Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 31 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:01

Alex schreef:
Maple, ga je ook naar de herdenking van woensdag?

Nee, dan moet ik werken...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sweety vr 15 apr 2011 - 22:04

Goedemorgen allemaal!
Ik mag even een uurtje op het forum want straks komt mijn collega weer.

Dat is een heftig verhaal Maple. Wel mooi dat ze nog mensen heeft kunnen redden met haar waarschuwing.
Succes met reizen Marin!
Anoush wat leuk dat je een nieuw gezin heb en dat je gelijk mag beginnen Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:04

Alex schreef:

Marin, het lijkt me vervelend om elke morgen misselijk te zijn, is er geen oplossing voor? Misschien helpt een frapp wel Wink

Ik heb geen idee waar t aan ligt idd en dat is vervelend. Word sommige ochtenden echt wakker van de misselijkheid. Vind het vervelend want ik heb al zo veel dagelijkse pijn (even zeuren hoor haha) en ik had gelukkig nooit last van m'n buik. Nu zit dat er ook nog bij dus. Dacht eerst dat het aan het vroege opstaan lag toen ik nog werkte (4.30 wekker) wat geen gekke gedachte was, maar ik heb t nu nog steeds. Nou ja verder heb ik niet te klagen hoor :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:07

Marin, eet je 's avonds op tijd? Voor 20.00 uur bedoel ik dan? Want als ik (te) laat eet ben ik ook altijd misselijk 's ochtends ...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:07

Goedemorgen!

Moet even met jullie delen dat mijn scharrel (wat een dom, stom woord) eindelijk werk heeft gevonden! Niet zijn droombaan, maar ik heb hem aangedragen deze baan wel aan te nemen, omdat het a) een baan is en dus inkomsten b) best aansluit bij zijn papieren (Hij is gediplomeerd makelaar, maar vind geen aansluiting op deze markt). Dus hij heeft de baan aangenomen en maandag begint hij! Jippie! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:08

Alex schreef:Marin, eet je 's avonds op tijd? Voor 20.00 uur bedoel ik dan? Want als ik (te) laat eet ben ik ook altijd misselijk 's ochtends ...

Ja voor half 7 meestal. En eet soms savonds nog wel wat maar op t moment amper omdat ik aan t afvallen ben. Ben eigenlijk juist zo gezond bezig haha

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:09

Fijn voor m ABE!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:12

Marin schreef:Fijn voor m ABE!

Ja. Het is ook eigenlijk geen nieuws voor op het forum, haha. Maar ik ben al een jaar bezig met hem ervan te overtuigen dat hij via omwegen ook bij zijn droombaan komt. Dus ik vind dit al een stap vooruit voor hem. Ik ben gewoon iets te blij, haha. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:14

Dat mag je toch gewoon met ons delen, ABE? Leuk voor hem, joh!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:15

Marin schreef:Oh wat leuk anousch! Hoe oud zijn de kinderen? Dat is zo'n leuk bijbaantje.

Hihi ja vind het echt heel leuk en al zo snel een hele dag!
Het zijn 2 meisjes.
van 6jaar, en 15 maanden smile

Laatst aangepast door Anousch op vr 15 apr 2011 - 22:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 15 apr 2011 - 22:15

Marin schreef:Heb jij ook migraine snoes? Ik heb t niet vaak, paar keer per jaar denk ik. Was nu ook niet zo erg, alleen hoofdpijn en misselijk dus viel nog wel mee en gelukkig kon ik gauw naar bed. Ben alleen nog wel erg moe merk ik. Na zvb's bezoekje doe ik maar lekker rustig aan denk ik.
Ja, soms. Ik heb het een paar weken terug nog gehad, wat een vreselijke pijn brengt dat met zich mee zeg Sad.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:16

ABE schreef:
Marin schreef:Fijn voor m ABE!

Ja. Het is ook eigenlijk geen nieuws voor op het forum, haha. Maar ik ben al een jaar bezig met hem ervan te overtuigen dat hij via omwegen ook bij zijn droombaan komt. Dus ik vind dit al een stap vooruit voor hem. Ik ben gewoon iets te blij, haha. :P

Nou dat is toch ook fijn nieuws voor hem dan. Kan me voorstellen dat je daar blij van wordt zelf. Dan had ik laatst ook.

Oooohw ik zeg net iets heel doms! Er wilde een blind meisje naast me zitten, maar dat had ik eerst niet door dus haalde ik mn spullen niet weg en toen zei ik heel hard ooh sorry ik had het niet gezien! oeps beetje lullig.

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 15 apr 2011 - 22:17

Meiden, ik ben er vandoor. Ik ga een beetje eten, douchen en daarna rijd ik naar de meeting toe!

Fijne dag nog allemaal.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Suus vr 15 apr 2011 - 22:17

Klinkt leuk Anousch! smile
Goedemorgen dames, ik kom net mijn bed uitrollen Embarassed
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:20

WAT ben ik blij dat maandag mijn nieuwe vitrage wordt geleverd! Echt! Staat de buurman weer op het balkon en ik loop in een boxer met een dready... En hij kijkt mijn woning in.... Grrrrr! Ik durf niet meer van de bank, haha! Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:23

Wat is een dready? Misschien vindt ie het wel reuze interessant? Haha. Maar vitrage is wel handig ja. Voel je je nou al thuis in je huisje? Ik steeds meer, begin er echt van te houden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:28

Marin schreef:Wat is een dready? Misschien vindt ie het wel reuze interessant? Haha. Maar vitrage is wel handig ja. Voel je je nou al thuis in je huisje? Ik steeds meer, begin er echt van te houden.

Dready is een jasje met een opdruk van een Dready (poppetje met Dreads) met een joint. Dat ding heb ik al vanaf mijn 13e, dus echt mooi zal hij niet meer staan, haha. Wink

Inmiddels begin ik me thuis te voelen. De inrichting begint steeds meer mijn inrichting te worden. De kleuren op de wand idem. En ik denk dat ik met de nieuwe vitrage weer een stap naar het thuisvoelen heb gemaakt. Planten; Ik wilde ze nooit. Maar wat heerlijk om gewoon wat zuurstof in je huis te hebben. Het voelt voor mij toch echt huiselijk aan. Dus het heeft even geduurd, meer dan een jaar, maar het lijkt er aan te komen. Soms zit ik gewoon op de bank, kijk ik om me heen en dan denk ik:"Dit is van mij! Mijn thuis!" Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:32

Goed zo! Dat is het gevoel wat je wilde bereiken. Ik had dat in t begin heel erg maar na tijdje niet meer. En sinds kort wel weer meer, heb ook veel meer alles op orde zo.
En je moet t ook inderdaad gezellig maken, naar je eigen smaak. Dan voelt het denk ik vanzelf wel eigen na een tijdje.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:39

Twee jaar geleden ging ik op mezelf gegaan. Dit 'moest', omdat thuis wonen geen optie meer was. En ik ben daar de domste fout begaan die een mens kan begaan. Ik heb alles van anderen aangenomen. Totaal geen eigen mening en ik vond alles wel best. Als ik maar een huis had, een bank had om op te zitten en een bed om in te slapen.

Toen ik daarna ging verhuizen naar mijn eigen woning was ik werkloos en interesseerde het me ook allemaal niet meer. Ral9001? Prima, smeer er maar op. Ik wilde spierwit, maar Ral9001 is bijna wit? Pap, smeer het er maar op. Het zal allemaal wel. En de spullen uit het andere huis? Zet maar ergens neer. Ik heb er toch geen zin meer in. (Noem me lichtelijk depressief haha)

Pas sinds twee maanden heb ik inzicht gekregen. Want dit is niet mijn vaders huis, dus ik hoef zijn Ral9001 niet mooi te vinden en ik mag de muren donker verven. Ik heb meubelen van hem gekregen, maar die MAG ik vervangen. En zo ben ik tot mijn thuis gekomen, omdat het mijn spullen zijn, mijn inzicht en mijn eigen creativiteit, zonder het te laten afhangen van andermans mening. Want ik wist wel wat ik mooi vond, maar was dat wel voor mij? Ik heb pas sinds een paar maanden het idee dat smaak ook voor mij is! Very Happy

Warrig verhaal, dus even een samenvattig; Ik liet mijn leven leiden door mijn vader. Nu kies ik voor mezelf.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:43

Sjaantje schreef:
Donnaa, ga je moeder zachtjes wakker maken om het te vragen!
Zou je dat zelf doen? Ik denk dat ze me smoort als ik dat doe.. No way :P

Maar ik heb de chocolade miet gevonden haha..

Gast
Gast

Bericht  Try vr 15 apr 2011 - 22:44

Anousch: hoe is het afgelopen met die BSO? smile

Donnaa; weet je al wat meer?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:46

Nee, geen idee, nog niks gehoord..

Gast
Gast

Bericht  Try vr 15 apr 2011 - 22:47

Gaat 't een beetje met je?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Caroow vr 15 apr 2011 - 22:50

Vanochtend is mijn bal geleverd, en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik echt geen buikspieren heb. Dat word nog flink trainen wil ik strak in bikini op vakantie..

(Mijn bal:
Dagcafé - Pagina 31 80-BODY_SCULPTURE_pilates_bal__d2f23df7c30e89e8e6c747ff3bb0a57d)
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:53

Het grote nadeel van het Dagcafe, ik zie mensen op elkaar reageren en kan nergens terug vinden waar het over gaat! Of ik moet serieus 50 pagina's doorspitten. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: