Dagcafé
+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Qiara schreef:Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen, maar ik vind het wel heel jammer, dat ondanks dat jullie hetzelfde voelen, jullie niet samen (kunnen) zijn.
Nee, en ondanks dat ik het jammer vind, denk ik dat het beter is voor ons beiden. Wellicht dat je ons in de toekomst nog in memories tegenkomt.
Edit; Ze zeggen weleens; Als je heel erg veel van me houdt, dan kun je me laten gaan. Ik houd ontzettend veel van hem en dus heb ik hem laten gaan. En daar ben ik gelukkig mee, want ik wil dat hij gelukkig is.
Laatst aangepast door ABE op vr 15 apr 2011 - 11:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben dan toch echt wel dronken. Die paar avonden waarvan ik (delen) niet meer wist was ik niet heel anders dan op andere avonden (als ik anderen moet geloven dan)
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Vinden jullie het ook vervelend om dronken te zijn? Eerder vond ik dat gewoon normaal, maar nu moet ik er eigenlijk niet meer aan denken, een uitzondering daargelaten.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dat zou grappig zijn, ABE . Ik vind dat een mooie gedachte!
Dus jij ziet je dan als dronken, omdat je heel anders bent dan hoe je bent 'in het dagelijks leven'? Soms kunnen anderen je ook wel wat op de mauw spelden .
Ik vind aangeschoten lekker, maar echt dronken is niet fijn en als ik ga draaien ook niet.
Dus jij ziet je dan als dronken, omdat je heel anders bent dan hoe je bent 'in het dagelijks leven'? Soms kunnen anderen je ook wel wat op de mauw spelden .
Ik vind aangeschoten lekker, maar echt dronken is niet fijn en als ik ga draaien ook niet.
Laatst aangepast door Qiara op vr 15 apr 2011 - 11:07; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik werd opeens zo ziek vanmiddag Ik dacht echt dat ik ging flauwvallen ofzo, het was heel apart. Opeens op m'n werk, het werd licht in m'n hoofd, spierpijn, hoofdpijn,rillen..
Als het nog een keer gebeurt moet ik naar het ziekenhuis, want het zou malaria kunnen zijn. Ik heb wel tabletten daarvoor geslikt maar het schijnt niet 100% te helpen toch?
Als het nog een keer gebeurt moet ik naar het ziekenhuis, want het zou malaria kunnen zijn. Ik heb wel tabletten daarvoor geslikt maar het schijnt niet 100% te helpen toch?
Gast- Gast
Ik ben een beetje verdrietig en zwaar teleurgesteld in iemands actie van vanavond.. Ik sta nog te trillen op m'n benen.. Wat bezielt sommige mensen toch om te gaan rijden na wat biertjes? Verdomme!
Sorry voor m'n taalgebruik maar ben echt heel woest..
Gast- Gast
Caroow schreef:Vinden jullie het ook vervelend om dronken te zijn? Eerder vond ik dat gewoon normaal, maar nu moet ik er eigenlijk niet meer aan denken, een uitzondering daargelaten.
Vind het wel relaxt.
Nu we het toch over dronken hebben. Wie heeft RTLboulevard gekeken woensdag en het interview met Bonnie beluisterd?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ben een beetje verdrietig en zwaar teleurgesteld in iemands actie van vanavond.. Ik sta nog te trillen op m'n benen.. Wat bezielt sommige mensen toch om te gaan rijden na wat biertjes? Verdomme!
Meiske, what happend?
Gast- Gast
Yasmin schreef:Ik werd opeens zo ziek vanmiddag Ik dacht echt dat ik ging flauwvallen ofzo, het was heel apart. Opeens op m'n werk, het werd licht in m'n hoofd, spierpijn, hoofdpijn,rillen..
Weet ik niet, maar wat is dat schrikken, meid! Ik hoop dat het niet weer gebeurt, beterschap!
Donnaa, wat is er gebeurd?
Qiara- Ratel
He bah wat naar Yasmin. Ik hoop voor je dat het geen malaria is. Heb je er nu nog steeds last van?
Caroow- Lady Post-a-lot
Ja anderen kunnen vanalles zeggen, maar meestal weet ik het zelf ook nog. Ik toon trouwen ook (nog) sneller emoties als ik dronken ben. Uiteenlopend van vrolijk/verdrietig/boos.
Ik ben de laatste tijd niet zo snel dronken meer. Heb de volgende dag vrijwel altijd een kater waar ik niet zo vrolijk van word. Daarom stop ik tegenwoordig ook eerder met drinken.
Ik ben de laatste tijd niet zo snel dronken meer. Heb de volgende dag vrijwel altijd een kater waar ik niet zo vrolijk van word. Daarom stop ik tegenwoordig ook eerder met drinken.
Lotus_- Prater
Oeh bah Yasmin, goed in de gaten houden!
Donnaa wat is er gebeurd?
Echt als ik dingen kwijt ben vind ik niet zo grappig. Ik wil graag weten wat ik precies gedaan heb.
Donnaa wat is er gebeurd?
Echt als ik dingen kwijt ben vind ik niet zo grappig. Ik wil graag weten wat ik precies gedaan heb.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Donnaa, ik las helemaal over je post heen. Wat is er gebeurd?
Caroow- Lady Post-a-lot
Meiden ik ben er vandoor ik ga slapen.
Lotus_- Prater
Slaap lekker Lotus!
May- Ratel
May schreef:
Daar kan ik dus echt een naar gevoel aan overhouden.
Gast- Gast
Slaap lekker Lotus_!
Qiara- Ratel
ABE schreef:May schreef:
Ja echt verschrikkelijk weet nog de eerste keer dat ik dronken was, de dag erna ik was de avond vanaf een uur of 23 kwijt. En weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet wat ik allemaal precies heb gedaan.
May- Ratel
May schreef:ABE schreef:May schreef:
Ja echt verschrikkelijk weet nog de eerste keer dat ik dronken was, de dag erna ik was de avond vanaf een uur of 23 kwijt. En weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet wat ik allemaal precies heb gedaan.
Ik weet meestal alles nog. Dus ik denk dat ik dan enkel aangeschoten ben geweest en nooit echt helemaal dronken. Er is slechts één kwestie waarbij ik nog steeds mijn wenkbrauwen tot een nieuwe hoogte probeer te brengen. Maar verder, ik weet 'alles' nog.
Gast- Gast
Ik wil zoooo graag slapen! Maar kan niet in slaap komen.. En mn wekker gaat wel weer om 6u..
Wat is er gebeurd Donna?
Wat is er gebeurd Donna?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Caroow schreef:He bah wat naar Yasmin. Ik hoop voor je dat het geen malaria is. Heb je er nu nog steeds last van?
Nee, dat is het gekke. Het duurde in totaal ik denk 1.5 tot 2 uur. Nu is het weg, alleen nog een klein beetje hoofdpijn. Ook opeens enorme moeheid, ik kon m'n ogen opeens bijna niet meer openhouden. Echt alles bij elkaar zo gek :S
Ik ben daarna gaan opzoeken wat het zou kunnen zijn, want heb veel in bossen gezeten, lyme, malaria,dengue, ook niet echt iets waar je vrolijk van wordt op een vrijdagavond als je die symptonen ziet :S
Nog leuke plannen voor dit weekend? Donna, wat is er gebeurd? Bijna een ongeluk oid?
Gast- Gast
Om je een beetje gerust te stellen Yasmin, mijn vriend had dat een tijdje terug ook. Tijdens het douchen ging hij bijna van zijn stokje en daarna was hij echt suf maar 's avonds heeft hij gewoon weer gewerkt.
Caroow- Lady Post-a-lot
Hey ladies... ik ben er ook nog eventjes!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje schreef:Hey ladies... ik ben er ook nog eventjes!
HOOOIIIII!
Ik weet niet of je hebt teruggelezen, maar voor het geval dat.... Sjaan is destijds met me meegeweest naar het ziekenhuis.... We leven niet in het verleden, maar jij was wel de enige die gelijk zei; Ben der morgen! (wil je weten waarover het gaat, even teruglezen haha)(
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: