Dagcafé
+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Ik snap de boosheid niet zo in dat topic. Waar zijn jullie precies gepikeerd over dan?
Laatst aangepast door Storm op vr 15 apr 2011 - 0:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Whahaha, tot de bushalte heb ik het in ieder geval gehaald
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Mag ik jullie met mijn wetenschappelijk niveau -aantoonbaar- verzoeken de discussie te voeren in het betreffende topic
Whahahaha kom jij je ook met deze precaire kwestie bemoeien?
Gast- Gast
+1Storm schreef:Ik snap de boosheid niet zo in dat topic. Waar zijn jullie precies gepikeerd over dan?
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Whahaha, tot de bushalte heb ik het in ieder geval gehaald
Ben je niet verdwaald?
Weet je nog wel wat links en rechts is
Gast- Gast
Storm schreef:Ik snap de boosheid niet zo in dat topic. Waar zijn jullie precies gepikeerd over dan?
Nah hun laten het overkomen dat mensen die MBO gestudeerd hebben minder zijn als hoger opgeleiden. Dat wij heel veel gemist hebben omdat we niet hebben gestudeerd, op kamers hebben gezeten, gereisd hebben, ...
Gast- Gast
Overigens snap ik die boosheid ook niet precies.
De studeerders willen gewoon even benadrukken dat ze zich superieur voelen. Gun ze dat momentje van glorie even.
De studeerders willen gewoon even benadrukken dat ze zich superieur voelen. Gun ze dat momentje van glorie even.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nobucta schreef:Overigens snap ik die boosheid ook niet precies.
zo kan je het ook zien haha
Gast- Gast
Ik vind dat, als diepgeworteld MBO-er, wel meevallen in dat topic. Ik heb iig nergens iets gelezen waar ik met mijn redelijk laag niveau mezelf gekwetst door had kunnen voelen. Ik denk ook wel dat het iets is wat jullie misschien zelf interpreteren.Lily schreef:Storm schreef:Ik snap de boosheid niet zo in dat topic. Waar zijn jullie precies gepikeerd over dan?
Nah hun laten het overkomen dat mensen die MBO gestudeerd hebben minder zijn als hoger opgeleiden. Dat wij heel veel gemist hebben omdat we niet hebben gestudeerd, op kamers hebben gezeten, gereisd hebben, ...
Gast- Gast
Lily schreef:Nobucta schreef:Overigens snap ik die boosheid ook niet precies.
zo kan je het ook zien haha
Whahaha
Ben trouwens niet verdwaald
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Denk niet dat ik me er zo door aangesproken zou voelen als MBO-er. Ik ben overigens een officiëus ingenieur, maar moet niet zoveel hebben van mensen die graag benadrukken slimmer en ontwikkelder te zijn dan mensen zonder opleiding.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Lily schreef:Storm schreef:Ik snap de boosheid niet zo in dat topic. Waar zijn jullie precies gepikeerd over dan?
Even nog een reactie op jou lily
Je haalt hier namelijk 2 dingen door elkaar
-Nah hun laten het overkomen dat mensen die MBO gestudeerd hebben minder zijn als hoger opgeleiden.
en
-Dat wij heel veel gemist hebben omdat we niet hebben gestudeerd, op kamers hebben gezeten, gereisd hebben
het eerste argument wordt nergens genoemd namelijk
het tweede argument wordt inderdaad gesteld, en vaak gelinked aan de achtergrond die iemand heeft en de doelen die iemand ambieerd.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ook niet hoor, ik vind sowieso persoonlijkheid en emotionele ontwikkeling belangrijker dan de diploma's die je allemaal behaald hebt.Nobucta schreef:Denk niet dat ik me er zo door aangesproken zou voelen als MBO-er. Ik ben overigens een officiëus ingenieur, maar moet niet zoveel hebben van mensen die graag benadrukken slimmer en ontwikkelder te zijn dan mensen zonder opleiding.
Gast- Gast
maar lieve mensen ik voel me ook superieur aan jullie hoor
Atelier Madame- Ratel
Storm schreef:Ik ook niet hoor, ik vind sowieso persoonlijkheid en emotionele ontwikkeling belangrijker dan de diploma's die je allemaal behaald hebt.Nobucta schreef:Denk niet dat ik me er zo door aangesproken zou voelen als MBO-er. Ik ben overigens een officiëus ingenieur, maar moet niet zoveel hebben van mensen die graag benadrukken slimmer en ontwikkelder te zijn dan mensen zonder opleiding.
En daar draait het nou juist om! De mensen die studeren en op kamers wonen maken een compleet andere ontwikkeling door dan de mensen die thuiswonen en mbo doen (om het even zo zwart wit te stellen qua mensen). En dat is wat iedereen indat topic wil laten zien..
Atelier Madame- Ratel
Nah ik vind dat jullie dat zo laten overkomen op mij, dat ik minder ben omdat ik niet gestudeerd heb. Zo vat ik dat op. Je kan ook dingen anders formuleren zoals Noa ook al deed bij haar laatste geplaatste opmerking. Die functies zijn voor haar niet uitdagend, dat klinkt heel anders.
Gast- Gast
Ja, Atelier Madame, dat is ook zo. Ik vind overigens dat MBO en universitair opgeleiden prima samen kunnen, ik heb eigenlijk alleen maar vrienden die HBO hebben of op de universiteit zitten. En dat gaat helemaal prima. Ik denk dat het meer aan de mentaliteit ligt van beiden hoe je er mee omgaat. Sommigen mensen die een universitaire studie doen, kijken wel degelijk neer op mensen die MBO doen/MBO gedaan hebben. Daar wil ik niet eens mee praten, laat staan mee omgaan.
Gelukkig doen mijn vrienden wel gewoon normaal en kijken op niemand neer.
Zo geldt dat ook voor MBO-ers hoor!
Gelukkig doen mijn vrienden wel gewoon normaal en kijken op niemand neer.
Zo geldt dat ook voor MBO-ers hoor!
Gast- Gast
Moraal van het verhaal, laat iedereen lekker in zijn/haar waarde en kijk niet teveel naar de diploma's die iemand al dan niet behaald heeft.
Gast- Gast
Inderdaad!
Ik zit trouwens ook op het vi.va forum en daar toevallig net de discussie gelezen over mensen met een uitkering en vakantiedagen.. ook altijd zo leuk om te zien de 'uitkeringstrekkers vs hardwerkende nederlanders' discussie
Ik zit trouwens ook op het vi.va forum en daar toevallig net de discussie gelezen over mensen met een uitkering en vakantiedagen.. ook altijd zo leuk om te zien de 'uitkeringstrekkers vs hardwerkende nederlanders' discussie
Atelier Madame- Ratel
Ik heb trouwens net de shabbies gekocht via marktplaats (voor degenen die mijn reactie vanochtend nog lazen)
Ik hoop trouwens niet dat ik nu door het complete forum als een superieure kutstudent wordt gezien
Ik hoop trouwens niet dat ik nu door het complete forum als een superieure kutstudent wordt gezien
Atelier Madame- Ratel
_Donnaa schreef:Haha AM, waarom? Een forum is toch juist voor zulke discussies?
Omdat de discussie er nogal heftig aan toe ging
Atelier Madame- Ratel
Ik vind bepaalde posts in dit topic net zo respectloos overkomen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
nee hoor AM, maar je moet wel ff opletten hoe je dingen zegt, net zoals je zegt dat werken in een supermarkt dom werk is. Als je dan zegt dat het voor jou geen uitdaging is, klinkt dat wel heel anders
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: