ook vaak nog, daarom noem ik me ook eigenlijk nooit dronken. Nu weet ik ook wel goed mijn grens en eigenlijk kan ik daar bijna niet meer overheen gaan. Gebeurt nog zelden.

Wat een verhaal, ABE, lijkt me heel naar om dat gevoel te hebben No.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  May vr 15 apr 2011 - 10:53

Heftig ABE!
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 10:53

Caroow schreef:Zo, heftig verhaal ABE, ik weet ook niet zo goed hoe ik er op moet reageren.

Hoeft ook niet, Caroow. Er is destijds op het forum genoeg over gezegd. Ik ben daarin ook gewoon een doos geweest. Durfde bv niet naar het ziekenhuis. Dat heeft voor een hele hoop commotie op het forum gezorgd. Het is dat een oud forummer naar het ziekenhuis heeft gebeld, omdat ik niet durfde, anders was ik faker ten top geweest, terwijl ik eigenlijk niet uit mijn woorden kon komen.

Het verdriet zit diep van binnen en ik denk niet dat ik het ooit met iemand weet te delen. En ik denk niet dat hij ooit zal weten dat ik net zo gek op hem was als hij op mij. Ondanks dat we beiden uit hetzelfde niet monogame hout waren gesneden. (Ook al zochten we beiden heel hard naar een monogame relatie en hadden we deze bij elkaar gevonden.)

Gast
Gast

Bericht  Qiara vr 15 apr 2011 - 10:58

Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen, maar ik vind het wel heel jammer, dat ondanks dat jullie hetzelfde voelen, jullie niet samen (kunnen) zijn.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud