Dagcafé
+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
ABE schreef:Maple schreef:oeps-knop?
*Deleteknop* Onder het mom van:"Och, werkelijk? Heb ik je verwijderd? Dat was niet de bedoeling. Kennelijk heb ik de verkeerde knop gebruikt. Mijn excuses". De oeps-knop.
hahaha!
Ik kan me wel voorstellen dat het je ergens steekt. Wel fijn om te weten dat ze schijnbaar niks beters te doen hebben dan aan jou denken op hun vrije vrijdagavond
Gast- Gast
Haha, oh nee, negeren en in het vuistje lachen en m'n frustraties hier wel neergooien lijkt me een betere optie Moet nog wel met die collega kunnen samenwerken.
Gast- Gast
Jou optie is veel beter Maple.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
appeltje schreef:ABE schreef:Maple schreef:oeps-knop?
*Deleteknop* Onder het mom van:"Och, werkelijk? Heb ik je verwijderd? Dat was niet de bedoeling. Kennelijk heb ik de verkeerde knop gebruikt. Mijn excuses". De oeps-knop.
hahaha!
Het is een uitdrukking van een collega van me. Dan roept ze me en zegt ze:"Heb je dat gelezen" (meestal een mail van een collega die we niet heel aardig vinden) en zonder dat ik antwoord hoef te geven drukt ze op *delete* en zegt ze keihard "Ah, oeps! Nu is hij weg..."
Gast- Gast
Maple schreef:Haha, oh nee, negeren en in het vuistje lachen en m'n frustraties hier wel neergooien lijkt me een betere optie Moet nog wel met die collega kunnen samenwerken.
Het was ook meer als grapje bedoelt, maar zoals hierboven te lezen, een collega gebruikt hem heel erg graag om frustraties te voorkomen.
Gast- Gast
Lief dat je het vraagt, wel goed. Ik ga morgen naar mijn vriend en daar heb ik heel erg veel zin in. Zondag gaan we naar een gezamelijke vriend die ik al bijna 2 jaar niet meer heb gezien (ontmoet in Australie).Jordana schreef:ABE schreef:Jordana, ben je online toevallig op MSN? Ik moet je wat vragen. Ik kan het plomptverloren in het topic smijten, maar dat lijkt me in deze even niet handig. Heb even jouw visie nodig over iets.... 1 minuutje maar.....
Ik ben er
Try: Hoe is het Lieverd?
Hoe is het met jou?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Try schreef:Lief dat je het vraagt, wel goed. Ik ga morgen naar mijn vriend en daar heb ik heel erg veel zin in. Zondag gaan we naar een gezamelijke vriend die ik al bijna 2 jaar niet meer heb gezien (ontmoet in Australie).Jordana schreef:
Try: Hoe is het Lieverd?
Hoe is het met jou?
Wat leuk Veel plezier
Ja hier gaat het wel, stapje voor stapje gaat het beter
Jordana- Ratel
@ Jordana; ik ben een echte meelezer en heb jou topics gevolgd over je relatie en ook de shit die je toen over je heen kreeg. Ik vind het heel stoer en knap dat je er toch nog een keer voor gaat vechten en ik hoop heel erg dat jullie hier uit komen.
Gast- Gast
Haha, ja, ik ookABE schreef:Maple schreef:Haha, oh nee, negeren en in het vuistje lachen en m'n frustraties hier wel neergooien lijkt me een betere optie Moet nog wel met die collega kunnen samenwerken.
Het was ook meer als grapje bedoelt, maar zoals hierboven te lezen, een collega gebruikt hem heel erg graag om frustraties te voorkomen.
Gast- Gast
Mijn huis is weer netjes
En ik vind het haar van Stacey niet zo mooi..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
appeltje schreef:@ Jordana; ik ben een echte meelezer en heb jou topics gevolgd over je relatie en ook de shit die je toen over je heen kreeg. Ik vind het heel stoer en knap dat je er toch nog een keer voor gaat vechten en ik hoop heel erg dat jullie hier uit komen.
Een lieve reactie dank je wel.
Jordana- Ratel
+1appeltje schreef:@ Jordana; ik ben een echte meelezer en heb jou topics gevolgd over je relatie en ook de shit die je toen over je heen kreeg. Ik vind het heel stoer en knap dat je er toch nog een keer voor gaat vechten en ik hoop heel erg dat jullie hier uit komen.
Try- Kletskop
+1Caroow schreef:
Try- Kletskop
Try schreef:+1Caroow schreef:
+ 2. Zowiezo ben ik geen Stacey fan
Gast- Gast
Ik vond haar er eerder altijd wel mooi uitzien, maar het wordt steeds minder. Ze ziet er veel ouder uit dan ze is en dat is zonde.
Caroow- Lady Post-a-lot
Hier staat helaas top gear aan. maar op foto's vind ik inderdaad haar haar niet meer zo mooi zitten.
Jordana- Ratel
Ah nu komt Pijke (Peike?), die vind ik leuk! En met de styling is niks mis, vind ik.
Caroow- Lady Post-a-lot
Haha, zie ik alweer iemand dit zeggen. Ik vind de styling dus tot nu toe wel slecht, ik vond het echt sexloos. Moet ik zeggen; hij ziet er nu beter uit.Caroow schreef:Ah nu komt Pijke (Peike?), die vind ik leuk! En met de styling is niks mis, vind ik.
Gast- Gast
Purple schreef:ABE schreef: ik glij van mijn stoel! :P
Nu alleen nog een stoel vinden om vanaf te glijden. Ik heb de tijd, hij draagt nog steeds geen bril.
Gast- Gast
Hoe vet, met zijn vader. Echt leuk! Ik glij was voor de gelegenheid maar even op de bank gaan zitten, die glijdt niet zo goed.
Caroow- Lady Post-a-lot
Mag ik straks dan wel zeggen wie er uit gaat? Of verpest ik je herhalingen dan helemaal?
Edit: En dit bedoel ik niet zo serieus als het er staat
Edit: En dit bedoel ik niet zo serieus als het er staat
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: