Dagcafé
+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ben eventjes eten koken, eet smakelijk alvast voor de dames die nog niet gegete hebben!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:Hoe laat komt je beste vriend ABE. Kan je anders niet eerst naar je werk en daarna met hem afspreken?
Dat zou ook een mogelijkheid zijn, maar het is een grote klus. Het is iets wat ik niet in vier uur gefixt heb. Want anders zou ik ervoor gaan. Dan heb ik nog vier uur met hem erna. Maar dat is helaas geen mogelijkheid.
Edit; Meestal komt hij ontbijt brengen om vervolgens weg te gaan voor zijn vriendin thuiskomt. Klinkt heel erg louche, maar ik doe verder niets met hem. Zij is alleen heel erg jaloers.
Gast- Gast
Hmmm ik heb als toetje net een warme stroopwafel gegeten. Dat is té lekker, ik heb een nieuwe verslaving.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
O heerlijk is dat met een kopje koffie...Caroow schreef:Hmmm ik heb als toetje net een warme stroopwafel gegeten. Dat is té lekker, ik heb een nieuwe verslaving.
Mijn lasagne staat in de oven...
Gast- Gast
Caroow schreef:Hmmm ik heb als toetje net een warme stroopwafel gegeten. Dat is té lekker, ik heb een nieuwe verslaving.
Hmm ja dat is inderdaad erg lekker
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Hoihoi ik kom (toch) ook nog even gluren
Nichtje is hier en ligt nu op bed dus kan toch niet veel doen (ze slaapt in de kamer aangrenzend aan de woonkamer/keuken dus alle geluiden zijn daar goed te horen)
Tja dan maar even forummen... wat een straf...
Nichtje is hier en ligt nu op bed dus kan toch niet veel doen (ze slaapt in de kamer aangrenzend aan de woonkamer/keuken dus alle geluiden zijn daar goed te horen)
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Volgens mij is het nog lekkerder als je ze in de oven doet, maar dat is weer zoveel werk
Waarom is het zo rustig hier? Is iedereen aan het bbq-en?
Caroow- Lady Post-a-lot
Hahaha, geloof er niks van dat het een straf voor je isSjaantje schreef:Hoihoi ik kom (toch) ook nog even gluren
Gast- Gast
Iedereen een after dinner dip denk ik...Caroow schreef:Volgens mij is het nog lekkerder als je ze in de oven doet, maar dat is weer zoveel werk
Gast- Gast
bbqen? Waar? bij wie? hoe laat? wat moet ik meenemen?
Hoi allemaal trouwens
Hoi allemaal trouwens
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn hele buurt is aan het bbq-en, maar ik zou niet zomaar aanbellen en aanschuiven, zo'n fijne buurt is het niet.
En die lucht, die is echt vervelend. Zodra het warmer dan 15 graden is ruikt het hier naar aangebrande koe.
En die lucht, die is echt vervelend. Zodra het warmer dan 15 graden is ruikt het hier naar aangebrande koe.
Caroow- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:Hahaha, geloof er niks van dat het een straf voor je isSjaantje schreef:Hoihoi ik kom (toch) ook nog even gluren
Nou ja zeg.... *zoekt überverontwaardigde smiley*
Ha Zwoesj!
Whaha Sjaan, geef nou maar toe dat je ons hartstikke leuk vindt
Ik heb net patatjes gegeten, zat na een kleine portie en een kroket al vol en werd misselijk. Hopelijk voel ik me zo weer beter.
Ik heb net patatjes gegeten, zat na een kleine portie en een kroket al vol en werd misselijk. Hopelijk voel ik me zo weer beter.
Gast- Gast
Hier bbqt nog niemand, tuinen zijn nog niet aangelegd bij de meesten, dus hier stinkt het nog niet naar verschoeide koeien, kippen en varkens.
Ik heb trek in wat lekkers...
Ik heb trek in wat lekkers...
Zwoesj- Ratel
Mijn eten smaakte me helemaal niet.
H. heeft lopen smullen, die heeft zelfs nog een paar happen van mij gegeten!
Waar laat ze het...
Ik geloof dat ze eindelijk slaapt. Ik plof om 20u lekker op de bank met boterhammem met kaas en piccalilly.
Lekker GTST en X factor kijken. Nou ja, ik ga een poging wagen want ik ben doodop.
@ Alex: Jummie frietjes! Voel je je al lang niet lekker of komt het van de vette hap?
H. heeft lopen smullen, die heeft zelfs nog een paar happen van mij gegeten!
Waar laat ze het...
Ik geloof dat ze eindelijk slaapt. Ik plof om 20u lekker op de bank met boterhammem met kaas en piccalilly.
Lekker GTST en X factor kijken. Nou ja, ik ga een poging wagen want ik ben doodop.
@ Alex: Jummie frietjes! Voel je je al lang niet lekker of komt het van de vette hap?
Gast- Gast
Ik heb ook trek in iets lekkers. In nog een warme stroopwafel. Maar ik groei straks dicht, ik kan de hele dag wel snaaien. Ik ben blij als ik weer aan het werk ben, dan denk ik niet steeds aan eten.
Caroow- Lady Post-a-lot
Lexie, hoe kom je dáár nou bij dat ik jullie hartstikke leuk vind?
Ik heb ook patatjes op! Raspatatje Joppie met 2 kipkorns
Zou eigenlijk chicken tonight eten samen met nichtje maar ik was heel dom geweest... heb mijn nichtje opgehaald op het kdv waar haar moeder (= mijn zus) ook werkt, want zus moet vanavond nog weg. Ben ik bijna thuis... kom ik erachter dat ik mijn tas op het kdv heb laten liggen... NEEEEEEEEEEEE... gelijk gebeld en had mazzel... collega van zus woont in dezelfde plaats als ik dus zij heeft mijn tas meegenomen. Maar ja toen was ik zo laat voor de boodschappen dat eten koken ook niet echt nut meer had.
Domme domme Sjaan...
Maar de patatjes waren lekker en nichtje heeft heerlijk sperzieboontjes gegeten uit een potje. Nu ligt ze lekker te slapen, heb ik even gauw opgeruimd want ik krijg zo visite. Gezellig!
Ik heb ook patatjes op! Raspatatje Joppie met 2 kipkorns
Zou eigenlijk chicken tonight eten samen met nichtje maar ik was heel dom geweest... heb mijn nichtje opgehaald op het kdv waar haar moeder (= mijn zus) ook werkt, want zus moet vanavond nog weg. Ben ik bijna thuis... kom ik erachter dat ik mijn tas op het kdv heb laten liggen... NEEEEEEEEEEEE... gelijk gebeld en had mazzel... collega van zus woont in dezelfde plaats als ik dus zij heeft mijn tas meegenomen. Maar ja toen was ik zo laat voor de boodschappen dat eten koken ook niet echt nut meer had.
Domme domme Sjaan...
Maar de patatjes waren lekker en nichtje heeft heerlijk sperzieboontjes gegeten uit een potje. Nu ligt ze lekker te slapen, heb ik even gauw opgeruimd want ik krijg zo visite. Gezellig!
Zwoesj schreef:bbqen? Waar? bij wie? hoe laat? wat moet ik meenemen?
Hoi allemaal trouwens
Ik ben erbij!
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Zo had je honger Sjaan?
Klinkt bekend Caroow, ik vind de weegschaal momenteel ook niet erg lief, word al sacho voordat ik er uberhaupt op sta. Alles is veel te lekker!
Klinkt bekend Caroow, ik vind de weegschaal momenteel ook niet erg lief, word al sacho voordat ik er uberhaupt op sta. Alles is veel te lekker!
Zwoesj- Ratel
Ja ik had behoorlijk honger
Nou, ik ben er weer vandoor, nichtje is weer wakker. Ze zit in een 'sprongetje' dus is helemaal uit haar doen. Even lekker knuffelen en als zo de visite komt vindt ze het vast wel weer goed allemaal.
Fijne avond!
Nou, ik ben er weer vandoor, nichtje is weer wakker. Ze zit in een 'sprongetje' dus is helemaal uit haar doen. Even lekker knuffelen en als zo de visite komt vindt ze het vast wel weer goed allemaal.
Fijne avond!
Veel plezier sjaan!
Zwoesj- Ratel
Ik voelde me voor het eten normaal, Hazeltje. Pas tijdens het eten werd ik misselijk. Nu gaat het wel weer, zolang ik maar niet aan eten denk.
Gast- Gast
Ik moet echt gaan afwassen, wie geeft mij een schop?
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: