Dagcafé
+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
PM, hoe is het met jou? Voel je de twee kleintjes al lekker trappelen?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Sorry Try, even over het hoofd gezien want normaal ben ik daar wel secuur in. Maar tis aangepast!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
O ja, die voel ik de hele dag door!Try schreef:PM, hoe is het met jou? Voel je de twee kleintjes al lekker trappelen?
Gister weer een echo gehad, en stukje 3d... zo mooi om te zien!!
En ze worden zo groot!
Gast- Gast
Ik had het er vanmorgen met zus nog over dat zij zich (enige jaren geleden) niet kon voorstellen dat ik zo'n slappeling was die niet tegen mijn vriend (ja nu dus ex) in kon en durfde te gaan. Dat ik me liet manipuleren. Maar ze zei ook tegen me: "ja sjaan, jij kan je weer niet inleven in iemand die geweld heeft binnen een relatie en daar niet voor weggaat" En zo is het natuurlijk ook... Je weet pas hoe het écht is als je het zélf meemaakt. En anders blijft het bij gissen en speculeren.
Wat gaaf! 3D echo's vind ik echt mooi om te zien, lijkt me heel bijzonder als het dan om je eigen kindjes gaat. Kon je al 'iets' herkennen aan de kindjes? Dingen die ze hetzelfde hebben, of dingen van jullie?ProudMama schreef:O ja, die voel ik de hele dag door!Try schreef:PM, hoe is het met jou? Voel je de twee kleintjes al lekker trappelen?
Gister weer een echo gehad, en stukje 3d... zo mooi om te zien!!
En ze worden zo groot!
Leuk dat ze lekker trappelen, zijn ze beiden even actief of voel je er eentje meer?
Try- Kletskop
Try schreef:PM, hoe is het met jou? Voel je de twee kleintjes al lekker trappelen?
Zachtjes gaaaaan de baaaaabyyyyvoeeeeeetjes
Trippel Trippel Trippel traaaaaap
't zijn de uuuuukkkiiiieeessss vaaaaaaaaaaan prooooudmaaaamaaaaaa
Trippel Trippel Trippel traaaaaaaaap
De babys zijn nooog laaaaaang niet moeeee, maar PM ging naar bedje toeeee.
Baaaaaaaaabyyyyyyysssss ziiiiiiijjjjjjjjnnnn nooog laaaaaaaaaaaaaaaaang nieeeet moeeeeeeeeeeee, maaaaaaar maaaaaaamaaaaa giiiiing naaaaaar beeeeeedjeeeee toeeeeeeehoeeeeeee.
Gast- Gast
Idd!Sjaantje schreef:Ik had het er vanmorgen met zus nog over dat zij zich (enige jaren geleden) niet kon voorstellen dat ik zo'n slappeling was die niet tegen mijn vriend (ja nu dus ex) in kon en durfde te gaan. Dat ik me liet manipuleren. Maar ze zei ook tegen me: "ja sjaan, jij kan je weer niet inleven in iemand die geweld heeft binnen een relatie en daar niet voor weggaat" En zo is het natuurlijk ook... Je weet pas hoe het écht is als je het zélf meemaakt. En anders blijft het bij gissen en speculeren.
Ik zei ook altijd dat ik bij mijn vriend zou weggaan als hij vreemd zou gaan, maar toen het zover was ben ik nog 8 maanden bij hem gebleven. In die 8 maanden had hij 4 maanden een ander. En dan is de situatie waar Alex in zit nog eens tig keer zo complex, dus het is onmogelijk dat haar man zich kan indenken hoe zij zich voelt, maar hij doet zijn best haar te helpen op de manier waarvan hij denkt dat dat de beste is.
Try- Kletskop
Reva schreef:Try schreef:PM, hoe is het met jou? Voel je de twee kleintjes al lekker trappelen?
Baaaaaaaaabyyyyyyysssss ziiiiiiijjjjjjjjnnnn nooog laaaaaaaaaaaaaaaaang nieeeet moeeeeeeeeeeee, maaaaaaar maaaaaaamaaaaa giiiiing naaaaaar beeeeeedjeeeee toeeeeeeehoeeeeeee.
Try- Kletskop
PM, het gaat ook zó hard... wow je bent alweer 22 weken op weg!
De reden trouwens dat ik het vanmorgen met zus had over je wel of niet kunnen inleven is omdat het ter sprake kwam dat ik paar dagen terug hier mijn verhaal heb gedaan over mam en over hoe mijn relatie toen was. En ik zei nog tegen zus dat ik het zo fijn vond dat ik hier nogmaals mijn verhaal kwijt kon en dat ik blij was met jullie reacties erover. Soms baal ik ervan dat ik het nog steeds niet helemaal los kan laten (vandaag 4 jaar geleden dat de relatie uit ging) maar dat komt misschien ook omdat ik nog steeds geen nieuwe relatie heb gehad en dus niet verder ben gegaan met mijn leven wat dat aspect betreft.
Tja ach... mijn tijd komt nog wel...
De reden trouwens dat ik het vanmorgen met zus had over je wel of niet kunnen inleven is omdat het ter sprake kwam dat ik paar dagen terug hier mijn verhaal heb gedaan over mam en over hoe mijn relatie toen was. En ik zei nog tegen zus dat ik het zo fijn vond dat ik hier nogmaals mijn verhaal kwijt kon en dat ik blij was met jullie reacties erover. Soms baal ik ervan dat ik het nog steeds niet helemaal los kan laten (vandaag 4 jaar geleden dat de relatie uit ging) maar dat komt misschien ook omdat ik nog steeds geen nieuwe relatie heb gehad en dus niet verder ben gegaan met mijn leven wat dat aspect betreft.
Tja ach... mijn tijd komt nog wel...
Reva schreef:Tuurlijk gaat K. niet bij je weg, dame. Ik denk dat het niet meer dan logisch is dat hij je niet begrijpt, hoe vervelend ook. Wees eerlijk, zelf begrijp je het heel hoogstwaarschijnlijk niet eens helemaal. Hij ziet zijn mooie vrouw opeens heel ongelukkig door een probleem waar hij met de beste wil van de wereld niet bij kan met zijn hoofd. Over een paar weekjes kunnen jullie lekker ontspannen op vakantie gelukkig.
Ja, als ik het zo lees klinkt het heel logisch dat hij mij niet begrijpt. En dat is niet raar, want ik begrijp het zelf ook niet. Er werd me vrijdag gevraagd waarom ik heb wat ik heb en ik weet het ook gewoon niet. Ik kan er ook niet bij dat MIJ dit overkomt. Ik vind mezelf echt zo zwak en ik schaam me ervoor. We kijken inderdaad enorm uit naar de vakantie, gewoon even er tussenuit met z'n drietjes.
Gast- Gast
Idd, jouw tijd komt nog wel Sjaan. Ik neem aan dat jij je prima vermaakt zonder partner?
Ik heb het verhaal trouwens niet meegekregen maar het heeft veel impact gehad op je, omdat je nog steeds weet welke dag het uitging?
Ik heb het verhaal trouwens niet meegekregen maar het heeft veel impact gehad op je, omdat je nog steeds weet welke dag het uitging?
Try- Kletskop
Reva schreef:Try schreef:PM, hoe is het met jou? Voel je de twee kleintjes al lekker trappelen?
Whahahahahaha
Gast- Gast
Ja er gingen een hoop leugens en bedrog aan vooraf. Ik ben niet zo'n zelfverzekerd persoon en daar heeft hij bewust of onbewust dusdanig misbruik van gemaakt dat ik mijn leven voor hem ging leiden. Toen het uitging zei zus tegen me: 'Hehe ik heb eindelijk m'n zussie weer terug..."
En ja ik vermaak me prima zonder partner, maar toch... altijd maar alleen wakker worden en altijd maar alleen gaan slapen... de geborgenheid / intimiteit / hoe je het ook wilt noemen van een relatie, dat mis ik heus wel. Helaas is mijn ervaring met online daten dat zodra de ander erachter komt dat ik wat mankeer... ik ineens geblockt ben. En nee, niet 1x maar tig keer is dat gebeurd dus daarmee heeft mijn toch al geringe zelfvertrouwen nog een grotere deuk gekregen. Heb dus acuut mijn inschrijvingen bij o.a. RP gelijk opgezegd
Reva, wat kun je toch weer mooi zingen!
Meissies, ik ga er zo vandoor! Even naar de Action en dan een paar uurtjes werken. Straks bij zussie eten (tip van Try ) (haha nee nodigde me toevallig uit) en vanavond gaat ze mijn haren verven en gaan we Gooische Vrouwen-marathon houden. Jeeeuj!
En ja ik vermaak me prima zonder partner, maar toch... altijd maar alleen wakker worden en altijd maar alleen gaan slapen... de geborgenheid / intimiteit / hoe je het ook wilt noemen van een relatie, dat mis ik heus wel. Helaas is mijn ervaring met online daten dat zodra de ander erachter komt dat ik wat mankeer... ik ineens geblockt ben. En nee, niet 1x maar tig keer is dat gebeurd dus daarmee heeft mijn toch al geringe zelfvertrouwen nog een grotere deuk gekregen. Heb dus acuut mijn inschrijvingen bij o.a. RP gelijk opgezegd
Reva, wat kun je toch weer mooi zingen!
Meissies, ik ga er zo vandoor! Even naar de Action en dan een paar uurtjes werken. Straks bij zussie eten (tip van Try ) (haha nee nodigde me toevallig uit) en vanavond gaat ze mijn haren verven en gaan we Gooische Vrouwen-marathon houden. Jeeeuj!
Ge- wel- dig!Alex schreef:Reva schreef:Try schreef:PM, hoe is het met jou? Voel je de twee kleintjes al lekker trappelen?
Whahahahahaha
Gast- Gast
Wat vervelend Sjaan. Ik snap dat rot is dat mensen je 'ineens' blocken als ze erachter komen dat je wat mankeert, maar dat is their loss, not yours. Ik ben er van overtuigd dat je iemand tegenkomt die het niets uitmaakt en jou leuk vind voor jou.
Veel plezier vandaag, klinkt als een heerlijk dagje! Tot volgende week (ga naar mijn vriend, ben donderdag terug)
Veel plezier vandaag, klinkt als een heerlijk dagje! Tot volgende week (ga naar mijn vriend, ben donderdag terug)
Try- Kletskop
Try, veel plezier bij je vriend en tot over een paar dagen!
De rest wens ik ook een fijne dag toe en tot gauw
De rest wens ik ook een fijne dag toe en tot gauw
Even iets heel anders ...
Hier in ons dorp komt een ACTION!!! Jaja!
Ik ga even snel een cadeautje kopen voor mijn schoonzusje en voor mijn vriendin, dan kan kindlief naar bed. Ze is moe. anders doe ik haar nu wel naar bed, volgens mij wordt dit niks meer. Tot later!
Ik ga even snel een cadeautje kopen voor mijn schoonzusje en voor mijn vriendin, dan kan kindlief naar bed. Ze is moe. anders doe ik haar nu wel naar bed, volgens mij wordt dit niks meer. Tot later!
Gast- Gast
Doeiii Alex!
Met deze leegloop ga ik maar eens douchen En mijn koffer inpakken!
Met deze leegloop ga ik maar eens douchen En mijn koffer inpakken!
Try- Kletskop
Alex, ik ben jaloerssss!!! Ik wil ook een Action!! Nu moet ik er 15 min. rijden met de auto, ook niet schandalig, maar dichterbij is wel heerlijk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Oke, Z is een dorp, maar vind het geen dorp hoor! Je kan er leuk shoppen!!Alex schreef:Even iets heel anders ...
Gast- Gast
Ik ga nog even verjaardagsboodschappen voor vanavond inslaan, moet toch ruim 30 man te eten en drinken geven...
Gast- Gast
Hey ladies!
Hoe is het hier?
Ik ben onderweg naar Ahoy! Op naar de korfbalfinales..
Hoe is het hier?
Ik ben onderweg naar Ahoy! Op naar de korfbalfinales..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ben al sinds 10 uur wakkeer (de bel ging), maar mijn ogen vallen bijna dicht.
Gisteren gezellige housewarming gehad. Wat een troep in mijn huis. Het aanrecht was echt een en al lege bierflesjes.
Weet nog niet zo goed wat ik vandaag zal doen. De ramen lappen binnen heb ik geen zin in. Naar de Hema, heb ik ook geen zin in.
Volgens mij blijf ik de hele dag bankhangen...
Gisteren gezellige housewarming gehad. Wat een troep in mijn huis. Het aanrecht was echt een en al lege bierflesjes.
Weet nog niet zo goed wat ik vandaag zal doen. De ramen lappen binnen heb ik geen zin in. Naar de Hema, heb ik ook geen zin in.
Volgens mij blijf ik de hele dag bankhangen...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Nouja zeg! Dan ga ik er ook weer vandoor!
Fijne dag!
Fijne dag!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: