Dagcafé
+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Daar hebben ze ook Axe, Rexona ed hoor.VeryCherry schreef:Action is niet goed genoeg
I know, maar hij wil altijd die Axe Twist, en die hebben ze daar helaas niet Althans niet bij 'mijn' Action.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Is goed joh. Gezellig!Alex schreef:ProudMama schreef:Moet er om half 2 zijn...
Ga altijd alleen, dus dat is totaal niet erg. Meer het idee dat ze het ALWEER vergeten is ben ik zo zat...
Daar zou ik ook zat van zijn. Half 2 wordt wel krap voor me volgende keer doen?
Gast- Gast
Nou sorry hoor.. Je hebt ook mensen die gaan voor een band plakken naar de fietsenmaker, dat vind ik ook zonde geld.. Ik heb er gewoon nog nooit van gehoord om zo`n zitje te laten monteren en als ik het niet zelf kan, dan vraag ik de buurman o.i.d. wel..Isabella schreef:_Donnaa schreef:Uh nee, maar dat kan je toch zelf monteren?Alex schreef:Moet ik mijn kind onder mijn arm meenemen op de fiets dan?
Als ze dat zelf had gekund; had ze het niet laten doen denk ik
Edit; ze moest dus nog onderdelen hebben
Laatst aangepast door _Donnaa op vr 15 apr 2011 - 0:01; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Big bazar Daar koop ik die voor mijn vriendVeryCherry schreef:ProudMama schreef:Daar hebben ze ook Axe, Rexona ed hoor.VeryCherry schreef:Action is niet goed genoeg
I know, maar hij wil altijd die Axe Twist, en die hebben ze daar helaas niet Althans niet bij 'mijn' Action.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Pfft, mijn man zou dan echt m'n rug op kunnen! Die krijgt gewoon goedkope deo. Ik vind brood op de plank belangrijker als een bepaald smaakje deo.VeryCherry schreef:ProudMama schreef:Daar hebben ze ook Axe, Rexona ed hoor.VeryCherry schreef:Action is niet goed genoeg
Gast- Gast
Kreeg net een brief van het UWV dat mijn uitkering vanaf juni uitbetaald wordt aan het eind van de maand. Maar als ik volgende week geen vakantiegeld krijg ben ik de Sjaak
_Donnaa schreef:Uh nee, maar dat kan je toch zelf monteren?Alex schreef:Moet ik mijn kind onder mijn arm meenemen op de fiets dan?
Uh ja, maar ik had 2 onderdelen nodig om het stoeltje uberhaupt te kunnen monteren en die heb ik daar gekocht en toen heeft de fietsenmaker het er voor me op gezet.
Gast- Gast
Try schreef:Big bazar Daar koop ik die voor mijn vriendVeryCherry schreef:ProudMama schreef:Daar hebben ze ook Axe, Rexona ed hoor.VeryCherry schreef:Action is niet goed genoeg
Hey die zit ook in Amersfoort en daar ben ik wel vaak, bedankt voor de tip!!
Maar dat is dus een ander verhaal, dat stond er niet bij, vandaar dat ik zijn opmerking wel had begrepen als het puur en alleen om het monteren ging.. Nu moet hij gewoon niet zo zeuren, want het is nodig geweest.Alex schreef:_Donnaa schreef:Uh nee, maar dat kan je toch zelf monteren?Alex schreef:Moet ik mijn kind onder mijn arm meenemen op de fiets dan?
Uh ja, maar ik had 2 onderdelen nodig om het stoeltje uberhaupt te kunnen monteren en die heb ik daar gekocht en toen heeft de fietsenmaker het er voor me op gezet.
Laatst aangepast door _Donnaa op vr 15 apr 2011 - 0:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Klopt, maar je krijgt dan wel op de normale uitkeringsdatum je vakantiegeld om de overstap gemakkelijker te maken. Kreeg de brief vorige week ookVeryCherry schreef:Kreeg net een brief van het UWV dat mijn uitkering vanaf juni uitbetaald wordt aan het eind van de maand. Maar als ik volgende week geen vakantiegeld krijg ben ik de Sjaak
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Kreeg net een brief van het UWV dat mijn uitkering vanaf juni uitbetaald wordt aan het eind van de maand. Maar als ik volgende week geen vakantiegeld krijg ben ik de Sjaak
Even bellen?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Klopt, maar je krijgt dan wel op de normale uitkeringsdatum je vakantiegeld om de overstap gemakkelijker te maken. Kreeg de brief vorige week ookVeryCherry schreef:Kreeg net een brief van het UWV dat mijn uitkering vanaf juni uitbetaald wordt aan het eind van de maand. Maar als ik volgende week geen vakantiegeld krijg ben ik de Sjaak
Uhu, dat heb ik wel gelezen, maar ik weet dus niet of ik vakantiegeld krijg.
Krijgt iedereen die een uitkering heeft! Het is tenslotte je inkomen dus heb je recht op 8%. Ik krijg ook vakantiegeld terwijl het bij mij maar een aanvulling is ivm deels WIA, dus niet eens mijn hoofd- inkomen zeg maar.VeryCherry schreef:ProudMama schreef:Klopt, maar je krijgt dan wel op de normale uitkeringsdatum je vakantiegeld om de overstap gemakkelijker te maken. Kreeg de brief vorige week ookVeryCherry schreef:Kreeg net een brief van het UWV dat mijn uitkering vanaf juni uitbetaald wordt aan het eind van de maand. Maar als ik volgende week geen vakantiegeld krijg ben ik de Sjaak
Gast- Gast
No worries Het assortiment veranderd daar wel vaak qua dat soort dingen, hoop dus dat ze 'm (nog) hebbenVeryCherry schreef:Try schreef:Big bazar Daar koop ik die voor mijn vriendVeryCherry schreef:ProudMama schreef:Daar hebben ze ook Axe, Rexona ed hoor.VeryCherry schreef:Action is niet goed genoeg
Hey die zit ook in Amersfoort en daar ben ik wel vaak, bedankt voor de tip!!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom zou je eventueel geen vakantiegeld krijgen dan?VeryCherry schreef:ProudMama schreef:Klopt, maar je krijgt dan wel op de normale uitkeringsdatum je vakantiegeld om de overstap gemakkelijker te maken. Kreeg de brief vorige week ookVeryCherry schreef:Kreeg net een brief van het UWV dat mijn uitkering vanaf juni uitbetaald wordt aan het eind van de maand. Maar als ik volgende week geen vakantiegeld krijg ben ik de Sjaak
Gast- Gast
aaah wordt hier echt helemaal gek van de postbode, die belt altijd aan en dan geeftie de post aan mij. Vooruit als het niet door de brievenbus past maar nee hij bind de post samen en doet er een grote envelop om. Mens gooi het gewoon door de brievenbus
Gast- Gast
ProudMama schreef:Is goed joh. Gezellig!Alex schreef:ProudMama schreef:Moet er om half 2 zijn...
Ga altijd alleen, dus dat is totaal niet erg. Meer het idee dat ze het ALWEER vergeten is ben ik zo zat...
Leuk!
Gast- Gast
Ga nu maar snel, anders ben ik te laat...Alex schreef:ProudMama schreef:Is goed joh. Gezellig!Alex schreef:ProudMama schreef:Moet er om half 2 zijn...
Leuk!
Ben zo in de wachtkamer vast wel weer hier te vinden aangezien het altijd uitloopt maar ik we wel altijd op tijd wil zijn...
Gast- Gast
Omdat ik al jaren geen vakantiegeld krijg omdat ik gekort werd op mijn uitkering en mijn vakantiegeld naar de schuldeiser ging, daarom maak ik me zo'n zorgen.
pfff heb het topic kunnen jullie goed samenwonen is doorgelezen maar voel me toch wel lichtelijk beledigd/aangesproken
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Omdat ik al jaren geen vakantiegeld krijg omdat ik gekort werd op mijn uitkering en mijn vakantiegeld naar de schuldeiser ging, daarom maak ik me zo'n zorgen.
Als ik jou was zou ik gewoon even bellen, dan heb je gelijk het antwoord!
Gast- Gast
Lily schreef:pfff heb het topic kunnen jullie goed samenwonen is doorgelezen maar voel me toch wel lichtelijk beledigd/aangesproken
Ik ook, voel me alsof ik een of andere Downer ben ofzo.
Patriesje schreef:VeryCherry schreef:Omdat ik al jaren geen vakantiegeld krijg omdat ik gekort werd op mijn uitkering en mijn vakantiegeld naar de schuldeiser ging, daarom maak ik me zo'n zorgen.
Als ik jou was zou ik gewoon even bellen, dan heb je gelijk het antwoord!
Ik bel maandag even, heb er nu geen tijd meer voor.
VeryCherry schreef:Lily schreef:pfff heb het topic kunnen jullie goed samenwonen is doorgelezen maar voel me toch wel lichtelijk beledigd/aangesproken
Ik ook, voel me alsof ik een of andere Downer ben ofzo.
ja net alsof wij niet het maximale uit ons leven halen alleen omdat we niet gestudeerd hebben.
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: