Dagcafé
+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Haha nou zal ik dan ook nog maar even goedemorgen zeggen? ;-)
Ik moet ook nodig in t dagcafe kletsen want ik zit in de trein en ben net pas voorbij Assen en ik verveel me al. Iemand nog iets leuks te melden?
Ik moet ook nodig in t dagcafe kletsen want ik zit in de trein en ben net pas voorbij Assen en ik verveel me al. Iemand nog iets leuks te melden?
Gast- Gast
Moet je nog ver, Marin?
Ik heb eigenlijk niet veel bijzonders te melden haha
Ik heb eigenlijk niet veel bijzonders te melden haha
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik spring nu in de auto richting Rotterdam. Fijne dag allemaal! En goeie reis Marin!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Eerst op bezoek bij mn mams, daarna lekker de stad in, shoppen!!! Heb er zo zin in, is alweer veel te lang geleden. En Rotterdam is sowieso lang geleden, kwam er eerder 2x per maand ofzo, ben er nu al meer dan een half jaar niet geweest.
Jij nog plannen voor vandaag Alex?
Jij nog plannen voor vandaag Alex?
Zwoesj- Ratel
Ik moet even douchen en boodschappen doen en zit even te twijfelen vanmiddag even langs de Ridderhof te gaan met een bloemetje, maar ik zit nog zo lekker
Gast- Gast
Ik denk al, gaat ze mij nou gewoon negeren?Alex schreef:Oh en natuurlijk: Goedemorgen Snoes!
Snoes- Lady Post-a-lot
Rotterdam is leuk! Ik kom er regelmatig, ik woon er tenslotte redelijk in de buurt. Veel plezier bij je moeder en met winkelen natuurlijk!
Ik heb vanmiddag 2 verjaardagen, van mijn schoonzusje en van mijn vriendin. Ik ga straks even een cadeautje voor ze kopen en wat boodschappen halen.
Ik heb vanmiddag 2 verjaardagen, van mijn schoonzusje en van mijn vriendin. Ik ga straks even een cadeautje voor ze kopen en wat boodschappen halen.
Gast- Gast
Waar woon je dan Alex? In DH?
Veel plezier op de verjaardagen
Veel plezier op de verjaardagen
Zwoesj- Ratel
Nee, ik woon nog een stukje verder omlaag (in Z.).
Laatst aangepast door Alex op vr 15 apr 2011 - 21:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Aaah okee Ik heb 20 jaar in B'drecht gewoond, kwam ook wel regelmatig in jouw woonplaats
Zwoesj- Ratel
Ik moet ook nog douchen en een paar boodschappen doen, maar ik kom er maar niet toe. Mijn bed zit zo goedMaple schreef:Ik moet even douchen en boodschappen doen en zit even te twijfelen vanmiddag even langs de Ridderhof te gaan met een bloemetje, maar ik zit nog zo lekker
Ben je al langs Ridderhof geweest sinds de gebeurtenissen daar?
Snoes- Lady Post-a-lot
Ga je nu ook naar B'drecht dan? Wonen je ouders daar nog?
Snoes, ik zou ook nog wel even op bed willen liggen, maar dat is lastig met een rondrennend kind. Ik zit nu met de laptop op de bank met X-Factor aan (gisteren opgenomen). Ook prima.
Snoes, ik zou ook nog wel even op bed willen liggen, maar dat is lastig met een rondrennend kind. Ik zit nu met de laptop op de bank met X-Factor aan (gisteren opgenomen). Ook prima.
Gast- Gast
Ook relaxed Alex!
Ik moet er zo dadelijk wel echt uit, wil nog de was buiten hangen, moet nog douchen. En ik wil rond 12u30 vertrekken naar de meeting, want ik moet voordien nog even langs de winkel voor wat broodjes.
Jij hebt morgen ook een meeting las ik?
Ik moet er zo dadelijk wel echt uit, wil nog de was buiten hangen, moet nog douchen. En ik wil rond 12u30 vertrekken naar de meeting, want ik moet voordien nog even langs de winkel voor wat broodjes.
Jij hebt morgen ook een meeting las ik?
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik zit in de trein van Groningen naar Den haag. En moet vandaag via Schiphol vanwege een omleiding. Op zich wel lekker, kan ik tot aan Schiphol lekker blijven zitten. Moet ik wel kijken of ik de verleiding van een frapp kan weerstaan, vrees van niet haha.
Vanmiddag komt ZvB bij me voor fotografie les en morgen ga ik m'n tuintje maken met grind en t bankje in elkaar zitten. Zo leuk :-)
Maar eerst maar eens deze treinreis af zitten. Ben misselijk :-(
Maple, blijf nog maar even lekker zitten dan en ga vanmiddag maar langs de ridderhof.
Vanmiddag komt ZvB bij me voor fotografie les en morgen ga ik m'n tuintje maken met grind en t bankje in elkaar zitten. Zo leuk :-)
Maar eerst maar eens deze treinreis af zitten. Ben misselijk :-(
Maple, blijf nog maar even lekker zitten dan en ga vanmiddag maar langs de ridderhof.
Gast- Gast
Wat is frapp???
En misselijk is niet goed. Komt het door de treinreis of voelde je je voordien al niet zo goed?
En misselijk is niet goed. Komt het door de treinreis of voelde je je voordien al niet zo goed?
Snoes- Lady Post-a-lot
Hoi meiden!
Ik heb gister kennis gemaakt met nieuw oppasgezin en het was echt heel gezellig!
Lieve mensen!
En mag dinsdag al van 6.45 t/m 16.00 oppassen!
Ik heb gister kennis gemaakt met nieuw oppasgezin en het was echt heel gezellig!
Lieve mensen!
En mag dinsdag al van 6.45 t/m 16.00 oppassen!
Gast- Gast
Frapp is een frappucino, soort ijskoffie van de Starbucks. Maar als ik nog misselijk ben, heb ik daar niet eens zin in haha.
Nee ben gewoon elke ochtend misselijk. En nee niet zwanger ;-) en gisteravond kreeg ik migraine dus denk dat dit ook nog een restje daarvan bovenop is.
Nee ben gewoon elke ochtend misselijk. En nee niet zwanger ;-) en gisteravond kreeg ik migraine dus denk dat dit ook nog een restje daarvan bovenop is.
Gast- Gast
Ja, zondagavond voor de spontane herdenking. Maar binnen ben ik nog niet geweest.Snoes schreef:Ik moet ook nog douchen en een paar boodschappen doen, maar ik kom er maar niet toe. Mijn bed zit zo goedMaple schreef:Ik moet even douchen en boodschappen doen en zit even te twijfelen vanmiddag even langs de Ridderhof te gaan met een bloemetje, maar ik zit nog zo lekker
Ben je al langs Ridderhof geweest sinds de gebeurtenissen daar?
Vind dat trouwens ook een beetje eng, er zijn daar de afgelopen week al drie gekken opgepakt die zich verdacht gedroegen. Waarvan één gekleed in camouflagebroek en zwart bomberjack (wat Tristan ook aan had, die bewuste dag) en die vervolgens even al schreeuwend de Marskramer op stelten ging zetten.
Laatst aangepast door Maple op vr 15 apr 2011 - 21:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh dat kende ik nog niet Marin!
Hopen dat je misselijkheid snel over is, lijkt me vervelend. En het zal inderdaad nog wel wat met de migraine te maken hebben, vervelend is dat he?!
Anousch, wat fijn dat je een nieuw oppasgezin hebt gevonden! En gelijk al een hele dag werk, super
Maple, ik heb het hele topic van dat drama niet doorgelezen, maar was de vroegere werkgever van jouw moeder uiteindelijk gestorven of niet?
Hopen dat je misselijkheid snel over is, lijkt me vervelend. En het zal inderdaad nog wel wat met de migraine te maken hebben, vervelend is dat he?!
Anousch, wat fijn dat je een nieuw oppasgezin hebt gevonden! En gelijk al een hele dag werk, super
Maple, ik heb het hele topic van dat drama niet doorgelezen, maar was de vroegere werkgever van jouw moeder uiteindelijk gestorven of niet?
Snoes- Lady Post-a-lot
Leuk, Anousch! Ook dat je gelijk al een dag mag oppassen!
Maple, ga je ook naar de herdenking van woensdag?
Marin, het lijkt me vervelend om elke morgen misselijk te zijn, is er geen oplossing voor? Misschien helpt een frapp wel
Maple, ga je ook naar de herdenking van woensdag?
Marin, het lijkt me vervelend om elke morgen misselijk te zijn, is er geen oplossing voor? Misschien helpt een frapp wel
Gast- Gast
Heb jij ook migraine snoes? Ik heb t niet vaak, paar keer per jaar denk ik. Was nu ook niet zo erg, alleen hoofdpijn en misselijk dus viel nog wel mee en gelukkig kon ik gauw naar bed. Ben alleen nog wel erg moe merk ik. Na zvb's bezoekje doe ik maar lekker rustig aan denk ik.
Gast- Gast
Nee, dat ging uiteindelijk om de eigenaresse van een andere modezaak, maar dat was ook een enorm heftig verhaal hoor. Zij is voor de ingang van een winkel gespronken om zo de mensen in die winkel te waarschuwen. Heeft zo op die manier mensen gered en is vervolgens zélf gericht neergeschoten.
Werkgever van mijn schoonmoeder heeft wel het eerste dodelijke slachtoffer neergeschoten zien worden. Was op dat moment aan het laden en lossen op die bewuste parkeerplaats. Tegelijkertijd schijnt dat ook hun redding geweest te zijn, hadden ze boven geweest hadden ze het misschien niet na kunnen vertellen.
Werkgever van mijn schoonmoeder heeft wel het eerste dodelijke slachtoffer neergeschoten zien worden. Was op dat moment aan het laden en lossen op die bewuste parkeerplaats. Tegelijkertijd schijnt dat ook hun redding geweest te zijn, hadden ze boven geweest hadden ze het misschien niet na kunnen vertellen.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: