Dagcafé
+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Caroow schreef:Ik ben wel eens van mijn stoel gegleden, alleen niet omdat Pyke/Dan/Gary/Vriend voor mij stond, maar gewoon omdat de stoel zo glas is.
Ik kwam eens straalnuchter een kroeg binnen. Legde mijn jas op de kruk, ging op de kruk zitten en wilde mijn jas nogmaals rechtleggen.... En toen ging ik zomaar achterover.... En iedereen deed een stap opzij.... :
Gast- Gast
Hahaha ABE, dat is wel heel onaardig van die mensen.
Mijn vriend was laatst uit bed gevallen, dat was zo grappig. Hij werd pas de volgende ochtend helemaal verkleumd wakker.
Mijn vriend was laatst uit bed gevallen, dat was zo grappig. Hij werd pas de volgende ochtend helemaal verkleumd wakker.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Haha, dat is ook zoiets.Caroow schreef:Hahaha ABE, dat is wel heel onaardig van die mensen.
En ja, ik vond het heel onaardig van die mensen. Ze hadden me best even kunnen opvangen.
Gast- Gast
Helemaal omdat je nuchter was. Als een dronken persoon van z'n kruk valt ga ik ook geen vangnet spelen, dan is het toch echt een gevalletje 'eigen schuld..'.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Helemaal omdat je nuchter was. Als een dronken persoon van z'n kruk valt ga ik ook geen vangnet spelen, dan is het toch echt een gevalletje 'eigen schuld..'.
Wij denken hetzelfde, haha! Als ik als dronken torretje van de kruk was gevallen, dan had ik mezelf ook laten kletteren. Maar ik was broodje nuchter.... Grrrrr!
Gast- Gast
Ik zit me net te bedenken of ik wel eens, al dan niet dronken, van mijn kruk ben gevallen. Ik kan me niet voorstellen dat ik altijd recht kon zitten maar ik kan ook geen valpartij herinneren.
Ik weet nog wel een keer dronken fietsen. Ik viel steeds met opstappen dus toen heeft mijn vriend mij op de fiets gezet en een flinke duw gegeven. Dat vond ik zacht gezegd niet zo aardig. Ik kwam behoorlijk gehavend thuis ook.
Ik weet nog wel een keer dronken fietsen. Ik viel steeds met opstappen dus toen heeft mijn vriend mij op de fiets gezet en een flinke duw gegeven. Dat vond ik zacht gezegd niet zo aardig. Ik kwam behoorlijk gehavend thuis ook.
Caroow- Lady Post-a-lot
ABE schreef:Caroow schreef:Helemaal omdat je nuchter was. Als een dronken persoon van z'n kruk valt ga ik ook geen vangnet spelen, dan is het toch echt een gevalletje 'eigen schuld..'.
Wij denken hetzelfde, haha! Als ik als dronken torretje van de kruk was gevallen, dan had ik mezelf ook laten kletteren. Maar ik was broodje nuchter.... Grrrrr!
Idd heel flauw!
Ik ben weer weg dames, slaap lekker voor straks :-)
Gast- Gast
Ik ben één keer zo dronken geweest dat ik in een donker gat heb liggen slapen. Dat mijn vader en moeder mij daar weg hebben gehaald en dat mijn moeder vervolgens over weg schreeuwde:"Verdomme ABE, we wonen niet in Engeland". Nou ja, ik fietse toch? Niet zo zeuren moeders!
Gast- Gast
slaap lekker appeltje!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi!
Ik was een keer op het podium aan het dansen in een kroeg, maar het podium liep niet helemaal door tot de muur en dat had ik pas door toen ik daar met mijn been in stond > half van het podium gevallen en ik was nog niet eens dronken!
Bye appeltje!
Ik was een keer op het podium aan het dansen in een kroeg, maar het podium liep niet helemaal door tot de muur en dat had ik pas door toen ik daar met mijn been in stond > half van het podium gevallen en ik was nog niet eens dronken!
Bye appeltje!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Het enige wat ik heb gedaan toen ik dronken was is iemand de waarheid verteld waar ik me nog steeds voor schaam.
Jordana- Ratel
O, ik heb nog iets genants.
Mijn moeder had al een tijdje een nieuwe vriend, die had ze leren kennen op de camping. Die man had ook een zoon en op een bepaald moment moest ik die leren kennen. We zouden op een zondag bij hun gaan bbqen. Die zaterdag had ik het erg gezellig met een groepje jongeren op de camping en we besloten uit te gaan. We dronken iets te veel en met 1 jongen had ik het hartstikke gezellig. Wij fietsen samen hartstikke dronken terug en vielen samen in de prikkelbosjes, we zaten echt onder de krassen.
De volgende dag kwam ik bij de bbq, drie keer raden wie die zoon was. En wij hadden veel uit te leggen, aangezien we dus allebei onder de krassen zaten.
Mijn moeder had al een tijdje een nieuwe vriend, die had ze leren kennen op de camping. Die man had ook een zoon en op een bepaald moment moest ik die leren kennen. We zouden op een zondag bij hun gaan bbqen. Die zaterdag had ik het erg gezellig met een groepje jongeren op de camping en we besloten uit te gaan. We dronken iets te veel en met 1 jongen had ik het hartstikke gezellig. Wij fietsen samen hartstikke dronken terug en vielen samen in de prikkelbosjes, we zaten echt onder de krassen.
De volgende dag kwam ik bij de bbq, drie keer raden wie die zoon was. En wij hadden veel uit te leggen, aangezien we dus allebei onder de krassen zaten.
Caroow- Lady Post-a-lot
Maakt wel nieuwsgierig... Wat zien jullie trouwens als 'dronken'?
Haha, Caroow, kan ik me wel goed voorstellen dat jullie iets uit te leggen hadden
Haha, Caroow, kan ik me wel goed voorstellen dat jullie iets uit te leggen hadden
Qiara- Ratel
Ik was echt melig, kon niet recht lopen, zag dubbel (ondanks mijn bril) en ik heb dat ook gesmst zonder dat ik het wist :$
Jordana- Ratel
Ja, wanneer noem ik mezelf dronken.. Als ik totaal geen remmingen meer heb en dus een heel ander persoon ben.
Mijn moeder is inmiddels ook met die man getrouwd dus ik heb gewoon met mijn stiefbroer gezoend
Mijn moeder is inmiddels ook met die man getrouwd dus ik heb gewoon met mijn stiefbroer gezoend
Caroow- Lady Post-a-lot
Is toch niet zo erg, Jordana? Maar hangt wel af van aan wie je het had ge-sms't.
Ik noem mezelf dronken als ik niet meer de avond kan navertellen en dat is zelden. Ik ben wel eens flink aangeschoten geweest, maar dat is niet dronken.
Ik noem mezelf dronken als ik niet meer de avond kan navertellen en dat is zelden. Ik ben wel eens flink aangeschoten geweest, maar dat is niet dronken.
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Is toch niet zo erg, Jordana? Maar hangt wel af van aan wie je het had ge-sms't.
Nou Q dat was echt heel erg
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Qiara schreef:Is toch niet zo erg, Jordana? Maar hangt wel af van aan wie je het had ge-sms't.
Oh, ik denk dat ik het even verkeerd opvatte. Ik dacht dat je had gesms't wat je schreef, maar dan moet het wat anders zijn geweest, denk ik?
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Jordana schreef:Qiara schreef:Is toch niet zo erg, Jordana? Maar hangt wel af van aan wie je het had ge-sms't.
Oh, ik denk dat ik het even verkeerd opvatte. Ik dacht dat je had gesms't wat je schreef, maar dan moet het wat anders zijn geweest, denk ik?
Ja klopt, Ik had een heel eerlijk smsje naar iemand gestuurd wat ik niet had moeten doen.
Jordana- Ratel
Pakte het verkeerd uit? Heb je het wel weer op kunnen lossen?
Qiara- Ratel
Ja dat wel gelukkig.
Maar ik ga slapen, Truste ladies!!
Maar ik ga slapen, Truste ladies!!
Jordana- Ratel
Fijn! Slaap lekker!
Qiara- Ratel
Ik kan smsen wat ik wil als ik iets te veel drank op heb, niemand die het toch snapt.
Sowieso moet ik na 3 drankjes al 1 ook dichtdoen om mijn telefoonscherm te lezen
Sowieso moet ik na 3 drankjes al 1 ook dichtdoen om mijn telefoonscherm te lezen
Caroow- Lady Post-a-lot
Jordana zegt tegen mij:"Ik ga slapen, want om 05.45u ging mijn wekker", waarop ik zei:"Mijn wekker ging om 06.15u, dus ik ga een half uur later". Dus wie heeft er nog iets te vertellen?
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: