Hoe essentieel is goed kunnen zoenen?
+12
Niekske
Ringling
Makamba
Qiara
Caresses
Sweety
Polly
Atelier Madame
Tania
Minx
Roze Roos
Prosecco
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe essentieel is goed kunnen zoenen?
Konden jullie gelijk goed zoenen met je vriend of moest dat een soort van groeien? En hoe belangrijk is het dat dat gelijk "helemaal top" is?
Zou het voor jou een dealbreaker zijn?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Re: Hoe essentieel is goed kunnen zoenen?
Ik denk dat er wel een "zoenklik" moet zijn maar dat het samen zoenen wel degelijk kan groeien. Je moet toch een beetje wennen aan elkaar qua tempo en hoeveelheid tong enzo!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Bij mij zou slecht zoenen echt geen dealbreaker zijn bij ik iemand die ik echt leuk vind.
Gast- Gast
kan verbeteren hoor
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Toch wel een beetje belangrijk. Ik heb ooit gezoend met een joongen die het elke keer voor mekaar kreeg om z'n tanden tegen die van mij aan te botsen. Nou uhm.. laat dan maar.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
De eerste keer dat mn vriend en ik zoenden was best wel uhm wild hehe we hadden er wel zin in zeg maar, alleen ik probeer af en toe wel wat rustiger te zoenen maar hij bleef maar doorgaan. Heb hem daarna toch wel wat moeten temmen (anders werd het wasmachineeffect soms toch wel te heftig hoewel het niet vies was gelukkig ).. en nu is het gewoon perfect (L).. we zijn dus wel wat naar elkaar toegegroeid ja.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Prosecco schreef:Konden jullie gelijk goed zoenen met je vriend of moest dat een soort van groeien? En hoe belangrijk is het dat dat gelijk "helemaal top" is?
Ik heb weleens vriendjes gehad waarbij ik het in het begin niet denderend vond maar naar mate we langer samen waren pas je je ook wel op elkaar aan. Je kunt het toch altijd wel een beetje sturen als je in een relatie zit. Toch heb ik ook wel de enkeling meegemaakt die heel je gezicht aanrand met zijn tong. Daar was gewoon niets aan te beginnen.
Gast- Gast
Wij waren in het begin ook een beetje (te?) wild en hadden het er laatst over dat we nu toch wel beter kunnen zoenen. Slecht was het gelukkig nooit, dat zou toch wel jammer zijn.
Gezicht aanranden klinkt niet zo lekker haha!
Gezicht aanranden klinkt niet zo lekker haha!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
kon je date niet goed zoenen??Prosecco schreef:Konden jullie gelijk goed zoenen met je vriend of moest dat een soort van groeien? En hoe belangrijk is het dat dat gelijk "helemaal top" is?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Is er een nieuwe date, of ken ik deze? Prosecco, ik ben zo niet op de hoogte van jouw huidige liefdesleven..Fairytale schreef:kon je date niet goed zoenen??Prosecco schreef:Konden jullie gelijk goed zoenen met je vriend of moest dat een soort van groeien? En hoe belangrijk is het dat dat gelijk "helemaal top" is?
Gast- Gast
Met mijn scharrel zoen ik eigenlijk zelden. Veel te intiem . Dus zonder (goed) zoenen kan ik denk ik wel. Andere dingen zijn voor mij wel belangrijk.. Maar misschien dat zoenen ook wel fijn is.
Gast- Gast
Nou ik ben eens met een jongen in een bed beland (dus gewoon op het matras, zeg maar) en toen gingen we zoenen en dat was zo ongelooflijk slecht, dat ik met een smoes vertrokken ben..
Hij is zo lekker en ik had graag een nachtelijk avontuurtje met hem beleefd, maar wat een afknapper.. Hij hield z`n tong helemaal hard, echt een puntje gewoon.. Brr..
Hij is zo lekker en ik had graag een nachtelijk avontuurtje met hem beleefd, maar wat een afknapper.. Hij hield z`n tong helemaal hard, echt een puntje gewoon.. Brr..
Gast- Gast
En dan kan (wil) je niet verder naar het nachtelijk avontuur?_Donnaa schreef:Nou ik ben eens met een jongen in een bed beland (dus gewoon op het matras, zeg maar) en toen gingen we zoenen en dat was zo ongelooflijk slecht, dat ik met een smoes vertrokken ben..
Gast- Gast
Zoenen ging meteen al lekker hier En ik vind het ook wel belangrijk. Vind zoenen toch wel fijn als dat goed gaat in je relatie
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nou ik ben eens met een jongen in een bed beland (dus gewoon op het matras, zeg maar) en toen gingen we zoenen en dat was zo ongelooflijk slecht, dat ik met een smoes vertrokken ben..
De tong in kwestie is juist heel zacht.
Maar goed het is niet héél slecht, ik heb wel eens slechter gezoend (lees slijmdraden, tandenstoten), het kan alleen beter.
@ Smikkell: deze date ken je niet, maar hij heeft een zachte G
Prosecco- Kletskop
Maar is het serieus eerlijk om te verwachten dat iemand gelijk met je zoent op de manier waarop jij dat het lekkerst vindt? Ik bedoel, je kent elkaar waarschijnlijk nog niet zo heel lang, zeker niet op dat gebied. Wie zegt dat die persoon het uberhaupt lekker vindt hoe jij het wilt? Buiten de extreme gevallen zoals het aanranden van mijn gezicht met tong is mijn ervaring altijd wel dat je er naar toe kunt 'werken' om het beide lekker te vinden. Sommige zaten gelijk fantastisch goed, dat is dan wel lekker natuurlijk maar niet een vereiste. Ik vind lekker zoenen wel erg belangrijk maar dat hoeft niet vanaf de eerste zoen zo te zijn.
Gast- Gast
Ik zou het denk ik ook niet gelijk opgeven hoor als iemand nog niet echt lekker zoent, maar je moet er denk ik wel een goed gevoel bij hebben als je elkaar zoent. En natuurlijk zal dat nog groeien en naar elkaar toe groeien zeg maar.
Maar ik weet niet of ik er goed mee kan leven in een relatie als iemand echt walgelijk zoent en er geen verbetering in komt. Ik hou namelijk wel van zoenen.
Maar ik weet niet of ik er goed mee kan leven in een relatie als iemand echt walgelijk zoent en er geen verbetering in komt. Ik hou namelijk wel van zoenen.
Gast- Gast
Hahaha... Ik zie het al helemaal voor me..Zusje van Bert schreef: Toch heb ik ook wel de enkeling meegemaakt die heel je gezicht aanrand met zijn tong. Daar was gewoon niets aan te beginnen.
Ik heb een date gehad die de hele tijd mijn lippen naar binnen zoog. Nu kan dat best lekker zijn.. Maar hij deed het zo hard dat mijn lippen begonnen te trillen. Bij de 2de date zei ik er wat van en even ging het goed. Maar bij de 3de date ging het alweer mis.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Nou ja, eerlijk is het natuurlijk niet want er staat niet op mijn voorhoofd geschreven hoe ik het hebben wil. En misschien denkt hij inderdaad wel hetzelfde over mijn manier van zoenen.
Maar met sommige mensen heb je die goede klik natuurlijk wel in 1 keer. Dus ik vroeg me eigenlijk af of dat een teken is dat je toch verder moet zoeken of dat het nog kan groeien.
Maar met sommige mensen heb je die goede klik natuurlijk wel in 1 keer. Dus ik vroeg me eigenlijk af of dat een teken is dat je toch verder moet zoeken of dat het nog kan groeien.
Prosecco- Kletskop
Ik denk niet dat je automatisch verder moet zoeken als de eerste zoen niet lekker is. Mijn eerste zoen met mijn ex was ook helemaal niks, we moesten elkaar echt nog even aanvoelen en later kwam het wel goed. (Al moet ik zeggen dat hij nooit een goede zoener is geworden..)
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Prosecco schreef:Nou ja, eerlijk is het natuurlijk niet want er staat niet op mijn voorhoofd geschreven hoe ik het hebben wil. En misschien denkt hij inderdaad wel hetzelfde over mijn manier van zoenen.
Dat kan nog groeien naar mijn ervaring dus .
Gast- Gast
Ik denk wel dat het kan groeien. Maar dan moet je dat zelf wel willen met die persoon.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Neuh, dan hoeft het voor mij niet meer zo.. Ik wilde hem graag, dan moet het wel leuk zijn natuurlijkSmikkell schreef:En dan kan (wil) je niet verder naar het nachtelijk avontuur?_Donnaa schreef:Nou ik ben eens met een jongen in een bed beland (dus gewoon op het matras, zeg maar) en toen gingen we zoenen en dat was zo ongelooflijk slecht, dat ik met een smoes vertrokken ben..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Neuh, dan hoeft het voor mij niet meer zo.. Ik wilde hem graag, dan moet het wel leuk zijn natuurlijkSmikkell schreef:En dan kan (wil) je niet verder naar het nachtelijk avontuur?_Donnaa schreef:Nou ik ben eens met een jongen in een bed beland (dus gewoon op het matras, zeg maar) en toen gingen we zoenen en dat was zo ongelooflijk slecht, dat ik met een smoes vertrokken ben..
Nah, de persoon in kwestie die mijn gezicht wist aan te randen met zijn tong was verder een ware god . Daarentegen had ik ooit een vriendje die er in bed niks van bakte maar zo goed kon zoenen dat hij het daarmee goed wist te maken . Het een sluit het anders dus ook weer niet uit .
Gast- Gast
Ohneee, absoluut niet.. Maar lekker zoenen is wel iets waar ik zin van krijg, dus als dat ontbreekt, nouja..
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zoenen/kussen
» Heb je dat gemist van je ouders(zoenen & en ik hou van jou)
» even jullie mening nodig !!! ( zoenen )
» Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen?
» Goed nooit goed genoeg
» Heb je dat gemist van je ouders(zoenen & en ik hou van jou)
» even jullie mening nodig !!! ( zoenen )
» Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen?
» Goed nooit goed genoeg
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: