Dagcafé
+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Caroow schreef:Mag ik straks dan wel zeggen wie er uit gaat? Of verpest ik je herhalingen dan helemaal?
Nee, die herhalingen verpest je niet voor mij. Want ik kijk ze niet, haha! Wel lief dat je het vraagt, trouwens.
Niet lief dus, lees ik net. Nou goed, sarcastisch genoeg... Bedankt voor het vragen.
Gast- Gast
Arghhh help, ikmagnietreagerenolmagnietreagerenikmagnietreageren!! Maar die stomme kut doet het er gewoon om, heb zoooo'n zin om een onder de gordel-opmekring terug te plaatsen
Gast- Gast
Kun je hun berichten niet verbergen zodat je ze niet meer ziet? Op Facebook kan dat wel.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind Xfactor te leuk om niet te kijken, maar het is te saai om het te kijken zonder dat ik iets anders te doen heb.. Maar als ik het mis ga ik ook de herhaling niet kijken.
Dan kijk ik liever iets met Dan Karaty, die ziet er ook zo fijn uit.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
ABE schreef:Caroow schreef:Mag ik straks dan wel zeggen wie er uit gaat? Of verpest ik je herhalingen dan helemaal?
Nee, die herhalingen verpest je niet voor mij. Want ik kijk ze niet, haha! Wel lief dat je het vraagt, trouwens.
Niet lief dus, lees ik net. Nou goed, sarcastisch genoeg... Bedankt voor het vragen.
Haha nee ik bedoelde het aardig, maar ik vond de vraag sarcastisch overkomen en zo bedoelde ik het dus niet. Dus zonder edit snapte je me op de goede manier
Caroow- Lady Post-a-lot
Wat staat er Maple?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Kan wel, maar ik wil ook weten wat er over me gezegd wordt. Ga nog even bedenken of ik komende week collega op een normale manier erop aan ga spreken. Dat ik geregeld zo moe ben is al vervelend, maar heeft een reden, en als er dan mensen zijn die het nodig vinden er de draak mee te steken, daar word ik dan niet vrolijk van.Susan schreef:Kun je hun berichten niet verbergen zodat je ze niet meer ziet? Op Facebook kan dat wel.
Maar tegelijkertijd kan ik er alleen maar om lachen, dat maakt dus ook dat ik niet zo goed weet wat ik ermee moet.
Gast- Gast
Caroow schreef:Ik vind Xfactor te leuk om niet te kijken, maar het is te saai om het te kijken zonder dat ik iets anders te doen heb.. Maar als ik het mis ga ik ook de herhaling niet kijken.
hmmm Dan Karaty
Daarvan glij ik van mn stoel/bank/of waar ik ook op zit
Maple wat zegt ze?
Gast- Gast
appeltje schreef:Caroow schreef:Ik vind Xfactor te leuk om niet te kijken, maar het is te saai om het te kijken zonder dat ik iets anders te doen heb.. Maar als ik het mis ga ik ook de herhaling niet kijken.
hmmm Dan Karaty
Daarvan glij ik van mn stoel/bank/of waar ik ook op zit
Maple wat zegt ze?
Eh..too much information..?
Gast- Gast
Ze blijven maar in dat 'moe' hangen, te moe om naar bed te gaan, te moe om te stofzuigen, te moe om morgen naar de apenheul te gaan en ze denken maar dat ze een rolstoel huren (origineel). En op Twitter is ex-collega helemaal hyper, want jawel, IK ben online (en daar ben ik wele sneaky in geweest, want ik sta of hyves altijd op offline, en die status heb ik speciaal voor de situatie even veranderd ).Jordana schreef:Wat staat er Maple?
Gast- Gast
Lieve Map, Ik zou ze lekker laten gaan. Jij gaat je er druk om maken en dat zijn ze niet waard. Als hun die opmerkingen willen maken laat ze maken maar trek het je niet aan.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jack; Ik was de eerste die zei dat ik van mijn stoel gleed. Je kunt het appeltje niet kwalijk nemen dat ze mijn uitspraak overneemt!
Gast- Gast
Maple schreef:Ze blijven maar in dat 'moe' hangen, te moe om naar bed te gaan, te moe om te stofzuigen, te moe om morgen naar de apenheul te gaan en ze denken maar dat ze een rolstoel huren (origineel). En op Twitter is ex-collega helemaal hyper, want jawel, IK ben online (en daar ben ik wele sneaky in geweest, want ik sta of hyves altijd op offline, en die status heb ik speciaal voor de situatie even veranderd ).Jordana schreef:Wat staat er Maple?
Jee wat flauw zeg! Echt onwijs kinderachtig, je houdt ze wel bezig he
Gast- Gast
Wat een brugklasgedrag zeg, bah. Ik zou het toch blokkeren, de lol zal er wel snel genoeg af zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
ABE schreef:Jack; Ik was de eerste die zei dat ik van mijn stoel gleed. Je kunt het appeltje niet kwalijk nemen dat ze mijn uitspraak overneemt!
Weet ik, maar ik vind het toch zo'n vreemde opmerking..
Maple, wat vreemd dat ze zo doen..?
Gast- Gast
ABE schreef:Jack; Ik was de eerste die zei dat ik van mijn stoel gleed. Je kunt het appeltje niet kwalijk nemen dat ze mijn uitspraak overneemt!
Je bracht me op ideeën
Gast- Gast
Hoihoi
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Haha, ja he, en dan zijn ze 32-33...Susan schreef:Wat een brugklasgedrag zeg, bah. Ik zou het toch blokkeren, de lol zal er wel snel genoeg af zijn.
Gast- Gast
Giacomo schreef:ABE schreef:Jack; Ik was de eerste die zei dat ik van mijn stoel gleed. Je kunt het appeltje niet kwalijk nemen dat ze mijn uitspraak overneemt!
Weet ik, maar ik vind het toch zo'n vreemde opmerking..
Het is voor mij maar een uitspraak. Ik weet niet eens waar ik hem vandaan heb gehaald. Persoonlijk vind ik het een leuke, grappige opmerking. Ik ben echter nog nooit van mijn stoel gegleden.
Gast- Gast
Hey schattie! Je hebt n mailtje trouwensJordana schreef:Lieve CC
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik heb een opmerking gemaakt over de vele Bruno-tweets en dat was tegen het verkeerde been van de arme bakvisjesGiacomo schreef:
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb een opmerking gemaakt over de vele Bruno-tweets en dat was tegen het verkeerde been van de arme bakvisjesGiacomo schreef:
Ach gossie....*block*
Gast- Gast
Ik ben wel eens van mijn stoel gegleden, alleen niet omdat Pyke/Dan/Gary/Vriend voor mij stond, maar gewoon omdat de stoel zo glad is.
Laatst aangepast door Caroow op vr 15 apr 2011 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Ik ben wel eens van mijn stoel gegleden, alleen niet omdat Pyke/Dan/Gary/Vriend voor mij stond, maar gewoon omdat de stoel zo glas is.
Ja dat kan idd ook
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: