Dagcafé
+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé
nou storm ik denk dat als die ham echt, echt niet meer goed was dat je het dan wel had gemerkt..
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Ik mag geen varkensvlees.. Kan er inderdaad niet tegen..Storm schreef:Haha Donnaa, kun je niet tegen ham dan?
Laatst aangepast door _Donnaa op do 14 apr 2011 - 23:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
pff ik moet boodschappen doen, maar geeen zin!!
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Great, volgende week dinsdag hebben we uren geen water, ze gaan wat met de hoofdleiding doen :S
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Denk dat ik maar naar mijn ouders ga dan, anders kan ik niet eens koffie drinken. Of ik moet het water uit flessen halen
VeryCherry schreef:Denk dat ik maar naar mijn ouders ga dan, anders kan ik niet eens koffie drinken. Of ik moet het water uit flessen halen
Als je het van te voren weet kun je toch al water klaarzetten? Dus lege flessen vullen met water, of koffie apparaat vol doen met water al
Gast- Gast
Isabella schreef:VeryCherry schreef:Denk dat ik maar naar mijn ouders ga dan, anders kan ik niet eens koffie drinken. Of ik moet het water uit flessen halen
Als je het van te voren weet kun je toch al water klaarzetten? Dus lege flessen vullen met water, of koffie apparaat vol doen met water al
Hey das ook een goeie
Isabella schreef:VeryCherry schreef:Denk dat ik maar naar mijn ouders ga dan, anders kan ik niet eens koffie drinken. Of ik moet het water uit flessen halen
Gewoon een paar lege cola-flessen met water in de koelkast zetten voordat ze het water afsluiten. En een emmer zodat je het reservoir van de wc kan bijvullen, is ook zo jammer als je niet kan doorspoelen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
ja maar je kan dan ook de wc niet doorspoelen enzo he of je moet daar ook al emmers water neer gaan zetten. Ik zou ook naar je ouders gaan VC, dan merk je er niks van.
Gast- Gast
Whahahha, dat ik dan niet naar het toilet kan had ik nog niet eens over nagedacht
Ik heb ooit een vriend gehad waar de water was afgesloten, ik weet er alles van.
Hij beweerde overigens dat ze met het water bezig waren, maar dat duurt natuurlijk geen weken.
Hij beweerde overigens dat ze met het water bezig waren, maar dat duurt natuurlijk geen weken.
Caroow- Lady Post-a-lot
_Donnaa schreef:Ik irriteer me echt even dood in het 'kan jij goed samenwonen' topic..
Dat kan ik me goed voorstellen.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:_Donnaa schreef:Ik irriteer me echt even dood in het 'kan jij goed samenwonen' topic..
Wat dan?
Als je niet hebt gestudeerd ben je heel beschermend opgevoed, en heb je geen idee van de wereld.
Zo lijkt het een beetje.
Zo lijkt het een beetje.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:_Donnaa schreef:Ik irriteer me echt even dood in het 'kan jij goed samenwonen' topic..
dan zal ik daar ook eens even gaan lezen, een specifieke pagina die ik terug moet lezen?
En lex, wat is er?
Gast- Gast
Ah, vandaar dat ik nu samenwoon, alles gedaan heb wat God verboden heeft en een kind van 7 heb, komt inderdaad omdat ik niet gestuurd heb en o zo beschermd ben opgevoed
Wat is er Lexie?
Wat is er Lexie?
ProudMama schreef:Valt BBL onder studie of val ik nu onder wereldvreemd?
Ja en Nee, het is werken en leren tegelijk.
Maar je hebt geen recht op studiefinanciering...
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: