Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Sjaantje vr 15 apr 2011 - 11:37

Huh, ABE, heb je het daar vanavond nog over gehad hier???
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 11:38

Sjaantje schreef:Huh, ABE, heb je het daar vanavond nog over gehad hier???

Over de kwestie. Maar indirect. Het gaat over drank en dronken zijn. :P

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 15 apr 2011 - 11:39

Ja ik ben al even aan het teruglezen Wink Goh... dat je dat nog weet dat ik naar je toe gekomen ben... angel
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 11:40

Sjaantje schreef:Ja ik ben al even aan het teruglezen Wink Goh... dat je dat nog weet dat ik naar je toe gekomen ben... angel

Kom op. Ik herinner het me niet alleen als de dag van gisteren, ik blijf je ook voor eeuwig dankbaar!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 15 apr 2011 - 11:43

Dankje... daar zat ik op te wachten angel

Haha nee ik vond het wel een stoere actie! Midden in de nacht besluiten dat ik de volgende ochtend om 10u ofzo in de auto zou stappen om dat hele takke-eind naar jou te rijden, geweldig toch?
En je hoeft me niet dankbaar te zijn... ik deed het graag. Ik vind het alleen voor jou erg jammer dat het verhaal niet is afgelopen op de manier die jij liefst had gewild.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 11:46

Nu begin ik bijna te huilen.

Het hoefde ook niet te eindigen zoals ik wilde. Het is alleen geeindigd op de manier waarop ik juist weer niet wilde dat het eindigde. Het enige wat ik hoop is dat hij gelukkig is. En ik hoop dat hij hoopt dat ik dat ook ben. smile

Maar ik ben jou ook ontzetten dankbaar voor die hele rare actie. Het was binnen tien minuten besproken. En je stond er nog eerder dan ik er was. 3 jaar geleden. Onbegrijpelijk he!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 15 apr 2011 - 11:52

Voor ABE

Dagcafé - Pagina 24 MT_Toscana_Rec_Tissue

Ik weet ook niet wat me bezielde, toen. Maar we hadden lange msn-gesprekken en ik wist hoe moeilijk je het ermee had. En tja, dan doe je dat toch gewoon voor elkaar? Vond het heel gezellig die dag, naderhand. En ondanks dat ik voor mijn doen erg stilletjes was, kreeg ik toch het stempel 'überkletskous' en daar moet ik stiekem nog steeds om lachen smile

Mocht er iemand nieuwsgierig zijn: ik heb die dag dik 200km heen gereden en de volgende dag dik 200km terug. Maar het was een leuk uitje!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 11:53

Ik en mijn vaginale schimmelinfectie zijn er ook Sad Klinkt toch net alsof ik al jaren niet douche *huil*

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 15 apr 2011 - 11:56

Reva schreef:Ik en mijn vaginale schimmelinfectie zijn er ook Sad Klinkt toch net alsof ik al jaren niet douche *huil*

Ik moet steeds aan allerlei mensen uitleggen wat mijn eierstok voor trucje heeft gedaan. Daar word ik ook niet erg gelukkig van.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 11:56

Hahaha! In het huis van Mams en G. zijn we gewend om na 20.00u onze klep te houden. Want dan gaat G. achter de PC en mams achter de kijkbuis, en gezien het feit dat ik nog thuiswoonde, ik of achter de kijkbuis of achter de lapdoos. En Sjaan was klets, klets, klets. :P

Achteraf, want we hebben we elkaar meer gemeet, merk ik dat ik 'klets, klets, klets' juist wel ontspannend vind, maar toen ik nog thuiswonend was, was het meer; Je bent welkom, maar klep houden.... Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 15 apr 2011 - 11:56

Ach Reva, welcome to the candida-family! smile Over douchen gesproken: voor mij is de ultieme tip om iedere dag tijdens het douchen even de douchekop 'down-under' te laten sproeien. Uiteraard géén zeep of douchegels daar! Maar alleen water, alles grondig schoonspoelen en door de stralen wordt ook de doorbloeding gestimuleerd. Sinds ik dat doe heb ik al een paar jaar geen infectie meer gehad, terwijl ik er door mijn ultralage weerstand extreem vatbaar voor ben.

Succes met schimmeltje! Wink

(sinterklaas hoort ook bij de family... die heeft tenslotte óók altijd schimmel tussen zijn benen!)
lol!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Qiara vr 15 apr 2011 - 11:57

Lief dat je dat hebt gedaan, Sjaan!

Ik vind het echt jammer voor je dat het zo is geeindigd, ABE!

Reev cheers! He, dat is wel naar No
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sjaantje vr 15 apr 2011 - 11:57

ABE schreef:Hahaha! In het huis van Mams en G. zijn we gewend om na 20.00u onze klep te houden. Want dan gaat G. achter de PC en mams achter de kijkbuis, en gezien het feit dat ik nog thuiswoonde, ik of achter de kijkbuis of achter de lapdoos. En Sjaan was klets, klets, klets. :P

Achteraf, want we hebben we elkaar meer gemeet, merk ik dat ik 'klets, klets, klets' juist wel ontspannend vind, maar toen ik nog thuiswonend was, was het meer; Je bent welkom, maar klep houden.... Embarassed

Mens, klets niet!
Ik hield die avond juist mijn klep!!!!

Volgende x dat we meeten gaan we weer lekker kletsen, ABE Wink Be prepared Twisted Evil
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caroow vr 15 apr 2011 - 11:58

Sjaantje, dat moet je toch sowieso doen? Ook als je geen last hebt van schimmels? Tenminste, dat stond ooit in een voorlichtingsboek en sindsdien doe ik dat maar. (Was het seks&zo? ik weet het niet meer).
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje vr 15 apr 2011 - 12:00

Qiara schreef:Lief dat je dat hebt gedaan, Sjaan!
Nja, het was op dat moment het minste dat ik kon doen! We hadden al veel avonden/nachten gemsnd, ik wist hoe erg ze met de situatie zat en dat ze zelf niet naar het ziekenhuis durfde in haar eentje. Dus ik zei (om 2u 's nachts ofzo): 'zal ik met je meegaan?' Eigenlijk meer uit beleefdheid angel maar ABE zei: 'ooooh zou je dat willen doen??'
Nou ja, tuurlijk wil ik dat doen!

Ik herinner me dat we die dag al onze eerste pizza-date hadden, ABE! Echt, die houden we erin Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 12:01

Sjaantje schreef:
ABE schreef:Hahaha! In het huis van Mams en G. zijn we gewend om na 20.00u onze klep te houden. Want dan gaat G. achter de PC en mams achter de kijkbuis, en gezien het feit dat ik nog thuiswoonde, ik of achter de kijkbuis of achter de lapdoos. En Sjaan was klets, klets, klets. :P

Mens, klets niet!
Ik hield die avond juist mijn klep!!!!

Volgende x dat we meeten gaan we weer lekker kletsen, ABE Wink Be prepared Twisted Evil

Niet waar! Ik heb dingen gehoord die ik anders niet zou horen.... :P

Maar goed, V, Sjaan en ik is mixing and matching! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 12:01

Haha, thanks Sjaan. Dat doe ik al elke dag cheers en ook geen lactacyd gedoe etc. Heb het een aantal jaar terug al een keertje gehad, dus herkende het kutgevoel gelijk :P Heb de huisartsenpost gebeld voor een eitjesrecept. Dame aan de telefoon was niet heel erg blij met mn actie omdat t eigenlijk voor spoed is etc, maar ze zei ja ik ben ook een vrouw en ik snap dat je niet het hele weekend wil zitten zo, zal ik mn hand over mn hart strijken? angel Ik hoefde niet eens mn best te doen :P Maar toch voelt het als een soort vies je bent niet schoon iets Sad

Wel lieve actie trouwens, Sjaan & ABE. Leuk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 12:02

Hahaha! Ik merk nu pas, zijn we drie jaar verder, dat het een beleefdheidskwestie was.... Embarassed Kun je zien hoezeer ik iemand nodig was.... Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 15 apr 2011 - 12:03

Ik vind het sowieso een beetje viezig om te praten over alles wat daar beneden gebeurd. Ik mijn ogen 'hoort' dat niet. Ik vond het praten met de gyn dan ook niet heel ontspannend.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje vr 15 apr 2011 - 12:03

Ow Caroow, nou lijkt het net of ik down-under altijd oversloeg Embarassed maar nee ik sproeide het altijd wel af maar nu nóg grondiger. En ik zorg er nóg beter voor dat er geen sop of shampoo in de buurt komt. Sowieso gebruik ik sinds een tijdje vanwege acné in mijn gezicht en op mijn rug, een douchegel met teatree en dat spul kan down-under geen kwaad. Maar in najaar 2005 heb ik een infectie gehad waar je U tegen zei, echt een paar maanden lang (!) en daarna ben ik extra gaan sproeien en sindsdien nergens meer last van. Of althans, het breekt niet meer door.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Qiara vr 15 apr 2011 - 12:04

Niet ontkennen Sjaan, het is gewoon lief. Punt. Wink
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sjaantje vr 15 apr 2011 - 12:04

ABE schreef:Hahaha! Ik merk nu pas, zijn we drie jaar verder, dat het een beleefdheidskwestie was.... Embarassed Kun je zien hoezeer ik iemand nodig was.... Embarassed

ABE, NATUURLIJK NIET!!! Ik zette niet voor niets die angel erachter! Hmm, dat kwam misschien niet helemaal goed over aangezien het getypt was, sorry. Maar als ik het echt niet had gewild had ik het niet voorgesteld, geloof me!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 12:05

Goeienacht!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 12:06

Sjaantje schreef:
ABE schreef:Hahaha! Ik merk nu pas, zijn we drie jaar verder, dat het een beleefdheidskwestie was.... Embarassed Kun je zien hoezeer ik iemand nodig was.... Embarassed

ABE, NATUURLIJK NIET!!! Ik zette niet voor niets die angel erachter! Hmm, dat kwam misschien niet helemaal goed over aangezien het getypt was, sorry. Maar als ik het echt niet had gewild had ik het niet voorgesteld, geloof me!

Ik snap je intentie heus wel heur. Wink

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 15 apr 2011 - 12:06

Hoe voelt dat dan, zo'n infectie? Jeuk?

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot