Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kunnen jullie goed samen wonen?

+23
Tyrael
sonly
SuperGrover
Phileine
RYW
Caro
VeryCherry
Melis_je
silly-one
Suus
Rouxxxe
Jeanette
TGR
Atelier Madame
Mari
TNMN
Polly
Susan
Caroow
Sneeuwvlok
Jente10
Pussycat
Feline
27 plaatsers

Pagina 2 van 11 Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  TNMN do 14 apr 2011 - 10:57

Caroow schreef:Het ziet er zo gezellig uit, die tent!
Dat lijkt me dus echt heel leuk!

Jaaaa, was het ook Very Happy Echt geweldige tijd gehad. Daarom vond ik ook de troep niet zo erg eigenlijk.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Caroow do 14 apr 2011 - 10:58

Toen ik nog zeilles gaf was ik ergens waar je in blokhutten sliep. Dat vond ik ook zo leuk! Het stonk er, was warm en te klein voor 8 mensen plus bagage maar het was zo gezellig!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 13:23

Ik ben niet zo goed in samenwonen. Ik ben erg graag op mezelf op zijn tijd en ik erger me aan mensen die kabaal maken. Verder ga ik ik ook nog eens een keer heel graag mijn eigen gang, zonder te moeten overleggen met anderen. Mijn tijd in een studentenhuis was dan ook niet zo'n succes, ik sliep er maar twee keer in de week of zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 19:42

Ik heb in meerdere landen samengewoond.
Eerst deelde ik een appartementje met 2 meisjes, ging best goed ondanks dat we elkaars type niet waren. Daarna in een groot huis deelde ik met 9 anderen en mijn slaapkamer deelde ik met een meisje. Alleen zij snurkte echt heel erg, dat was echt verschrikkelijk. Later kreeg ik een vriendje in dat huis en was vervolgens meer bij hem op zn kamer nerd
Nu woon ik weer in een ander land met 2 jongens. Gaat heel erg goed! Maar ik ben wel wat verwend hoor, want nu heb ik bijv iemand die de was komt doen, komt schoonmaken, ruimt zelfs mn kamer op!(is inclusief de huurprijs). Bij dat huis wat ik deelde met 9 anderen was er ook een schoonmaakster.
Ohja, en een paar jaar geleden heb ik nog 2 maanden gewoond met 3 meisjes in van die blokhutten! leken net tuinhuisjes haha. Was altijd wel gezellig, todat ik erachter kwam dat er overal aparte spinnen zaten die kokonnen maakten van klei oid en zich in je matras nestelden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Mari do 14 apr 2011 - 19:56

Nou Feline, de rede dat ik nooit in een studentehuis wilde wonen is precies wat jij neerzet, ik ben schoonmaakmuts, en ik kan echt niet tegen rotzooi en viezigheid van andere, dus ik vind je echt niet vreemd.

Ik heb ooit een blauwe maandag 2 maanden in een stacaravan gewoont met collega's van de camping waar ik stage liep. Voor even was het leuk, toen het steeds viezer werdt heb ik mijn spullen gepakt en ben ik weer bij mijn ouders gaan wonen (was maar 15 rijden).
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 20:12

Een studentenhuis is zoiets anders dan als je samenwoont. Ik vind het tenminste een wereld van verschil (al vind/vond ik het allebei heel erg leuk). Ik ben trouwens vrij neurotisch wat schoonmaken betreft, en dat zijn echt niet al je huisgenootjes, maar ik heb toch een super tijd gehad. Dat het er soms vies was, verpest echt niet je hele tijd hoor. Er zijn nog genoeg dingen waarvan je kan genieten, lijkt me.


Laatst aangepast door Fauve op do 14 apr 2011 - 20:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Atelier Madame do 14 apr 2011 - 20:12

Ik denk persoonlijk dat je iets mist als je nooit in een studentenhuis hebt gewoond (tenzij je niet hebt gestudeerd :P).

Ik heb 3,5 jaar in een studentenhuis gewoond met 10 mensen, het was doorgaans gewoon heel netjes (2wc en 2douches 1 keuken). We hadden een schoonmaakrooster waarbij elke week de keuken helemaal werd gedaan en de badkamer ook elke week. Hierdoor bleef het gewoon netjes in huis. Natuurlijk moet je wel genoegen nemen met af en toe kruimels op tafel of vaat die wat blijft staan. Maar ik vind het zon onzin dat elke student die in een studentenhuis woont gelijk smerig zou zijn.. volgens mij is dat echt een uitspraak van mensen die maar in 1 of 2 studentenhuizen zijn geweest. Ik ben er echt in heeel veel geweest en doorgaans is het overal gewoon best wel netjes. En ja ik heb nu ook een eigen huis met mn vriend, en tuurlijk is dat heerlijk alles voor jezelf, maar ik heb er een geweldige tijd gehad.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  TGR do 14 apr 2011 - 20:29

Ik woonde eerst in een studio: beviel prima.
Daarna samen gaan wonen: beviel ook prima
Nu woon ik weer alleen. Dit keer in een studentenhuis. Ook dat bevalt prima. Ik kan goed samenwonen, zolang de anderen maar schoon en netjes zijn.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Feline do 14 apr 2011 - 21:06

Ja, ik moet me er ook niet zo veel van aantrekken hoor. Maar zit even niet zo lekker in m'n vel en ben veel thuis doordat ik even geen werk heb dus dan trek je je alles wat meer aan.
En de gezelligheid die een studentenhuis met zich meebrengt.. eigenlijk is hier nooit iemand thuis dus dat valt ook tegen haha.. Positieve is wel dat 't relatief goedkoop is en dat er af en toe iemand is om mee te kletsen!

Bedankt voor jullie reacties.. Relativeert weer lekker smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 21:09

Atelier Madame schreef:Ik denk persoonlijk dat je iets mist als je nooit in een studentenhuis hebt gewoond (tenzij je niet hebt gestudeerd :P).
Haha, daar zal het aan liggen dan.. :P

De hele studentenwereld trekt me niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Atelier Madame do 14 apr 2011 - 21:12

_Donnaa schreef:
Atelier Madame schreef:Ik denk persoonlijk dat je iets mist als je nooit in een studentenhuis hebt gewoond (tenzij je niet hebt gestudeerd :P).
Haha, daar zal het aan liggen dan.. :P

De hele studentenwereld trekt me niet..
Waarom niet? Ik denk dat je 'de hele studentenwereld' niet zo zeer over 1 kam kunt scheren..
nog aanvulling: ik weet bijv niet wat jouw achtergrond is, maar ik heb vaak het idee dat onder mensen die bijv alleen mbo hebben gedaan en daarna direct zijn gaan samenwonen.. dat er een heeel verkeerd beeld heerst onder wat nou op kamers wonen en studentenleven is.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 21:14

Oh maar ik snap wel dat je je eraan ergert hoor, daar niet van! Dat heb ik ook heel vaak gedaan in mijn studentenhuis haha, vooral omdat t 1 iemand was die gewoon haar dingen niet opruimde omdat ze verwend was en wij het dan maar deden omdat anders het huis vies werd. Ik bedoelde het meer voor de mensen die denken dat alle studentenhuizen smerig zijn. Dat is natuurlijk niet zo en er zijn ook heel veel leuke dingen. Ik genoot ervan dat er altijd iemand thuis was om mee te kletsen, om een kopje thee mee te drinken, om gtst mee te kijken en dat we allemaal net zusjes waren (inclusief ruzies!). Nu ik samenwoon geniet ik van een schoon huis en de rust als ik thuiskom (1 jongen ipv 4 kwetterende meiden :P) maar ik mis mijn studentenhuis soms wel. Gelukkig is mijn ex-huisgenootje nu nog 1 van mijn beste vriendinnen Very Happy (en heb ik ons "wc-boek" nog met 200 blz totale onzin :P).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 21:21

Atelier Madame schreef:
_Donnaa schreef:
Atelier Madame schreef:Ik denk persoonlijk dat je iets mist als je nooit in een studentenhuis hebt gewoond (tenzij je niet hebt gestudeerd :P).
Haha, daar zal het aan liggen dan.. :P

De hele studentenwereld trekt me niet..
Waarom niet? Ik denk dat je 'de hele studentenwereld' niet zo zeer over 1 kam kunt scheren..
nog aanvulling: ik weet bijv niet wat jouw achtergrond is, maar ik heb vaak het idee dat onder mensen die bijv alleen mbo hebben gedaan en daarna direct zijn gaan samenwonen.. dat er een heeel verkeerd beeld heerst onder wat nou op kamers wonen en studentenleven is.
Omdat studeren me ook niet trekt? :P
En nee, ik denk heus niet dat studenten alleen bier zitten te zuipen.. Ik heb ook studenten in m`n omgeving (duh :P ) en hoe zij leven trekt me gewoon totaal niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Jeanette do 14 apr 2011 - 21:28

Een vriendin van woont in een studentenhuis, maar mij niet gezien dat ik daar zou willen wonen. Niet dat ik alle studentenhuizen over een kam wil scheren, want er zijn ook hele leuke. Maar bij die vriendin lopen de muizen overal heen en lijkt het daar altijd net of er een bom is ontploft. Ik ben helemaal geen schoonmaak miep, maar daar krijg ik zelfs kriebels van om schoon te gaan maken.

Ik kan ook niet met iedereen samenwonen geloof ik. Wat ik sowieso belangrijk vind, is dat ik af en toe even ergens wat voor mezelf kan doen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Rouxxxe do 14 apr 2011 - 22:05

Ik woon zelf ook nog in een studentenhuis en vind het zelf ook vreselijk als het er te vies is om aan te raken. Ik wist dit ook een beetje van te voren dus had er vanaf het begin meteen voor gekozen om een kamer te nemen met een eigen badkamer. Gevolg was wel dat ik aan de rand van de stad woon terwijl vriendinnen voor dezelfde huurprijs midden in de stad zaten maar wel alles moesten delen. Verder had ik m'n eigen koelkast, combimagnetron enz op m'n kamer zodat ik eigenlijk alleen voor afwassen naar de keuken hoefde.

Maar buiten de viezigheid heb ik er wel een hele leuke tijd gehad en had ik t ook niet willen missen. Maar moet wel eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig vaker bij m'n vriend (heeft een eigen huis) te vinden ben en blij ben dat ik binnenkort hier ga intrekken, lekker alles alleen nog maar te hoeven delen met m'n vriend Wink.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 23:09

_Donnaa schreef:
Atelier Madame schreef:
_Donnaa schreef:
Atelier Madame schreef:Ik denk persoonlijk dat je iets mist als je nooit in een studentenhuis hebt gewoond (tenzij je niet hebt gestudeerd :P).
Haha, daar zal het aan liggen dan.. :P

De hele studentenwereld trekt me niet..
Waarom niet? Ik denk dat je 'de hele studentenwereld' niet zo zeer over 1 kam kunt scheren..
nog aanvulling: ik weet bijv niet wat jouw achtergrond is, maar ik heb vaak het idee dat onder mensen die bijv alleen mbo hebben gedaan en daarna direct zijn gaan samenwonen.. dat er een heeel verkeerd beeld heerst onder wat nou op kamers wonen en studentenleven is.
Omdat studeren me ook niet trekt? :P
En nee, ik denk heus niet dat studenten alleen bier zitten te zuipen.. Ik heb ook studenten in m`n omgeving (duh :P ) en hoe zij leven trekt me gewoon totaal niet..

Dit vind ik een beetje generaliserend.... alsof alle studenten zo zijn. Je kiest er zelf voor. Ik niet tenminste! Very Happy Om even twee uitersten als voorbeeld aan te nemen:
Een ex van mij, heeft wel het studentenleven aangenomen. Hij wilde het zo graag mee maken. Dus dat kreeg ie ook, hij ging op kamers wonen, had altijd one night stands, werd lid van een aantal studentenverenigingen en ging drie keer per week uit. Ja, tuurlijk zat ie op een hogeschool, maar daar kwam ie nauwelijks. En toen kreeg ie mij als vriendin en toen stond ie ineens 1000 euro in het rood. Gaf uiteindelijk de schuld aan mij, omdat ik hem blijkbaar in de schulden heb geholpen. Sure, en als je geen geld hebt ga je toch stappen en dure brommers kopen. Neutral scratch
Daar en tegen nam ik het allemaal een stuk serieuzer, omdat mij het studentenleven totaal niet boeit. Het enige wat ik wil is een goede diploma halen. Dus mij zie je niet in de kroegen hangen als ik geen geld heb of omdat ik een belangrijk tentamen te doen heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 23:13

Bitterkoek_ schreef:
_Donnaa schreef:
Atelier Madame schreef:
_Donnaa schreef:
Atelier Madame schreef:Ik denk persoonlijk dat je iets mist als je nooit in een studentenhuis hebt gewoond (tenzij je niet hebt gestudeerd :P).
Haha, daar zal het aan liggen dan.. :P

De hele studentenwereld trekt me niet..
Waarom niet? Ik denk dat je 'de hele studentenwereld' niet zo zeer over 1 kam kunt scheren..
nog aanvulling: ik weet bijv niet wat jouw achtergrond is, maar ik heb vaak het idee dat onder mensen die bijv alleen mbo hebben gedaan en daarna direct zijn gaan samenwonen.. dat er een heeel verkeerd beeld heerst onder wat nou op kamers wonen en studentenleven is.
Omdat studeren me ook niet trekt? :P
En nee, ik denk heus niet dat studenten alleen bier zitten te zuipen.. Ik heb ook studenten in m`n omgeving (duh :P ) en hoe zij leven trekt me gewoon totaal niet..

Dit vind ik een beetje generaliserend.... alsof alle studenten zo zijn. Je kiest er zelf voor. Ik niet tenminste! Very Happy
Dat zeg ik toch juist?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 23:17

Ik vind het ook nogal generaliserend wat er wordt gezegd over studenten. Je kunt op erg veel manieren studeren. Uiteindelijk ligt de kern toch in het jezelf ontwikkelen. Het zelfstandig worden, voor jezelf op leren komen, blijven door blokken ook al heb je eigenlijk geen zin meer en zijn er genoeg andere leuke dingen te doen. Het ontwikkelen van zelfdiscipline dus, maar ook het vinden van sociale contacten, het samenleven met verschillende mensen waardoor je incasseringsvermogen wordt ontwikkeld, enz. enz.

En je kunt er ook voor kiezen om op jezelf te wonen dus zonder huisgenoten (bijvoorbeeld in zo'n wooncontainer, zijn echt mooie woningen voor niet veel geld), of je juist onder te dompelen in een vies studentenhuis en elke nacht bier te drinken met je huisgenoten. Het zijn allemaal keuzes die je maakt. Eigenlijk net als in het ''echte leven''.


Laatst aangepast door Noa op do 14 apr 2011 - 23:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 23:17

Maar er is ook een hele andere kant van het studentenleven. De ene kant zie je studenten feesten en zuipen totdat ze erbij neervallen. De andere kant is dat er ook studenten zijn die het allemaal iets serieuzer nemen. Zoals ik dus. Ik vind niet dat je alles over 1 kam kunt scheren. Het gros is van het zuipen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 23:18

Noa schreef:Ik vind het ook nogal generaliserend wat er wordt gezegd over studenten. Je kunt op erg veel manieren studeren. Uiteindelijk ligt de kern toch in het jezelf ontwikkelen. Het zelfstandig worden, voor jezelf op leren komen, blijven door blokken ook al heb je eigenlijk geen zin meer en zijn er genoeg andere leuke dingen te doen. Het ontwikkelen van zelfdiscipline dus, maar ook het vinden van sociale contacten, het samenleven met verschillende mensen waardoor je incasseringsvermogen wordt ontwikkeld, enz. enz.
En mensen die niet studeren doen dat niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 23:19

Bitterkoek_ schreef:Maar er is ook een hele andere kant van het studentenleven. De ene kant zie je studenten feesten en zuipen totdat ze erbij neervallen. De andere kant is dat er ook studenten zijn die het allemaal iets serieuzer nemen. Zoals ik dus. Ik vind niet dat je alles over 1 kam kunt scheren. Het gros is van het zuipen.
Volgens mij begrijp jij mijn reactie niet helemaal.. Ik heb studenten van alle soorten in m`n omgeving, maar studeren trekt me niet en het studentenleven (serieus of niet) dus ook totaal niet. Dat zeg ik toch ook gewoon, dat ik wel weet dat niet iedereen bier zit te zuipen en er dus ook genoeg serieuze studenten zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 23:22

_Donnaa schreef:
Noa schreef:Ik vind het ook nogal generaliserend wat er wordt gezegd over studenten. Je kunt op erg veel manieren studeren. Uiteindelijk ligt de kern toch in het jezelf ontwikkelen. Het zelfstandig worden, voor jezelf op leren komen, blijven door blokken ook al heb je eigenlijk geen zin meer en zijn er genoeg andere leuke dingen te doen. Het ontwikkelen van zelfdiscipline dus, maar ook het vinden van sociale contacten, het samenleven met verschillende mensen waardoor je incasseringsvermogen wordt ontwikkeld, enz. enz.
En mensen die niet studeren doen dat niet?
Tot op zekere hoogte wel, maar ik denk wel dat je leven heel anders is als je bij je ouders blijft wonen totdat je gaat trouwen, dan blijf je toch in een heel beschermd wereldje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 23:23

Noa schreef:
_Donnaa schreef:
Noa schreef:Ik vind het ook nogal generaliserend wat er wordt gezegd over studenten. Je kunt op erg veel manieren studeren. Uiteindelijk ligt de kern toch in het jezelf ontwikkelen. Het zelfstandig worden, voor jezelf op leren komen, blijven door blokken ook al heb je eigenlijk geen zin meer en zijn er genoeg andere leuke dingen te doen. Het ontwikkelen van zelfdiscipline dus, maar ook het vinden van sociale contacten, het samenleven met verschillende mensen waardoor je incasseringsvermogen wordt ontwikkeld, enz. enz.
En mensen die niet studeren doen dat niet?
Tot op zekere hoogte wel, maar ik denk wel dat je leven heel anders is als je bij je ouders blijft wonen totdat je gaat trouwen, dan blijf je toch in een heel beschermd wereldje.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Suus do 14 apr 2011 - 23:24

Ik vond het heerlijk, op kamers wonen. Altijd iemand om tegenaan te kletsen als ik thuiskwam en gezellig samen eten en filmpjes kijken. Het was een oud huis, dus inderdaad niet altijd even schoon, maar dat nam ik voor lief. Heb een geweldige tijd gehad, had het niet willen missen, maar zou ook nooit meer terugwillen Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  silly-one do 14 apr 2011 - 23:26

On topic maar weer even Very Happy.
Ik kan redelijk goed samen wonen. Ik moet wel zeggen dat ik mij wel erger aan rotzooi van een ander. Dat je het maakt oke, maar hou het netjes voor een andere. Dus hierover trek ik mijn mond wel open en iedereen in mijn gang waardeerd dat ook.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie goed samen wonen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie goed samen wonen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 11 Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum